recent
روايات مكتبة حواء

رواية اغتصاب غامض الفصل الثاني 2 بقلم جوري محمد

رواية اغتصاب غامض الفصل الثاني 2 بقلم جوري محمد

 لفصل الثاني

اغتصاب غامض
بقلم جوري محمد
جوري الارض بتسحبها والكرسي المتحرك جاي عليها وفجاه تليفونها رن و فائقه من الحلم على صوت التليفون
جوري خير اللهم اجعله خير الحلم الغريب ده وبصت على التليفون ايه ده ما فيش حد رن بس انا صحيت على صوت التليفون اكيد كان حلم
جوري راحت اتوضيت وصليت قيام الليل ايه حكايتك يا كفر نجم
ونسيبها ونروح كفر نجم
الشخص الاول مش ضروري يعمل الحكايه النهارده
الشخص الثاني ما ينفعش لازم يكمل الطريق اي كسر يلخبط الدنيا كلها
الشخص الاولاني طيب هاتي السجلات علشان اسلمها للكبير
الشخص الثاني هات الفلوس الاول ولا انا هاشتغل معكم ببلاش
الشخص الاولاني خذها حر ونار في جسمك طالع واكل نازل واكل
الشخص الثاني يعني هو انت اللي ما بتاخدش ما انت بتاخذ على قلبك قد كده وقاعد في القصر واكل شارب نائم مبتدفعش حاجه
الشخص الاولاني اعوذ بالله على عينيك غور
ونسيبهم ونيرجع ثاني عند جوري
الفجر اذن وقامت تصلي وبتدعي ربنا يا رب انا مش عارفه الطريق اللي ماشيه ده صح ولا غلط بس انا توكلت عليك واستعنت بيك في مشواري ده وعندي ايمان انك هتساعدني اني اوصل للحقيقه وراحت متصله علي بلال
بلال الو تصدقي بالله انا امراتي هتدخل الجنه لانها بتتحمل اتصالات بالليل دي ده اللي بيحبوا بعض بياخده هدنه
جوري احنا هنستهبل هي تدخل الجنه علشان اتجوزتك المهم انت جهزت الحاجه اللي طلبتها اوعي تكوني نسيت اكل الكلب
بلال لا ما نسيتش كل حاجه جاهزه وهتعملى ايه في باقي حديقه الحيوانات اللي عندك دي
جوري المره دي انا مش عارفه هتاخر قد ايه علشان كده هجيبهم عندك
بلال نعم انا شقتي صغيره و مراتي بتخاف من الحيوانات
جوري خلاص يا عم انا هتصرف سلام بس انا كنت هادفع ايجار لك
بلال بجد اذا كان كده ماشي
جوري واطي واطي مراتك اجدع منك قالت هاتيهم وانا اهتم بهم
بلال طب كويس ادام هي قالت يبقى هتنفذ
جوري لا انا اخذتهم وديته عند واحد يهتم بهم يلا استعد وطلع الكرفان وعدي علي وانا هاصحى مراد سلام
مراد الو انا جهزت كل حاجه ومستعد
جوري يا عم صباح الخير الاول
مراد معلش اصل انا متحمس جدا حاسس ان القضيه دي هنكشف فيها حاجه جديده
جوري اوكي ساعه وهنبقى عندك
ونسيبهم ونروح كفر نجم في القصر
الجد اصيل روحي صح نجم علشان يفطر
فاطمه ايوه يا حاج انا صحيته وهو قال لي هانزل دلوقت لما تروح له مدام نجلاء
وهنا نجلاء جاءت صباح الخير
اصيل انت لسه صاحيه من النوم
نجلاء هنبدا الموال بتاع كل يوم معلش يا عمي انا هطلع اصحي نجم وننزل على طول
نجلاء بتخبط على الباب
نجم ادخل نجلاء يلا يا ابني علشان تفطر جدك مستنينا تحت نجم بيتحرك الكرسي
وهم قاعدين يفطروا
نجلاء يا ابني سيبك من اكل العيانين ده وافطر اكل حلو زي اللي احنا بنعمله ده
اصيل انت ايش فهمك الاكل اللي هو بياكله هو المطلوب علشان يقدر يقف على رجليه
نجلاء يا عمي ما انا سالت الدكتور وهو قال لي ياكل كل حاجه
اصيل نجلاء من امتى والحريم بيكلمه رجاله ما تدخليش في حاجه بعد كده
نجلاء خلاص يا عمي انا اسفه
اصيل فاطمه
فاطمه ايوه يا حاج خير
اصيل هاتي الاكل بتاع نجم
فاطمه حاضر يا حاج جاهز
ونسيبهم ونروح عند جوري ومراد وبلال في الكرفان
جوري بقول لك من اولها تسوق حلو ولا لا المره اللي فاتت مصلحه بفلوس كثير
بلال لا ها سوق حلو المره دي
جوري لا مش متجوزه
مراد افندم
