recent
روايات مكتبة حواء

رواية طفلتي الخائفة الفصل 32 الثاني والثلاثون بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة الفصل 32 الثاني والثلاثون بقلم شهد عبدالسلام

 البارت 32

طفلتي الخائفه
بقلم/ شهد عبد السلام
حور صحيت وحد ماسكها من وسطها وانفاسه بتحرق عنقها
حور بخضه وبتبعد :انت بتعمل ايه
اسد اتعدل ومركز في كل حته فيها وبيتكلم بعصبيه: ايه الارف اللي انتي لابسه ده
حور بتوتر :وانت مالك
اسد ومسكها من شعرها:هو ايه اللي مالي انتي لسه ملكي مراتي
حور بعصبيه:وانا مش ماسكه فيك يا اسد قلت هطلقني ودالوقتي جاي تقولي اصلك ملكي ملك مين هاااا
اسد بعصبيه: صوتك يبقا واطي وانتي عارفه انك مش هتقدري تقفي قدامي
حور بعند وعصبيه:لا هقدر يا اسد
اسد وبيشيل شعرها عن وشها: اتاكدي ان دالوقتي مش هقدر اعملك حاجه و عارف ومتاكد انك لسه بتحبيني
حور ضحكة بستهزاء:كان زمان
اسد :زمان اللي هو من شهرين صح
حور صوتها بدا يظهر في العياط :راجع دالوقتي ليه
اسد بهدوء:كنت راجع اودعك و مسك ايديها قبلها حور اول مااسد مسك ايديها اتوترت و علامات الخجل ظاهرة علي وشها
اسد: لسه ذي ماانتي خلي بالك من نفسك و اتاكدي ان مهما يحصل بينا وقت ماتحتجيني هتتلاقيني جنبك
ونزل قبل رد حور و ابراهيم ركب العربيه تاني
اول ما اسد نزل حور انهارت من العياط
حور بعياط: اكذب قلبي ازاي اللي بيقول كل ثانيه بيحبك حتي في عصبيتك حاسه بحنيتك كان واحشاني اوي لمسة ايدك
ابراهيم: معلش تهدي
حور بعياط: كان يقصد ايه ب اودعك دي هاا
ابراهيم:..
عند تاليا
في الشات
مالك:انتي فين
تاليا: مين
مالك: مش لازم تعرفي
تاليا: انت شاب
مالك: اه
تاليا: وانت مالك انا فين يا بني ادم يا زباله انت
وعملة بلوك
مالك فرح ان هي مش متقبله فكرة ان يبقا في حد جنبها
ميار بعصبيه:يعني ايه كل الفلوس اللي طلبتها بقيت عندك
المجهول:انتي شايفه ان الكام مليون دول بروحك يا حلوه تبعتي 3 مليون تاني
ميار:اجبلك 3 مليون منين انت مجنون
المجهول:دي حاجه ماتخصنيش
وقفل الفون
بعد يومين
مالك بيرن علي تاليا مافيش رد
تاليا بنوم:الو
مالك ضحك اول ماسمع صوتها وعرف ان هي كانت نايمه:نايمه
تاليا بصوت منخفض:مين
مالك:ماتنزليش النهارده
تاليا: مين بقا
مالك بعصبيه: تالياا فوقي
تاليا اتخضيت وقامت من علي السرير
تاليا: نعم يا مالك
مالك فرح ان هي عرفته:مافيش نزول النهارده
تاليا:...
مالك: سمعتيي
تاليا بخوف:ليه
مالك: سمعتي قولتلك ايه
تاليا: حاضر
(مالك قالها كده عشان شكلها كانت تعبانه يوم ماقبلها)
حور رجعت البيت وكانت تعبانه من العياط طلعت خدت شاور ونامت
تاني يوم الصبح
ضابط:حضرتِك الاستاذه ميار صالح
ميار بخوف:ايواا انا
الضابط:اتفضلي معانه
ميار بتوتر:ليه انا ماعملتِش حاجه
الضابط:اتفضلي و هتاكد هناك
اصاله طلعت :في ايه
ميار بخوف:عايزني في القسم
الضابط شدها بالقوة و خدها ونازلين
اصاله:ماتخفيش انا هجيب المحامي و هجيلك
(اللي حاول يقتل حور خد من ميار واصاله 15 مليون جنيه واصاله كانت وخداهم بدون علم طارق)
في القسم
الضابط: اسد بيه كلمني شخصيا عشان ناخد بالنا منك
اسد طبعاا متابع القضيه وكلم القسم عشان ميار تتعلم الادب
