recent
روايات مكتبة حواء

رواية طفلة الفهد الفصل الثاني وعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد الفصل الثاني وعشرون 22 بقلم بسملة بدوي

 طفله الفهد

البارت 22
فهد قرب منها واشتالها ولسا هيحطها على السرير
لارا بغضب وزعل ......ابعد يفهد ارجوك لو سمحت ممكن تفهمني انت اتجوزت سوزي لي وكمان خلفت منها
فهد بهدوء ......غصب عني والله وفي يوميها قالت اني قربت منها وانا اتجوزتها عشان قربت منها بس وربنا ما قربت منها الا في اليوم ده وكنت مش في وعي وجت وقالت إنها حامل انا عارف اني غلط وندمان والله وعملت DNA وطلع ابني سامحيني
لارا زقته وقالت .......... لا مش مسامحك يفهد ابعد عني
قاطعهم صوت صراخ سوزي ......حريييييييييييييقااااااااااا
لارا بخوف ......هو هو في اي
فهد بحنان وبيمسد على شعرها ...... متخافيش مافيش حاجه ونزلوا جري لاقوا الفيلا النار ماسكه فيها جامد وسوزي قاعده تصوت وتقول ابني ابنيييي
لارا بدموع ...... مروان مروان يفهد
فهد بخوف .......مروان فوق أخرجي بسرعه وانا هطلع اجيبه بسرعه أخرجي
لارا بدموع.....لا انا هاجي معاك ي فهد نجيبه
فهد بغضب جحيمي وصوت عالي......... اخرجي بسرعاااااه اخرجي
لارا بدموع........خرجت وبتطبطب على سوزي الي بتعيط
فهد نزل بمروان ولسا هيخرج قام الباب وقع من النار الي ماسكه فيه قام زق مروان بره بسرعه والباب وقع والنار مسكت في الأثاث ووقع كله وفهد جوه
لارا بدموع .......للااااااااااااااا فاااااااااهد ومن بعدها مش حست بحاجه واغمى عليها
سوزي بخضه .....فهد فهد لااااااا والمطافي جت والاسعاف
تسريع الاحداث
نقلوا لارا المستشفي وفهد مش لاقينه كأنه فص ملح وداب
عند لارا صحت وقعدت تعيط .....وتنده على فهد فااااااااهد فااااااهد انت فيييين
فجأه يامن دخلها بسرعه وقال ......لارا لارا مالك متخافيش مفيش حاجه انا معاكي
لارا بدموع ......فهد فين فففهد فين اهي اهي ولسا هتقوم كانت هتقع بس يامن مسكها قبل ما تقع
لارا بدموع ........فهد فهد فين
يامن بخوف عليها.......... مش لاقينه خالص كأنه فص ملح وداب
لارا بدموع ......يعني ايييييييي
يامن مسك أيدها بهدوء وقال بخوف ....... أن شاء الله خير متخافيش ونامي وانا هروح الوقتي اجبلك اكل و ما تعترضيش
وسبها ومشا وهو نازل خبط في واحده
البنت بغضب ......... اي مش تفتح ي أخينا اي ولا انت عشان معاك قرشين هدوسوا على مخاليق ربنا اي جتكم قرف مليتوا البلد
يامن بغضب........ انتي بتكلميني انا بت انتي
البت بغضب مماثل ......اولا اسمي ايام ثانيا اومال بكلم الحيطه الي وراك ثالثا وطي صوتك انت في مستشفي مش في الشارع
يامن .......انتي الي خبطي فيا ولو بتعملي الشويتين دول عشان حاجه في دماغك وبيغمز انا مش فاضيلك
ايام بغضب راحت ضربته بالالم على وشه وطلعت تجري اما شافت شكله
يامن بغضب وسرعه ......راح جاب اكل وبيقول بشر وربنا لو شوفتك تاني مهرحمك بس لو كنت فاضي كنت عرفتك مين انا
وراح ل لارا الي بتعيط جامد
قاطعهم صوت سوزي الغاضب وقالت بشر وبتوجه كلامها ل لارا
.......كله منك انتي السبب انا اصلا الي ولعت في الفيلا عشان تموتي بس فهد مش عارفه راح فين قاطعها صوت غاضب ......... هي دي يحضرت الظابط
سوزي بخوف ......ففففهد
فهد بغضب جحيمي........ كنت فاكره اني مش هعرف يبنت ******** خدوها
سوزي بشر .......وربنا مهرحمكم كلكم
فهد بحب وخوف قرب من لارا وحضنها جامد وقال بصوت حنون......لارا حبيبتي الحمدلله انت بخير الحمدلله
قاطعهم صوت الممرضه وهي داخله وقالت ....حمدالله على السلامه وبتوجه كلامها ل لارا
بس اول ما شافت يامن
يامن بصدمه انتي
ايام بغضب وصدمه......انت
قاطعم صوت سوزي وهي ماسكه المسدس الي خدته من العسكري الي جنبها وحطته في وش لارا بشر ووووووو

google-playkhamsatmostaqltradent