recent
روايات مكتبة حواء

رواية وقعت في حب عاجز الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمود

رواية وقعت في حب عاجز الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمود


البارت التامن
وقعت في حب عاجز 🥺♥
--------------------
قمر بتوهان.... ر رعد
رعد و هو بيبعد عنها وبيضع جبينه علي جبهتها وبياخد انفاسه .... قلب وعيون رعد
قمر وهيا مركزه في عيونه الزرقا.... تعرف اني بحبك من اول يوم شفتك فيه
رعد.... وانا كمان يا قمري والله تعالي اوريكي حاجه
قمر... ايه هيا ومكملتش كلام وهوووب قام شيلها بحيث رجليها محاوطه خاصره وايديها محاوطه رقبته و هو حاضنها وقمر من كتر الكسوف خبت وشها في رقبته
رعد بضحك..... ازاي بتتكسفي من جوزك
قمر.... لا رد
رعد.... تمم مش تردي وفري الكلام ل بعدين واخدها و نزل للقبو بتاع الفيلا (هو عباره عن اوضه كبيره جدا وفيها دولاب وحمام رعد هو اللي مصممها خصوصا ) و اول ما دخل و طرقع صوابعه القبو نور و نزل قمر ببطي كان المكان جميل جدا متزين بطريقه تخطف القلب و مليان بصور قمر من صغرها لحد ما كبرت صور وهيا بتضحك وصور وهيا بتتخرج وكانت حاجه تشرح ااقلب وكان في ترابيزه عليها تورته ومكتوب عليها كل سنه وانتي طيبه يا قمري
قمر بزهول...... ايه ده انت اللي عملت كده
رعد وهو بيحضنها من ورا.... ايوه يا حبيبتي
قمر.... بس ليه
رعد.... علشان النهارده عيد ميلاد حبيبت قلبي وبعدين سبها ومشي خطوات بسيطه وبعدين رجع تاني
رعد.... ممكن تلبسي اللي موجود في البوكس ده
قمر.... ايه ده
رعد.... ده فستان علشان نبدا نحتفل بعيد ميلاد حبيبتي
قمر بكسوف وبتطبع قبله علي خده..... شكرا انك في حياتي
رعد..... بعشقك يا قمري، يلا روحي اجهزي بقا علشان نحتفل بعيد ميلادك 26
قمر بحب.... حاضر
وبالفعل قمر دخلت الحمام واخدت معاها البوكس و اول ما دخلت اخدت شاور ولفت نفسها بالبشكير وبتفتح البوكس فصوتت من منظر الفستان فكان اسود منفوش ومش قصير جامد اووي
رعد من الخارج.... في ايه يا حبيبتي
قمر بتوتر... هااا لا مفيش بس كنت هقع
رعد... طب يلا خلصتي ولا لسه
قمر.... لسه
رعد في نفسه .... عارف انها مكسوفه تطلع بيه قدامي بس لازم نكسر حاجز خوفها و كسوفها مني علشان نعيش ذي اي اتنين بيحبو بعض
رعد لقمر.... طب انا هطلع اخد شاور في الاوضه بتاعتنا لحد ما تخلصي
قمر... تمم
بعد شويه قمر طلعت وهيا لبسه الفستان وشوز بكعب وبتفكر تعمل ايه دلوقتي هيا مكسوفه جامد تطلع قدامه كده بس قررت انها تاخد الخطوه دي و تبدا حياتها معاه و تكسر حاجز الخوف والكسوف ورعد غير ولبس شورت بس لانه من صغره و هو متعود ينام كده بس كان بيستني لما قمر تنام ويقلع هدومه وبيصحي قبلها ويلبس لانه عارف قد ايه هيا بتتكسف ونام ع السرير الي ف اوضتهم لحد ما قمر تنده عليه اما قمر لما لقيته اتاخر قررت تطلع ليه اول مادخلت سرحت ف جماله وهو مخدش باله لانه مغمض عنيه وهي فضلت تتأمل ف ملامحه وعضلات بطنه وجسمه الرياضي ودقنه الخفيفه الي لونها بني ومحلياه اكتر
