recent
روايات مكتبة حواء

رواية قضية اغتصاب الفصل الخامس 5 بقلم صابرينا

 رواية قضية اغتصاب الفصل الخامس 5 بقلم صابرينا


 الحلقه الخامسه

............
في المستشفي
...............
كانت باحضانه تتلاعب بازرار قميصه
سالي:وحشتني
يونس:سالي ممكن نتكلم لو سمحتي شويه
ابعدها يونس عن احضانه واجلسها علي الكرسي لكنها رفضت الجلوس وجلست بااحضانه
سالي بتلاعب :مالك ي يونس حصل ااي
يونس بحزن :انا اتجوزت
ابتعدت عنه وصرخت به
سالي:ات ااي اتجوزت
انت اتجننت صح
انت ازاي تتجوز والي بينا يايونس بعد كل الي حصل بينا تسيبني وتتجوز
انا هاتفضح ي يونس
جلست سالي علي اقرب كرسي تبكي بقهر
يونس:ياروحي جوازه مؤقته والله وكله هايتحل
سالي ببكاء :مش فاهمه
يونس:صدقيني دى عيله ام شخه
رفعت سالي حاجبها
سالي:ام شخه
حكي يونس لسالي القصه من طق طق لسلاموعليكو
سالي:اممم
يعني هاتطلقها
يونس:ايوه البنت جميله واحتمال كبير تتخطب في اول سنه وانا ماهاصدق ارميها لاول عريس ونتجوز ي سولي
سالي:قولتلي جميله
يونس وهو يقبل يد سالي
يونس:مش اجمل منك ي قمرى
سالي:طب انا عايزه اشوفها
يونس:بس
سالي:انت قلت انك بتحبني
يبقي لازم تعرفها دا عشان متتجراش انها تقرب منك انت فاهمني انت ملكي انا وبس ي يونس
بتاعي انا بس ي قلبي
يونس:طيب ي سالي هااخدك معايا وفرصه تتعرفي علي امي
سالي وهي تحتضن يونس
سالي:بحبببببببك
&_______________________________&
دخل يونس الشقه بصحبه سالي صديقته وحبيبته
اتت حور لتستقبله لكنها صدمت من صديقته
تحدث يونس لحور وهو يشير لسالي
يونس:سالي حبيبتي
تحدثت سالي :وانتي بقي حور
اممم مش بطاله ي يونس
يونس حكالي كل حاجه
اصله مش بيخبي حاجه عني ي ام شخه
لم تتحمل حور كلام سالي وضربتها بعنف
وسط ذهول يونس
يونس بغضب :حورررر
ابعد يونس حور عن سالي وتحدث اليها بصوت عال
يونس:انتي ازاي ي حيوانه انتي تمدى ايدك عليها
عيطت حور وسالي كانت بتبصلها بشماته كبيره
يونس بغضب:رايحه فين ي حور
مفيش دخول لاوضتك غير اما تعتذري لسالي حالا
حور بغضب:والله مانا معتذرله لحد
جرت حور اوضتها
سالي بغضب ليونس:دى شكلها بتحبك ي يونس
يونس:وانا بحبك ي سالي
تعالي بقي اعرفك علي امي
هاتحبك قوووى
اخذ يونس سالي الي غرفه الصالون
&_______________________________&
في غرفه زينب
.......
زينب بغضب:انت اتجننت يا يونس
سالي مين دى الي عايزني اقابلها
ومراتك الي جوا
حور دى تعمل فيها ااي
يونس:اووووف
مراتي مراتي مراتي
انا مبحبهاش والله مابحبها ولا عمرى هاحب حد تاني غير سالي
حور جوازه مؤقته
وهاتنتهي علي طول
ارجوكي سالي برا ممكن تطلعي معايا
لو سمحتي
&___________________&
في الصالون
.........
كانت سالي تتحدث بالهاتف
سالي :اسكتي انا مفروسه بعد ماخططت سنين عشان اوصل لصاحب المستشفي وبقي خاتم في صباعي يتجوز ويسبني
نورهان:بتقولي اااي
ازاي
سالي: انا دلوقتي عنده في البيت مستنيه امه العاجزه دى تطلع تشوفني
نورهان:مراته حلوه
سالي:عيله بشخه كدا لا راحت ولا جت
اهو جوازه مؤقته وهايطلقها وابقي انا صاحبه البيت وكل حاجه وساعتها هاتبقي الكلمه كلمتي
نورهان:هاعيد السؤال تاني
البت حلوه ؟!
سالي :بتسالي كدا ليه هاا قصدك ااي
نورهان:قصدى لو احلا منك احتمال يحبها الرجاله عينها زايغه وميملاش عينها الا التراب
واهو معلش يعني خد الي عايزه منك
