recent
روايات مكتبة حواء

رواية غيث وروز الفصل الثاني 2 والاخير

رواية غيث وروز الفصل الثاني 2

-----------
طلقني ي غيث
غيث بعصبيه : مش هيحصل ي روز ولله لو فيها موتي مش هيحصل
روز :مش انا ال*** الي ابن عمها اغتصابها وانت اللي شيلت الليله مش ده كلامك
غيث:انا مش ملاك ي روز وعارف اني غلطت بس انا ندمان وبحبك ومهما حصل هتفضلي مراتي غصب عنك مش بعد محبيتك تسبيني
روز :انت واحد اناني
غيث شدها من دراعها : اناني ي روز عندك حق بس انتي السبب انتي الي خلتيني احبك يبقى تستحملي
روز :ههرب
غيث:همنعك
روز:هنتحر
غيث : هموت وراكي ونبقى مع بعض في جهنهم
روز :بكرهك
غيث بحب :بعشقك
نرجع لورا شويه
روز:عاااا انت مين
غيث وهو يحاول السيطره عليها:اهدي ي روز متخافيش انا غيث جوزك
روز :كدااب انا مش متجوزه ابعد عناااي
غيث:انا اسف في الي هعملو ده .وضربها بالروصيه لتقع مغشياً عليها فحملها ووضعها على الفراش
صوت الجرس فقام غيث يفتح وكان باباه
غيث :اتفضل ي بابا
الاب دخل من غير كلام
غيث :هروح اجبلك حاجه تشربها عشان روز نايمه .لسه هيمشي وقفو صوت باباه
محمد :اقعد ي غيث عشان عايزك في موضوع
غيث قعد:خير يارب
محمد:بص ي بني انا عارف انك كنت معترض على جوازك من روز لانك متعودتش حد يغصبك على حاجه وعارف ان مكنش ينفع اغصبك على حاجه زي كده بس كان لازم الحق البنت الغلبانه دي قبل متموت
غيث : بابا انا
محمد :سبني اكمل كلامي للاخر .....المهم انت كل الي تعرفو انها غلطت مع ابن عمها بس الحقيقه ان كل الي حصل غصب عنها والى مكنتش هيا الي هتاخد الذنب لوحدها ... بلاش نتكلم في الي فات بس انا جاي اقولك ان دورك خلص
غيث بعدم فهم :قصدك اي
الجرس رن
محمد: قصدي وصل
محمد فتح الباب ودخل ابو روز
غيث :هو في اي بظبط
محمد :بعد جوازك من روز وبعد مبعدت تماما عن البيت او بمعنا اصح تبعد عن مازن (ابن عمها ) بدأ يظهر على حقيقتو وعرفو الحقيقه لما دخل عليهم في يوم و هو سكران وحكالهم الي حصل ابوه ضربو وطردو من البيت و حامد(ابو روز )ساب البيت وقطاعهم وندم على الي عملو في روز وانا فهمتو انك اتجوزتها عشان تحميها و شكرني وجاي دلوقتي عشان يرجعها وكل حاجه ترجع لاصلها انت تشوف حياتك وهي تشوف حياتها
غيث بصدمه وغيره وبعض العصبيه :انت بتقول ايييي روز مراتي وهتفضل مراتي انا مش لعبه عشان كل شويه تحددولي حياتي اتجوز روز حاضر احميها حاضر انما اطلقها فده على جثتي
محمد بعصبيه:عايزها تبقى عابده عندك مش كده اوعى تكون فاكر اني نايم على وداني انا عارف كل اللي عملتو فيها بس سكت مجبور عشان محدش يقربلها خلاصه الكلام انت هطلق روز و انهرده ي غيث
غيث بعصبيه :مش هيحصل روز بتاعتي وهتفضل بتاعتي غصب عنكو .قاطعو قلم من والدو
محمد: انت متستهلهاش ي غيث انت اللي معملتش حساب اللحظه دي وهطلقها غصب عنك يلا ي حامد .وخرجو ورزعو الباب .غيث مسح على شعرو بعصبيه :مش هسيبها ولله العظيم م هيحصل .دخل الاوضه بعصبيه وجنون وقعد جنب روز وحضنها جامد:ملكي انتي ملكي انا مش هياخدوكي مني .شالها ونزل بيها وحطها في العربيه وركب جنبها وساق العربيه بسرعه
وهم في الطريق في عربيه وقفت قدامو وعربيه وراه ونزل منها حراس ومسكو غيث الي ضرب منهم كتير بس الكثره تغلب الشجاعه .كان في 3 حراس مسكينو ونزل من العربيه مازن وهو يبتسم بشماته: مش علموك ان عيب تاخد حاجه غيرك
غيث بزعيق :ي *** وديني لقتلك م انت لو كنت راجل تواجهني لوحدك مش تتحامها في شويه ال*** دول
مازن :تؤتؤتؤ صعبان عليا اوي من الي هيحصلك دلوقتي .اتجه للعربيه وشال روز وظل ينظر اليها برغبه وخبث :تبقى غبي لو كنت متمتعتش بيها قبل ماجي اصلك مش هتشوفها تاني
