recent
روايات مكتبة حواء

رواية صغيرة ارهقت رجولتي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة ارهقت رجولتي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 البارت 3

بقلمي/ بسمله بدوي
عندك اختيارين لتنامي جنبي للأرض بصتله بحزن وراحت فرشت على الأرض وفجاه لقيت نفسها مرفوعه من على الأرض متشاله على دراعاته
في اي نزلني
تجاهلها
بقولك نزلني عايزه انام
أجابها ببرود وقال ......ما انتي فعلا هتنامي بس جنبي
ايه لا طبعا لللوسمحت سيبني
مش عايز اعتراضات والا هعتبر انك عجبك عقابي وعايز تتعاقبي قالها بخبث شديد بصتله ووجنتيها تشتعل وطغى اللون الاحمر على خديها و قالت بخجل شديد اييه لا طبعا بس بس
مابسش نامي
كانت هتتكلم لولا نظراته الجريئه وقالت ........ خلاص انا نمت وادارت وجهها واعطيته ظهرها ونامت وبتحاول تبعد قدر المستطاع عنه ولكن بلحظه كانت باحضانه
ااحم ابعد شويه
اسكتي ونامي احسنلك
أغمضت عيونها واستسلمت للنوم واستعداد ليوم غد والمجهول الذي ينتظرها
بقلم /بسمله بدوي
في الصباح
استيقظ صهيب ولكن وجد جسد ناعم يكاد يكون ملتصق به وتضع يديها على صدره غارقه في النوم
اخد ينظر لها وهي بهذا القرب منه ،كم كانت جميله وشهية بالاخص شفتيها الكريزيه ،ملامحها البريئه الرقيقه ،بشرتها ناصعه البياض ووجنتيها الحمراء باستمرار ،شعرها الطويل حالك الاسود شديد النعومه بدون وعي مد يده يستشعر مدى نعومته تحت أنامله الخشنه ،كان قريب منها جدا دفن وجهه في تجاويف عنقها بيستنشق رائحتها الممزوجة برائحه جسدها التي أثارته وبشده
انتفض جسده فزعا لهذه الفكره
هل طفله صغيره بنصف عمره تثير رجولته التي لم يسبق بها أنها اهتزت ل اي امرأه على وجه الارض
صهيب في نفسه .......قد اي انتي جميله وبريئه شبه الملاك انتي عملتي فيا اي كل ده من يوم اومال بعد كده هتعملي فيا اي هتجننيني ي روز
قاطعها استيقاظها فجاه وقالت بفزع وهي تراه شبه ملتص بها ......... انت بتعمل اي
أجابها ببرود ...... اي بعمل اي انتي مراتي
ابعد
قرب منها أكثر ولم يفصل بينهما انش واحد
ااا أبيه
انتي قولتي اي
ااابيه اومال اقول اي انت اكبر مني زي زياد وانا بقوله ي أبيه يبقي اقولك انت كمان ي أبيه
اغمقت زرقاوته بشده وقال بصوت مخيف ........ زياد زياد ميييييييييييين
ااا جاري
جارك اممممم وفجاه مسكها من فكها بقوه وقال بشر ....... اسمع بس اسم راجل على لسانك تاني وانا هقطعهولك انتي فاااهمه
بتبصله بخوف من شكله
انطيييييي
فاهمه فففاهمه والله
استقام ببرود وتوجه للحمام
وهي قاعده تدلك مكان الالم في شعرها ودموعها على خدها
وبتقول ببكاء ....... اهي انا مش عارفه هو طيب ولا شرير حنين وقاسي اهي ساعدني يارب
خرج والمنشفه تحاوط خصره وقطرات الماء تتساقط من شعره على صدره بشكل رجولي مهلك
بصتله بزهول وبسرعه حطت أيدها على عيونها بخجل بصلها ببرود وقال ....... قومي عشان جهزي نفسك عشان هننزل نفطر تحت
هزت راسها بنعم وقالت بصوت خافت ......حاضر
تسريع الاحداث
خرجت بنطلون جينز ازرق فاتح ضيق وبلوزه بيضاء بكم رقيقه وكوتش ابيض وسابت شعرها الطويل وخرجت رغم بساطه لبسها إلا أنها كانت جميله جدا
حوريه الكلمه التي نطقها صهيب في سره
وبعدين أضاف ببرود ......يالا عشان ننزل
نزلوا وكان في أشخاص جداد اول مره تشوفهم
صهيب بجمود.........صباح الخير وتوجه ل الجد وباس أيده ورأسه وترأس المائده من الجهه الأخري وفعلت روز كما فعل مع الجد وجلست بجانبه
نانسي بشهقه لامها ........ اي ده هي عامله كده لي هي حقيقه اكيد كله عمليات تجميل ايوه عمليات تجميل صح يمامي
امها وعيونها لسه مركزه مع روز بصدمه........ هي كده ازاي دي هتجننه بالشكل ده شوفي ي ناني بيبصلها ازاي
نانسي بغيظ وغيره ....... ايوه يمامي ايوه بس انا احلى بكتير صح
نزلي بتوتر ......ايوه طبعا بس انا مكنتش اعرف انها كده وشوفي نظراته ازاي البت دي خطر علينا
قاطعها صهيب ببرود ....... دي مرات عمي يروز والي جنبها نانسي بنت عمي واختي التانيه
نازلي .....اهلا جميله اوي بسم الله ماشاء الله
روز بطيبه وابتسامه بنيت غمازاتها الي زودتها جمال ......اتشرفت بمعرفتك يطنط
نازلي ابتسمت لها وقالت ...... ناني سلمي على روز
هاي ازيك نطقتها بغرور وغيره
روز بطيبه.... بخير
صهيب بهدوء وده مازن بن عمي وصاحبي
مازن بمرح........منوره يقمر
صهيب بشر........... اتعدل عشان ماجيش اعدلك
مازن بخوف ....... احم منوره يمرات اخويا
روز اكتفت بنفس الابتسامه
قاطعها صوت عالي ودخول ******
روز بفزع ومسكت في دراع صهيب بتتحامى فيه وو


google-playkhamsatmostaqltradent