recent
روايات مكتبة حواء

رواية في بيتي رجل اهبل الفصل الثاني 2 بقلم ميمي وائل

رواية في بيتي رجل اهبل الفصل الثاني 2 بقلم ميمي وائل

 _صرخت نزلني نزلني

عمرو_لما نتفق الاول
_هنتفق عليه يلا هنتفق عليه ياعم انت نزلني
_هتسكتي لاما قسما بالله هرميكي من الشباك
_ندي بخوف حاضر
عمرو _طبعا انتي سمعتي عني كلام ومش ولابد
ندي _اه
عمرو _واني اغتصبت
ندي _ايوه حصل
_قرب من ودني واتكلم بهمس انا بقي مغتصبتش انا شاذ
_يالهوي اتصدمت ومن الصدمه وقعت على الأرض ضهري وجعني
اتلهف عليا انتي كويسه
اتكلمت بغضب ابعد عني ياشاذ اياك تلمسني وتقرب مني
عمرو _ضحك علي فرض هموت واتجوزك يعني ده انتي مفكيش حاجه تغري خالص هو بس وقرب مني خلاني اتوترت
_بتوتر بس ايه
عمرو _انتي خايفه مني ليه ده انا زي اختك هش ابعد ضيعت عليا اللحظه
ندي _هو ايه المجنون ده انا هخرج منها
عمرو _بحزم وغضب انتي لسه متعرفيش قواعدي الي هتمشي عليها واول قاعده خروج منها مش هتخرجي الا علي قبرك ان شآء الله
ندي _نهم هو ايه ده انا مش هنام جمبك
عمرو _الي سمعتيه وسابني وخرج
اهدي ياندي اهدي متخليش حاجه تضايقك كده هو شهر ان استحمل واقتليه
دخل يعني لسه مغيرتيش
ندي _مش هغير
عمرو _علي راحتك طبعا مش هتزعلي لو قضيت ليله دخلتك علي حد تاني
ندي _مش فاهمه
عمرو _الو الو يابيبي
محمد _بيبي مين ياعم انا محمد
عمرو _وحشتك
محمد _وحشك برص ماتتلم ياد
عمرو _لابس ايه هيء هيء هيء هااااي
محمد _نهارك اسود مين الي بيكلمني
عمرو _يوووه ياحبيبي انا نفسي والله اجيلك وحشتني بس اعمل ايه بقي وبصلي الظروف النحس الي وقعتني في واحده مجنونه
ندي _لا بقي كده كتتير
محمد _ظروف ايه عمرو حبيبي انت كويس هي العروسه عملت فيك ايه لو مش قادر يااخويا اهرب بلاها جواز
عمرو _اقفل يامحمد دلوقتي عشان شكلي هعمل قتيل دلوقتي
ندي _مين دي الي بتقول عليها مجنونه
عمرو _انتي مالك
ندي _هو اي الي انتي مالي
عمرو _بحلم ندي يلا علي سريرك
ندي _بس....
عمرو _يلا علي سريرك
ندي _اوف حاضر رقدت ونمت وهو حه جمبي
انت بتعمل ايه
عمرو _متخفيش انا زي اختك
شويه وباسني نهارك اسود انت بتعمل ايه
عمرو _مقولنا زي اختك الله يحرقك ويحرق اختك نامى قولت في سري صدق المثل الي قال جات الحزينه تفرح ملقتلهاش مطرح
بقلم ميمى وائل

google-playkhamsatmostaqltradent