recent
روايات مكتبة حواء

رواية بنات الضاوي الفصل الخامس 5 بقلم صابرينا

رواية بنات الضاوي الفصل الخامس 5 بقلم صابرينا 

 الحلقه الخامسه

...................
انا مش حااقرب منك
احنا متجوزين علي الورق بس
استوووووووب
################
في منزل سعيد الصاوى
...... .... ..... ......
حمل هاشم منه لعدم قدرتها علي المشي واوصلها الي الشقه وسط رفض منه فتح لهم سعيد
سعيد :هلا هلا ي عبدالله
انت مين يلا انت
وانتي ي قرده شايلك كدا ليه
هاشم: طب ادخل الاول ونتكلم
دخل هاشم المنزل وهو يحمل منه وذهبت برفقه ايه لغرفتهم وبقي سعيد وهو مرتدى الحمالات والشورت البفته الابيض والخرزانه بيده
هاشم:انا خبطتهم بالعربيه وجيت اوصلهم
سعيد وهو يضرب هاشم علي ذراعه سعيد:طيب بالسلامه امشي معندناش ميه نعمل بيها شاي
هاشم في سره :انا راجل زباله اني جيت
تمام
حمدلله علي سلامتها
كان سيخرج هاشم من المنزل الي ان لفتت انتباه صوره صابرينا
هاشم لسعيد :مين دي
سعيد بفخر :بنتي بس متباعه لنور الدين كامل لو عايز حد اخواتها موجودين
هاشم وهو ينظر لسعيد : عايز اختها
سعيد:انا مبجبش عزال ولا اي حاجه عايزاها بشنطه هدومها وحااعملك فيها خصم حااخد عشرين الف بس
هاشم:بعت صابرينا بكام
سعيد:كنت متفق فيها ب 50 بس الباشا فاصل فيها في كتب الكتاب
هاشم:حااديك 100 الف
في الاتنين
اتسعت حدقه عين سعيد من المبلغ وتحدث
سعيد:اتفضل ي باشا اقعد
جلس هاشم علي الاريكه المهترئه
سعيد: انا حااجيب المأذون بس انت الي حاتحاسب
هاشم في سره : تك البلا راجل زباله
هاشم:طيب
.............. ......... .......
..... بعد نصف ساعه .....
عقد قران هاشم ومنه التي ليس باامرها الرفض
اعطي هاشم لسعيد شيك بقيمه 100 الف
ووجه حديثه لمنه
هاشم: تقدرى تجيبي هدومك انتي واختك وانا حااستناكم تحت في العربيه
اماءت منه بالموافقه وذهبت الي الداخل
###########
منه:لمي هدومنا عشان حانمشي
ايه:حانروح فين
منه:سؤال غبي مش في واحد انقذك الصبح وقرر يتجوزني العصر
انا حاسه نفسي في فيلم هندى لا احنا في كابوس
احنا في كابوس او ربنا بيعاقبنا عشان البرتقان والمانجه الي كنا بنسرقهم من التلاجه
ايه: بس هو شكله طيب
منه: الله اعلم
يلا بينا
###################
في قصر هاشم المنشاوى
....................
ترجل هاشم والفتيات من السياره
ودخلوا. القصر
حيث كان في استقبالهم كبيره الخدم وعثمان الخادم
وجه هاشم حديثه لكبيره الخدم
هاشم: جهزى اوضتين لمنه وايه
ثم وجه الحديث لمنه
هاشم: عايزه تقعدوا في اوضتين ولا كل واحده اوضه
تحدثت ايه ببلاهه :مش المفروض منه تبات في اوضتك
لكزتها منه بقدمها وتحدثت
منه،: كل واحده اوضه
وجه هاشم حديثه لكبيره الخدم
مدام سوزى حضرى اوضتين لمنه وايه
وخلي عثمان يطلع الشنط فوق
اخذت كبيره الخدم منه وايه الي غرفهم
بينما ظل هاشم واقف بمكانه يفكر
