recent
روايات مكتبة حواء

رواية اغتصاب غامض الفصل الخامس 5 بقلم جوري محمد

رواية اغتصاب غامض الفصل الخامس 5 بقلم جوري محمد

 الفصل الخامس

اغتصاب غامض
بقلم جوري محمد ✍
نجلاء اتكلم يا اصيل
اصيل انا ما ليش دعوه ولا لي ذنب ده عهد هم اللي اخذوه واحنا بندفع الثمن بس هم ما عرفوش يسيطروا استحضروا الجن على اساس يطلعوا الكنز من الارض
نجلاء اه على راي المثل جيت تصيده راح صادك
اصيل هو ده اللي حصل معهم وكل عشر سنين لازم يتولد بذره جديده علشان يفضلوا هم المسيطرين
نجلاء يعني ايه انا مش فاهمه اللي انا اتجوزت ده انس ولا جن
اصيل بصي البذره دي كانت ابني
نجلاء بكلامك ده بتاكد اني اتجوزت جنى
اصيل مش بالضبط علشان في حالتك حصلت بعض المشاكل ولما حاولت اني اعالجها زي ما هم طالبين تسببت في العجز اللي حصل لنجم
نجم اصييييييل انت اتجننت وبدا البيت كله يتكسر والقصر تحصل في اصوات كثير
اصيل اسف يا سيدي هي اللي صممت تعرف
نجلاء بتصوت
نجم. يلا كلكم على الجبل وبدا يظهروا الناس باشكال مخيفه كثيره و مسكهم علشان يوديهم الجبل
نسيبهم ونروح عند فتحي و جوري
جوري اتكلم بقى يا عم فتحي
فتحي انا من بره البلد او بمعنى ثاني ما ليش جذور هنا انا جئت البلد علشان ادور على اكل العيش حبيت اشتغل هنا و تجوزت من البلد
جوري وطبعا اطمنت ان بناتك في امان من اللي بيحصل ده
فتحي ايوه عشان اللي بيحصل ده في بنات البلد بس وانا متاكد
جوري ايوه وانت اتاكدت ازاي
فتحي لما جيت اتجوز حمايا هو ايه اللي اختارني وعرض على الجواز من بنته مع اني كنت فقير وعايش في عشه وهو كان عايش في بيت دورين وعنده حته ارض بيزرع هو ياكل من خيرها سالته قال لي
حماه فتحي بص يا ابني انا كده ضمنت ان احفادي في امان بنات وصبيان
فتحي ازاي يعني يا حاج
حماه فتحي هتعرف بعدين وتفهم
فتحي وبعد كده فهمت وعرفت هو كان يقصد ايه
جوري ودلوقت القلق دخل عقلك من ساعه ما شوفت البنت المدفونه وعرفت انها من خارج البلد
فتحي ايوه وعلشان كده انا هاتكلم هم بيستخدم وهم في وبدا يتخنق ومش عارف ياخذ اكسجين علشان يتنفس
جوري خذ نفسك بالراحه
فتحي ما فيش وقت في السحر الاسود علشان يسترجعوا وهنا عينيه ابيضت وشكله بقى مخيف
فتحي اهلا بك في عالمي
جوري بسم الله الرحمن الرحيم وبدات تقرا قران وفتحي فاء انا مش هاقول حاجه وراح بيجري
جوري عم فتحي استني
فتحي لا لا وجيري
وهنا جاء اتصال من مراد مراد عايزك في المعمل دلوقت حالا
جوري نصف ساعه واكون عندك
مشيت جوري عند مراد
جوري خير يا مراد
مراد فعلا التحاليل الاولى بيؤكد ان العمليه عمليه اغتصاب عادي بس الغريبه بقى في السائل المنوي
جوري ايه الغريب في بقى
مراد تكوينه تكونوا مش تكوين سائل بشرى
جوري قصدك ايه
مراد في عناصر ثانيه موجوده في استحاله تبقى موجوده عند بشر
جوري القضيه دلوقت بتاخذ منعطف جديد طيب هل هي يعني فيها بعض من المكونات البشريه
مراد ايوه وده اللي خليني اسال ازاي العناصر دول اتجمعوا مع بعض مع العلم ان الحيوان المنوي البشري عايش وهو المفروض يموت خلال دقائق ادام موجود مع العناصر دي
جوري طيب دور على المكونات دى فى القضايا اللي فاتت
مراد انا عملت كده فعلا ونفس النتيجه مع اختلاف النسبه بس كانت اكبر نسبه موجوده في القضيه دي
جوري لان دي حاله اغتصاب عاديه على فكره ما تقولش المعلومات دي لطارق ولو سالك حاول تديله معلومات غلط لاني عايزاه يحس ان احنا ما فهمناش القضيه ان فيها اي شبه غريبه قضيه اغتصاب عاديه جدا جدا
مراد ماشي انا برده حسيت من ناحيته احساس مخليني مش مطمئن
جوري انا حسيت ان هو عارف حاجات كثيره عن القضيه دي وساكت
جوري انا هاروح اصلي المغرب و مش هارجعك ثاني
مراد طب لو عرفت اي حاجه جديده
جوري ابقي قولي بالتليفون بلال فين على فكره
