recent
روايات مكتبة حواء

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك ايمن

طفله ارهقت رجولتي

♥️
البارت الثاني عشر♥️
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
مصطفى: تمارا
تمارا: ماما اميره مع اعمامي
صلاح: ازاي يعني واي دخل اهلك بينا
تمارا: بيلو دراعي
مصطفى: يعني اي فين امي
تمارا: ممكن تهده شويه انا جايه عشان اساعدكم
جمال: اهدي يامصطفي شويه عشان نقدر نفكر
صلاح: انا هموتهم لو حصلها حاجه
تمارا: هترجع يابابا بس انا محتاجه تكونو تحت عيني لو سمحتو
جمال: ازاي مش فاهم
تمارا: انا مش عوزاهم يمسكوني بحد منكم فا هتيجو تقعدو معايل لحد ما ارجع ماما اميره
مصطفى: احنا اي دخلنا ابعدي عن حياتنا بقا انتي واهلك
تمارا: بس كده هبعد
مصطفى: كلو بسببك انتي واهلك
تمارا بغضب: مش ذنبي ان اسمهم ورا اسمي مش ذنبي انهم اهلي مش انا الي بختار بس وعد اول ما ارجع ماما هبعد ومش هتشوف وشي تاني.ممكن يلا
لماءا ياغبي انت لم تكن تريد هءا انت تريد ضمها اليك تريد ان تشبع من رائحتها تريد استرجاع تلك الطفله اليك غبي ومندفع
صلاح:ايواه يابنتي انا خايف عليها
تمارا:مش ممكن ياذوها لانهم عارفين ممكن اعمل اي هما بس ضغطين عليا عشان اوافق اتج.....
مصطفى:توافقي ع اي
تمارا:ولا حاجه ممكن يلا عشان مفيش وقت
الكل جهز وراحو مع تمارا القاهره يقيمو معها في قصر يظهر عليه الثراء الفاحش
جني:اهلا اهلا نورتونا ولله
صلاح:منور باهله ياحجه
جني:اطلعو ارتاحو يلا عشان السفر تمارا وري جوزك اوضته
تمارا:ما الخدم موجودين
جني:الخدم هيرو لاهل جوزك يلا يابنتي
مل واحد طلع ع اوضته هوا ومراته واسلام وسعد في اوضه ومريم في اوضه ومصطفى وتمارا في اوضه
تمارا:اتفضل دي اوضتك بعد اذنك كانت هتخرج لولا انو مسك ايديها
مصطفى:اسف
تمارا:ع اي انت مقلتش حاجه غلط انا فعلا السبب
مصطفى:انتي قويه جدا مكنتش اعرف
تمارا:مش حبتني ازاي معرفتش طبعي
مصطفى:انا لما حبيت حبيت تمارا الطفله نظرتها تجاهي كلها حب وبرائه حبيتها بضحكتها الطفوليه وحركتها العفويه لكن الي قدامي دي تمارا تانيه خالص مفيش في عينك غير الانتقام تمارا انا بحبك
تمارا:مصطفى لو سمحت ممكن تبعد اخر شئ مابينا هي ماما اميره وبعد كده هننفصل
مصطفى بعصبيه:مش هطلقك فهمه انتي ليا وبس مستحيل تشيلي اسم راجل غيري ده ع جثتي
يالله ساطير فرحا من كلمه اريد ان اقول له عن مدي حبي اريد ان اضمه فا انا اشتقت للرائحته كثيرا
تمارا:اي ده
مصطفي:اي في اي
تمارا:انت مغيرتش البرفيوم بتاعك لي هه
مصطفى:انتي لسه فاكره
تمارا:متغيرش الموضوع ولا عشان الهانم بتحبو مغيرتوش
مصطفى:لا عشان تمارتي بتحبو مغيرتوش
تمارا:وسع كانت هتخرج بس افشها من قفاها
مصطفى:خودي هنا انتي ازاي ماشيه بشعرك كده
تمارا:منا اساسا مش محجبه
مصطفى:تتحجبي ياعين امك مشوفش شعرك ده باين فااهمه
تمارا:طيب بس وسع كده واه ع فكره بكره انت نازل معايا الشركه
مصطفى:وده لي انشاءالله
تمارا:هتفهم بعدين وجهز نفسك هتقوم بدري والبرفيوم ده مترشش منو فاهم
مصطفى:اطلعي بره هنام
خرجت تمارا ومزلت تحت
تمارا:ماما انا هتخمد فين
جني:مع جوزك
تمارا:نعم بتهزري
جني:لا لو مش عاجبك خليكي هنا انا طالعه
بعد نص ساعه وتمارا بتحاوا تنام ع الكنبه ومش عارفه
دق دق دق
مصطفى:ادخل
تمارا:لسه صاحي
مصطفى:ااه كنت لسه هنام في حاجه
تمارا:احم اصل دي اوصتي
مصطفى:اه يعني اخرج
تمارا:لا انا الي هدخل
مصطفى:هتنامي معايا😉
تمارا:انت ياض متغمزليش وعارف لو فكرت تعمل حاجه تحت شعار جوزي هخليك سوسن فاهم
مصطفى:اسرحي مفيش نوم هنا اااه يابنت المجنونه رجلي
تمارا:اتزحزح شويه عاوزه انام
مصطفى:ات اي يابت
تمارا:هي البت دي بتلعب معاك في الشارع اتاااااااخر شويه
مصطفى بقا كده طب تعالي حضنها جامد
تمارا:يسطا عيب كده طب اتاخر سيكا
مصطفى:اتخمدي مش عاوز نفس
تمارا:حاضر
ونامت وهي مرتاحه ولكن هل ساتدوم تلك الراحه هنشوف
س
حًيَنِ آلَتٌقُيَتٌگ عٌآدٍ قُلَبًيَ نِآبًضآ وٌجّريَ هّوٌآگ بًدٍآخِلَيَ مًجّريَ دٍمًيَ وٌشُعٌرتٌ حًضنِگ دٍآفُئآ وٌرآيَتٌنِيَ رغُمً آلَحًيَآء آدٍوٌبً فُيَهّ وٌآرتٌمًيَ....♥️
google-playkhamsatmostaqltradent