هاشم: كدا صابرينا حاتجيلي القصر عشان تشوف اخواتها وواحده واحده حااكسر غرور نور كامل واخدها منه زي ماعمل فيا زمان واخد ناني مني
وكدا نبقي خالصين
###################
بعد ساعه
............
ابدلت منه ثيابها الي منامه زرقاء مريحه وصعدت الفراش لكن صوت طرقات علي الباب اخافها
منه :مين
حين سمعت صوت هاشم اطمئنت وفتحت الباب
هاشم: ممكن ادخل
اماءت منه بالموافقه ودخل هاشم
هاشم:تسمعي عن جواز التجربه
منه:يعني اي
هاشم:غريبه الموضوع دا معروف ع السوشيال ميديا
منه: انا معرفش حاجه عن السوشيال ميديا ولا ليا علاقه بالتليفزيون حتي
بابا بيقول انو بيسحب كهربا وبتيجي غاليه
هاشم :عموما
جواز التجربه دا بيكون 3 سنين
حاتعيشي معايا فيهم كازوجه ليا
وبعد 3 سنين نبقي نقرر حانكمل ولا لا
منه :انت بتخترعلي اي حاجه عشان متقولش انك اتجوزتني شفقه واحسان
هاشم: الصراحه
انتي واختك خساره تعيشوا مع البني ادم الي في البيت دا فااتجوزتك
جوازنا علي الورق وبس انا مش حااقرب منك
منه: وانا مش ضعيفه عشان تتجوزني شفقه ي هاشم بيه
طلقني
هاشم:اتصدقي اني راجل زباله اني بتكلم معاكي
روحي نامي ي بت
هدر بها بصوت ارتجفت منه منه
واختباءت بالفراش
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
في قصر نور كامل ....
.........
امرت جميله بااعداد غرفه لصابرينا و عينت خادمه خاصه لها لتساعدها بكافه الامور
.......في الغرفه ....
..........
انتقت صابرينا قميص اخضر عارى يظهر جمال ظهرها وقدميها وجزء من الصدر
تسطحت صابرينا علي الفراش تنظر للسقف
دخل نور الغرفه وجدها امامه علي ذالك الوضع
نور:حاتفضلي كدا كتير
مش مغريه زي باقي الستات علي فكره
صابرينا:بااماره ماانت متنح بقالك ساعه واقف
تقدم نور بضع خطوات اليها وقبض علي شعرها بقوه حتي لفحت انفاسه الحاره بشرتها
صابرينا بصوت مبحوح :متاكد اني مش فارقه معاك
دفعها نور لتسقط علي الفراش وقيد يديها وتحدث بااذنها
نور : بقيتي ملكي
تخدر جسدها من هول المشاعر واغمضت عينها لتستقبل قبلاته لكنه خالف ظنونها وتحدث بأذنها
نور:لما يجيلي مزاجي
انا رايح لناني
ابتعد عنها وخرج من الغرفه
نور
###################
في غرفه ناني
********
كانت تتحدث بالهاتف بضجر
ناني:اعمل اي ي مامي اعمل ااي
خايفه الزفتا دي تحمل منه وتجيبله الواد الي نفسه فيه
الام:حطيلها حبوب منع الحمل بس
ناني:وافرضي معرفتش او نسيت يوم احط انا حايفه كل حاجه حاتنكشف قدام نور ويعرف انو بيخلف والعيب مش منه واتفضح واطلع من المولد بلا حمص
...............
كور قبضه يده بقوه حتي ابيضت واغلق الباب
.......
في غرفه صابرينا
...........
صابرينا:جيت ليه ناني مش موجوده ولا ااي
لم تكمل حديثها بفضل خطوات نور السريعه اليها
نور :بحبك
اقترب منها يقبلها بقوه وشغف وكانها النهايه اخذ يقبلها ويترك علاماته بها فااصبحت الان ملكه وحقه
*******************
اليوم التالي
..................
في غرفه صابرينا ونور