مراد بلال كان هنا قال هاروح يعمل التحريات اللي انت قلت له عليها
جوري خلاص اوكي
و مشيت جوري على الكرفان بتاعها وصلت وبعد كده عملت فنجال قهوه وجابت الاكل بتاع ميجو
جوري بتروح فين يعني يا ميجو ما شفتهوش من الصبح وخرجت بره الكرفان وشافته واقف بعيد
جوري والكلب جاي يجري عليها وشكله مصعور وعينه حمراء
جوري ميجو وبتجري وبيتحاول انها تهرب منها هجمت عليها وبتحاول تقاوم لحد ما اضطرت انها تضربه بالنار وهنا فائقه جوري لقيت ميجو وائل جنبها بياكل الاكل اللي هي حطته اعوذ بالله من الشيطان الرجيم انا امشي ميعاد الجده يمكن افهم منها ايه اللي بيحصل في البلد دي بالضبط
وصلت جوري المكان الله مش البيت كان هنا راح فين وهنا كان في ست معديه من جنب جوري
جوري لو سمحت ياحاجه
الست يا لهوي انت البنت بتاعه المقابر لا انا ما اعرفش حاجه وسبتها ومشيت
جوري غريبه اول البلاد دي استغربت اني فتحت المقابر ومش مستغربه اللي بيحصل للبنات
وهنا ظهرت البنت
ورد جوري انت جايه بدري عن ميعادك ليه
جوري قلت عادي خلصت شغل فقلت اجي بدري علشان اسمع حكايتك واعرف سبب موتك
ورد انا مش ميته انا عايشه مين قال لك اني ميته
جوري جدتك
ورد وهي ما تعرفش حاجه انت مش شايفاني واقفه قدامك اهو وبلعب كمان
جوري اه طب قربي كده مني علشان امسكك
ورده لا علشان انا لو قربت انت هتخافي من اوي و تبعدي
جوري ليه ما تخافيش انا مش هبعد
ورد انا كنت بلعب مع الكلب بتاعك من بعيد واول ما قربت هو جيري وخاف منى اوي
جوري لا انا مش هاجري
ورد طيب انا هاقرب واحده واحده بس ابعدي الكلب ده
جوري حاضر ميجو روح عند الشجره هناك
ميجو مش راضي يتحرك من مكانه
جوري ميجو هناك
وورد بتقرب وجوري وراها الترعه على بعد 2 متر تقريبا
ورد انا جئت وراحت ضربها
جوري طارت 2متر لحد ما وقعت في الترعه
وجوري بيتحول تطلع وحاجه بتشدها لتحت
ورد بتضحك علشان انا حبيتك وهتفضلي معي وهافضل العب معاكي على طول
وجوري بتحاول وما فيش فائده وميجو حاجه مسكا واقف مكانه مش عارف يتحرك
ونسيبهم ونروح عند الجبل الشرقي
نجلاء ايه المكان اللي هم جابونا فيه انا عمري ما شفت المكان ده
اصيل ما تقلقيش ده المكان اللي دائما بنيجي نقعد فيه لما بيكونو عايزين يحضروا
نجلاء يحضروا ايه
اصيل هي كده كده خربانه يستحضر ارواح
نجلاء وابن داخله ايه في. ده كله
اصيل ابنك هو الوعاء
وهنا دخل جلجميش ملك عشيره الجان وحافظ المعاهده بينهم وبين عائله اصيل من زمان
اصيل انا اسف يا سيدنا هي اللي خلتني اقول لها
جلجميش كشفت السر
اصيل سامحني يا سيدي
جلجميش كده انت اللي اضطرتني اني استخدم بديل
اصيل لا يا سيدي انا راجل كبير او ما استحملش اي ضغط
وهنا ادخل وزير جلجميش
الوزير سيبه المره دي يا سيدي البشر كده اول ما بيخافوا بيرجعوا زي العبيط هو مش هيغلط ثاني صح اصيل
اصيل ايوه مش هاغلط ثاني
نجلاء مش قادره تتكلم من المنظر المرعب اللي هي شايفاه
جلجميش والانسيه الثانيه نعمل فيها ايه
الوزير هند سجن فيها جنيه من المحكوم عليهم بالاعدام
جلجميش قلبك قاسي قوي يا وزير
الوزير بدل السجن عندنا يبقى مسجون في جسمها هي جسمها صغير وقوتها ضعيفه يعني هو هيتعاقب وهو جوه جسمه
جلجميش خلاص نفذ
اصيل يعني هي الثانيه هتبقى عجزه
الوزير لا هتتكلم عادي وتتحرك عادي بس هتنفذ اللي احنا نقوله بس
جلجميش يلا علشان نبدا الطقس
الوزير ماشي يا مولاي كل حاجه هتجهز
جلجميش والشيخ عسران
الوزير جبناه وهو محضر البخور والادوات علشان نعمل الطقس الاول في استجماع قوتك علشان تبعد عن نجم وتاخذ صورته الانسيه
ونسيبهم ونروح عند جوري اللي بتحاول تخرج من الترعه و كل محاولاتها باتت بالفشل لحد ما فجاه وظهر ايه اللي هنعرفه في اللي جاي

السادس من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent