recent
روايات مكتبة حواء

رواية روح الصقر عوضني صعيدي الفصل الرابع وعشرون 24 بقلم بسمله بدوي

رواية روح الصقر عوضني صعيدي الفصل الرابع وعشرون 24 بقلم بسمله بدوي

 روح الصقر (عوضني صعيدي)

البارت 24
صقر بصدمه
........ ايييييييييه الي بتقوله ده ازاااااااااي يعني عايز اعرف في اي، ازاي هرب .
مهند الظابط......... يباشا والله كان عليه حراسه مشدده بس معرفش في اي ،انا حاسس ان في حد مننا في الحكومه بيساعده .
صقر بهدوء....... ازاي ،طب مين ،بس راقبلي انت الأوضاع هناك أي حاجه او اي حد شاكك فيه بلغني فورا
رووح بهدوء....... هو في اي يصقر .
صقر بهدوء قرب منها وقال بمشاكسه يخفي بها توتره........ متاخديش في بالك انت ي جميل ،ماتيجي اقولك على حاجه سر .
رووح فهمت قصده لسا هتقوم ،صقر مسكها من خصرها جامد وقال بصوت لاهث من كميه المشاعر التي يشعر بها وهو بجانبها......... لا الكلام ده مينفعش ،وانا صابر عليكي كتير .
رووح بدلال ورقه....... كده يصقوري
صقر بعبث ...... صقورك لا دا احنا ليلتنا فلل انتي الي جبتيه لنفسك وثبتيها تحته وتسكت شهرازاد عن الكلام الغير مباح 🙈.
عند اياد .
اياد ببرود...... الي مفروض يتعمل مع الي زيك وبيكمل فك في زراير القميص
مني بخوف شديد........ انننت هتعمل اي لا والنبي خلاص انا اسفه والنبي متعملش فيا كده .
اياد ببرود ...... خلصتي وبيقرب منها .
مني بغضب وتمرد....... ما انت مش راجل لو راجل عمرك ما هتقرب من بنت غصب عنها بس نقول اي بقااا
بقلم /بسمله بدوي
اياد بعصبيه ..... انا مش راجل يبنت *****وربنا مهرحمك وضربها بالالم جامد لدرجه انها اتخبطت في الحيطه ومن الضربه اغمى عليها.
اياد ببرود...... بلاش تمثيل وقومي احسن لك .
مفيش رد .
راح لها بسرعه وشالها ونيمها على السرير وحط أيده على رقبتها ضربات قلبها مضبوطه ونفسها عادي ،يعني هي اغمي عليها راح شدها وحضنها جامد وثواني وراح في نوم عميق.
عن رحيم كان قاعد في غرفه المكتب بيشتغل قاطع تركيزه فونه بيرن .
رحيم ..... نعم
ااايه يحمير وانا عارف اني مشغل عندي شويه حريم وربنا مهرحمكوا يكلاب ،ازاي الصفقه البضاعه اتسرقت ازاي ي حمييييير بسرعه جهز الحمله التانيه في المخزن وانا جاي اهو .
عند ريفيان كانت لسا راحه له تعطيه القهوه اول مسمعت الكلام ده اتصلت بسرعه
ريفيان ..... حضرتك هو عرف أن الصفقه ضاعت خلاص وسمعت بيجهز لحمله تانيه في المخزن انا هروح وراه واعرف مكان المخزن فين وقولك ،حاضر
يباشا ،تمام ،مع السلامه.
رحيم لسا بيفتح اللاب توب كان مشغل الكاميرات وشاف ريفيان واقفه قام مشغل المكريفون وسمع كلام ريفيان ابتسم بخبث شديد .
وقام وقف وراح فتح الباب بسرعه .
قامت ريفيان من الخضه وقعت عليه .
رحيم بشر ..... كنت بتعملي اي هنا .
ريفيان بخوف .... ااااانا وووو.
كان في يوم روح صحت بدري وبتحضر الطعام وبتغتي .
حبيته بيني وبين نفسي ومقولتلوش على في نفسي معرفش ايه بيحصلي لما بشوف عنيه ما بقتش عارفه أقوله اي معرفش ليه خبيت عليه ، بضعف اوي وانا جنبه وبسلم عليه كل حب الدنيا ديا في قلبي ليك ،ده انت اغلي الناس عليا روحي فيك دا انت لو قدام عنيا بشتاق إليه ،على بالي ولا انت داري بالي جرالي ،والليالي سنين طويله عوضتهالي ينشغالي بكل كلمه قولتهالي .
قاطعها صوت صقر بعشق ..... وانا بعشق امك وبدمنك كمان
روح بدموع...... وانا بموت فيك ،انت الحاجه الحلوه الي ربنا عوضني بيها يصقر عوضتني عن كل حاجه وحشه حصلت ليا .
صقر بعشق وهو بيمسح دموعها ..... طول ما انا عايش ما شوفش دمعه واحده منك اوكي .
روح بحب........ اوكي وفجاه حست بدوخه شديده واغمي عليها
صقر بخوف شديد عليها......روووح .
اتصل على الدكتوره
الدكتوره جت وقالت ...... مبروك حضرتك المدام حامل .
صقر بفرحه ...... بجد بجد .
الدكتوره ..... ايوه حضرتك وهي في الشهر الاول .
عدى 9شهور ،كان احلي واجمل 9شهور عليهم كانوا حب وغرام وحنان وكانت الحياه ما بينهم جميله جدا .
في يوم .
رووح قاعده هي وصقر بيتفرجوا علىtv.
رووح بصراخ ...... الحقني ي صقر بولااااااد بولد يصقر هموت .
صقر بخضه....... طب طب اعمل اي
وفجاه صقر اشتالها وراح على اقرب مستشفى.
صقر كان متوتر خالص رايح جاي في الطرقه وفجاه وقف اول ما سمع صوت صراخ طفل .
بعد 5ساعات .
رووح فاقت من البنج واتحسنت .
صقر بخوف ..... حبيبتي انتي كويسه في حاجه بتوجعك .
رووح بارهاق وحب .... لا ي حبيبيي انا كويسه .
صقر راح قعد فإنها ومسك أيدها وقعد يطمنها ويضحكها قاطعهم صوت الدكتور وهو هيموت من الخوف .
الدكتور بزعر........ صقر بيه مش لاقييين الطفل .
صقر بغضب جحيمي........ننننناااااااعم. ووووووو

google-playkhamsatmostaqltradent