القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حبيت طفلة الفصل السابع 7 بقلم منه عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة الفصل السابع 7 بقلم منه عبدالعزيز



تاج: انا جعانه اوي هنزل اشوف اكل
نزلت تاج دخلت المطبخ
تاج: اكل اي انا معرفش اي الاكل ده
حد من وراه تاج
متعرفيش اي
تاج بخضه: رعد
رعد: في اي مالك
تاج: اصل خضتني
رعد: بتعملي ايه هنا
تاج: اصل جوعت فا مش عارفه اكل اي ومش عارفه اي الاكل ده وملقتش عيش
رعد: العيش اهو ياتاج
تاج: هو ده عيش
رعد: اه عيش طست حطي عليه جبنه وببقي طعمه حلو
تاج: معرفهوش اول مره اشوفه
رعد: طيب انا كمان جعان هعمل انا الاكل
تاج: ماشي
رعد: بصي دي مكنه القهوه هتشربي قهوه
تاج: ما انا قولتلك مشربتهاش قبل كده
رعد: هخليكي تشربيها
تاج: ماشي😂
رعد عمال سندوتشات وعمال قهوه وطلعوا قعدو في الجنينه
رعد: حلو بقا العيش ده
تاج: هو حلو بس انا مش واخده عليها
رعد: لا اتعودي بقا علي الاكل انسي الاكل إللي كنتي بتكلي هناك لاني مش هترجعي تاني
تاج: يارب بابا يرضه
رعد: هيرضه متخافيش مدام انتي عاوزه تقعدي معانا هيرضه
تاج: يارب
فضلوا في وقت صامت ومش عارفين يتكلمو يقولو اي
رعد قطع الصامت
رعد: عارفه كنت زمان كنت بتخانق مع مامتك وماما عشان العب معاكي كانت ماما تقولي هيا صغيره مش هتعرف تلعب هي لسه مش فاهمه بس انا كنت بحب البنات😂 وبحب العب معاهم وحتي لما كبرت
تاج: يعني اي لما كبرت لسه بتحب تلعب مع البنات😂
رعد: لا يعني كنت بصاحب بنات وكنت بخرج معاهم
تاج: هو انت كنت بتخرج
رعد: اه بس جيت فتره مخرجتش بقي ومعرفش حآجه عن صحابي
تاج: ليه الصحاب مفيش زيها كان نفسي يكون عندي صحاب واخرج زي رودي بس انا لو خرجت لواحدي مش هعرف ارجع تاني
رعد: خلاص يوم كده هخرجك انا كده كده بعيد عن صحابي ومش بخرج بس ليكي عندي خروج هخرجك
تاج بفرح: بجد انا نفسي اخرج
رعد: لو مكنش عندي شغل بكره كنت خرجتك بس عندي شغل كتير وانا كنت اجازه انهارده
تاج: عادي انا لسه قاعده لما تاجز نبقي نخرج كلنا
رعد: كلنا مين
تاج: انا وانت وتيته
رعد: خلصانه
تاج: انت قولت اي
رعد: خلصانه يعني ماشي
تاج: كلمني عادي انا معرفش الكلام ده
رعد: انا هعرفك كل حاجه. تاج
تاج: نعم
رعد: هو انتي بتعرفي تقري
تاج: اه كنت بذاكر لـ عز اخويا فا كنت بعرف حاجات كده
رعد: طيب عشان اجبلك تلفون بدل متكوني قاعده كده زهقانه
تاج: تلفون اي
رعد: زي بتاعي
تاج؛ بس أنا مش هعرف اتعمل فيه
رعد: هعلمك انا متخافيش
تاج: ماشي
رعد: ماشي انا هطلع بقي عشان ورايا شغل بكره
تاج: ماشي انا هقعد شويه
رعد: مطوليش
تاج: حاضر
رعد طلع ينام
وتاج فضلت قاعده شويه بتفكر في يومها وكلام رعد معاها