الضابط:عايز يكلمك و ميار بتاخد الفون
اسد بكبرياء:مبروك ماتخفيش مافيهاش خروج و انا زعلان اوي انك دخلتي بدري ومالحقتيش اخد حق مراتي منك بس ملحوقه هناخدو وانتي في السجن وقفل
ميار بتسمع كلامه ومش قادره تتكلم من كتر صدمتها ان هي اتكشفت
جاسر:صباح الخير يا روحي
حور بنوم:صباح النور
جاسر:واحشتني
حور: لو سمحت يا دكتور هو في ايه ايه الكلام ده
جاسر بحنيه:في ايه يا حور
حور:انا مابحبش الطريقه دي وياريت ماتنساش ان انا واحده متجوزه ولو حتي مش متجوزه مش هسمحلك بطريقتك دي
جاسر:خلاص اعتبريني ماقولتيش حاجه
حور:دي مش اول مره
جاسر:هتبقا اخر مره كان في عقد واجتماع النهارده بين شركتك و شركتي...
حور:اول حاجه دي مش شركتي يا دكتور وتاني حاجه الميعاد النهارده ذي ماهو
جاسر بحنيه:حور
حور :نعم
جاسر:ياريت تقبلي نتغدا سوا النهارده بعد الاجتماع
حور:اسفه اص....
جاسر:اول طلب اطلبو منك ومش هنتاخر نص ساعه بس
حور:طب تمام ماشي باي بقا دالوقتي
وقفلة
جاسر:باي يا حوريتي النهارده هاخد اول خطوه بيني انا وانتي
حور غيرت ونزلة
ليلي :صباح الخير يا حبيبتي
حور:صباح النور يا ماما
ليلي:امبارح جيتي طلعتي علي طول في حاجه
حور:لالا كنت تعبانه شويه من الشغل
ليلي:يا حبيبتي ريحي نفسك وبلاش الشغل ده ولما تخلصي اشتغلي برحتك
حور:ماتخفيش يا حبيبت قلبي انا كويسه
عند تاليا راحت الشغل و هي راجعه
مجهول:حضرتك تاليا هانم
تاليا بستغراب:ايو انا
المجهول: ينفع تتفضلي معانه بهدوء
تاليا بخوف:اتفضل فين وانتو مين
المجهول: هتعرفي لما تجي معانه يا فندم وياريت تتفضلي بهدوء
تاليا هتجري واحد من الرجاله ثبتها بسلاح
المجهول منغير يا يلمس تاليا بس ماسكلها المسدس :ياريت تتفضلي معانه
تاليا ركبة بخوف و واحد بس كان بيسوق العربيه وهي قاعدة في العربيه
وصلة مكان مهجور و الراجل نازلها منغير مايلمسها وتاليا عماله تعيط
دخلة المكان وكان مالك واقف تاليا اول ماشافت مالك جريت عليه وحضنتو وفضلة تعيط
مالك:اهدي خلاص
تاليا بعياط:رافع عليا المسدس
مالك :انا هربيي اهدي
مالك:ماسمعتيش الكلام ليه
تاليا بعياط:كلام ايه
مالك بعصبيه: افتكري كلام ايه
تاليا اول ماسمعت عصبيتو بعدت عن حضنه
تاليا: هوانا عملتلك حاجه
مالك مسكها من دراعها و قربها عليه:مش انا قولتلك مافيش شغل النهارده
تاليا بخوف: انا اسفه
مالك: اعمل بيها ايه انا اسفه دي
تاليا بعياط:اعمل ايه
مالك:رقمي يتسجل وتدخلي تشيلي البلوك واي مشوار تروحي تعرفيني فاهمه
تاليا: فاهمه
مالك سابهاا
مالك:حد مسك ايدك او حاجه
تاليا :لا
مالك: كفايه عياط و بعد كده لما اعوز اشوفك هبعتلك العربيه تجيبك
تاليا: حاضر
وقرب منها و مسكها من وسطها وماشي بيها مالك جنب اذنها:حضنك حلو اووي وامشي وخلي بالك من نفسك
استني
تاليا وقفة
مالك :مش عايز شعرك يبان من الحجاب
تاليا: حاضر
مالك بحنيه:اركبي مع السواق هينزلك قدام بيتك
تاليا طلعت ورجعة بيتها
جاسر:اتفضلي وبيرجع الكرسي
حور :شكرا
جاسر خدها مطعم وكان المكان فاضي
بعد شويه
جاسر بتوتر:كنت عايز اقولك حاجه
حور بهدوء:اتفضل
جاسر:تتجوزيني.....

google-playkhamsatmostaqltradent