رعد:عارف اني حلو
قمر بخجل :ها..ماتقوم تلبس حاجه بلاش قلة أدب
رعد بضحك:انا بنام كده من صغري وبعدين مش تيب تدخلي علي شاب قمر و حليوه ذي لا وكمان اعزب وفي نص الليل كمان واكمل بخبث بس تصدقي الفستان هياكل منك حته
قمر بخجل شديد.... كده عيب يا رعد
رعد... عاوز ادوق الفراوله
قمر ببلاهه... بس مفيش فراوله في التلاجه
رعد بضحك.... الفراوله قدامي اهوو وقام واقف
رعد وهو بيقرب: انتي شبهه حوريات البحر..... انتي ازاي كدهه مش مصدق انك بتعتي بس
قمر بكسوف: احم انا لازم انزل علشان انت تلبس ونحتفل صح شكلك نسيت ولسه بتلف
-رعد شد ايدهاا وجزبهاا ليه: انتي مراتي مرات رعد احمد الشاذلي يبقاا متسبنيش وتمشي
قمر بخوف: احم ح حاضر بس مش تتعصب
رعد بكل وقاحه وهو يتحسس جسدهاا بصوت دافي وحنون: انتي واقفهه مع جوزك مش مع واحد شقطك فبلاش خوف
قمر... بعد اذنك ابعد وبطل قله ادب
رعد وهو يقرب اكتر... ابعد لي انتي مراتي صح
قمر بارتباك... ص صح
رعد قرب اكتر حتي التصق بهااا وفجأة طبع قبله خفيفه علي شفتيهاا الورديه بدون وعي و قمر بادلته نفس القبله لحد ما شلها و حطها علي السرير وبقيت مرات رعد الشاذلي قولا و فعلا
تاني يوم
عند مي و ادم
-----------
مي نايمه في سابع نومه و هوووب لقيت جردل ميه نازل عليها
مي بصراخ.... اعاااا الحقونااي بغرق بغرق
ضياء (اخو مي).... اصحي يا اختي كل ده نووم اصخي يا بت
مي.... اه يا ابن الجزمه في حد يصحي اخته كده
ضياء..... مش انا عملت كده يبقي فيه
مي وهيا بتنط عليه وبتعضه في كتفه.... بكرهك يا ضياء اعععع بكرهك
ضياء(اخو مي الكبير مهندس معماري 27 سنه حاجه كده استغفر الله عسل جيم وعضلات وشعره اسود و حرير و عيونه ايه يلهووووواي اخضر كده تحسها رصاصي وبيحب مي جامد لانه اللي مربيها بعد وفاه اهلهم ويعتبر ليها اخ واب وام وصديق وحبيب) هحط ليكم صورته
ضياء.... تصدقي خساره فيكي الكريب اللي انا جيبهولك
مي..... ايه ده انت جيبلي كريب عارف يا واد يا ضياء طول عمري بقول عليك اخ خدع ولو هشحت كده مش هحب قدك اصلا
ضياء بضحك.... طب يلا يا بكاشه قومي يلا جهزي نفسك علشان الشغل لحد ما الكريب يوصل هو والبيتزا وانا هخلص شويه حاجات تبع الشغل علي اللاب توب و هوصلك المستشفي جدعنه مني
مي بضحك... بحبك طب والله بحبك
بعد ما ضياء و مي فطرو ضياء اخد مي وصلها المستشفي وطلع هو علي الشركه اللي بيشتغل فيها
في المستشفي
--------------
الممرضه... دكتور مي حضرتك لازم تروحي تعملي ل ست عجوزه علاج طبيعي في بيتها
مي.... ومن امتي وانا بروح دكتور خاص للناس في بيوتها ده شغل وكمان انا لسه مبتدا تحت التدريب وده شغل دكتور مراد او دكتور يوسف