خافي علي نفسك منها انا صاحبتك وعايز اساعدك
سالي:طب اقفلي شكل حد جاااي دلوقتي
كانت حور تستمع لمكالمه سالي كامله
حور في سرها :اشرب ي يونس دي الي اسمها سالي دى مش سهله
انا لازم اقوله كل حاجه
بس افرض مصدقنيش وقال بتغير
ولو بردو انا هاقوله كل حاجه
ذهبت حور لغرفه زينب كي تخبرهم بما سمعته
&_______________________&
في اوضه زينب
...........
زينب:انت مالك متمسك بالي اسمها سالي كدا ليه
يونس :وعدتها بالجواز ولازم اوفي بوعدى
زينب:انت غلطت معاها يايونس
يونس بكدب :لا طبعا انتي بتقولي ااي
زينب:تبقي كداب ياابن بطني يونس الي اعرفه كان هايزعق ويقولها بصوت عال لا
مش يقفل الموضوع كداب ياابن بطني
يونس:ارجوكي ياامي اطلعي معايا
زينب:اطلع براا انا لايمكن اطلع معاك
ولا اني اوافق علي جوازتك من البت الي برا دى
انت مراتك حور
وهاتفضل مراتك
دخلت حور الغرفه
حور:لا مش هافضل مراته
يونس بصدمه:مش هاتبطلي تتصنتي علينا
حور بغضب :صوتكم كان عالي مش قاصده اسمع كلامكم
تركت حور يونس وركعت امام زينب وهي تلمس قدميها
حور بدموع :مرات عمي حبيبتي وامي وكل حاجه في حياتي انا عارفه انك بتحبيني
بس يونس بيحب سالي واحنا لازم نقف جمبه
هو ساعدني واتجوزني وشالني امانه في بيته لصاحب النصيب
واحنا كمان لازم نساعده ونعامل سالي كويس
زينب:بس
حور:عشاني انا
عشان خاطرى
زينب:طيب ي بنتي
عشانك انتي بس
وقفت حور ونظرت ليونس وتحدثت له
حور:انت كل مره بتنزل من نظرى قووى
بس لما تلمس واحده مش حلالك وانت متجوزني المره دى وقعت خالص من عيني
حزن يونس من كلام حور
كان عايز يقولها انها غلطه غلطها زمان من قبل مايعرفها لكن حاجه جواه منعته
دخلت حور اوضتها ومطلعتش منها تاني
كانت بتعيط جواها
&___________________________&
بعد شهر
.........................
كانت نور تنظف المنزل كالعاده
فقد امر عاصم بان تعود نور للتنظيف والعمل وحدها دون مساعده من الخدم
عاد عاصم من عمله فوجدها في الحديقه فاقده للوعي
حاول عاصم افاقتها بقدمه لكن دون فائده
حملها عاصم وذهب بها الي الغرفه
طلب الطبيب لها
بعد ساااعه
كانت امام الطبيب تضع يدها علي بطنها والفرحه تسيطر عليها
دخل عاصم الي الداخل
عاصم:مالها ي دكتور
الطبيب:لا خير جدا ي عاصم باشا
المدام حااامل
عاصم بغضب:ااااي
حااامل
الطبيب:ايوا حامل الف مبروك
دي شويه فيتامينات وتحاليل لازم تعملها عشان نتاكد من صحه الجنين
وممنوع التعب نهائي
لازملك راحه تامه عشان البيبي ....
خرج الطبيب من الغرفه وترك عاصم ونور
هبطت نور من الفراش ووقفت امام عاصم
نور بفرحه طفله :انا حامل
حامل منك
صفعها عاصم بقوه
عاصم بغضب:مني ولا منه ي بت الكلب
نور ببكاء:والله منك
عاصم:ماهو لمسك بردو وياعالم يكون مين تاني غيرنا
نور ببكاء:حرام عليك انت ااي جبروت
انا عمرى ماعرفت حد ولا كلمت حد
انا بحبك
انا بحبك من اول مره شوفتك فيها
والله بحبك
انت اول حب في حياتي
عاصم بغضب:وانا بكرهك
انا بكرهك
بكرهك
اخذ عاصم يضربها بقوه في معدتها عده ضربات قويه فالفتاه صغيره لا تتحمل
وقعت علي الارض تنزف الدماء ويبدو ان الجنين اجهض
&__________________________&
حملها عاصم والخوف يسيطر عليه واخذها للمستشفي
بعد عده ساعات
............
خرج الطبيب وعلامات الاسي علي وجهه
الطبيب:للاسف خسرنا الجنين
عاصم بحزن:هو كان عمره قد اي ي دكتور
الطبيب:حوالي اسبوع
