recent
روايات مكتبة حواء

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الخامس 5 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الخامس 5 بقلم دنيا


بتخنيني أنا يابت ال***
واح مسكها من شعرها
الشاب شيل ايدك ياحيو*ن انت انت اتجننت
طارق وكمان بتشتم يابن ال***
وساب مسك وقعد يضر*ب في هو
مسك ببكاء سبوا حرام عليك سيبوا سيبوا ونبي انا مليش غيرو
طارق انا كان لزم اعرف ان واحده رخيصه ذيك يطلع منها كدا بس الاسف اتخدعت بشكلك الملاكي دا ومقدرتش اميز ان وراءالوش الجميال دا في شطانه واحده خبيسه ورخيصه
وقعد يضرب في بجنون
مسك بعيط هستري رخيصة انا فعلا رخيصه رخيصه
الشاب زقوا بعيد عنه وجري عليها
مسك حبيبتي اهدي مسك عشان خاطري اهدي وايجه يخدها في حضنه لقه لي شدو وفضل يضرب في بجنون
طارق انت ازي تقرب منها انا هقتلك
وفضل يضرب في بجنون
الشاب مسك ونبي فوقي وابعدي عني هيموتني
طارق والله الموتك يابن ال***
الشاب يابنتي فوقي ارحمي امي دا طلع مجنون
مسك بتفوق من حالتها وبتحول تبعد طارق عن الشاب
مسك سيبوا يامجنون
طارق زقها بعيد وفضل يضرب في
مسك ياطارق سيبه دا محمد اخويا
طارق محمد اخوكي
محمد ايو انا محمد اخوها منك الله يابعيد ابعد عني بقا الله كسرت عطمي
طارق بعد عنه
طارق ببرود محول اخفا غيرتوا وتسرعوا وانا اش عرفني انك اخوها انا لي اعرفه ان اخوها مسافر
محمد اتفضل دا البسبور بتاعي تقدر تتكدا منه
اني اخوها
طارق مش قصدي كدا بس انا معرفكش
محمد اسل ولا ايدك سبقا لسانك
طارق انا اسف مكنتش اعرف انك اخوها بس حط نفسك مكاني دخلت البيت لقيت مرتي حضنه راجل غريب طبعا هعمل كدا لا هبقا..
محمد مسك روحي حضري شنططك
طارق تحضر شنططها ليه
محمد عشان مسك هتسافر معايا
طارق تسافر معاك ازي انشاءالله وانا جوزها ومش موافق
محمد لأ منتا هطلقها وانا هرجعلك كل الفلوس اللي انت تفعتها لي ابويا
طارق وانا مش مطلق حد ومش عايز زفت الله
محمد لأ انت هتطلقها عشان اختي مش تستحق دا بس نعمل ايه ربنا رزقنا بي اب طفشني انا في الاول وبعدين بع بنته لي وحد زيك عشان خاطر شويه فلوس
طارق متحترم نفسك يا بتع انت إلا وقسمن بالله لعملك كيس الملكمه بتاعي النهارده
محمد ولا تقدر تعمل حاجه
طارق بسخريه دا علي اساس مش انا لي عملك الخريطه لي في وشك دي
محمد يلا يامسك انا مش عارف انتي عايشه معا ازي دا
طارق استاذ محمد ممكن اكلمك شويه علي الانفراد
محمد اتفضل... روحي انتي يامسك جاهزي شنططك
طارق اخد محمد وقعدو في الرسبشن وقعدو يتكلمه
بعد وقت ليست بقصير خرجت مسك ومعاها شنطتها
مسك انا جاهزه ياابيه يلا
مسك هو فين ابيه محمد يابيه
طارق مشي
مسك بدموع مشي وسبني
طارق رحلها
لي الدرجدي عاوزه تمشي معا
مسك اه عشان هو الوحيد اللي بيحبني
طارق وهو بيرفع وشها بصبعوا هو بس
مسك اه
طارق يعني مش شايفه حد تاني بيحبك غيرو
مسك ها
طارق قرب منها وكان هيبوسها بس الجرس ران
مسك فقت لنفسها ورجعت لي وراء
طارق ايلهي تولع يالي بتخبط دا وقتوا
وراح يفتح لقه محمد
طارق خير
محمد خير نسيت مفتحي ايه
مسك ابيه انت روحت فين انت هتسبني
محمد اخدها في حضنه لأ ياقلبي مش هسيبك
طارق جك وجع في قلبك
محمد بتقول حاجه يابو النسب
طارق لأ
محمد طب تمام
مسك طب انت مشيت وسبتني ليه
