القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جبروت اسدي الفصل الثالث 3 بقلم صفاء احمد

رواية جبروت اسدي الفصل الثالث 3 بقلم صفاء احمد


اسد.. مش دي بردو دخلتنا
فيروزه.. ونا مش هخليك تلمس شعره مني يااسد
اسد ضحك ضحكه كلها ش*ر وخبث وقال.. مين نتي عشان تامريني هاا
فيروزه.. متتكبرش كدا وتبقي مغرور
اسد.. بس تعرفي نا بحب البنات الشرسه اويي
فيروزه.. ونا مالي شفلك واحده من اللي انت بتسهر*معاهم و
قطع كلامها رنين هاتف اسد
اسد.. اشش استني
اسد.. ايوه ياعمي
العم.. انزل عاشن عايزك
اسد.. عمي انت متوقع بتقول اي انا نهارده فرحي ومينفعش انزل ابدا بكره بقي
العم بغضب.. ولو قولتلك اني ممكن اخلي حياه امك جحي*م هتنزل
اسد.. طيب يعمي نا نازل اهو
العم بخبث.. مستنيك
اسد بعد مقفل مع عمه.. انا لازم انزل اشوف عمي
فيروزه.. طب هتتاخر
اسد.. لا مش هتاخر بس استنيني وغمز
فيروزه فهمت..انا اصلا بخاف انام لوحدي ياريت تيجي بسرعه عشان نا بخاف
اسد.. حاضر مش هتاخر متقلقيش
فيروزه.. ماشي يلا روح شوف عمك
اسد. طيب متفتحيش الباب لحد
فيروزه.. تمام
اسد مشي
نزل لعمو
اسد.. ف اي ياعمي
العم بخبث.. في اني ازاي تتجوز وحده متعرفهاش ولا نعرفها وتسيب بت عمك
اسد ببرود.. ونا قولت اني زيزي اختي وبس
العم.. طب ولو قولتلك اني هخلي حياه امك في الس*جن بفيدو اللي معايا
اسد بغضب.. ابقي حطا بس فديوو ياشرقاوي وانا هكسر قلب بنتك
الشروقاي.. بنتي يااسد بتهددني ببنتي
اسد بخبث.. ايواا اي رايك بقيي
الشروقاي.. الا بنتي خلاص واكمل بخبث. تتجوزها وانا مش هنشر فديوو امك
اسد بتفكر.. تمام الشروقاي مشي
اسد كس*ر كل حاجه حواليه.. اعمل اي الا امي عندي وكسر كل حاجه
فيروزه سمعت التكسي*ر دا كلو ونزلت بسرعه ودخلت اوضه المكتب اتصدمت من الاوضه ملين ازاز والاوضه باظت راحت عند اسد
ابيه انت بخير
اسد مسك دراعها وقال بغضب.. ابيه دي مسمعهاش تاني انتي فاهمهه
فيروزه بدموع.. طب دراعي
اسد فاق من الغضب وشاف ايد فيروزه زرقت.. اسف مكنتش اقصد
فيروزه بوجع.. مفيش حاجه حصلت
اسد.. طب تعالي ادهنلك ادراعك
فيروزه.. شكرا انا هعرف ادهن لنفسي
اسد بغضب.. فيروزه متعصبنيش اكتر منا متعصب
فيروزه بوجع.. هتخطبها مش كدا
اسد.. انتي عرفتي منين
فيروزه.. انا كنت رايحه اجيب مياه من المطبخ اللي هنا وسمعت. انك هتخطب
اسد.. اه هخطبها
فيروزه.. بتحبها
اسد.. انتي نزله اساله ليه ايوه ياستي متط*ين بحبها
فيروزه.. امال اتجوزتني ليه
اسد.. عشان عندي فلوس عند ابوكي
فيروزه.. انا عايزه اطلق
اسد بغضب.. انتي اتجننتي نطلق ازاي وحنا متجوزين اجداد انتي شكلك اتجننتي بجد
فيروزه.. انت اللي شكلك اتجننت
اسد.. انتي بتقولي لمين كدا ولا عشان اخدتي عليا تشتميني
فيروزه.. اسد انا مش عايزه ضره عليا
اسد.. انتي هنااا هتبقي خد'امه
فيروزه.. تمام
ومشيت دخلت اوضه تانيه
اسد.. اسد اوعا تحبها انت متجوزها عشان الفلوس اللي عل ابوها انسا
ودخل ينام
اشرقت الصباح
اسد خبط عل اوضه فيروزه
فيروزه.. في اي
اسد.. قومي يلا عشان رايحين نجيب الشبكه روحي البسي عشان تيجي معايا
فيروزه.. ونا مش رايحه
اسد مسك ايدها جامدد.. مش نتي اللي هتمشي كلامك عليا وهتروحي معايا يابنت هيثم
فيروزه.. ايدي يااسد
اسد.. تمام
ومشي
ودخلت تلبس فيروزه
فيروزه لبست ميني دريس ابيض وطرحه سودا وكانت قمر اوي وحطت احمر شفايف ونزلت
........
اسد لما شافها انبهار بجمالها اتحول فجاه لما بص عل شفايفها لقها حط روج
بعصبيه.. الي حطا زفت عل شفيفك دا
فيروزه ببرود.. مالو حلو عليا صح
اسد قرب منها وبس*ها بو*سه خلت الروج انسحب خالص كان في بس احمر بسيط
فيروزه بغضب.. انت مجنو*ن انت كل حاجه بتمشيها عل مزاجك
اسد ببرود.. اه وسحبها ونزلوو كانو جوا زيزي واخوها زين والشرقاوي
اسد ببرود.. اهلا اهلا ازيكم
زيزي قربت منه وحضنتو وبا*ستو جمب شفيفه
وحشتني
اسد.. ونتي اكتر
زين كان عينه عل فيروزه.. مش تعرفنا يااسد من امتي وانت بتجيب الحلويات هناا
اسد حول يسيطر عل نفسه.. بنت خالي
فيروزه اتصدمت اني اسد قال كدا كانت فكرة انو هيعترف انها مراته
زين قرب منها مد ايدو عشان يسلم
اسد ببررود.. نزل ايدك عشان هي مش بتسلم عل رجاله
زين باحراج.. امم ايوا معلش
صووت من وراهم
الشرقاوي هنا بنفسه معقول


تعليقات