اخر الروايات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم ملك ايمن

 سمير:الورق هوا الي يثبت ده تحب تقراه ولا اقراه انا

محسن:ااااه ياوس** بتتحك ع بنت اخويا
مصطفى:اللزم حدك ياراجل انت والا وربي ادفنك مكانك
عمران:عملتي كده ليه يابنتي هه لي تسلمي رقبتنا لواحد غريب
تمارا:واحد ده مش غريب ده جوزي وبعدين ده حقي انا وملكي انا ودلوقتي ممكن تسيبونا شويه
خرج عمران ومحسن وهما بيتوعدو لتمارا ع الي عملتو اما مصطفى حس ان كرامتو اتهانت كده وانو في نظر اي حد هيكون بيدحك عليها
مصطفى:لي عملتي كده كان اي غرضك هه
تمارا:ممكن تهده شويه مفيش حاجه لده كلو
مصطفى:اه فعلا مفيش حاجه اما اكون في نظر الكل بتحك عليكي عشان املاكك يبقا مفيش حاجه
وسابها وخرج وهوا في قمه غضبو منها
تمارا:اي التفكير ده انا مش ده قصدي
سمير:بصي هوا معاه حق انو يزعل روحي وراه وفهميه كل حاجه
تمارا:ااااوووه طيب
نزلت وراه جري كان مشي ركبت العربيه واتجهت للبيت دخلت كانت امها بتكلم صلاح
جني:اهدو بس في اي
صلاح:مش احنا الي ناخد عرق وليه
تمارا:ممكن افهم في اي يابابا
صلاح:ليه تعملي كده يابنتي لي
تمارا:مصطفى فين
جني:الكل فوق يابنتي بيجهزو شنطهم
طلعت تمارا ع فوق جري خبطت
دق دق دق
مصطفى:ادخل
تمارا:انت بتعمل اي
مصطفى:زي منتي شايفه هننزل البلد
تمارا:مصطفى مش ده كان قصدي ابدا انا مقدرش اشوه صورتك
مصطفى بزعيق:امال كان قصدك اي قصدك تفهميني انك اعلي مني واني عشان اكون معاكي لازم اكون عالي مش كده
تمارا بعصبيه من تفكيرو:لا طبعا انا بحاول انقذ ماما اميره اعمامي كل همهم الورث وكانو بيضغجو عليا بماما عشان اتجوز حسام ابن عمي قلت لما مكنش انا المتصرفه يسيبوها
مصطفى: مش فاهم حاجه ازاي
تمارا: كل حاجه دلوقتي ملكك انت قلهم هتنازل عن كل حاجه مقابل ان امي ترجع وهيرجعوها
مصطفى: وبعد مايرجعوها
تمارا: وقتها هوفي بوعدي واختفي من حياتكو للابد
مصطفى: تمارا انا بحبك
تمارا: روح للي قلبك معاها يامصطفي مشاعرك تجاهي كانت شفقه وبس
مصطفى: لا انتي مش فهمه انا..
تمارا: مصطفى ارجوك احنا دلوقتي مع بعض بس عشان ماما وخرجت وهي بتحاول تمسك دموعها فاقلبها يصرخ باسمه
تمارا يارب قويني ع بعده
احببتك برغم من قساوتك برغم من عدم امتلاك قلبك ولكني اقسم لك انك امتلكت قلبي باكمله
مصطفى:غبي اهو كدبتك هتدمر حياتك بس لا جتي لما ماما ترجع مش هسيبها متطر اعمل كده
جني:هااا يابنتي
تمارا:خلاص ياجماعه سيبو حجاتكم مكنها
صلاح:ازاي ومصطفي
تمارا:مصطفى هيفهمكو كل حاجه يابابا بعد اذنكم انا خارجه ياامي اتمشي شويه
وخرجت تمارا وبعدها نزل مصطفى عده وقت كبير جدا بعد خروجها ولسه مجتش
جني:البت اتاخرت اوي انا خايفه
جمال:اهدي ياحجه تمارا مش صغيره هتيجي دلوقتي
مصطفى:برن عليها تلفونها مقفول
صلاح:شويه ياولدي ولو مجتش نطلع ع الشرطه
بعد خمس سعات كان مصطفى وجمال وصلاح بيتحركو نحو مركز الشرطه لكن قاطعهم تلفون مصطفى وهم في العربيه
مصطفى:ايواه
مجهول:مراتك هنا طلقها وخد كل الاملاك
مصطفى:اي الهبل ده انت مين
مجهول:انا قلت الي عندي ياتطلقها ياهتلاقيها جثه عندك ومتبلغش الشرطه وقفل
جمال:في اي يامصطفي
حكي مصطفى كل حاجه
صلاح:مش يمكن اعممها
مصطفى:لا ده عاوزني اطلقها ومش عاوز الاملاك اعممها عاوزين الاملاك
جمال:هيكون مين ده
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
في مكان لم نزره من قبل مكان ضلمه يحاوطه الكثير والكثير من الرجال توجد تلك الانثه ع كرسي مقيده
مجهول:وحشتيني
تمارا:مين
مجهول:معقول مش عارفه صواي اخس عليكي
تمارا:هو انت ياحيوان فكني
مجهول:تؤتؤتؤ عيب لما تشتمي جوزك
تمارا:انت اهبل ياض انا متجوزه
مجهول:مهو هيطلقك
تمارا:ده نجوم السما اقربلك فك عيني بقولك
قرب منها شال الشاشه من ع عينيها وقف قدمها
تمارا:راجع لي عاوز مني اي تاني
مجهول:عاوزك انتي انا ندمان وعايزك
تمارا:مش هيحصل
😏
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
جني:بنتي انا عاوزه بنتي
مصطفى:يامي اهدي بس هرجعهت ولله بس عاوز اعرف هي ليها اعداء غير اعممها
جني بتفكير:ا ااايواه في
مصطفي بخوف:مين بسرعه احكيلي كل حاجه
جني:هو هوا يبقا......
يتبع....

الخامس عشر من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close