اخر الروايات

رواية ملاكي الخائن كاملة بقلم بسملة بدوي

رواية ملاكي الخائن كاملة بقلم بسملة بدوي



البارت 1
انا اتجوزت عليكي
اااي يعني ده مكنش حلم يعني بجد طلقتني يا مازن
ايوا يا زهره
لي يا مازن حرام عليك
بصي خدي دول وطلع فلوس ولسا بيمد ايده تاخدهم قعدت تصرخ
اطلع براااااا براااااا يمااازن براااااااا والنبي برااااااا معتش عااايزه اشوف وشك براااااااااا
خرج وهو بيبصلها بشفقه صعبت عليه
قعدت تعيط وافتكرت الي حصل
فلاش باك
اقعدِ يا زهره عايز اتكلم معاكي في موضوع مهم
طب انت اكلت احضر العشا طيب الاول وبعدين نتكلم
مفيش وقت
ههههه وقت لِ اي يحبيبي
انا هتجوز عليكي
المعلقه وقت من ايدها وقالت بضحك........ مش وقته هزار
اسمعي للاخر يا زهره وبعدين ده وقت هزار
انت بتتكلم جد
جد الجد كمان
لي مبهتمش لنفسي شقتك بتيجي تلاقيها مش نضيفه بنكد عليك كل شويه بعامل اهلك وحش ما
نسيتي اهم حاجه مبتخلفيش
دموعها نزلت بس دارت وشها بسرعه قبل ما يشوفها وهي بتعيط شويه ولفت وقالت ببرود......... ومين الهانم وبعدين في واحده تقبل تخرب بيت واحده وهي عارفه انها هتخرب بيتها
مش حد غريب دي كارما
ك كارما مين
بنت خالي
فجأه زهره قعدت تضحك بهستريا جامد
بصلها بتفاجأ......... اي الي بيضحك
هههههه لا ههههههه لا مش قاادره لا هههههههه بتهزر صح قول انك بتهزر انت واحد حيوا'ن
زهراااااااا اتلمي
انفجرت في العياط........ حراااام عليك ذنبي اي هااا اني حبيت واحد ند'ل زيك هااااا مش دي كارما الي رفضتك قدام العيله كلها وراحت اتجوزت واحد عشان فلوسه هااااا وهو اول ما فلس وانت بقيت معاك فلوس عااايزه ترجعلك طب وانا ده جزاءي اني وقفت معاك في ظروفك لحد مت بقيت الحمدلله كويس جدا ده هو ردك على وقوفي جنبك حسبي الله ونعم الوكيل يااشيخ
بصلها بشفقه وقال......... انا مستعد اعملك اي حاجه اعوضك بيها و
وهي هتعيش فين
هنا
اي معاياا
ماهو ماهو هيا مش عايزه ضره
بمعني
انك طالق يا زهره
في الجهه الاخري
انتي اتجننتي يا كارما خلاص
كارما ببرود....... ليه انا مش اول ولا اخر واحده تطلق ولا تتجوز تاني
انت عايزه تتجوزي من مازن
ماله مازن مش فهمه راجل ومالي هدومه
مش دا مازن الي كسرتي قلبه قدام العيله وروحتي اتجوزتي تاني يوم من اعترافه بحبه ليكي واقفتي تتجوزي غيره
الي حصل وانا اهو يا منه هتجوزه تاني
على حساااب مين هااا على حساب زهره الغلبانه
مليش دعوه وهو عايز كده وانا موافقه فاخلاص بقا بطلي اوفر
اوفر حرام عليكي ياشيخه ربنا يهديكي وسابتها ومشيت
كارما بخبث.......... هرجعه ليا واطردها برا حياته خالص
ماازن حرام عليك متعملش فيا كده هو غلطي اني حبيتك طب طب اديني فرصه نكشف تاني
مازن ببرود..... خلاص بقا وفجأه اغمى عليها صحيت لقيت نفسها في المستشفي
اند فلاش باك بقلمي بسمله بدوي
الباب خبط ودخل شاب في اواخر الثلاثينات بعيون خضرا وشعر بني وطول بعرض من الاخر مز😂😂♥
عامله اي الوقتي يا قمر
فاقت من شرودها على صوته وقالت بصوت باكِ....... ممين انت
اي دا هو مش باين عليا اممم طب والبالطو
بصتله باستغراب من طريقته ضحك وبانت غمازته الي في خده اليمين وقال بصوته الرجولي الجذاب...... انا يا ستي دكتور جاسر متابع حالتك بس كل الي عندك ده نفسيه مش تعب جسدي لا نفسي
افتكرت الي حصل وقعدت تعيط اكتر
قرب منها وشد الكرسي وقعد قدامها......... اهدي اهدي
بعد فتره هدت
ها هديتي
هزت راسها
ها يستي مالك احكي ممكن ترتاحي شويه
بصتله ومش عارفه اي الاحاسيس الي حاسها دي بس المهم انها مطمنه من اي مش عارفه وقعدت تحكيله الي حصلها واول مخلصت انفجرت في العياط تاني
اهدي اهدي متعيطيش ده مش الانسان الي يتعيط عليه اهدي والله هو ما يستاهلك عارفه انا اكتر واحد حاسس بيكي بصتله
ضحك وقال اه والله عشان انا مريت ب الي حصلك ده هههه سابتني عشان عرفت اني خلاص فلست كنت فاكر انها اكتر واحده هتقف معايا بس بالعكس اكتر واحده خزلتني في اكتر وقف احتاجتها فيه هههه نها كلامه بضحكه انكسار
بصتله بشفقه بس فونه رن
احم هروح ارد وجايلك عشان نبدأ في الجلسه ومشا
بعد شويه الباب خبط افتكرته هو بس اتفاجأت بكارما الي داخله بكل برود
زهره بعصبيه....... انتِ ليكي عين تيجي يا حيو'انه انتِ
بصتله بستفزاز واتكلمت ببرود........ مش هحط الكلام في دماغي عشان عارفه حالتك معلش بس شوفتي اهو ده اخر الي يتحداني
زهره بعصبيه......... انت اي شيطانه يشيخه د'مرتيلي حياتي وجايه بكل برود
زهره ضحكت........ اهدي يزوزو مش كده وبعدين هو بيحبني انا وعايزني انا والا مكنش طلقك
اخرجيييي براااااااا براااااااا حسبي الله ونعم الوكيل
كارما لسا هتتكلم الباب خبط ودخل جاسر
جاسر وكارما في نفس الوقت.... كارما، جاسر
زهره بصدمه....... انت تعرفها
دي مراتي او الي كانت مراتي ووووو

الثاني من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close