الممرضه...... دي اوامر دكتور معاذ
مي..... اووف دكتور معاذ ودكتور زفت تمم ماشي هاتي العنوان
الممرضه.....****** ده العنوان
اخدت مي البلطو الابيض بتاعها و نزلت ركبت تاكسي ووصلت العنوان وقلبها مقبوض جامد وخايفه و اول ما وصلت قدام الشقه خبطت فتحت ليها بنت شكلها مش يطمن
البنت(يارا)... اتفضلي يا حبيبتي
مي بابتسامه..... شكرا، فين الحاله وفجأه لقيت حد مسكها من ورا وكتفها و معاذ بيطلع قدامها
معاذ بخبث:استنيتك كتير اوووي يا مي
الرجل :تمام كده يباشاا
معاذ :الفلوس اهي انت ولا شوفتني ولا تعرفني
الرجل:تمام يباشا....وخرج
يارا بخبث:اي دة جبتهاا احييه دي جامدة
مي بعياط:سيبوني انتم جايبني هناا لي
معاذ بخبث:انتي جيتي هناا ومش هتطلعي غير وانتي مدام معاذ الاسوطي بس
يارا بضحكه خبيثه:اسيبك انا بقا....وخرجت
مي بعياط:والنبي سبني انا عايزة اروح انا معملتش ليك حاجه والله عايز مني اي
معاذ بخبث وهو يتحسس جسمها بوقاحه:انتي شبه الملايكهه
مي بغضب وعياط:ابعد ايدك عني يحيوان انت سبني بقاا اوعاا
معاذ بخبث:اسيبك اي بس....ولسه هيقرب.....وفجأة
ادم وهو يضربه بجنون: بقااا بتخطف مراتي
اعتبرهااا اخر ليلي في عمرك ي ***
مي بعياط هستيري: انا... انا... انا عايزة امشي من هناا
ادم وبدا يضرب بطريقه غريبه بمنظر فظيع: ازاي تتجرا وتلمس مراااااتيي يكلب ازااااااي
معاذ ووهو ينزف ويضحك ضحكه خبيثه: ههههههه مراتكك اي هو انتي طلعتي مدوراها
ادم بغضب جنوني ويرفع المسدس: انت الي جنين علي نفسك ي معاذ ي اسيوطي... ولسه هيضرب
مي بصريخ: لا ارجوك متقتلهوش
-معاذ بضحكه خبيثه: شكلي عجبت الموزة ههههههه
ادم بغضب: خايفه عليه ي مي
مي برعب وعياط: لا... لا مش مش خايفه علي... وقاطعهااا
معاذ بضحكه خبيثه: ههههههه حبيبه القلب خايفه عليااا
مي بعياط: لا مش مش...... واغم عليهااا
-الظابط: خدوة علي البوكس.... وكمل كلام ل ادم حسام باشا كلمناا واحنا قبضناا علي الممرضه
معاذ بغيظ: هرجعلك تاني يا مي
ادم بجنون: مي مي فوقيي.... مي
الظابط: خدهاا علي البيت ي ادم
ادمد شالهاا وخرج بيهاا و وداها الفيلا بتاعتهم
تن تن تن تن
ميرا..... حاضر حاضر هما الخدامين راحو فين داهيه وبتفتح الباب
ميرا بشهقه لما شافت ادم شايل مي..... احيه ادم البت دي بتعمل ايه هنا وهيا معاك ليه
ادم.... مش وقته يا ميرا واخدها وطلعها الجناح بتاعه
ميراا.... هيا مالها
ادم و هو بيفوق مي.... هما فين اللي هنا
ميرا..... كلهم في الشغل و ماما عند خالتو
ادم..... كب هاتي كوبايه عصير
مي و هيا بتفوق...... انا بعمل ايه هنا
ادم بحنان..... انتي كويسه
مي..... ابعد عني ازاي انا جيت معاك وفضلت تعيط
ادم..... انتي في بيت جوزك
مي بصدمه.... ايه
ادم..... انتي هتبقي مراتي غصب عنك او برضاكي


google-playkhamsatmostaqltradent