اخر الروايات

رواية حبك نار الفصل الخامس 5 بقلم اسماء الكاشف

رواية حبك نار الفصل الخامس 5 بقلم اسماء الكاشف

 اتخبط في شخص ووقعت على الأرض بعصبيه رفعت وشي علشان اهزقه بس لقيته بيمدلي ايده علشان يقومني

= انا اسف يا مروه خليني اساعدك
بصيتله بغيظ وضربت ايده برخامه وقومت لوحدي
*شيل ايدك يا جدع انت احسن توحشك أسلوب مختلف عني بس معاه هو وبس بقلب شريره واديته ضهري وانا ببرطم وبمشي
* واحد تافه دايما طالعلي في كل حته ذي عفريت العلبة
_ بتكلمي نفسك وتبرطمي ليه يا حلوه
بصيت لغادة بهدوء وقولت بعصبيه
* الأستاذ فارس ده خلاص خنقني كل شويه موقف زفت
= عمل ايه المره دي بس
* خبطني ووقعني وعلى أساس انه ما يقصدش واحد لزج قولتها ووصلت للكرسي المخصص ليه قعدت وغادة قعدت جنبي وهي بتضحك
_ ما انتي إلى حلوه وهو هيموت عليكي
* انا متجوزه ماليش فى الكلام الصحوبية ده
_ ماهو ما يعرفش انك متجوزه اصلا انتي محدش يعرف عنك حاجه انتي بالنسبة ليهم سر كبير عايزين يكشفوه
اتنهدت بهدوء
* عارفه بس اعمل ايه ابيه عاصم هو إلى قايل ان محدش يعرف والكل هيعرف وقت الفرح نفسه ده مجرد كتب كتاب
سكت بحزن وقولت
* ساعات بحس عاصم ما بيحبنيش ومش عايز حد يعرف بعلاقتنا كأنه بيستعر مني
حطيت ايدها عليه وقالت برزانه
_ مش كده متفكريش في الهبل ده هو بس خايف عليكي علشانك صغيرة بس
قولت بعصبية
* صغيرة ايه ده واحد خاين شوفته معاها ثاني يا غادة البجحة جت ليه وهو طنشني انهارده علشانها ومجاش المدرسة يأخدني ذي كل مره
_ يمكن انتي فاهمه حاجه غلط
جيت اتكلم المدرس دخل فسكت وكملت الحصة
دخلت البيت ملقتوش في الشقة طلعت اوضي وقولت
*اكيد راح للبنت الملزقة دي طيب انا هوريك قولتها وابتسمت بخبث وانا بطلع دعوة للحفلة ونمت شويه صحيت على صوته بيخبط على الباب
_ مروه اصحي علشان تتعشي
* حاضر قولتها بنعاس دخلت غسلت وشي ونزلت لقيته قاعد بيتعشي قعد جنبه من غير كلام
_ أسف علشان اتعصبت عليكي
بصيت ليه بحب
* انا كمان اسفة قولتها ورميت الكرامة ورا ضهري
ابتسم ليه بعينيه إلى بتسحرني
* حبيبتى يا ناس انتي اعلي حد عندي يا مروه وخليكي فاكرة ده كويس قالها وقام من مكانه دخل المطبخ وانا ببص عليه بحب ما يعرفش قد ايه انا بحبه وبغير لما بتقرب منه أي بنت بس لما افتكرت البنت إلى شافها بالليل والحبوب إلى بيديهالي فوقت شويه وقولت
* غبية وبيضحك عليه بكلمتين قومت من مكاني وجيت اطلع اوضي اذاكر شويه نادي عليه وفى ايده الحبوب بصيت ليه بحزن المره إلى ما تتعدش بيخذلني أخذتها منه وشربت المايه قدامه من غير ما ابلع
* شكرا يا ابيه
ودخلت مخزولة هستني تيجي مرات عمي واحكيلها هي بتحبني وهتساعدني وقفت قدام المراية
* ما انا حلوه اهو ليه ما بيحبنيش طيب هخليك تندم قولتها وجريت على خزنه اللبس وطلعت فستان احمر قصير مفتوح من الضهر لنصفه وهو تحت الركبة بمسافة صغيرة لبسته ووقفت قدام المراية لقيت حوالين نفسي وصفرت بمرح
_ مزه
حطيت ايدي على شفا*يفي
التليفون نور شويه ووصلتني رسالة علي الواتس
_هشوفك انهارده يا حب بلاش تلبسي قصير علشان بغير
اتنهد بغيظ وبعتله
*حل عني بقي يا اخي لو انت راجل عرفني نفسك مش مستخبي ورا رقم بعت رساله بس مفتحتهاش
ورنيت على غاده علشان تجهز عملت نفسي نايمه على السرير واتغطيت علشان الفستان ما يبنش وحسيت بيه دخل الاوضه باس خدي وخرج فتحت عيني وبصيت مكانه بحزن شويه سمعت صوت العربية بتتحرك عرفت انه خرج وجيه وقتي وقفت قدام المراية وحطيت ميكب ثقلته شويه كنت عايزه احس اني جميلة ومرغوب فيها حبيت اعرفه ان الكل هيجري ورايا وان استاهل اتحب اتسحبت وخرجت

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close