recent
روايات مكتبة حواء

رواية روح الصقر عوضني صعيدي الفصل السابع وعشرون 27 بقلم بسمله بدوي

رواية روح الصقر عوضني صعيدي الفصل السابع وعشرون 27 بقلم بسمله بدوي

 روح الصقر (عوضني صعيدي)

البارت 27
صقر بصدمه ......رووح وراح عندها وحضنها جامد ومسك وشها بين أيده برقه وقال بعشق ......وحشتيني اوي يرووحي كنتي فين ممش مهم اهم حاجه انت عايشه، وابننا يروح قاعد كل شويه يسال عليكي ولسا هيتكمل قاطعته .
ريت
ريفا بغضب ..... انت مجنون سيب ايدي ،في اي يجماعه مين ده ايه الي بيحصل ده دي اساءه كبيره في حقي وانا مش هسكت ونفضت أيده وراحت قعد على الكرسي وحطت رجل على رجل .
صقر بغضب جحيمي وغيره عمياء.......روووووح ايه الي انتي لبساه ده .
ريفا بزهول .....لاالا كده كتير انت مجنون بقولك مش انا الي انت تقصدها انا اسمي ريفا مش روح .
صقر بجنون .....لا انتي روح حبيبيتي .
ريفا بغضب....... انا غلطانه اني جيب وقالت لشركتها قوموا .
صقر بغضب جحيمي وعروقه برزت ......راحه فين وراح شالها على ضهره ومشا.
ريفا بصراخ......... سيبني يحيوان سيبني بقولك الحقوني .
محدش اتجرأ يتكلم .
صقر ضربها على اخر ضهرا وهي فجاه سكتت واتكسفت جامد .
صقر بمزاح من بعد سنين........ عرفت الحركه الي هسكتك بيها وقعد يضحك .
وراح حط ريفا في العربيه وقفلها وادور .
ريفا بصراخ.........نزلي انت مش عارف انا بنت مين ولا اي سبني بقولك .
صقر ببرود........اه انتي رووح حبيبيتي ونورر عيني وبنت قلبي وام ابني .
ريفا بهدوء.......بص حضرتك والله انا مش الي انت قصدك عليها انا اسمي ريفا ماكس من انجلترا وصاحبه شركات R.m
صقر بإصرار .........انت روووح والكلام خلص .
ريفا بغضب شديد وبتخبط على ازاز العربيه ......والله لو ما فتحت هنط .
صقر بهدوء........نطي كده كده قافل الباب .
بعد شويه وصلوا القصر .
ريفا لسا هتجري وتهرب بس الكعب كان طويل جدا فكانت هتقع بس صقر مسكها من خصرها واشتالها .
ودخل وفي الوقت ده جاسر كان نازل من على السلم اول ما شاف ريفا جري عليها وقال ماااااااامي ماااااامي (طبعا هتقولوا هو عرف منين من الصور المتعلقه ليها)
هنيه جت على الصوت وقالت بصدمه وفرحه ......روووووح .
ريفا اتاثرت اوي ومش حبت تكسر فرحتهم وقربت من جاسر بحنان وحب واشتالته وقالت ......حبيب مامي .
جاسر بفرحه طفوليه.......اخيرا بقا عندي مامي وربنا سمع كلامي اخيرا هيه هيه عندي مامي هيه .
صقر بص بحب عليهم ،بس استغرب رده فعل ريفا .
هنيه بحنان حضنها ....... روووح يحبيبتي يبنتي كنتي فين قلقتينا عليكي ي حبيبتي ،اهم حاجه انك رجعتي بالسلامه .
صقر بهدوء........ امي خدي جاسر وطلعيه ينام .
هنيه ......حاضر يبني .
جاسر باعتراض........لا انا عاوز انام مع مامي .
صقر بغيره من الفكره.......... جاسر اطلع فووووووووق يالا .
جاسر طلع جري وبيعيط .
ريفا بغضب....... في اي في حد يكلم ابنه بالطريقه المتوحشه دي .
صقر ببرود....... اه انا
وبعدين قال بخبث......بس اخيرا اعترفتي واي ريفا دي كمان ده شامبو.
رووح بغضب طفولي........ متتريقش على اسمي لو سمحت،واسمي ريفا مش رووح .
صقر بغضب.........اسمك روح .
ريفا لفتت نظرها صوره طبق الاصل ليها نسخه بالظبط .
وراحت عند الصوره وقال بصدمه......... اي ده دي انا .
صقر بعشق....... ايوه يروحي ،بعدين قال بعبث........ويالا نطلع ننام وحشتيني اوي وعايزك تحكيلي كل حاجه بالتفصيل واي الي حصل بس بعد ماترتاحي وننام ريفا بصدمه.......نعم ننام ازاي .
صقر بهدوء قرب منها جامد ومسكها من خصرها بتملك وقال ......وحشني حضنك اوي .
ريفا بغضب........مينفعش .
صقر بغضب جحيمي......لييييه .
ريفا بصراخ......عشان مخطوبه .
صقر ووووووو
عند رحيم أو ياسر .
ريفيان بصدمه......نعم حرمك المصون ازاي .
ياسر ببرود........زي الناس مراتي .
ريفيان بغضب.......ازاي .
ياسر كده وقال المأذون بسرعه .
وثواني ودخل الماذون وكله قعد .
ريفيان بصدمه وغضب ......اي الي بيحصل ده انت مجنون صح .
ياسر مسكها من أيدها جامد وقال ......ابدا يشيخنا .
ريفيان بصراخ ......سبني بقولك .
ياسر مدهاش اي اهتمام وبعد شويه الشيخ خلص واعلنهم زوج وزوجه وخرج بسرعه وهو هيموت من الخوف .
ريفيان بصراخ......... اي الي حصل ده .
ياسر مسكها من أيدها جامد وجرها وراه وقال بصوت عالي.......لو سمعت صوتك هخليكي عيشك جحيم اركبي .
ريفيان بخوف .......ركبت .
بعد شويه وصلوا القصر ونزلوا .
ياسر راح قعد على الكرسي وولع سجاره وقال ببرود.........انا عارف انك ملكيش حد في الدنيا .
ريفيان بدموع وحزن....... ايوه ،عارفه مش محتاجه حد يعرفني .
ياسر ببرود وغرور ....... بصي انا هديكي الأمن والحماية من مرات عمك وانتي تهتمي ببنتي .
ريفيان بهدوء......حاضر بس هتقدر تحميني منهم .
ياسر ببرود........ السؤال ده ميتسألش ليا
وقالها هطلع اغير وخرج الاقي مستنياني ومشا بغرور .
ريفيان بصدمه وجرت وراه وقالت بصدمه......اي الي بيحصل فيا ده بس اهم حاجه اكون جنبهم هو وريما وابتسمت بسعاده .
عند اياد
صحا قبل مني وقعد يتأملها ويلعب في شعرها وفجاه حس انها هتصحى مثل أنه نايم .
مني صحت بتبص لاقت نفسها في حضن اياد .
قالت بخبث شديد........انت الي جبته لنفسك وبعدين قال بحب ....اه لو تعرف أنا بحبك قد اي وبتحرك شعره برقه .
وقالت أنا كنت مستعده أضحي بالعالم كله عشانك ،بس انت عملت اي بالمقابل اهانه وعذاب وكره لي بس انا زنبي اي باخويا بس الحمد لله على كل حاجه الحمدلله .
وبعدين قالت بخبث شديد تاني .......بندا بالخطه وراحت جابت المنبه وحطه على رأسه وجابت دقيق وبيض .
اياد كان عارف كل حاجه من الاول بس حب يفرحها وعمل نفسه اتخض من المنبه وكان شايف الدقيق بس راحه بتجاهه والبيض نفس النظام .
مني بضحك هستيري......ههههههههههههه اه بطني بتوجعني من كتر الضحك مش قادره هههههههههه هههههههههه ههههههه .
اياد ببتسامه وسيمه اترسمت على وشه أما شفها بتضحك وقعد يضحك معاها وبعدين قال بخبث.........انتي قد الي عملتيه ده .
مني بتحدي......أيوه ي يويو.
اياد بصدمه مضحكه......يويو .
مني بضحك ......ايوه جميل مش كده ههههه يويو.
قاطعه صوت فونه .
اياد بهدوء........ الو.
بصدمه اييييسسسسسسه ازاي

google-playkhamsatmostaqltradent