recent
روايات مكتبة حواء

رواية دم ملوك الفصل الثاني 2 بقلم يمني محمد

رواية دم ملوك الفصل الثاني 2 بقلم يمني محمد


.. البارت.. ٢
يونس طلع عند ملوك الاوضه كانت ياعيني مربطوه
و هدومها عباره عن دم
فضل يبص عليها من بعيد ويكلم نفسه ويقول هي دي الا هعرف ارجع حقي وحق امي وابويه من أمه َاخواتها
هي دي الورقه الربحانه علشان اجيب حق ياسمين اختي وَحق اهلي من اخواته وامها
لكن فاق من شروده على صوت بكاءها
واهات وجعها من فض غشاء البكارة بحيوانيه من يونس
😢😢😢😢
قرب يونس عليها ووضع يده على خدها
وبدأ يلمس دموعها بيده ويقول
يونس... ملكيش حق يابت عمي بتبكي ليه هو انت لسه شفتي حاجه لا حوشي البكاء لوقت تاني علشان عايز اكمل دخلتي عليكي دلوقتي ياملوك
ملوك.. بدموع ابعد عني بقااا عملت الا في دماغك سبني امشي خلاص اخواتي هيموتنوني سبني بقاا ورحمتك ابوك وامك يايونس
نزل كف يده على وجهه سال دم على خدها بسبب قوه الكف
يونس بغضب هو يجذبها من شعرها
كنتوا رحمتوا امي وابويه في حياتهم لما بتحلفني دلوقتي برحمتهم يابت بدريه العرجه😡😡
ملوك... أنا مليش دعوه يايونس باي حاجه انا كنت جايه هنا قصدي خير لولا جدي بعتلي والله جايه من ورا اهلي واخواتي
يونس وهو بيحل كف يدها المربطين
#يمني
يونس.... لا قولي كلام غير دا
انتي جايه هنا علشان علشان تتجوزني او تنامي تحتي مش هتفرق كتير
ملوك وهي تلطم على آخرها لا يونس لا ونبي
حسان اخويه هيقتلني انا معملتش كده وانت اكتر واحد عارف
يونس وهو يفقد اعصابه وانتي اكتر واحده عارفه اهلك عمله ايه في اهلي وفي اخواتي ومكفهمش كمان حبسوني ولد عمهم
والفاجر اخوكي ضحك على اختي وكسر ااطبق
ملوك... وانت عملت فيه كيف ما حسان عمل لياسمين بس ياسمين كانت بتحب اخويه وتبعتله مراسيل وكان برضها
يونس... وانتي كمان هيكون لراضاكي قدام اهلك
ملوك وهي تلطم لا لا هيموتوني وهي تطاطي تبوس رجله
ابوس رجلك يايونس ارحمني منهم هيموتوني
يونس... وهو يشدها من شعرها بشده تسمعي الكلام احبك واساعدك ويكون موتك خفيف خفيف بدون عذاب
ورماها على السرير
وفتح الدولاب
وخرج منه قميص نوم ورماه في وشها
وشدها من شعرها بقوه وقال.. تدخلي تلبسي دا علشان نكمل دخلتنا ياعروسه
وهي تنظر له وتعلن الرفض لا. انتي اكيد اتهبلت دخلت ايه وانا مش مراتك اساسا
انت عملت كل إلا في دماغك سابني امشي يايونس
يونس... تمشي فين هو دخول الحمام زي خروجه
ملوك.. حقيقي انا كنت داخلااك بنت بنوت خارجه من عندك جايبه العار لأهالي
بكفاياك لحد كده ياولد عمي
يونس... يقوم بخلع ماتبقى ملابسه وهي تنظر له
ملوك..... بتعمل ايه.
يونس... نكمل الداخله كده ولما اهلك. يجوا يطلعوا يلاقوكي في حضني وتحتي على السرير
مش لسه هنقابلهم تحت
😱😱😱😱😱
ملوك... لا لا بصوت عالي
حرام عليك هيقتولني
يونس... وان مسمعتش كلام انا كمان هقتلك
