recent
روايات مكتبة حواء

رواية احببت نرجسي كاملة بقلم بسملة بدوي

رواية احببت نرجسي كاملة بقلم بسملة بدوي



💕البارت الاول💕
_نسر يابابا نسر عايزني اتجوز نسر... وانتُ ﯾ ماما موافقه على كلامه
الاب بحنان.... مِسك ياحبيبت ابوكِ.. انتي عارفه انتي عندي اي.. انتي بنتي على عيني والله.. ارفض بس عمك كدا هينفذ كلام جدك ومش هنطول ولا جنيه من الورث..
_ورث ايه وبعدين بقا يبابا بتفضل الفلوس عندي..
قاطعها الاب وهو بيمسد على شعرها بحنان ابوي... ياحبيبت ابوكِ.. ضافرك عندي بالدنيا بس فكرتي في اخواتك.. هنعيش منين وصعب الاقي شغل بعد العمر دا كله وغير كدا جدك هيتبرى مني يرضيكي يحصل فينا كدا..... بصي خلاص انا موافق وهنزل ادور على شغل ومش مهم اي حاجه تانيه انتو عندي بالدنيا
حاولت اطرد التوتر والخوف الي جوايا... يابابتي ﯾ حبيبي مَتهونش عليا طبعا وبعدين مش هما قالوا لو ما اتفقناش مع بعض ولو احنا الاتنين مع بعض قولنا لِ جدي ان اننا مش عايزين بعض ومش متقبلين بعض هيفركش الجوازه.. صح ياسولم
اسلام "الاب" بتوتر..... مش عارف بس يالا جهزي هدومك عشان بعد بكرا هنرجع البلد
عااااا احلف لولولولولولي اخييرا.. دا انا فقدت الامل اننا نرجع البلد.. والله الموضوع جه بِ فايده اهو.. واقنعووك ننا نزل..
الاب بخبث.... ماهو احنا مش هننزل الا لما نسر يجي يتقدم لكِ وتوافقِ و بكدا هنرجع البلد بس وانتِ مراته
برقت بصدمه.... مر مراااته... وبعدين انت نسيت ياسووولم ولا اي بقوووولك لو وافق بس بعووون الله هطفشه زي الي قبله ..
الام حنان بيأس..... مش هتتغيري ابداً وبعدين النااس جايين كمان ساعتين هتلحقِ تجهزي فيهم
بس انا
مااابسش ادخلي اجهزيي يالا
دخلت اوضتي وانا بتوعده ومستخلفاله.... هطفشه زي الي قبله مش صعبه هيا
طلعت خمار والنقاب اوف وايت وفستان بيبي بلو وهيلز فضي شويه وسمعت صوت برا وماما دخلت
_مسك يالا.. اي دا انتي هتخروجي بالنقاب
استغربت ورفعت النقاب.... نعم اوماااال اي... ايوا بالنقاب
بس يامسك ياحبيبتي .. انتِ الوقتي فِ حكم المخطوبين.. وعادي مش مهم النقاب المرادي
ماااما.. انا مستحيل اقلعه.. وعديني بقَا .. خلي اليوم دا يعدي على الخير عشان انا اصلا على اخري.. مسكت صنيه وخرجت
وانا وشي فِ الارض وروحت قدمت لهم وقعدت جنب بابا
قعدوا يتكلموا وانا فِ وادي لوحدي.. ياترا لسا زي ماهو ولا اتغير
فوقت من شرودي على صوت عمي وعيني لا اردياً بتدور عليه.. كان قاعد حاطط رجل على رجل ومكشر وو احلو اوي وطول وعضلات وربى دقنه... بلعت ريقي بتوتر وكسوف اما لقيته بصلي عيونا اتلاقت ثانيه ولقيته بِعد عينه وابتسم ابتسامه جانبيه عصبتني الصراحه.... مغرور.. نرجسي لسا زي ما انت متغيرتش
عمي اتكلم وبيوجه كلامه ليا.... كبرتي يامسك وبقيتي عروسه قمر.. بس بجد انا مبهور بيكِ بتدينك دا والنقااب جميل عليكي
لقيت بابا بيحضني وبيضحك.... هههه تعبت ياعبد العليم كل شويه اخوها يتخانق مع حد لحد ما خلاص جبنا اخرنا ولبسناها النقاب.. المهم نسيبهم يتعرفوا مع بعض شويه
خرجوا وسابنونا
عدا اكتر من ربع ساعه.. اخيرا اتكلم
نسر بغرور ونبرة سخريه...... اي الاميره مش هتتنازل وتيجي نتكلم... تعالي اقعدي جنبي
اتعصبت من سخريته...... هو مفروض من الي يتكلم الاول.... وبعدين اقعد جنبك بصفتي اي هاا... وبعدين مافيش كلام مابنا احنا هنطلع ونقول ما حصلش نصيب
ضحك بسخريه واستهزاء.... اومال.. واي كمان
انت بتتمسخر على كلامي..
نسر ببرود.... تعالي اقعدي في الكرسي الي قدامي طيب... مش عايز اعتراض
حاضر
الرواية هتكمل هنا 👈 دودو خالد ووصلت للبارت 3
my obedient cat
بصتله بكسوف وصدمه..... اا انت قولت اي
نسر بسخريه..... لا والله عايزه تعرفيني انك فهمتي كلامي
اتعصبت.... ليه شايفني جاهله انت قولت قطتي المُطيعه
حسيته اتصدمت بس قال ببرود.... اي دا انتي معاكي لغات... ماعلينا المهم.. ماتورينا وشك ياعروسه ولا خايفه اتخض اول ما اشوفك
تتخض!! ليه عفريته.. وبعدين ربنا امرني بكدا
نسر بعصبيه..... هو انتي هتألفي ولا اي.. النقاب مش فرض... بلا ربنا امرنا بكده
رديت ببرود..... عارفه والله مش شايفني جاهله وبعدين انا قولت انا مش كله
نسر بسخريه.... ليه ملكه جمال وبتفتني الناس بجمالك
رديت بهدوء..... بيقولوا
_هو ايه الي بيقولوا.... بصي يلا نطلعلهم
اتكلمت بسرعه..... مش موافق صح هتقولهم مش موافق محصلش نصيب
طبعا.. وفجأه لقيته قرب مني اوي وقال بهمس وترني... اقولك على سر بس بينا احنا الاتنين بس انا شا*ذ ومشا واتنفست براحه اول ما مشا يلهوي ﯾ خبتي شا*ذ يلهوي عليا....
عمي ابراهيم..... ها يولاد
لسا هرد لقيت نسر بيقول..... موافقين طبعا ياعمي..
بصتله بغضب ولسا هتكلم بس سكت مش عايزه احرج بابا.. جريت على المطبخ... ثواني وسمعت زغاريط ماما وقفت في المطبخ وانا متعصبه... اااه غفلني وكذب عليا ادبست فيه يخبتي لا وكمان شا*ذ.. عاااا
_انا الي ادبست فيكي وبعدين انتي تطولي
لسا هرد النقاب قام واقع و حاولت اخبي وشي بس مسك ايدي ونزلها وحسيته اتصدم وفجأه لقيته ......


google-playkhamsatmostaqltradent