recent
روايات مكتبة حواء

رواية احببت مشاغبة كاملة بقلم الكاتبة المجهولة

رواية احببت مشاغبة كاملة بقلم الكاتبة المجهولة




ملك. يووو يبنتي اصحي بقا وراكي شغل
ملاك.اقفلي النور بس يا ملك الساعه لسه ٧
ملك.٧مين يا عنيا الساعه ١١ونتي الصادقه
قامت بسرعه
ملاك.احييي الشغل الي عليا مش تحصيني ما ملك
ملك.اعملك اي عماله اندهلك من بدري
ملاك.طيب حضري الفطار يلا عقبال ما اخد شاور واللبس
ملك. لا اله الا الله مش لسه بتقولي متاخره
ملاك.ايوه دا مش معني اني ماكلش قبل ما انزل يعني
يارب صبرني
قامت ملاك
ملاك اسم علي مسمي عيونها بني غامق شعرها طويل بني فيه خصلات ذهبيه وقصيره ف ملاك فلا اي حد يشوفها يعجب بيها لكن هي مش بتفكر خالص ف فكره الارتباط دي
كل الي مفرغه نفسها لي هو الشغل وبس
هي ظابط ف المخابرات العامة المصرية
يلا يا ملاك الاكل جاهز
ملك اخت ملاك الكبيره لكن ديما بتعاملها زي مامتها
ملك عندها ٢٧سنه رفضه فكره الجواز لحد ما تتطمن عليها
ملك مش ف جمال ملاك ولكنها جذابه جدا شعرها كيرلي عيونها بني زي ملك يظيط وراثين العيون من امهم الي توفت هي والوهم وهي مدرسه
ف المدريريه
ابتسام صحبه ملاك :يبرودك يختي بقا بقا الباشا مستيكي ف مكتبه وعلي آخره ونتي داخله تتمختري
ملاك :روحي الهي تولعي يا بعيد يبت نتي ديما منكده عليها
انا رايحه اشوف في أية كاتك داهيه
خبطت ملاك علي الباب
ادخل
تحت امرك يا فندم
هو انتي كل مره تتاخري ولا اي يا سياده الرائد
اسفه والله يا فندم مش هتتكر تاني (ولا أكنهم ف مدرسه اعدادي)
المهم اجهزي عشان فيه مهمه
مهمه اي
روحي علي مكتبك ونا هبعتلك التفاصيل وع فكره المره دي مش هتطلي لوحدك هيبقي معاكي المقدم ليث
بتهزر يا فندم
افندم
لا ولا حاجه عند اذنك يا فندم
ملاك وهي خارجه من مكتب ورايحه علي مكتبها
ملاك ف مكتبها
احي بقا يوم ما يطلع معايا حد يطلع الواد البارد دا دا انا بقالي هنا سنيتن وعمري م شوفت سنانو
ابتسام.ونتي تشوفي سنانو لي
ملاك. شفتو بيضحك يعني يا ابتسام بيضحك
ابتساط.يلا يختي تجهزي عشان قدامك ساعه
ف المهمه
ليث.انتي الي هتبقي معايا
ملاك بتكبر.اها
ليث.منوبي يختي م تبصي كدا انتي شبه ام شكشك بس طبعا من جواء بيكدب نفسو
ملاك.حوش يااض الجمال الي بيشر منك
ليث.يااض يبت دا انتي مش جايه جنب كتفي حتي دا انا لو دوست عليكي هتتفعصي
عندو حق ملاك اصلا قصيره
ملاك. مش احسن ما ابقي طول الحيطه
ليث.طب اسكتي الهدف داخل اهو
المهمه بتاعت ليث وملاك انهم يتنكروا ويلبسوا بطريقه قذره لأنهم بيرقبوا تأجر حشيش
مهمه ليث انو يكون الجرسون
وملاك تبقي زي بنات الليل عشان تعرف تقعد جنب محسن تاجر مخدرات
بعد ما دخل محسن ف الكباريه
ليث.حاولي تتعاملي معاه عادي ونا مس هسيبك وجنبك متخلهوش يلمسك خالص
ملاك.ونت كنت خطيبي ولا
ليث بحده.مش بهزر يا ملاك كلامي يتسمع
ملاك.بخوف.حاضر
مشيت ملاك بخطوات زي بنات الليل وراحت قعدت جنب محسن
ملاك بمياعه.هاي نتعرف
(طريقه شقط بتاعت ٢٠٠٧)
محسن بامبهار. طبعا يا قطه نتعرف معاكي محسن الدهشوري من أكبر رجال الأعمال ف البلد
ملاك.شاهي
محسن.اسمك حلوه زي شكلك بظبط
ملاك عزمت عليه بالمشروب الي ليث حط فيه مخدر
وبدأ محسن يشري الكاس
بعد ما مفعول المخدر بدأ يشتغل
قرب ليث من محسن وشالو ودخل بيه الاوضه
بعد ساعه
بعد ما ليث اخدت معلومات كتير من محسن فديتو كتير
ملاك.اخيرا هروح البيت ملك وحشتيني اووي يلا سلام يا زوق
ليث.ع فين اركبي
ملاك.اركب لي مينفعش
ليث.يعني الي ينفع انك تركبي تاكسي ف نص الليل يعني اركبي
بعد ما ملاك ركبت مع ليث ووصلها البيت
ملاك.متشكره ياسطا
ليث.ياسطا ع اخر الزمن عيله زيك تقولي ياسطا روحي انزلي نكدي عليا كاتك نيله
تاني يوم الصبح ع الشغل عند ملك
اول م دخلت الفصل لقت كل العيال بتتكلم
ملك بحده وصوت عالي .سكووتت
انتبه الفصل كله
ملك.جت الملوك ملوك ملوك
الطلاب.هاا
ملك.احمم ولا حاجه
ملك.طيب بصوا بقا عليا النعمه من نعمه ربي لو دخلت فصل دا تاني ولقيت دوشه هزعلكوا خلصانه نحترم نفسنا كدا ونتكلم ونت يعم ريمو اهدي شويه يخويا
الولد.انا يا ميس
ملك.وهو فيه حد غيرك عمال يسبل للبت مريم يااض
المهم نركز شويه محن كلاب مش عايزه ياض احمد
بعد الحصه
ملك. الحصه الجايه بو جيت ولقيت واحد بس مش عامل الواجب هزعلوا جامد يلا سكه السلامه
عند ملاك
ابتسام لسه هنتكلم
ملاك.عرفه الباشا عايزاني ونتي بياجي من وراكي اخبار عدله يشيخه
ودخلت للباشا لقت ليث جواء
الباشا.اهلا يا ملاك اقعدي
ملاك باستغرب هو كل مره بيزعق
الباشا.انا مبسوط جدا من المعلومات الي انتي جبتها انتي وليث كدا العمليه هتبقي بكره بليل زي ما ما عرفتو من محسن أجهزو هتطلعي انتي وليث وأحمد وطبعا مجموعه من القوات
مش عايز غلطه يا ليث
ليث.متخفش يا باشا كل هيبقي تمام
بعد ما ملاك روحت ولسه داخله
ملاك.البيت بيولع ولا اي اي الريحه دي
ملك.بيولع كاتك نيله دي ريحه الفراخ الي بعملها احي الفراخ
جريت علي مطبخ وبتفتح البوتاجاز احيي الفراخ شاطت
ملك.اكيد دي عينك يبت اكمنك مش بتعرفي تعملي اكل زي
ملاك.مش عايزه اعمل اكل زيك منك لله ي بعيده حمدلله اني جبت اكل معايا يلا ياختي عشان نأكل يلا
تاني يوم بليل
ليث. بت نتي مش عايز كلام كتير
ملاك. انت يلا فكرتني عشان اسمي ملاك هبقي جميله وملاك فعلا لا اظبط كدا عشان عيب لما واحد قمر زيك كدا يتقل منو
ليث.نعم يا عمر مين دا الي يتقل منو بت انتي اظبطي كدا بدأ م هزعلك وبعدين اسكتي بقا احنا ف مهمه
كل دا وليث وملاك مستخبين
وقت تسليم المخدرات
دخل ليث بالسلاح بتاعو وملاك بالسلاح بتاعها
ليث.سفم نفسك يا محسن
محسن.بخضه اي انتو مين
ليث.انت مققوش متلبس بالمخدرات ولسه هيكمل
وأحد من وراء ملاك مسكها
احمداخو محسن. نزل سلاحك ياباشا
ليث.لو لمستها هندمك
احمد.نزل سلاحك
كل دا وملاك عماله تتصنع اللامبالاة
لما كانت يتدرب كانت عرفه أن ممكن يحصل معاها موقف زي دا وهي عامله حساب حاجه زي دي
وملاك وهي وقفه قدام احمد فتحت رجليها ف ب التالي رجلين احمد سهل أن حد يضربه بالنار
ملاك وهي بتغمز لليث
وليث من كتر ما كان قلقان عليها مجلس ف بالو كدا خالص
اشتغل كدا ليث وصوب السلاح عل رجل احمد وضربة بالنار
احمد.اهاااا
اتجمعت القوات واشتعل الضري بالنار
احمد استغل انو ع الأرض ومسك السلاح وضرب علي ليث
ليث.اهااااا
ملاك. انتبهت وضرب بسلاحها علي احمد ومات احمد
جريت ملاك علي ليث
ملاك.فوق ليث فوق ارجوك إسعاف بسرعه
ياتري هيحصل اي ل ليثان


الثاني من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent