اخر الروايات

رواية ارهقتني الغيرة الفصل الثاني 2 بقلم اية هاني

رواية ارهقتني الغيرة الفصل الثاني 2 بقلم اية هاني


رواية أرهقتني الغيرة الفصل الثاني ٢
_ بتعيطي ليه..
مسحت دموعي ورديت عليه " يهمك يعني"..
_ لا عايز اعرف من باب الفضول..
= يبقا ملهوش لازمه تعرف عن إذنك ومشيت وهو فضل ماشي وراهاا..
_ علي فكره الساعه بقت 1.
رودينا ملتفتش له وبترد عليه وهي ماشية ف وشها..
= اعمل اي يعني..
_ تيجي البيت تاني وترجعي لشغلك..
رودينا وقفت وبصت له "بعد ما زهقت علياا + ممكن اقولك حاجه..
= قولي يا رودينا..
_ انت ليه اتضايقت اوي لما كسرت ازازة البيرفيوم مع إن حضرتك معاك فلوس وتقدر تجيب غيرها..
رحيم حب يضحكها"اصل ريحتها كانت حلوه وكانت عحباني"..
رودينا بضحك" والله"..
_ اه يلا بقا علشان الوقت اتأخر..
= ماشي اتفضل انت..
رحيم بنرفزة "هتفضلي يعني تلفي ف الشارع كداا..
رودينا بكل ثقة"ااه"..
_ ماشي براحتك سلام وخدي بالك من نفسك..
ولفت وشه الناحيه التانيه..
رودينا خافت يمشي ويسيبها" قولتي اه يختي وارتاحتي اهو هيمشي ويسيبك يالهوي دا مااشي يختااي طب اقوله اي انتي اللي جيبتيه لنفسك"..
_ رحيم..
رحيم لف لها وهو مبتسم " هاا عقلتي ".
_ اه انا جايه معاك🌚😂..
= يلا يختي امشي..( رحيم شخص طيب جداً بس عصبي ف نفس الوقت علشان كدا بيعامل رودينا كويس)..
رجع رحيم هو و رودينا البيت و أول ما دخل لقا مامته قاعدة مستنياه..
_ انتي اي جابك هنا تاني يبت انتي..
رودينا كانت لسه هترد رحيم شاور لها انها تسكت..
= انا اللي قولتلها ترجع شغلها تاني..
_ اكيد فضلت تتحايل عليك علشان ترجعها صحيح هتلاقي شغلانه بفلوس اد كدا فين..
رودينا عيطت" بعد اذنك يا رحيم بيه انا مش جايه علشان فلوس ولا محتاجه حاجه منكواا"..
_ ادخلي اوضتك يا رودينا وانا هتصرف..
= انا مش هدخل اوض انا همشي م البيت اللي كل شوية اتهزق فيه..
رحيم اتعصب اوي" سمعتي انا قولت اييي مش هعيد كلامي مرتين".
رودينا دخلت الأوضة علي طول وسابته بيتخانق برا هو ومامته وبعد شوية دخل لها..
_ انا عارف إن ماما قالتلك كلام يزعلك وانا بعتذلك بالنيابة عنها..
رودينا احترمت رحيم اوي " ولا يهمك مفيش داعي تعتذر"..
_ يعني خلاص مش زعلانة..
رودينا ضحكت " لا مش زعلانه"..
رحيم بضحك " ولو زعلانه يعني طقي "..
= والله بقاا كداا شكراا يا رحيم بيه🌚🌚..
_ اي رحيم بيه دي..
= انا بشتغل عندك يبقا لازم احترمك واقول كدا..
_ مين اللي قال كداا..
= معرفش بقاا.
_ قوليلي رحيم عادي اعتبريني أخوكي..
رودينا فرحت اوي"بجد "..
= اه والله يلا هطلع انا بقا أنام وانتي شوفي هتعملي اي
ماشي تصبح علي خير
= وانتي من اهل الخير..
........................................
تاني يوم كارم حجز تذكرتين علشان ينزل مصر..
_ هروح بقاا اقول لحد من صحابي يمسك الشركه بدالي علي ما نرجع..
= ماشي يا حبيبي ..
_ عايزة حاجه يا حبيبتي.
= سلامتك..مشي كارم و مروة فضلت قاعدة ياتري بتعمل ايه!؟..
......................................
_ Mr. Yuvan..( مستر يوڤان)..
= What do you want now( ماذا تريد الآن )..
_Karem is outside. Shall I let him in?(كارم بالخارج هل أسمح له بالدخول)..
= Enter it now(أدخله حالا)..
_ Yuf, How are you( يوف اخبارك ايه)..
= I'm fine, how are you( أنا بخير كيف حالك).
_ Thank God (الحمد لله)..Can I ask you something
( هل يمكنني أن اطلب منك شئ)..
= Everything is under your command, Karem, I will never forget what you did to me( كل شيء تحت أمرك كارم ف انا لن انسي ما فعتله معي)..
_ Thank you, Yuvan, I want you to take care of my company until I come back
(شكرآ يوفان أريدك أن تهتم بشركتي إلا أن أعود)
= Okay Karem, but when are you leaving America
(حسنا كارم لكن لما أنت سوف تغادر أمريكا).
_I will tell you everything yesterday
( سأخبرك بكل شيء بالأمس)..
= Ok Karem are you leaving today
( حسنا كارم هل ستغادر اليوم)..
_ Yes (نعم)..
ومشي كارم وساب يوڤان.
.......................................
_ رودينا انتي يا زفته يا اللي اسمك رودينا..
رودينا خرجت من اوضتها بسرعه..
= نعم يا أولفت هانم..
_ اي كل دا .
= آسفه والله مش هتتكرر تاني..
أولفت فضلت تتخانق معاها..ورحيم نزل علي صوتهم..
_ اي يا جماعه فيه ايي..
رودينا كانت بتعيط اوي وأولفت متعصبه "شوف الهانم لسه صاحية ومفروض اقوم م النوم الاقي الاكل جاهز..
رحيم" انا هجيبلك واحدة تانيه يا ماما تشتغل بدل رودينا لإن الواضح إنك مش طايقاها..
= يسلم بوقك يا حبيبي..
رودينا زعلت اوي طب هي كدا هتروح فين..
_ يلا يا رودينا ادخلي غيري هدومك وتعالي معايا..
= هتاخدها فين إن شاء الله..
_ هتشتغل معايا ف الشركه يا ماما ولا عندك مانع!!..
اولفت بقت هتتجنن كدا حياة رودينا هتتحسن وهي مش عايزة كدا..
= بقا البت دي هتشتغل معاك ف الشركه..
رودينا جابت آخرها وراحت جارية برا البيت ومشيت..
رحيم راح وراها بسرعه وبيجري وراها وهي عماله تجري..

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close