رواية لاخر نفس الفصل الرابع 4 والاخير بقلم بسملة بدوي
لآخر نفس
البارت 4 والاخير
يعقوب بغضب ومسكها من شعرها ....... مين الي في الصوره دي مش انتي وانا الي كنت عايز نبدأ حلو ووثقت فيكي بس انتي مستهليش ورما الفون في وشها
نفس بخوف وبتمسك الفون وايدها بتترعش بخوف ....... اسمعني والنبي
كلمه واحده مين الي في الصوره دي انتي ولا لاء
ايوه انا بس بس اسمعني والنبي للاخر وقعت تعيط جامد
يعقوب بحنان.....خلاص هش هش براحه مالك متخافيش بس فهميني في اي وانتي حاضناه لي
ما انا قولتلك أنه كنا أصحاب من زمان والصوره دي من زمان
وقعدت تعيط
خلاص هش هش يروحي متخافيش طول ما انتي معايا وبعدين انتي محدش يتجرأ يقرب منك طول ما انتي معايا
قاطعم صوت عالي تحت
نزلوا كان بلاك وامها
بلاك بخبث........ هو ده الي انتي في الصعيد
امها راحت ضربتها بالالم جامد وقالت بغضب ........ انتي بتعملي اي هنا
- يعقوب شدها ورا ضهره وقال بشر وقال ........ مراتي وايدك متتمدش عليها تاني
وراح لبلاك وضربه بالبوكس وقال .....وخدي ****** ده وأخرجوا
جينا بغضب ......انتي بنت مش محترمه يخساره تربيتي وتعبي عليكي
تعبك وتربيتك هههه ضحكتيني بجد ضحكتيني انتي اصلا متستهليش لقب ام عمرك ما حسستيني بكده كانت كل أولوياتك نفسك والفلوس بس انا انا فين من كل ده انا قولت هتعوضيني عن فقدان بابا بس بالعكس روحتي اتجوزتي واحد اصغر منك ومع اني قولتلك أنه مش كويس وبيتقرب مني بس انتي اختارتي نفسك وقولتي دي تهيوءات وقعدت تعيط جامد وقالت انتي عارفه أما كنت بشوف اصحابي وأمهاتهم بتهتم بيهم كنت بزعل وكان نفسي اكون مكانهم بس الحمد لله على كل حاجه وجايه بعد كل ده وتقولي يخسارت تربيتي وتعبي عليكي
الام بصتلها بصدمه ،ويعقوب حزين عليها وعلى الي مرت بيه ،اما بلاك بخبث وقال .....متصدقهاش ي حبيبتي دي قاطعه صفعه قويه على وشه
نفس بدموع وغضب ......اسكت بقا القلم ده كان نفسي اعطيهولك من زمان اوي
بلاك بشر .....انتي بتمدي ايدك عليا وبيقرب منها
يعقوب بغضب ومسكها من ياقة القميص بغضب وقال بصوت عالي......... الامن
وقعد يضرب فيه لحد ما ملامحه اختفت من كتر الضرب وتف * عليه
والأمن دخل
جينا بغضب.......انت عملت اي يمجنون سيبه سيبه
نفس بصت عليها بدموع وحزن شديد وقالت .....بكره هتندمي ي ماما وترجعي وتقولي سامحيني وانا هسامحك وطلعت تجري على غرفتها
يعقوب بشر ......خدي جوزك وامشي وخلاص بنتك بقت مراتي بره بقا
عند نفس فوق بتعيط قاطعها صوت يعقوب بحنان ...... مالك متعيطيش انا معاكي وانا هبقى ابوكي واخوكي وكل حاجه ليكي
انا بحبك من اول ما عيني جت عليكي اديني فرصه
نفس بخجل......وانا كمان
-وانتي كمان اي
وانا كمان بحبك
يعقوب بمرح وحب ........اللهم صلي على النبي ايوه كده يشيخه اضحكي الدنيا مش مستاهله وبعدين تعالي بقا عشان بحبك مش بتتقال كده( وتسكت شهرازاد عن الكلام الغير مباح )
وجدت بك الامان حين فقدته وجدت بك السند حين اختفي من حياتي وجدت كل شئ فقدته بك.
انت عوضني من الله لي
ايوه يجماعه متيأسوش وادعوا علطول وحطوا كل ثقتكم في ربنا وان شاء الله خير وهتتحقك وعوض ربنا خير ممكن تفقد حاجات بس قول الحمدلله على كل حاجه ومبتبصش لغيرك وان شاء الله ربنا هيجبر بخاطرك .
باااااااااااااااي هتوحشوني
( الروايه الجديده نزلتهالكم اهو عدوا الجمايل قبل الورقي )
واقفه تحت المطر بتبكي بانهيار بعد ما خزلوها وكسروها ودول كانوا من الفروض اول ناس يصدقوها وقفوا جنبها بس هما اول ناس اتصدمت فيهم جامد ،المفروض أن النهارده كتب الكتاب اسعد يوم لاي بنت بس عندها كان أسوأ واوحش يوم في كل حياتها
فاقت من شرودها على صوت مجموعه من الشباب باين عليهم الإجرام والسكر
كان بتجري وهما وراها كان شكلها خاطف الأنفاس كانت جميله بكل ما تعنيه الكلمة بفستانها الموف الطويل الي التصق بجسدها بفعل المطر وجعل منها لوحه فنيه وخصلات شعرها التي كانت تتطاير خلفها بأثاره
وفجأة مسكها واحد منهم وقال بخبث ......راحه فين ي حلوه مش قولتلك مش هعترفي تفلتي مننا
ايثار بدموع ...... بالله عليكم لتسيبوني والنبي سيبونها اعتبرني اختكم ترضوها عليها
الشاب بخبث......ايوه ارضي وبعدين اي الي يخلي واخده ماشيه لوحدها في شارع ضلمه الساعه 3الفجر الي لو كانت وغمز
ايثار بدموع.......لا وربنا مش بأيدي بس بالله عليكم لتسيبوني
الشاب بخبث...... ونسيب الجمال ده كله ده احنا بقا متخلفين لو سبناكي
قعدت صوت .......ياااااناااااس حد يلحقني ااااااااه والنبي سبونييييييي اهي اهي
الشاب لسا هيقرب قاطعه لكمه في وشه اوقعته أرضا
الشاب بغضب .....انت مين ي*****انت مش عارف انا منين وبن مين
-لا ومش عاوز اعرف وسدد له العديد من اللكمات التي اسكتته
عشان تعرف منين هو غيث الدمنهوري ي **** وقال خدوه والا وربنا هنفخكم معاه اخلصوا
اخدوا صاحبهم وجريوا
انتي كويسه ي انسه ،ي انسه
وبيقرب عشان مكنش شايفها بفعل الضوء لاقاها راسها بتجيب دم واغني عليها
شالها بسرعه وراح المستشفي وطول ما هو ماشي وهو حاسس ان قلبه هيقف من شدت نبضه وخوفه عليها ومن ريحتها الحلوه الي زي ريحه الفل والياسمين وبيقربها منه إكتر عشان يستنشق اكبر قدر من راحتها المسكره ،وفجاه فاق من شروده وقال بغضب لنفسه ......اي الي انا بعمله ده
وراح ل عربيته وساقها بسرعه المستشفي
اول ما وصل قال بصوت عالي جدا........ انتوا يبهايم ترولي بسرعه بسرررررررعه
بقلم بسمله بدوي
وهما اول ما شافوه جابوا ترولي بسرعه
تسريع الاحداث
الدكتور خرج بخوف وتوتر ..... الحمدلله قدرنا ننقذها بس
بس اي اخلص
-بس ي غيث بيه المخ مش قادر يستجاب للادويه وكأنه بيهرب من حاجه وجالها فقدان ذاكره و و قفدت اخر 3 سنين من عمرها وعلى ما اعتقد هي صغيره في السن يعني 20او أقل يعني الوقتي هي لوصحت هتقول عندها 17او 18 سنه
ناااااعم ازاي طب نحاول نفهمها أو نقولها انتي مين أو احاول أفكرها ب الي حصلها
لا اوعا ي غيث بيه المخ مش قادر يستجاب ولو حاولت تفكرها ممكن نخسرها للاسف
طب امشي من وشي ،الدكتور فعلا مشا بسرعه وهو بيتنفس بارتاح أنه مشا من غير ما يتأذي منه عشان غيث معروف بجبروته وقساوة قلبه
دخل وانصدم من الي قدامه فتاه او بالأصح ملاك أو حوريه من عالم الخيال بشعرها البني الحريري الطويل زي لون القهوه ورموشها الطويله ووشها الملاءكي ناصع البياض وخدودها الحمراء المنتقخه باغراء وشفايفها الممتلئه تشبه الكرز في لونها وجسدها الصغير المغري قاطع شروده صوتها الرقيق......ااه انا فين
وبعدين اول ما شافت غيث خافت وقالت انت مين وانا فين
غيث بحنان ......انا جوزك
مسحت دموعها بظهر أيدها ببراءه وقالت بفرحه.......بجد يعني انت مش شرير
بصلها بستغراب بس افتكر كلام الدكتور وقال ......لا يحبيبتي
بقلم بسمله بدوي
قامت بسرعه وجريت عليه حضنته.
غيث اول ما حضنته حس بكهرباء وشعور جميل جدا وقربها منه اكتر وحضنها جامد
وبيبص في عيونها الزرقا بتهوهان وحب .
قاطعته بسرعه ......انا جعانه اوي
-ههههه تمام وراح ولسا رايح يمشي مسكته بسرعه وقالت بخوف اااانت رايح فين متسبنيش والنبي
غيث بحنان ........حاضر
وراح اتصل على شخص وقال عايز اكل بسرعه وقال لها عايزه اي
عايزه عصير مانجا و بيبسي وبيتزا من الكبيره باللحمه
غيث بحنان......وقال في الفون جيب عصير برتقال و دجاج مسلوق صحي وتعالا
يع انا عايزه بيبسي مليش دعوه
غيث بضحك على تصرفاتها الطفولية.......هههههه لا هتكلي اكل صحي عشان تخفي بسرعه
بصت له بحزن ،قام قال خلاص يبني جيب بيتزا وقفل
ايثار باسته بسرعه من خده وقالت .....احسن بابي
_بابي؟
ايوه عشان انت طيب زيه وبتحبني
بصلها بحنان والأكل جه ،جرت علي الاكل بسرعه وراحت قعدت تاكل بنهب شديد وطفوله
غيث بضحك.......مفيش حد بيجري وراكي براحه
بصتله بغيظ طفولي وبتكمل وفجأه فونه رن
_الو
غيث بيه اسلام السيوفي يباشا الي مفروض تكون مراته هربت من الحفله والدنيا مقلوبه
غيث بشر وخبث .......انت متأكد من الكلام ده
_ايوه ي باشا وكمان الصحافه والدنيا مقلوبه ،هبعتلك الصور اهو
غيث بصدمه وهو بيبص على ايثار الي بتاكل وفي الفون عشان هي نفس البنت .