محمد بصي ياقلبي انا وطارق اتفقنا اني نسيبك شهر واحد شهر واحد بس وبعدين اجي واسالك اذا كان انتي عاوزه تقعدي معا ولا تسافري معايا ايه رأيك
مسك بس بس
محمد خدي رحتك في التفكير ياحبيبتي وانا هعدي عليكي بكره وهشوف قررك لو قولتي لأ وانشاء الله تقولي لأ واخدك وسافر لا
طارق مسك فكري الاول
مسك حاضر
محمد عاوزه حاجه ياقلبي
مسك عاوزه سلامتك
محمد مع السلامه
طارق قرب منها
مسك جريت ودخلت على الحمام
مسك انا ايه لي بيحصلي دا ليه بيحصلي كدا كل اما يقرب مني ليه بحس ان قلبي بيدق جامد ومش رضي يبطل اوف بقا انا هخد دوش ممكن ابطل تفكير في
اخدت دوش بس اكتشفت انها مجبتش هدوم معاها
مسك اوف بقا الله طب هطلع ازي دلوقتي
مش افرض شفني
وايه يعني الله دا جوزك وبعدين متقلقيش هو تقريبنا كدا ماشي
اه زمنو ماشي هو اصلا مش بيعد هنا كتير زمنوا روح لي مرتوا اوف وانا غيرنا ليه ميولع هوا وهي انا مديقه نفسي ليه
خرجت من الحمام ملقتهوش
مسك الحمدلله مشي
ورحت تسراح شعرها قدام المريا
طارق من من ورها شكلك حلو اوي بلبرنس
مسك بخطه انت وكانت هتجري بس طارق حضنها من طهرها بس خلكي كدا واخد منها المشط وقعد يسرحلها في بحنان ومسك تتكسف اكتر وخددها بتحمر اكتر
طارق ياخارشي علي الطماطم ياناس
مسك ل لو سمحت ابعد خلي خليني البس هدومي
طارق بجراء وتلبس ليه منتي كدا قمر زغمزلها
مسك ان انت قليل الادب
طارق ومطربتش كمان ههههه
مسك طب ابعد كدا الله
طارق مش هبعد إلا بشرط
مسك شرط ايه
طارق بخبث هتي بوسه
مسك علي فكره انت قليل الادب ووقح كمان
طارق ووقح كمان
مسك اه ولو سمحت ابعد عني كدا عشان كدا عيب
طارق لأ مش عيب عشان انتي مرتي
مسك لأ عيب وبعد كدا عشان انا مخصمك
طارق بيتحكم بحضنه ليها
مخصمني ليه بقا
مسك انت بتسأل انت مشفتش نفسك عملت فيا ايه انا ومحمد انت مكنتش في وعيك
طارق والله غصب عني انا فعلاً مكنتش في وعيي بس دا من فعل غرتي عليكي و لي شفتوا مش قليل انا شفت مرتي بتحضن رجل غريب وبتقلوا كلام حلو كانتي عاوزني اعمل اية
مسك كانت اسمع
طارق مقدرتش اتحكم بعصبي اما شفتك حضنه
وان حد غيري لمسك انا اسف اني جرحتك بكلام ولا باي حاجه تانيه اسف
مسك وانا كمان اسف
طارق علي ايه
مسك علي لي حصل امبارح
طارق بعد عنها اه عشان مش عايز تخلفي مني
مسك والله الموضوع مش زي منتا فاهمه
طارق أمال
مسك كل الحكايه اني كانت خايفه
طارق خايفه من ايه
مسك خايفه تخد ابني مني وترمني في الشارع
طارق بس عشان كدا
مسك اه والله وعيتط
طارق خالص متعيتيش بس
مسك يعني انت معتش زعلان منى
طارق لا مش زعلان بس بطلي عياط بقا
مسك مسحت دموعها بطفوله خالص مش بعيط
طارق ياخلثي علي الجمال ياناس
هتي بوسه بقا
مسك لأ عيب
طارق هو ايه لي عيب مليش دعوه انا عاوز بوسه غير كده ابقا لسه زعلان
مسك انت زعلت بجد
طارق....
مسك طب خلص متزعلش انا هديك بوسه
طارق بجد
مسك اه والله بس غمض عينك
طارق اهو
مسك راحت ادتوا بوسه علي خدوا
طارق ايه دا
مسك بوسه
طارق ليه ياختي بتبوسي ابن اختك
مسك طب اعمل ايه انا طيب
طارق متعمليش حاجه انا لي هعمل
وقبل ما مسك تتكلم كان بيسها بحب وشغف بسها بوسه تعبرلها قد ايه هو بقا متايم بيها
مسك كانت مصدومه من جراتوا ومش عارفه تعمل ايه وهو حب كدا وبقا يتمدا اكتر
موقفش غير لما انصدم بصوت هو يعرفه جيدا
حبيبه الله الله عليك ياستاذ سيبني وجاي لي الهانم هنا تقديها
طارق حبيبه....


google-playkhamsatmostaqltradent