recent
روايات مكتبة حواء

رواية ملكت الاسد الفصل السادس عشر 16 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الاسد الفصل السادس عشر 16  بقلم فاطمة حسن


ملكت الأسد
البارت السادس عشر
بقلم:fatmahassan
حازم .انتي دلوقتي بقتي مراتي
ندي كنت دموعها بتنزل بصمت
حازم بخبثه.مالك بتعيطي ليه هو انتي كنتي تحلمي اصلا تتجوزي واحد زيي ثم أكمل بشر وهو بيمسك شعرها.اياكي ثم اياكي تفكري اطلبك ومتجيش
حازم سبها.بس تخيلي كده لو مامتك عرفت انك اتجوزتي عرفي يا حرمي المصون
ندى بعيط.كفايه . كفايه.انا عايزه امشي
حازم قرب منها.بوسيني
ندي......
حازم وهو بيمسكها من وسطها جامد.اخلصي
ندي بوجع.ااه انت بتوجعني
حازم بعصبية.اخلصييي
ندي قربت منه وبسته بس حازم مسكها من شعرها وقربها اكتر وفضل يتعمق معها اكتر
حازم سبها لاقه شفايفها احمرت اويي
حازم وهو بيحاول يتحكم ف نفسه.يلا
ندي .و.و.ا.ااصلا
حازم .في اي اخلصي .
ندي بكسوف .هدومي .أن.انت
حازم بتقائله**عينه نزلت ع صدرها.
ندي رفعت الملايه بكسوف
حازم قام وخرج براا.
حازم.عايز هدوم بناتي
..تحت امرك.زي كل مره
حازم.لااا عايزها هدوم محجبات
....تحت امرك
حازم دخل تاني.طلبتلك لبس محجبات
ندى.بس أنا مش بلبس حجاب
حازم قرب منها. ومسك شعرها بهدوء.مممم لا ما حرمي المصون لازم مفيش حاجه تظهر منها لازم تكون مالكي أنا لوحدي.بس متخافيش أنا مش قصدي ع الطرحه دي هنلبسها بعدين
ندي بغضب.وانت مالك . براحتيي .دي حاجه ملكش دعوه بيه
حازم شد شعرها جامد .لسانك
الباب خبطت حازم قرب بهدوء أخدت الهدوم.اتفضلي غيري هدومك
ندى.ممكن تخرج
حازم.لاا
ندي.لفت الملايه ع جسمها.واخدتت الهدوم وقامت دخلت الحمام غيرت وخرجت
حازم مشي قدامها ركب العربية
حازم.يلاا
ندي.ان.انا هروح لوحدي
حازم.اخلصي
ندي ركبت جانب حازم وحازم طلع
ندي طول الطريق كنت بتفكر ف أمها وهتقولها أنها كنت فين طول الليل
حازم.كل ما اعوزك هبعتلك حد يخدك
ندي بصتله بقرف. تعوزني ازاي أنا مش فاهمه
حازم.انزلي
ندي فتحت الباب بغضب.تعرف أنا عمري ما شوفت ولا هشوف راجل زيك أنا بقرف منك بجد
ندي طلعت تجري ع العماره اللي سكانه فيها
ندي وصلت عند الباب بخوف ودخلت مقلتش حد
ندى بخوف من أن أمها تكون تعبت.ماما .ماما
ندي مكنتش عرفه تتصرف فضلت تلف في الشقه لحد ما تلفون الشقه رن
ندي بخوف وبسرعه.ا.الو
حازم بهدوء.هي طلعه دلوقتي
حازم قفل السكه ف وشها
ف الوقت دا الباب اتفتح
ندي بخوف.ماما
أمها بعيط.كنتي فين يبنتي .حرام عليكي
ندي.....
أمها وهي بتسمح دموعها.كنتي فين يا ندي
ندي بكدب .و.و أنا خرجه.من.الشغل .عربيه ك.كنت.هتخبطي أنا اغمي عليه.من الصدمة والخوف صحيت لاقيت نفسي ف المستشفى
أمها بشك.انتي بتقولي الحقيقة مش كده
ندي بتوتر.ايوه.ا.انتي.عرفه.اني.بقولك.حاجه
