القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مجنونة سكنت قلبي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية مجنونة سكنت قلبي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي




فيروز: عااا انا هقول على كل حاجه يباشا والله قاطعها زين
زين باستغراب........ في اي يا بني آدم بتصرخ ليه وبعدين اظبط كدا في راجل يصرخ كدا
فيروز مبرقه..... هو هو انت كُنت بتزعق ليه
زين: ااه فكرتني نهاااااار ابوووكو اسود مين اخد من الاكل بتاعي الي في اول رف
فيروز اتنهدت بارتياح انه مسمعهاش وقالت بابتسامة سمجه........ انا الي اخدت الاكل وبعدين هو دا اكل دا ساندوتشين وبعدين قول الف هنا يا عم ما تبقاش بخيل
زين رفع حاجبه وبيقرب منها....... واللهي
فيروز بخوف..... في اي يا عم بتقرب ليه كدا
زين: مال صوتك
فيروز في نفسها...... مني لله نسيت اتخن صوتي يلهوي عليا
احم احم عندي برد بقلمي بسمله بدوي
زين: ااه برد قولتيلي تمم ولسا هيقرب قاطعه شاب طويل ابيضاني وعيون بني وشعره كيرلي
فيروز: هيييح من المز دا
زين برق........ افندم شكلك چااي (شاذ) ياض يبن"*****
فيرور بصوت باك....... طبعا انا لو حلفتلك اني بهزر مش هتصدقني وبعدين وربنا وربنا وربنا ما چااي
الشاب بضحك...... ههههه والله دمك خفيف ههه اسمك اي
فيروز بسرعه....... في. اقصد فادي
ههههه ماشي وبعدين وجهه كلامه لزين: في اي يا زين بتزعق ليه
زين: الاستاااذ اكل السندوتشات الي طالبهم عشان كدا زعقت وقولت نهار ابوكم اسود مين فيكم الي اكله والاستااذي فااادي جاي بكل برودبيقولي انه اكلهم لا وبيقولي مفروض اقوله الف هنا واني بخيل اررد وقوووله اي ياا عز
عز بضحك.... هههه والله دمه خفيف يا زين
زين: لااا كدا كتيرر مش هقدر استحمل هيااافتكم دي ومشا
فيروز بغييظ....... داااا انساااان باارد ومغرور اوي اوي
عز بضحك...... ههههه والله طيب بس طابعه كدا ههه
فيروز: انتوا ازاي اصحاب انتوا مختلفين خاالص وبعدين انت ازاي مستحمل الكائن البارد دا، دا انا مكملتش يوم ومش طايقه
عز: زين واللهي هو الي بيتكلم وبيشتم و
فيروز: هو فين زين انا ماليش دعوا هو الي قاعد يقول عليك كائن بارد وانا قوله دا طيب و اي دا زين فين
عز بضحك........... هههه لا مش قادر بجد ههههه جباان
فيروز بغيظ....... ياابارد بتكذب عليا وتقول زين وهو مش موجود
هههه انت مشوفتش نفسك عامل ازاي هههه
فيروز بغييظ..... برااا براااا يا بارد وخرجته وقفلت الباب ورنت على صحباتها فيديو كول
حنين بغيظ...... بقااا يا فيروز ا'لكلب تعترفي علينا من اول ا'لم بقلمي بسمله بدوي
لمياء بسخريه..... ياريته ياختي من اول ا'لم دا لسا بيقول نهار ابوكم اسود راحت قالتله انا هقول على كل حاجه يباشا
فيروز بغيظ...... هاااا خلصتوا تريقه
لمياء..... بخوف في اي يا به صحيح اعترفتي وقولتي ولا اي الي حصل احكي
فيروز: عااااا كان قصده على السندوتشات عاااا كان بيقول نهار ابوكم اسود عليا انا وعز عااااا
لمياء...... يخربيت صوتك وبعدين عز مين
حنين: صااحبه ياختي
فيروز: عيال انا عايشه في توتر انا عايزه اروح
لمياء: فيروز اهدي بقا مش بعد كل دا عايزه تمشي معتش غير 6ايام وخلاص الموضوع خلص.
حنين: يا حبيبتي مافيش حاجه وبعدين احنا معاكي اهو خطوه بخطوه ماتخافيش
فيروز: ماشِ هقفل انا بقا باي تصبحوا على حاجه حلوه زيي
هههههه تصبحي على خير يا ختي
وانتوا من اهل الخير بااي وقفلت
فاااادي فاااادي
فيروز فتحت الباب وراحتلهم الصاله لقيتهم جايبين اكل
فيروز: نعم
زين ببرود..... اقعد كُل
فيروز: احم لاشكرا اكلت
زين: مابعدش كلامي مرتين اقعد كل
عز بمرح: في اي يبني متعملش مكسوف ما انت اكلت السندوتشات كلها اقعد كل بقا
فيروز بضحك..... تصدق صح ومش مهم بقا البريستيج اهم حاجه املي التانك
عز بضحك..... هههه تانك ههه اي دا
فيروز: بطني ههه
خلصوا اكل
فيروز لسا هتاخد البيبسي عز اخدها
فيروز وبطخن صوتها: مابحبش المريندا عايزه البيبسي دي
عز: ولا انا وانا الي شاريهم واختارت قابليك البيبسي
فيروز: لا لا انا الي هاخد البيبسي
زين: بطلوا انتوا الاتنين مانتوش عيال صغيره
فيروز بسرعه اخدت البيبسي، ولسا هتجري عز مسكها وفجأه الباركوه وقعت هي والشنب
زين قرب منها واخد الباروكه والشنب........ اي دووول
فيروز بإبتسامة باهله وخوف...... دي بروكه ودا شنب شوف ساهله ازاي معقول مش عارف اي دول
زين قرب منها وقال :؟!!!!!!!!


تعليقات