............
استيقظ من نومه وجدها سارحه تنظر من النافذه
ذهب اليه واحتضنها من الخلف
كان يستنشق عبير جسدها
صابرينا:اي لسه تاني ناوى تكسر كبريائي بالمره
نور ومازال يحتضنها
نور: اه
صابرينا وهي تحاول الابتعاد لكنه قيضها بكلتا ذراعيه واخذ ينظر لجمال عينيها
صابرينا:انت عايز مني اي
نور:اجيب منك عيال
كتيره شبهي وشبهك
صابرينا:اوعي تكون فاكر اني طيبه وهبله
انت اشتريتني صفقه ومكنش عاجبك السعر كمان
ووجودى معاك صفقه
والي حصل بينا مكنش فيه مشاعر ولا حب دا تاديه واجب لصفقه كنت فيها سلعه رخيصه ي نور بيه
ابتعد نور عنها وهو يقبض علي خصلات
نور:كدااابه انتي امبارح كنتي بتقوليلي بحبك
تخلصت صابرينا من قبضته وتحدثت
صابرينا:انت الي قولتها جيت في حياتي زي القضي المستعجل كل دا ليه
نور: طيب ي صابرينا انا بقي حااخلي حياتك جحيم
خرج نور من الغرفه لاسفل واعطي الخدم اجازه شهرين
***************
في منزل منتهي سعيد
..................
دخلت شقتها حامله الاكياس الثقيله المليئه بالمشتروات
لكنها سمعت اصوات من داخل غرفه النوم
منتهي:اي الصوت دا
دخلت الغرفه وجدت زوجها وعشيقته بالفراش
منتهي ظلت تصرخ تصرخ
كل مافعلته هو الصراخ
الصراخ لالم الخيانه
منتهي :اعااااااااااااااااااااااااااااااااا
تجمعت الجيران عليهم واخذوهم للقسم
***********
الظابط : الجيران شافوك واتاكدوا من واقعه الزنا
مؤمن: ياباشا انا اياد علي حسان
والي معايا دي زوجتي
اما الي اسمها منتهي دي تبقي مرات اخويا
منتهي بدموع :كداااب انا مراته
اياد:طب حضرتك البطاقه بتاعتي اهي
الظابط وهو يتاكد : فعلا البطاقه سليمه
منتهي:سليمه اي انت كمان بقولك جوزى والله العظيم جوزى
#############
في قصر نور كامل
************
ي زكيه
انت ي زفت النيله
نور بغضب :خير بتزعقي ليه
ناني:صباحيه مباركه ي عريس
ياترى العروسه عملت اي
نور:خليكي في نفسك ي ناني
اوفر واحسن
ناني:وياترى بقي قولتلها انك مبتخلفش
صفعها علي وجهها صفعه قويه ادت لتساقط الدماء من انفها
نور:حسابك لسه ياناني
لسه
كانت جميله تنظر لهم من فوق
دخلت الغرفه واخرجت الهاتف
**************
في الملهي الليلي
............
نوح الانصاري :اخ غير شقيق لنور الدين من والدته
يحب اخاه كثيرا
28 سنه
قاسي تعشقه النساء يدير اعمال اخيه بالخارج وذراعه اليسرا في الاعمال المشبوهه
...........
اخذت تتراقص بخصرها ذات اليمين وذات اليسار تحاول اغراءه بكل مااستطاعت من اسلحه لديها
حتي مفاتنها لم تشفع في سلب عقله
اما هو فجالس ينظر لها
تحدث الحارس :نوح بيه ست جميله عايزاك ع التليفون
اخذ نوح الهاتف وتحدث
نوح:ست الكل
خير
جميله:عايزاك ي نوح لازم ترجع
نوح:حصل اي
جميله : مشاكل ي نوح كبيره
اخوك اتجوز واحده
وكان حايقتل ناني
#####################
نوح :بحبها
ياسين:عشان حبيت صابرينا تقتل اخوك
نوح:واي حد

google-playkhamsatmostaqltradent