جوري انت عايز تسالني ازاي جوزك بيسمحلك بالسفر في اي وقت
مراد ايوه فعلا كنت عايزه اسال
جوري وانا رديت عليك انا مش متجوزه
جوري انا كل اللي مخليني قلقانه احتمال نوصل ونلاقي الضحيه السادسه
مراد طيب وايه اللي مخليك متاكده كده
جوري هاقول لك بس لو حصلت وتوقعي طلع صح انا كل اللي خايفه منه ان تطلع الجرائم دي كلها لغرض ثاني خالص
مراد غرض زي ايه
جوري استحضاره روح مثلا
مراد انت بتتكلمي بجد
جوري ايوه انا بحثت عن تاريخ كفر نجم لقيت الجرائم دي حصلت قبل كده من 10 سنين ومن قبلها بعشر سنين يعني كل عشر سنين بتتكرر الجرائم دي
بلال على فكره احنا خلاص دخلنا على اول البلد
جوري اوكي انتم هتطلعوا على قسم الشرطه استنوني هناك عند الاستراحه
مراد طيب وانتي هتنزلي لوحدك هتروحي فين والليل دخل غير كده انتي المكان ما تعرفهوش
جوري الليل ليه اسرار كثير واحنا في قضيه كلها اسرار واكيد يعني ما حصلتش بالنهار بتحصل بالليل
مراد بس ده خطر عليكي
جوري والحياه ايه غير مخاطره
بلال ما تتعبش نفسك بس ياريت التليفون ما يتقفل
جوري اوكي ميجو يلا بينا ومشيت هي والكلب بتاعها
مراد هي ايه الضابط ده ليه ناسيه انها بنت بترمي نفسها وخلاص
بلال احمد ربنا انها ماسمعتكش النقيب جوري عارف ليه سموها الضابط الاعرج
مراد لا بلال هحكي لك النهارده الحكايه
ونسيبهم ونرجع ثاني عند جوري وهي عدت من قدام بيت قديم جدا جدا و بصيت لقيت البنت الصغيره اللي حلمت بيها واقفه عليه
البنت تعالي تعالي
جوري انت بتندهي علي انا
البنت الصغيره ادخلي الكلب بيهوهو
جوري ميجو اسكت انتي اسمك ايه
البنت اسمي ورد
جوري وانت قاعده هنا لوحدك
البنت لا جدتي قاعده لوحدها ادخلي
جوري دخلت
الجده مين مين اللي داخل
جوري انا يا حاجه ممكن شويه ميه
الجده حاضر بس انتي دخلت كده مش في استئذان ثم انت مش خايفه ماشيه ليه في الليل حد يمشي في ليل كفر نجم
جوري اصل انا غريبه
الجده يعني زي حالاتي
جوري قصدك ايه مش فاهمه
الجده عمياء الغريب اعمى حتى لو كان بصير وانا عمياء يبقى زي بعض ولا لا
جوري اسفه بس مش باين عليكي
الجده زيك انتي بردك مش باين عليك انك بنتعرجي
جوري وانت عرفت ازاي وانت
الجده من خطوتك اشرب الميه وما تخافيش انا بغسل الماعون كويس
جوري شربت
جوري شكلك من سكان الكفر من زمان قوي
الجده من زمان قوي من حوالي 49 1 سنه مولوده هنا وجدتي نفس الحكايه يعني احنا اساس الكفر
جوري اكيد بقى تعرفي حكايته ايه
الجده انت صحفيه
جوري حاجه زي كده
الجده يبقى جاي علشان البنات اللي بتموت
جوري ايوه
الجده. هحكي لكي بالرغم من انكي دخلت البيت كده من غير استئذان
جوري لا انا دخلت لما ورد قالت لي ادخلي
ااجده ورد ورد مين انا عميه مش مجنونه ورد ماتت من زمان من حوالي 50 سنه
جوري ازاي دي هنا الله راحت فين يمكن خرجت بره
جوري بتدور عليها مش لاقياها
الجده ورد يا بنتي والله ماتت اسالي اهل البلد دي ماتت في حادثه مايعلم بيها الا ربك حرقه قلب ابوها وامها و ماتوا بعدها على طول
جوري طيب احكي لي يا حاجه
الجده لا انا تعبت بكره احكي لكي بس في الليل
جوري بعد العشاء
الجده ماشي بعد العشاء بس باقول لك ايه اوعى تشربي ميه او تاكلي شيء في البلد ميتك في يدك واكلك جارك علشان تعرف الحقيقه وانا ساعدتك وشربتي ميتي وهتعرفي قيمتها بعدين اه وما تصدقيش الا اللي تشوفيه بعنيك سلامه و خذ الباب في ايدك
جوري سلام وهي ماشيه تقصد ايه بكلامها ده تكون الميه فيها حاجه طب والاكل ما هو معمول من الميه

google-playkhamsatmostaqltradent