recent
روايات مكتبة حواء

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل التاسع 9 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل التاسع 9 بقلم ملك ايمن

 فتاه الموت

🖤: طفله ارهقت رجولتي ♥️
البارت التاسع♥️
بقلمي ملك ايمن♥️
مصطفى: لا هتكلي والا ولله اندهلك اميره تاكلك
تمارا: لالا خلاص هاكل
مصطفى: يلا هااام افتحي بوقك
تمارا: انا هاكل لوحدي
مصطفى: لا يلا انا هاكل بنوتي الحلوه يلا
واكلها مصطفى وهي كانت سعيده جدا لتغير مصطفى بنسبلها
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
اميره: هوا في اي حساك مخبي عليا حاجه
صلاح: لا ابدا وهخبي اي يعني
اميره: ياحج دنا حفظاك قولي ياخويا مالك يمكن نحلها سواا
حكي صلاح كل حاجه فعو لم يتعود ع الكذب ابدا
اميره: ياحبيبي يابني ده كلو ومحدش حاسس بيه وانت ياصلاح لي تقبل
صلاح: اهدي بس يااميره البنت مش في وعيها يعني ممكن تكون مش بتحب مصطفى
اميره: لا انت غلط
صلاح: طب اعمل ايه دبريني
اميره بخبث: تساعدني
صلاح باستغراب: اساعدك في ايه
اميره: نقربهم من بعض لازم يحبو بعض
صلاح: هوا الحب غصب ولا اي
اميره: لا مش غصب كل مافي الامر بس هنقربهم من بعض
صلاح: طب عندك فكره
اميره: اهااا هتساعدني
صلاح: خير اي الفكره
اميره..........
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
جمال: هوا مصطفى ومراته مش هينزلو ولا اي
تمارا من ع السلم: لالا ياابيه احنا جايين
جمال: يابنتي ابيه اي بس حرام عليكي
تمارا: اسفه مش بعرف غير كده
صلاح: خلاص ومالو يابني تقول الي هيا عيزاه
مصطفى: معلش يا ابي.... قصدي ياجمال
جمال: لوكانت جابت دكر بط كان نفعنا عنك😒
سما (مرات جمال): بس ياجمال الله
اميره:سما معلش يابنتي تعالي معايا دخليني الحمام
مريم:اطلعك انا ياماما
اميره:لا انا عاوزه سما
زعلت مريم وفكرت انها ممكن تكون عملت حاجه زعلت اميره منها لانها علي طول هيا الي بتساعدها سما اخدت اميره الحمام
سما:تعالي يا امي
اميره:استني اجي فين
سما:هدخلك الحمام
اميره:انا مش عاوزه الحمام انا عايزه منك خدمه
سما:خير يا امي
اميره:الواد ابن عمك اسلام
سما:مالو يااما
اميره:عايزاكي تجبيه هنا قعد فتره
سما:بس اخر مره الرجاله رفضو عشان في ستات تانيه
اميره:اسمعي بليل تطلعيلي انتي والولاد كلهم بحارمهم بس مصطفى وتمارا لا فاهمه
سما:ياما انتي وغوشتيني
اميره:يلا بس ومتبينيش حاجه
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
مريم بدموع:انا زعلت ماما في ايه
مصطفى:مش لازم تكون زعلانه منك يامريم
جمال:اي ياميمو مش انتي وسما واحد بردو ولا اي
مريم:ايواه طبعا بس دي اول مرع ترفص مسعدتي
سعد:اهدي ياروحي بس مفيش حاجه لو في ماما الحجه كانت قالتلك
امال:مكبرين الحكايه ليه يعني
هيا بكره هتخف مهي ع طول مش
ملاك:امال اكتمي بوقك وحطي جزمه قديمه فيه
صلاح:مش عاوز كلام كتير وانتي يا امال حسابك معايا بعدين
امال:وانا مالي ياخويا مش بقول الحقيقه
مصطفى بغضب:مش الحقيقه دي الي انتي السبب فيها ولا اي
ملاك بتحاول تنقذ الموضوع:خلاص يامصطفي اسكتو بقا