تاج: هو رعد بيهتم بيها كده ليه وعايز يخرجني وعايز يجبلي تلفون هو بحبه ولا اي اه انا بحبه عادي جداا بس هو اكيد مش هيبصلي انا ده بيقول كان بيصاحب بنات اكيد حلوين ويمكن لما واحده تعجبه هيحبها مش هيبصلي يعني انا عادي زي اخته. بس بقا بطلي تفكير في الموضوع ده
وكان في شخص بيرقب تاج من الفيلا اللي جمبها
تاج طلعت اوضيتها ونامت
في مكان تاني
الشخص: الو انا تعبت من المراقبها بجد
المجهول: خليك مرقبه وانا هزودلك الفلوس اوعا يغفل عن عنيك
الشخص: بس في حاجه جديد
المجهول: متقولي مستني اي
الشخص: في بنت كده جات تعيش معاهم وعرفت انها قربته
المجهول: قربته اي هو معندهوش قريب
الشخص: معرفش انا صورتهالك وهبعتها
المجهول: طيب ابعتها وخليك مراقب الاتنين لما يكونه مع بعض لما نشوف اخرتها مع رعد
الشخص: ماشي مع السلامه
تاني يوم صحيت تاج اخدت شور وطلعت غيرت هدومها وسابت شعرها ونزلت
ناديه: صباح الورد على القمر ده
تاج: صباح النور ياتيته
ناديه: صاحيه متاخر ليه
تاج: معلش بقا منمتش امبارح وكنت سهرانه شويه
ناديه؛ كنتي صحتيني نسهر مع بعض
تاج: انا نزلت اعملت اكل لقيت رعد فا عمالنا سندوتشات وقاعدنا شويه في الجنينه بره
ناديه: عشان كده رعد مكنتش راضي يصحها وصحي بالعافية
تاج: هو مشي
ناديه: اه مشي بتسالي ليه 😉
تاج: لا عادي انا بسال
ناديه: عليا برضو مش هتكلم عشان متتكسفيش
تاج: لا عادي ا. اصل قاعدنا فيها اي
ناديه: انامكرهش بس مستنيا انتي تيجي تتكلمي لاني فاهمه نظرت عنيكي
تاج: ياتيته اقول اي يعني عادي
ناديه: طيب ياستي هعديها بمزاجي😉😂
تاج: ماشي😂
ناديه يلا عشان نفطر مردتش افطر من غيرك
تاج: يلا
عند سحر
سحر: معرفش طولت هناك ليه انا تعبت بجد
رودي: انا هدومي عاوزه تتغسل البس اي وانا خارجه
سحر: بقولك اي انا استحاله اغسل انا تعبت بجد
رودي: خلاص قولي لجوزك خليه يروح يجبها
سحر: ايوه هكلمه وهو قال يومين وتيجي معرفش مجتش ليه
رودي: روحي هاتيها من شعرها ده اللي قولتلك قصهولها مضايقني
سحر: عيني بس كده ترجع بس واقصهولها
عز: تقصي شعر مين ياماما
سحر: هقص شعري يااحبيبي تغير اي رايك
عز: انا مالي قولي لبابا
سحر: طب خش ذاكر
عز: تعالي ذاكريلي زي تاج
سحر: ذاكر انت لحد ماتاج تيجي
عز: طيب
في شركه رعد الهواري
رعد: سهام حضري كل الملفات بتاعت شركه المنياوي وابعتهالي ارجعها وابعتيلي احمد
سهام: هما تالته معايا واحد مع حضرتك خدته مني
رعد: اي ده بجد انا معنديش اي ملف للشركه دي
سهام: طب هشوفه وهدور عليه
رعد: سهام انا مختش الملف ده
سهام: والله يافندم كان محضرتك مخدتهوش تاني
رعد بزعيق: ازاي انا بدور اهو ومش عندي شوفي يا سهام الملفات وهاتيها