بالفعل ملوك خدت القميص ودخلت الحمام وحضنت بلاط الارض بابدها وبدأت تبكي بدون صوت وتلوم في نفسها يارتني ماجيت
وهو بره جالس عرين الصدر يفكر في الا هيحصل
🙄🙄🙄🙄🙄#يمني محمد
#دم ملوك
البنت الخدامه خذت. الكيس القماش وراحت بيه بيت ملوك زي ماعلوان امر
لكن المصيبه الأكبر ان اخوه الا خد الكيس مش امه
رضوان... ايه دا يابت
الخدامه... جدك علوان بيه بعته الحاجه بدريه
رضوان..... باستغراب جدي علوان
الخدامه... و بيقولك افتحوا ومتتاخروش مستنيكم على طول
ومشت البنت
والتاني فضل يضحك بسخريه على جده انه متأكده انهم هيرحوا
تأتي ست من بعيد تقري على راصون بتعرج
سنه بسيطه
الست بدريه.. مين ياولدي كان على الباب
رضوان .. تعلي يامه شوفي العجايب.. جدي علوان باعت الكيس القديم دا لينا ويقول مستنين في الفيلا عنده
بدريه... الكيس شكله مش غريب عليا ولدي افتحه نشوف الا فيه
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
فتحوا الكيس لاقول فستان ملوك وباقي لبساها الداخلي
خلاص كده الرايه واضحا مش محتاجين كلام ولا توضيح
بدريه صوتت ولطمت يافضحتني في البلد يافاجره
رضوان جري يدور على السلاح... هقتله واقتلهم كلك واغسل عاري الفاجره والفاحر
بدريه وهي تلطم وتصرخ واتلم عليها باقي الدار
المصيبه ياراضوان مايجزلهاش ياولدي مايجزلهاش ياولدي
مينفعش يلمسها ولا ينام معاها
محرم عليها يالهوي
اقتلهم الفاجره والفاحر واغسل عارنا ياولدي
ريحنا منهم
راضوان.. يعني ايه يامه محرم عليه ليه ياامه
امه.. وهي تميل لفقد الوعي اقتلهم ياولدي وطفي نار ١٦ سنه اقتلهم ياولدي
🙄🙄🙄🙄🙄
راضوان مفهمش قصده امه ومسالتش تاني من كتر الصدمه خرج زي الأهبل على فيلا الجد علوان علشان يغسل تاره
بدريه قامت وراه حافيه تجري في البلد َتكلم نفسها وتقول
لا لا ياراضوان. بلاش متحرقش قلبي عليه بلاش بلاش
محدش عارف في ايه ولا ايه الا هيحصل 🙄🙄🙄
😱😱😱محرم عليه ليه؟؟؟
الجد... خدوه يابت
الخدامه..... ايوه يابيه وخلاص تلاقيهم جاين
الجد.... اندهي على سدك يونس يجهز قوام
الخدامه. امرك
وطلعت تدي ليونس خبر
🙄🙄🙄🙄🙄
الجد في الأسفل
.. ياااه يابدريه اخيرا هرجع اشوفك وتطفي نار قلبي منك وعلى عمايلك ولا ابنك والا عمله في بت عمه
وجيت كمان تفرحي فينا اكتر واكتر
ياااه ساعة الحساب جت خالص
والا موته زمان بالدم هنرجعه تاني بالدم
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
في الغرفه في الأعلى
يونس. اخرجي يلا اتاخرت ياعروسه
ملوك. وهي تبكي وتلطم لا تملك شي اكيد امي وأخويه عرفوا هيموتوني ياحظك الأسود ياملوك
من كتر كلام يونس خرجت بس كانت جميله قوي وشعرها الأسود المغطي كل داهرها ملفت جدا وجميل
وعينها الواسعه السمرا الجميله
وبشرتها البيضاء
يونس شافها كده تاه من جمالها َالتفت لها ووضع يده على حدها وجذبها له
وهي تحاول تضع يدها على حرف القميص من كتر ماهو قصير خايفه ومكسوفه
شالها يونس لسرير ووضعها
وووو.

google-playkhamsatmostaqltradent