صعق عاصم مما سمعه اسبوع معتز مسافر منذ شهر
وهي بالمنزل لاتخرج تخدم فقط وتنظف
ايعقل انه قتل طفله الذي كان ينتظره منذ زمن بعيد
عاصم: كويس انو مات
ازاي يكون ليا ابن من واحده اخويا اغتصبها
كويس انو مات
.......بعد ساعتين .........
&_____________&
في غرفه المستشفي
دخل عاصم الي نور
نور بجمود : انا هاطلق امته
عاصم ببرود :قريب جدا
نور:تمام
انا هاروح بيت امي ومستنيه ورقه طلاقي
عاصم:مفيش رجوع لبيت امك هاترجعي معايا
نور: انسي
زمان كنت بحبك وكنت حابه وجودى جمبك
لكن دلوقتي انت قتلت كل حاجه جوايا ناحيتك
انا بكرهك
وهاروح لبيت امي مستنيه ورقه طلاقي
حملها عاصم بين يديه وسط رفض نور
نور:بقولك نزلني
نزلني
انت مبتسمعش مش عايزه اروح معاك
عاصم:اخرصي ي بت
&____________________________&
كانت رغده تتحدث بالهاتف مع معتز
رغده :ها ياروحي
معتز:انا عايز فلوس
رغده:انت لحقت تخلص فلوسك
معتز:هو الكام الف الي انتي عطيتهوملي دول فلوس
اتوكسي علي خيبتك
حوليلي فلوس علي الفيزا
رغده بتلاعب :لا انا هاشوفك في الشقه النهارده وهاجيبلك الفلوس الي انت عايزها
معتز بقرف :تمام
قفل معتز الهاتف بوجهها
&______________&
طلب معتز مجهول
معتز:عايزك النهارده
مجهول:انا في نصيبه سيبني ربنا ياخدك انت السبب
معتز:نعم ياروح امك
مجهول:انا بنتي ماتت ومراتي بتموت
انا حياتي اتدمرت
كل دا بسبب الحرام الي عملته في مرات اخوك
انت لو كلمتني تاني انا هافضحك
سلام ي راجل
&__________________&
في شقه يونس
..............
دخلت زينب ويونس علي سالي
زينب:اهلا ي بنتي
تقدمت سالي من زينب واحتضنتها وقبلتها من خدها
سالي:اهلا ي طنطي
زينب:اهلا
اتفضلي اقعدى
وانا رايحه اعملك حاجه تشربيها
يونس:لا خليكي ي امي انا هاعمل
زينب:ابدا والله انا الي هاعمل
خرجت زينب من الغرفه وتوجهت لغرفه حور
&____________&
في غرفه حور
......
كانت حور تبكي بحرقه
زينب:اقعدى عيطي والحيزبونه دى برا
حور:اعمل اي يعني
زينب:بس اي الكلمتين الي قولتيهم ليونس دول
حور:بنتقم لكرامتي
زينب:يعني هاتسيبي جوزك يروح من ايدك كدا
حور:ابدا
يونس دا بتاعي كاتبه علي دراعي
والله اخش فيها السجن الحيزبونه دي
زينب:ايوا كدا فرحيني
هاتعملي ااي
حور بعياط :ماانا مش عارفه هاعمل ااي
عشان كدا بعيط
زينب:يادى النيله عليا وعلي سنيني السودا انا رايحه اعملها حاجه تطفحها
عيطي ي بت الموكوسه ........
&_______________________________&
في المساء
..............
كان عاصم في الملهي الليلي وامامه ليالي
ليالي:هيهههيء
اومر ياباشا
عاصم:انا اخو معتز
ليالي بقرف:قطيعه افتكرتك زبون
عايز اختي معتز في اااي
عاصم:انتي اتجننتي
ليالي: اي اختي معتز
حاتلاقيه متلقح في الشقه هايروك فين يعني
عاصم:احكيلي حوار اختك دااااا
اخذت ليالي سيجاره من عاصم وقصت لها كل شيء عن اخاه
صعق عاصم من ما سمعه عن اخاه
عاصم:وشقته دى فين
ليالي:العنوان اهو *****
&_______________________&
في شقه معتز
............
كانت رغده بالشقه ترتدى قميص نوم اسود في انتظار معتز الذي ذهب لجلب بعض الاغراض
كانت بالصاله تنتظر بملل حتي دخل معتز الشقه ومعه الاغراض وبالطبع زجاجه المخدر
احتضنته رغده بحراره
رغده:اتاخرت ليه
معتز:بحببببك
دخل عاصم الشقه بالمفتاح الذي اعطته له ليالي ووووووووووووو

google-playkhamsatmostaqltradent