سهام: حاضر يافندم هروح اجبهم لحضرتك
رعد بيدور علي الملف وسهام وبرضو ملقهوش
سهام: اتفضل يافندم انا معنديش غير تالته ودورت كويس ملقتهوش
رعد بزعيق: وانا دورت ملقتهوش
سهام: طب هنعمل اي يافندم
رعد: هو حد دخل مكتبي امبارح
سهام: لا انا دخلت روقته وخرجت معملتش حاجه تاني
رعد بخنقه: طب روحي علي مكتبك وشوفي شغلك
سهام: تحت امرك
رعد: هتجنن ازاي الملف مش لقيه ده اخر ملف بيبقي فيه حاجه مهما اعمل اي
رعد: الو سهام ابعتيلي احمد بسرعه
سهام: حاضر يافندم
بعد شويه الباب خبط
رعد: ادخل
احمد: حضرتك طلبتني
رعد: شركه المنياوي بعتت اربع ملفات ومش لقي الملف الاخير اللي ده المهم مش معاك
احمد: لا حضرتك انا خته وبعدها بعته لسهام وحضرتك خته منها وقولت هتشوف وهترجعو بس ومخدنهوش تاني
رعد: انا دورت في كل حته مش لقيه
احمد: ممكن تكون خته معاك البيت
رعد: مش باخد شغل معايا البيت
احمد: يمكن المرادي مختش بالك وخته
رعد: مفتكرش بس هنبقا ندور عليه نشوف الملفات دي ونبرمجه ونشتغل فيهم لحد منلاقي الاخر ده احنا كده كده هنرد عليهم بعد بعد بكره نخلص دول وندور علي التاني
احمد: اللي حضرتك شايفه انا معاك فيه
رعد: تمام
في الفيلا
ناديه: هتكلمي باباكي
تاج: مش عارفه انا خايفه يكون في البيت وابله سحر جمبه وتقولو لا وتزعق
ناديه: رعد زمانه جايه هخلي يكلمها
تاج: ماشي
ناديه: تعالي بقا نعمل الأكل ولا شاكلك مش هتعملي انهارده
تاج: لا هعمل يلا بينا
ناديه وتاج دخلو المطبخ وكانه بيعملو العشا
ورعد جاه ودخل اوضة المكتب
شويه تاج وناديه خلصوا الاكل وطلعوا بره
ناديه: رعد اتاخر كده ليه
تاج: يمكن عنده شغل كتير
ناديه: كان رن عليا وعرفني انه هيتاخر
رعد من وراهم: انا متاخرتش انا جيت في معادي
تاج بصويت: اهااااااا
رعد: في اي اهدي
ناديه: الحمدالله اني انا واخده علي الخضه
تاج: حرام عليك خضتني
رعد: انا اسف انا طالع عن اذنكم
ناديه: مش هتاكل
رعد: مليش نفس عن اذنكم
تاج: هو رعد ماله
ناديه: مش عارفه تعالي احنا ناكل
تاج: لا اطلعي شوفي ماله
ناديه: رعد مدام قال مليش نفس يبقي انسي انه ياكل فا مش هيرضه
تاج: لا انا هطلع اشوفه ماله لو معندكيش مانع
ناديه: شوفي ماله وانا هظبط السفره
تاج طلعت اوضة رعد
خبطت علي الباب
رعد: ادخل
تاج: مالك يارعد
رعد: مفيش حاجه كنتي عايزه اي
تاج: مش هتاكل معانا ده انا حضرت انهارده الاكل بايدي مش هدوق
رعد بخنقه: مش عايز اكل ياتاج وانا قولت كده تحت
تاج: لا لازم تاكل يلا بقا
رعد بعصبيه ونرفزه: تاااج انا قولت مش عايز اكل واهو بقولها تاني مش عايز اكل اتفضلي اخرجي دلوقتي
تاج دموعها نزلت
تاج بصوت عياط: براحتك
تاج جريت علي اوضيتها وقفلت علي نفسها فضلت تعيط كتير جدا



تعليقات