غيث بصراخ :روووووز لاااا ابعد عنها ي *** روووووووز
مازن بخبث :عايزكو تروقوه على الاخر يلا سلام ي حب .مجرد مخلص كلامو كان انقض عليه عدد كبير من الحراس وضربوه كانت عيون غيث متعلقه بروز وهي بتبعد عنو والرؤيه بتختفي ببطئ
---------------------
غيث يفوق وهو يصرخ :رووووووز
محمد جري عليه:غيث انت كويس
غيث :روز ي بابا مازن خطفها قولي ان انا كنت بحلم ومخدهاش مني
محمد بص في الارض بحزن
غيث بصدمه وصراخ:لااااااااااا.حاول يقوم بس محمد منعو :اهدى ي غيث هنلاقيها بس لازم ترتاح
غيث بتعب :روز هترجع انهارده ي بابا مش هسيبو .حاول محمد يوقفو بس مقدرش وغيث ركب العربيه وراح لبيت ابو مازن وهو بيسوق بتعب
--------------- بعد مرور يومان --------------
روز تفتح عنيها بتعب وتستغرب من المكان اللي هي فيه
مازن :اخيرا فوقتي كل ده نوم انتي بقالك يومين نايمه
روز بصت لصاحب الصوت بصدمه :م مازن
مازن:الله على اسمي وهو طالع من بين شفايفك الحلوه دي
روز كانت بترجع لورا بخوف وبتترعش وبدأت تفتكر كل حاجه
مازن وهو بيقرب منها :اي ي روزي مالك اوعي تكوني خايفه هي دي اول مره
روز حطت اديها على ودانها وصرخت بقوه وهي بتترعش
--------------------
حامد: متشكر اوي مع السلامه
حمدي :اي عرفت حاجه
حامد:الحارس بيقول ان في شقه لسه جديده اشتراها مازن من اسبوعين ولغباءه دفع تمنها بالكريدت كارد وعرف يوصل لصاحب البيت وقال انو في ........
غيث مستناش يكمل كلامو وركب عربيتو وساقها بسرعه للعنوان
بعد شويه
غيث كسر الباب ودخل بسرعه لما سمع صوت صراخ روز وفتح الباب لقى مازن بيحاول يتعدى على روز وهي بتقاومو وبتصوت
غيث انقض على مازن وضربو بوحشيه وكان هيقتلو لولا وصول محمد وحامد وحمدي ومعاهم البوليس
-----------------
محمد: انتي اي رأيك ي روز تحبي تكملي مع غيث ولا لا
غيث نظر اليها وقال :سبونا لوحدنا شويه
حامد:تمام
خرجو ومتبقاش غير غيث و روز
غيث:طبعا انتي عارفه انك هتقوللهم اننا هنكمل مع بعض
روز:ومين بقى الي قال كده
غيث :انا
روز بهدوء :طلقني ي غيث
غيث بعصبيه : مش هيحصل ي روز ولله لو فيها موتي مش هيحصل
روز :مش انا ال*** الي ابن عمها اغتصابها وانت اللي شيلت الليله مش ده كلامك
غيث:انا مش ملاك ي روز وعارف اني غلطت بس انا ندمان وبحبك ومهما حصل هتفضلي مراتي غصب عنك مش بعد محبيتك تسبيني
روز :انت واحد اناني
غيث شدها من دراعها : اناني ي روز عندك حق بس انتي السبب انتي الي خلتيني احبك يبقى تستحملي
روز :ههرب
غيث:همنعك
روز:هنتحر
غيث : همنعك
روز :بكرهك
غيث بحب :بعشقك
بعد مرور 5 سنوات
روز بعصبيه وبطنها منتفخه :طلقني ي غيث
غيث وبجانبو نسختو الصغيره :يلا ي بت من هنا
الطفل :بالبطيخه الي قدامك دي
روز مسكت الشبشب :ي ابن ال
غيث :ايي
روز:الناس الكويسه
غيث للطفل بهمس :خش جوه وهديك خمسه جني
الطفل :تزودلها صفر وانزل اقعد مع جدو
غيث وهو يعطيه المال :خلصانه
الصغير اخد المال ونزل جري
روز كانت بتبص لاثر الصغير باستغراب وعندما نظرت امامها وجدت غيث يحملها
روز بشهقه :انت بتعمل اي
غيث وهو ينزلها في غرفتهم ويجلها على الشاذلونج :ديما ظلماني
روز :يواد ي برئ اومال عايز اي
غيث :اتأكد انك خفيتي
روز :بعد 5سنين
غيث : اسكتي انتي اش عرفك احم احم ...عايزك تهدي خالص وتحكيلي اي الي حصل
روز:ابدا ي سيدي بعد موافقت اني اكمل مع جوزي قضينا اجمل ايام حياتنا بين سعاده وحب كانت ثمرتو ابننا ليث الي بقيت اتلغبط بين اساميهم وبعد كام شهر هتشرف ثمره حبنا التانيه
غيث وهو يقترب منها :ويترا بقى بتحبيه
روز:بحبو اوي ومحبتش في حياتي قدو
غيث وهو يحمها :وهو بيعشقك ولله
النهايه
google-playkhamsatmostaqltradent