القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم منه عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم منه عبدالعزيز



سمير اتعصب جداا من اللي سمعو
سمير: عز اوعا تقول الكلام ده تاني
عز: ماشي حاضر بس انت اوعا تقول لماما
سمير: لا متخافش مش هقول لحد خالص
عز باس سمير من خده: ماشي يابابا تصبح على خير
سمير: وأنت من اهله
سمير قاعد ومش عارف يعمل اي وهو عارف اني تاج هتيجي بكره بس انا مقدرش اكلم جدتها اقولها خلي تاج عندك هتقول مصدق ولا اي انا غلطان اني اتجوزتك ياسحر المعمله كان في الاول حلوه ومكنتيش، كده فعلا بقيتي زفت ربنا يهديكي ويبعدك عن بنتي يارب
سحر: اي قاعد يعني مش هتنام
سمير: هدخل هنام اهو
سحر: هي بنتك هتيجي امتي مش كفايه كده
سمير: لما هي تكلمني وتقولي تعالي يابابا خدني هقولها ماشي
سحر: وانا تعبت من شغل البيت
سمير: شيلي عنها شويه بقا
سحر: وانا اي اللي يغصبني اعمل كده
سمير: اه شكلك كده عايزه ترجع اهلك وحشوكي صح
سحر: قصدك اي يعني
سمير: اللي أنتي فاهمه هو ده قصدي لو لقيتك بقي زي الزفت كده وقرفاني هرجعك انتي وبنتك تاني بيت اهلك
سحر: دلوقتي بنتي مش دي اللي كانت حبيبتك وبنتي
سمير: احنا الاتنين كنا كده مثلنا علي بعض وانتي كنت ممثله جامد اني بنتي هي بنتك
سحر: ماشي ياسمير انا مش هتكلم دلوقتي
سحر دخلت اوضيتها وسمير هو كمان
تاني يوم في فيلا رعد
عند تاج صحيت اخد شور وغيرت هدومها ولبس ترنج تيجر وكان حلو فيها وعمالت كحكه لفوق ونزلت قُصه وفضلت قاعده
تاج: انا قولت هو مش بيحبني انا اخته مش اكتر هو اكيد لما يبص اكيد هيبص علي واحده متعلمه واحده حلوه وبتهتم بنفسها مش زي متمرمته كده. شيلي رعد من دماغك يا تاج
في اوضة رعد غير ولبس بدله كحلي وحط برفانه ولبس، ساعته ونزل
ناديه: اي العسل ده
رعد باس راس ناديه: انتي اللي عسل
ناديه: هتفطر
رعد وعينه بدور علي تاج: هاا اه
ناديه: لسه منزلتش
رعد: ليه
ناديه: تلاقيه لسه نايمه
رعد: يعني مش هشوفها
ناديه هخلي ام ياسين تنادي عليها
رعد: ماشي
ام ياسين بتخبط على الباب
تاج: اتفضل
أم ياسين: ناديه هانم بتقولك يلا عشان تفطري
تاج: هما لسه مفطروش
ام ياسين: لسه ياهانم
تاج: بلاش هانم انا زي بنتك
ام ياسين: ماشي
تاج: هو رعد تحت
أم ياسين: أيوه
تاج: قوليلهم مش عايزه تفطر ولا اقولك قوليلهم نايمه
ام ياسين: ماشي
تاج: ولا اقولك قوليلهم مش عايزه تفطر دلوقتي
ام ياسين: حاضر يابنتي
نزلت ام ياسين: بتقول مش عايزه تفطر دلوقتي
ناديه: ده ليه هي لسه صاحيه
ام ياسين: لا هي كانت قاعده وصاحيه من بدري باين
رعد: هي عرفت اني هنا
ام ياسين: اه سالتني عليك
رعد ضحك: خلاص روحي انتي حضري الفطار
ناديه: طب ايه
رعد: هطلع انا اجيبها
ناديه: رعد مضايقاش
رعد: مقدرش
رعد طلع وخبط علي الباب
تاج /اكيد تيته: ادخل
رعد دخل لقها قاعدة على السرير
رعد: مش عايزة تنزلي تفطري ليه
تاج: عادي لسه صاحيه ومليش نفس افطر دلوقتي
رعد: يلا يا تاج ننزل نفطر مش عايز اتاخر ورايا شغل
تاج: مقولتلكش اتاخر انزل افطر وروح شغلك
رعد: والله تاج يالا
تاج: مش عايزه افطر هو غصب
رعد: اه غصب يالا
تاج بصوت عالي: انا قولت مش عايزه اكل
رعد مسك ايد تاج ومحسش بنفسه وضغط عليه
تاج خافت ودموعه نزلت: رعد انت بتوجعني
رعد: يالا عشان ننزل
تاج بدموع كتير: ايدي وجعني
رعد خد باله انه ماسك ايديها جامد وشالها
رعد بلهفه: اسف والله ماقصد مكنتش واخد بالي اني ضغط علي ايدك
تاج بدموع: انت وجعتني ايدي وانا كنت محروقه فيها
رعد: اسف ولا ماقصد
تاج مش بترد عليه
رعد قعد قصدها وخدها في حضنه
رعد: خلاص اسف انا مش بحب اشوفك بتعيط قلبي بوجعني لما بتعيط
تاج: خلاص يارعد مفيش حاجه انا هنام شويه
رعد: لو فعلا مش زعلانه منى انزلي افطري معايا
تاج: مش جعانه
رعد: يالا بقا انا كده هلغي خروجت بكره
تاج: عادي مش عايزه اخرج هخلي تيته تيجي تخرجني
رعد: بطلي تقل بقي يالا مش هفطر ولا هاكل خالص لو مش هتكلي معايا
رعد مسك ايديها بس براحه وشدها: يالا هننزل نفطر عني مقابله مهمه
تاج: اه باين مقابلة بنت عشان متشيك
رعد: هي فعلا بنت😂 بس ليه بتغير😉
تاج:ه. هاا ل. لا طبعا
رعد قرب علي تاج وكان انفسهم قريبه من بعض بس تاج مكنتش عارفه تاخد نفسها وكان دقات قلبها سريعه
رعد: باين عليكي بس هي مش بنت ده راجل وصح كان باين عليكي الغيره امبارح وانا بكلم يارا
تاج بتوهان: وهي مين يارا دي
رعد: واحده زميلتي بس متخافيش مش بحبه خلي قلبك يطمن مفيش حد هنا
وشاور علي قلبه. غير تاااج
تاج: بجد أنت بتحبني.
رعد: كلمه بحبك قليله علي اللي في قلبي من نحيتك
رعد ساب تاج ونزل.
تاج غمضت عنيها وخدت نفسها وكانت مبسوطه
تاج نزلت لقيتهم قاعد علي السفره
تاج: صباح الخير
الكل: صباح النور
ناديه: اي يااحبيبتي مش عايزه تنزلي ليه
تاج: ا. اصل مش جعانه
ناديه: ليه زهقتي مننا
تاج: لا ياتيته
ناديه: رعد كلم سمير عرفه اني تاج هتقعد معانا
رعد: انا ريحله بس هخلص الشغل
تاج: اشمعنا
رعد: لازم لما اطلب من حد حاجه بروحله لحد عنده
ناديه: ماشي يااحبيبي
رعد: انا همشي عن اذنكم
ناديه: أنت كده كلت
رعد بص علي تاج: انا اصلا شبعت من بدري وغمز لتاج😉
تاج اتكسفت وبصت بعيد
رعد: يلا باي
ناديه: مع السلامه ياحبيبي
ناديه: كلي ياتاج
تاج: ها حاضر
ناديه: مالك
تاج: تعبانه شويه صاحيه مصدعه
ناديه: طب كلي وهجبلك حاجه تخديها للصداع
تاج: ماشي
رعد راح الشركه
رعد: عايزك يا سهام في مكتبي
سهام خبطت علي الباب
سهام: تحت امرك يافندم
رعد: متزعليش اني زعقت فيكي امبارح وفعلا الملف كان معايا
سهام: لا يافندم انا مش زعلانه والله بس انا اضايقت اني مكنتش لاقيه الملف
رعد: خلاص لقيته
سهام: طب الحمدلله
رعد: اه ابعتيلي احمد وقهوتي
سهام: حاضر عن اذنك
سهام: استاذ احمد كلم رعد بيه
احمد: ماشي جاي
احمد خبط علي الباب
رعد: اتفضل
احمد: صباح الخير يافندم
رعد: صباح النور رجعت الملفات
احمد: اه حضرتك عمالت اي في الملف الاخير دول هيجو بعد نص ساعه
رعد: لا لقيته ومترجع كمان حضرهم بقي لحد ميجو ونشوف البرمجه دي لما هما يجو
