القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الادهم (ادهم ونغم ) كاملة بقلم سلمي شريف

رواية عشق الادهم (ادهم ونغم ) كاملة بقلم سلمي شريف 




ادهم بتسلية: يلا البت التانية تدخل
بتدخل بنت عمالة تعيط وحاطة وشها في الارض
كانت محطوط عليها شال اسود طويل بس مبين عيونها بس!
ادهم: تعالي هنا يابت انتي
ردت نغم وهي بترتفج من الخوف: انا
ادهم: ايوة انتي تعالي
بتقرب منه وهو بيشيل الشال لكن وقفه صوت واحد من ورا وكان المساعد بتاعه
امجد: ادخل البنت الي وراها ولالا
ادهم: منك لله يازفت دخل يلا
وبتدخل البنات الي وراها وهو ماسكها ومش عايزها تقوم
امجد: اية اخترت مين
ادهم ببتسامة خبث: هاخد البنت دي اتسلي بيها شوية وادينا نستكشف اية الي تحت الشال دة
امجد: ماشي يلا يانغم
ادهم ببتسامة: اسمك نغم
نغم بخوف: ايوة
امجد: يلا
بتروح مع ماجد اوضة كبيرة مليانة حاجات وبنات للميكاب ارتست
بتقلع الشال الي حطاه عليها وبتشوف نفسها في المراية وبتعيط
بنت بريئة اتظلمت في الدنيا السودا
فلاش باك
عبير: بقولك اية ياخويا البت عمالة تخطف العرسان بشكلها دة من بنتي
عبدالرحمن: وانا اعمل اية بس
عبير: انا شوفت حاجة كدة انهم عايزين بنات حلوة وكدة لادهم بيه وهيدفعوا مبلغ حلو اوي
عبدالرحمن: عيزاني ابيع بنت اخويا
عبير: مش بدل القاعدة السودا دي ياخويا
عبدالرحمن: عندك حق بس هو عايزها لية
عبير: مش مهم اهم حاجة انك هتوديها بكرة غصب عنها واقولك كمان خد الشال دة حطه عليها انا قطعاه من العنين عشان يتشوق كدة وياخدها هو
عبدالرحمن: هاتي
نغم ببكاء: مش هروح في حتة
ضر*بها بالقلم جامد لدرجة انها وقعت في الارض
عبدالرحمن: انا قولت كلمتي ويلا البسي وتعالي يلا بدل ما اخليه ياخدك بالغصب
نغم: انا بكر*هكم بكر*هكم
قعد يض*رب فيها وهي بتستنجد بابوها وامها الي ما*توا!!
باااك
بترجع نغم للواقع المرير علي صوت الميكاب ارتست: انا خلصت
نغم: هو هو ادهم بيه هيعمل فيا اية
الميكب ارتست: انتي شكلك غلبانة الي جابك هنا
نغم: بالغصب
الميكب ارتست: عموما ادهم بيه بيتسلي بالبنات شوية وبيديهم الفلوس وبيروحوا مكان ماجم
بس عشان انتي حلوة ممكن تقعدي معاه فترة يخليكي لغاية ماتيجي واحدة احلي وكدة فهماني
وعموما هو اختارك علشان عايز يعرف الي ورا الشال امال لو عرف ان الجمال دة كله ورا هيعمل اية
نغم: ربنا يستر ربنا يستر
ازاي اصلا نقعد مع بعض من غير جواز يارب ارحمني
الميكب ارتست: انا ماشية وحطي الشال دة علي راسك تاني عشان هو بيتعصب وممكن يضر*بك لو انتي شلتي الشال من غير ماهو يشيلوا يلا باي
حطت نغم ايديها علي وشها
هي مش عارفة تعيط حتي
الجر*وح والعلامات الي في وشها راحت من الميكب
بتشوف الشباك يمكن تهرب لكن بتلاقيه مقفول بحاجات كتير اتوقعت ان حد هرب قبل كدة
بتتخض وبتحط الشال لما تسمع صوت الباب بيخبط
بيدخل امجد وبيمسكها من ايدها وبيمشيها غصب عنها
بيوديها عند ادهم
امجد: خد ياادهم اهي
بيمسكها من ايدها بقوة وهو بيشرب سيجا*رة
ادهم بخبث: الفيلا جاهزة
امجد: ايوة يلا ياعم امشي
ادهم: يلا ياحلوة
وبيسحبها للعربية وهي بتقعد تكح جامد
ادهم: اسكتي انتي قرفتيني
ردت نغم وهي مش قادرة تتنفس: عن عندي حساسية من السجا*ير مش قادرة اتنفس
ببيرمي السيجا*رة بغضب
ادهم: اهي السيجا*رة خلاص
بتحاول نغم تاخد نفسها وهو بيمشي بالعربية
بيوصلوا فيلا كبيرة اوي وبينزل منها وبيمسكها من ايدها بقوة وهي مرعوبة
بيدخلها اوضة وبيقفل عليها من برا وبتسمعه وهو بيتكلم
ادهم: يلا كله اجازة انهاردة كله يروح مش عايز اشوف حد في الفيلا
الخدم: حاضر يابيه
بيمشي الكل وهي واقفة مرعوبة
بيدخل الاوضة وبيقفل الباب وبيقرب منها وبيشيل الشال
بيتصدم من شكلها
الشعر الاحمر والعيون الخضر والبياض قد اية هي حلوة
ادهم بخبث: شكلك هتطولي معايا
وقعد يقرب عليها لغاية ما لزقت في الحيطة ووو
يتبع..


تعليقات