سكت مصطفى بغضب شديد وبص ع تمارا كانت منكمشه ع نفسها كانو كان بيزعق لها هيا
مصطفى:مالك ياتمارا انتي كويسة في حاجه تعباكي
تمارا:لا انا هطلع انام بعد ازنكم وسابتهم وطلعت ع طول
جمال:شكلها خافت
مريم:ايواه هيا حكتلي قبل كده عندها فوبيا من الصوت العالي وانت زعقت جامد يامصطفي
صلاح:اطلع يابني طيب بخاطر مراتك
سعد:هيص بقا هه😉
مصطفى:بس يابابا
اميره:اي ده فين تمارا
مصطفى:طلعت تنام يا امي
اميره:وانت قاعد بتعمل ايه
مصطفى:نعم
اميره:امشي حصل مراتك مشوفش وشك هنا من غيرها
مصطفى:هوا في اي
سما:ااي مفيش يامصطفي بس عشان متكونش لوحدها
مصطفى حاضر وقام يطلع وقف كلمه امو
اميره:ااه صحيح اسلام ابن عم اميره جاي بكره
مصطفى:نااااااعم ده مستحيل
صلاح:لي بس يامصطفي
مصطفى:في ان مرتات اخواتي هوا غريب عنهم وكمان مراتي
محمد:احنا مش اتكلمنا قبل كده يا امي متزعليش مني ياسما بس
سما:لا ابدا دي امي الي عرضت كده بس خلاص
اميره:انا قلت هيجي يعني هيجي وخلص الكلام الله
اتعصب مصطفى دطلع ع الاوضه فهو يكره اسلام لانه بياخد حريته في الكلام مع اي ح. وهوا مش عاوز ده يحصل
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
اميره:يلا يا ولاد كلكم ع اوضتي
جمال:في اي يامي
سما:يلا بس ياجيمي
سعد:حلو جيمي يبقا في مصيبه
ملاحظه امال طلعت شقتها........
اميره:طب يلا يا مصيبتي انت
وطلعو كلهم ع غرفه النوم بتاعت اميره والكل مستغرب
🖋️🖋️ببقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
دخل مصطفى الاوضه شافها متكومه ع نفسها في السرير وبتعيط قرب منها بلهفه
مصطفى:تمارا مالك ياحبيبي خفتي لي بس
تمارا:انا....ا....عن....عندي فوبيه من الصوت العالي
مصطفى:مهو انا مكنتش بزعقلك انتي ياروحي
تمارا:بس انا خوفت منك
قرب منهة وحضنها وفث سرو...ازاي دي فتاه في العشرينات العقل والقلب مش قادر يستوعب وافتكر انو هيطلقها خلال شهر مجرد ماترجع لها الزاكره بعد عنها وقال بجمود
مصطفى:خلاص متخفيش ويلا نامي
تمارا:مش هتنام جنبي
مصطفى:لا مش جيلي نوم يلا نامي
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
جمال:ياليله طين ده كلو واحنا مش دريانين
محمد:وانتي ناويه ع ايه ياما
اميره بصت لسما بمكر وابتسمت وحكت لهم الي في دمغها
سعد:احي بلاوي لالا الا مصطفى بالله يقتلنا ولله
صلاح:انتي متاكده ياحجه
اميره:ايواه ها هتسعدوني
جمال:انا معاكي ياما
محمد:وانا وكذالك احمد وسميره مجدي و محمود و فهد ومراتاتهم كلهم الا سعد الكل بصلو
سعد:بتبصولي كده لي انا لسه مدخلتش دنيا
اميره:معانا ولا علينا
سعد:ونبي هينفخني
ملاك:مهو ياحلو مفيش جواز ليك لو مصطفى طلق
سعد:انا بقول اكون معاكو وامري لله
الكل تشارك الضحم ومن هنا تبدا جمال القصه ياعزيزي تابعني🥰
احببته بقلبي الكبير وليس بعقلي الطفل فهو لم ولن يكون لي ذكره ابدا هو حياه اريد ان اكون خالده فيها واتمتع بها هل استطيع ان انعم بجمالها ام القدر له راي تاني
دمتم عائلتي الجميله🤭
صلي ع الرسول🥰
يتبع.........بقلمي ملك ايمن
((التفاعل بقا اتنين اهووو🥺))
google-playkhamsatmostaqltradent