احمد: ماشي تؤامر بحاجه تاني
رعد: لا شكرا
احمد عن اذنك
في فيلا
تاج: تيته انا تعبانه هطلع اريح شويه
ناديه: انتي لسه تعبانه ياتاج
تاج: شويه يمكن امبارح لما طلعت فضلت قاعده وبعدها نمت يمكن قلت نوم
ناديه: طب روحي ريحي شويه ولو تعبتي التلفون الارضي جنبك رني عليا هاجيلك
تاج بتعب: حاضر عن اذنك
تاج طلعت وريحت علي السرير
في الشركه رعد خلص الاجتماع
ودخل مكتبه
رعد ماسك تلفون وفتح الصور وجاب الصور اللي اتصوروها في النادي وهو تاج وجدته وفضل يبص علي تاج
وقال: وحشتيني اووي لسه سايبك بس وحشاني
رعد رن علي حد
رعد: الوو اي ياتاج
تاج: مين
رعد: انا رعد انتي قاعده فوق يعني
تاج: مفيش تعبانه شويه وطلعت قولت انام
رعد بقلق: مالك ياتاج اي اللي تعبك
تاج: صداع بس وهبقي كويسه متخافش
رعد: طب انا عايز رقم ولدك والعنوان
تاج: تيته اللي تعرف العنوان انا ممكن اديكي رقمه
رعد: طب هاتي الرقم واكلمه اشوفو في البيت ولا لا
تاج: ماشي اكتب الرقم *********** رعد
رعد: نعم
تاج: متشدش مع بابا ومتبقاش عصبي
رعد: حاضر متخافيش
تاج: باي باي
رعد: باي
رعد رن علي سمير
سمير: الوو سلام عليكم
رعد: عليكم السلام يااونكل
سمير: مين معايا
رعد: انا رعد الهواري تعرفني
سمير: اسم الهواري مش غريب عليا ياابني
رعد: انا ابن اخت خالتو حنان
سمير: انت ابن سماح
رعد: ايوه انا ازيي حضرتك
سمير: بخير ياابني انت عامل ايه
رعد؛ الحمدلله بخير ممكن اقبلك او تقولي العنوان واجيلك
سمير: عادي اجيلك انا ياابني
رعد: لا ميصحش انا اللي عايزك وهجيلك
سمير: هي تاج فيها حاجه
رعد: لا هي بخير انا عايزك بس
سمير: طيب يابني
سمير قاله علي العنوان وقفل مع رعد
رعد نزل ركب عربيته وراحه عند بيت سمير
رعد: سلام عليكم
سمير: عليكم السلام اتفضل يابني
سمير: سحر ياسحر
سحر: نعم
سمير: هاتي حاجه لرعد يشربها
سحر: عنيه حاضر تشرب اي
رعد بقرف: لا شكراً هو انتي سحر
سحر: اه في حآجه
رعد: لا. عايز اتكلم مع اونكل سمير شويه
سمير: انت كده هتزعلني طيب اشرب حاجه
رعد: ممكن قهوه مظبوط بتعرفي تعمليها يامدام اصل اللي عرفته اني تاج كانت بتعمل كل حاجه هنا
سحر: وأنت تعرفها منين
رعد: حاجه متخصكيش
سمير: روحي ياسحر اعملي القهوه
سحر: طيب
سمير: اي ياابني في اي
رعد: انا ممكن اطلب منك طلب
سمير: اطلب يابني
رعد: تاج هتقعد عندنا وانا مش قاعد لواحدي انا قاعد مع جدتي وبصراحه تاج حكتلنا اللي بيحصل هنا واللي المدام كانت بتعملو فيها والضرب وهي تعبت
وتيته مش موافقه ترجعها تاني فا طلبت مني اكلمك بس انا قولت اجيلك. وكمان تاج مش عايزها ترجع هي بتحبك وكانت بتقول خايفه بابا يزعل فا لازم ارجع بس انا قو...
سمير قاطع كلام رعد: بص يابني انا مش عايز تاج ترجع هنا اساساا
رعد: الدرجه دي مش عايز بنتك بيعها كده


العاشر من هنا

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق
  1. غير معرف6/20/2022

    ممكن اعرف العاشر هينزل امتى

    ردحذف
  2. غير معرف6/20/2022

    الزاوية تحفة 😍😍🥰

    ردحذف

إرسال تعليق