رواية احببته ولم ادري الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي
بقلمي /بسمله بدويبسمله بصدمه ...... ايهم السيوفي وبعدين قالت في نفسها اكيد تشابه اسماء عشان محمد قال امبارح اسمه ايهم الجارحي ايوه وبعدين قالت بخوف ...... حضرتك ممكن يكون في سوء تفاهم احنا منعرفش حد بالاسم ده ،بابا انت عارفه عادل بنفي...... لا بنتي طب متبلغ عني لي السبب اي الظابط ...... جيبوهبسمله بغضب ...... يجيبوا مين حضرتك لو سمحتم سيبوه اكيد في سوء تفاهم الظابط ...... ابعدي مفيش سوء تفاهم ولا حاجه بسمله بصراخ..... سيبووووه بقولكم اخدوه ومشيوا بسمله بعياط وهي بتتكلم في الفون........ عمو مدحت تعالي بسرعه القسم اخدوا بابا مدحت بخضه...... ايه ماشي انا جيا اهو لبست بسرعه واخدت تاكسي وراحت القسم بسمله بخوف ...... لو سمحت مكتب الظابط فين في اكتر من ظاابط في القسم يا انسه بس الي موجود حاليا الظابط رياض المنفلوطي تمم ماشي هو فين المكتب على طول اول باب على ايدك اليمين ماشي شكرا ومشيت لو سمحت عايزه أقابل الظابط رياض المنفلوطي ماشي يا انسه ثواني دخل وخرج وقال ادخلي دخلت وفي عيونها الدموع وبس قالت بقوه ...... انا من حقي اشوف البلاغ والمحامي جاي حالا الوقتي واعرف مين الشخص الي بلغ عن بابا انا اهو بتبص وراها لقيته قاعد على الكرسي وفي أيده سيجارته بيدخنها بغرور وحاطط رجل على رجل وقال بخبث ..... مفاجاه صح بسمله بصدمه ......انت ايهم ببرود وهو بيشاور الظابط ...... بره يا رياضحاضر يفندم ومشا ايهم وقف وطفى السيجاره في الطفايه وقرب منها بسمله بقوه مصطنعه......... انت تعرف بابا اصلا عشان تبلغ عنه يحيوان انت ورفعت صباعها وقالت بتهديد عارف لو بابا مطلعش في ظرف ساعه بالكتير ها قاطعها وهو بيتني صباعها وقال ببرود......... هتعملي اي ها ها هقتلكايهم ببرود ........ انا ممكن اعمل بلاغ الوقتي بالتعدي على ظابط وتهديد بقتله في كاميرا في الاوضه هنا وبيشاور عليها ها صوت وصوره ويبقي انتي وابوكي ها اي رايك بصتله والدموع في عيونها ...... لي بتعمل فيا كدحق القلم وطوله لسانك بس عايزه ابوكي يخرج من السجن في شرط قالت بسرعه .....اي اي هوتتجوزيني اييييييه~••••••••••••••••••••••••••••••~في مكان تاني منه بشر ......... بقا انا اتجوزه عشان اقهرها تيجي هيا في الاخر وتقهرني ااه ياني يماااا بقي انا اتجوز محمد الظابط وهي تتجوز لوا لوااااا يماا واي طول بعرض بحلاوه ،مش الي معايا خله السنان اهوربنا ما هسيبها تتهنا بيه _ها تعملي ايه بصي **************"_اوبا ده انتي دماغك سم هي لسا شافت حاجه ده انا هخليها تمشي تكلم نفسها في الشارع ههههوقعودوا يضحكوا هي وصحبتها
بقلمي /بسمله بدوي
بسمله بصدمه ...... ايهم السيوفي وبعدين قالت في نفسها اكيد تشابه اسماء عشان محمد قال امبارح اسمه ايهم الجارحي ايوه وبعدين قالت بخوف ...... حضرتك ممكن يكون في سوء تفاهم احنا منعرفش حد بالاسم ده ،بابا انت عارفه
عادل بنفي...... لا بنتي طب متبلغ عني لي السبب اي
الظابط ...... جيبوه
بسمله بغضب ...... يجيبوا مين حضرتك لو سمحتم سيبوه اكيد في سوء تفاهم
الظابط ...... ابعدي مفيش سوء تفاهم ولا حاجه
بسمله بصراخ..... سيبووووه بقولكم
اخدوه ومشيوا
بسمله بعياط وهي بتتكلم في الفون........ عمو مدحت تعالي بسرعه القسم اخدوا بابا
مدحت بخضه...... ايه ماشي انا جيا اهو
لبست بسرعه واخدت تاكسي وراحت القسم
بسمله بخوف ...... لو سمحت مكتب الظابط فين
في اكتر من ظاابط في القسم يا انسه بس الي موجود حاليا الظابط رياض المنفلوطي
تمم ماشي هو فين المكتب
على طول اول باب على ايدك اليمين
ماشي شكرا ومشيت
لو سمحت عايزه أقابل الظابط رياض المنفلوطي
ماشي يا انسه ثواني دخل وخرج وقال ادخلي
دخلت وفي عيونها الدموع وبس قالت بقوه ...... انا من حقي اشوف البلاغ والمحامي جاي حالا الوقتي واعرف مين الشخص الي بلغ عن بابا
انا اهو
بتبص وراها لقيته قاعد على الكرسي وفي أيده سيجارته بيدخنها بغرور وحاطط رجل على رجل وقال بخبث ..... مفاجاه صح
بسمله بصدمه ......انت
ايهم ببرود وهو بيشاور الظابط ...... بره يا رياض
حاضر يفندم ومشا
ايهم وقف وطفى السيجاره في الطفايه وقرب منها
بسمله بقوه مصطنعه......... انت تعرف بابا اصلا عشان تبلغ عنه يحيوان انت ورفعت صباعها وقالت بتهديد عارف لو بابا مطلعش في ظرف ساعه بالكتير ها قاطعها وهو بيتني صباعها وقال ببرود......... هتعملي اي
ها ها هقتلك
ايهم ببرود ........ انا ممكن اعمل بلاغ الوقتي بالتعدي على ظابط وتهديد بقتله في كاميرا في الاوضه هنا وبيشاور عليها ها صوت وصوره ويبقي انتي وابوكي ها اي رايك
بصتله والدموع في عيونها ...... لي بتعمل فيا كد
حق القلم وطوله لسانك بس عايزه ابوكي يخرج من السجن في شرط
قالت بسرعه .....اي اي هو
تتجوزيني
اييييييه
~••••••••••••••••••••••••••••••~
في مكان تاني
منه بشر ......... بقا انا اتجوزه عشان اقهرها تيجي هيا في الاخر وتقهرني ااه ياني يماااا بقي انا اتجوز محمد الظابط وهي تتجوز لوا لوااااا يماا واي طول بعرض بحلاوه ،مش الي معايا خله السنان اه
وربنا ما هسيبها تتهنا بيه
_ها تعملي ايه
بصي **************"
_اوبا ده انتي دماغك سم
هي لسا شافت حاجه ده انا هخليها تمشي تكلم نفسها في الشارع هههه
وقعودوا يضحكوا هي وصحبتها