أمها بهدوء.دا اللي مستني منك انك تقوليلي كل حاجه.يلاا قومي خدي دش واستريحي شوي
ندي قامت بتعب تاخد دشي
ندي اول ما نزلت تحت المياه فضلت تعيط وهي بتفتكر كل حاجه حصلت معها
ندي خرجت نامت علطول
بليل
عند روح كنت قاعده ع السرير بتفكر ف يوسف لحد
مامتها.جيلك.عريس
روح.اوف تاني يماما.
مامتها.اه تاني والعريس دا هتشوفي يعني هتشوفي
روح.اشمعنا دا
مامتها.لانه من عيله محترمه ومشاء الله غني وأنا عايزه اطمن عليكي قبل ما اموت
روح.ليه بتقولي كده بعد الشر عليكي بس أنا مش عايزا.وانتي عرفه اني مش بحب كده
مامتها قامت.وانا قولت راي وهتشوفي العريس
عند أسد روح بليل متأخر
كأن بيطلع السلم بتعب كان متوقع أنها هتكون نايمه بسس
اول ما دخل
ملك بسرعه.انت كنت فين
أسد.وانتي مالك.غوري من شوي
ملك... رحت نامت على الكنبه من غير ما ترد عليه
أسد بعصبية.انتي روحتي فين
ملك.هنام ع الكنبه
أسد دخل غير ولبس شورت قصير من غير ما يلبس حاجه من فوق
أسد نزل تحت ونزل البسين
فوق ملك قامت بسرعه تشوفه رايح فين لاقه نزل المياه
ملك..ط.طب ما المياه غلط عليه دلوقتي الجوا برد اويي.ما أنا لو نزلت ممكن يضربني.طب المياه
تحت
أسد فضل يعوم بسرعه وينزل تحت المياه
ملك نزلت تحت بخوف وخرجت عند أسد
أسد وهو لسه ف المياه.عايزه ايي
ملك بخوف وتوتر.لا.ب.بس
أسد . اخلصي
ملك بسرعه.المياه برد عليك. ممكن تتطلع احسن تتعب
أسد بصلها باستغراب .
أسد قرب منها .جيبي ايدكي ساعدني
أسد اول ما مسك ايد ملك سحبها علطول ف المياه
ملك شقهت اول ما جسمها لمس المياه.اسد فضل يضحك
ملك بغضب ودموع وهي مسكه ف اسد.انا كنت خايفه عليك. تقوم توقعني كده
أسد سكت وقرب منها اوي وحط أيده ع وشها.مممم كنت خايفه عليه
ملك بكسوف.ط.طلعني .علشان سعقانه
أسد ببرود.اطلعي لوحدك
أسد سبها بس ملك مسكت ف جامد ولفت رجلها حولينا وسطه.
ملك بخوف.اوع تسبني
أسد قلبه كان هيقف.
أسد بدون وعي.عمري ما هسيبك
ملك بخوف.كفايه كده طلعني
أسد طلع من المياه وهو شايلها
ودخل الاوضه ونزلها ع الأرض
أسد.ادخلي غيري وأنا وهستنكي
ملك.ماشي.
ملك غيرت بسرعه وبعديها أسد
أسد نام على السرير.تعالي
ملك قربت منه ونامت جانبه.
شوي واسد لاقه بتتمسح فيه كل شوي
الصباح
أسد قام من النوم
لاقه ملك ف حضنه بس جسمها سخن اويي
أسد قام بسرعه وحط ايده ع رأسها .لقها مولعه
أسد بعصبية.صفيه يا صفيه
..
صفيه.نعم يبه
أسد .بسرعه شوفلي إسدال واطلبي دكتوره عايزه دكتوره
صفيه.حاضر . حاضر
أسد لبس ملك الاسدال
بعد شوي وصلت الدكتوره وكشفت ع ملك
الدكتوره.داا دور برد عادي بس هي اللي جسمها ضعيف شوي ياريت حد يكون جانبها طول الوقت.بعد اذنكم
أسد .روحي وصلها وخلي حد من الحراس يجيب الأدوية
أسد قرب منها ورح بيسها بهدوء .

السابع عشر من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent