recent
روايات مكتبة حواء

رواية مجهول دخل حياتي الفصل السابع 7 بقلم فاطمة الدمراداش

رواية مجهول دخل حياتي الفصل السابع 7 بقلم فاطمة الدمراداش



إسلام دخل عليها بعد كل القلته ليك عشان تفهمى تعملى كدا
حسبى الله ونعم الوكيل ربنا مش هيضيع حق حد ابدا Fatma Eldmerdash
وحقى انا واختى وابويا هيرجع
حفص اعمل اى حاجه ف نفسى عشان منك انت بالذات
دخل الدكتور Fatma Eldmerdash
انا جبت ضابط عشان ياخد اقولك
حفص الحقنى ي حضرت الضابط Fatma Eldmerdash
كنت هموت
الضابط ممكن تتكلم بالتفصيل
حفص بتعب وارهاق تمام ي حضرت الضابط
كانت عايزة تقوم
الضابط لالااا ارتاحى اتكلمى
حفص تسلملى ي رب Fatma Eldmerdash
حضرتك انا صاحبت سها من زمان اوى Fatma Eldmerdash
جا اتصال منها من يومين وقالتلى عزماكى
سهااا كدابه كدابه حضرتك انا معزمتش حد Fatma Eldmerdash
الضابط بزعيق لسهااا
محدش قالك اتكلمى تمام لمااطلب منك تبقى تتكلمى
ولو اتكلمت كلمة من غير اذن هحبسك Fatma Eldmerdash
اسلام لسها متخافيش
سها ببكى هيحبسونا بكدبها دا
اسلام اطمنى أن الله معانا
احنا اتعودنا لما يكون عندنا مصيبه بنقول اىة
سها أنا لله وأنا إليه راجعون
اسلام متخافيش ثقى بربك ربك كبير وقادر ع كل شئ
سها بدموع ونعم بالله
الضابط استغفر الله العظيم
كملى ي بنتى Fatma Eldmerdash
حفص بدموع روحت وانا قلب ابيض مفكرتش انهم جايبنى يستغلونى كدا Fatma Eldmerdash
بعد مااكلت عندهم سها اصرت انى ابيت عندهم
انا رفضت عشان مينفعش حضرتك ابات وف شاب ف البيت . Fatma Eldmerdash
لكن من اصرارهاا انا مردتش اكسر خاطرها Fatma Eldmerdash
باليل بقى لقيتها داخله عليا هى واخوها وهددونى حضرتك
لو مااسرقتش ملف مدير شركة اسلام لان المدير ابتاعه عايز يرفضه واسلام عايز يقعد فلما انا اسرق الملف ابتاع المدير واحط ف الدرج حشيش كدا سمعته Fatma Eldmerdash هيقبط عليها وهيبقى اسلام
التوب Fatma Eldmerdash
واول ماقلت لا وفضلت اقاوم بقى واقلهم هتستفاد اى من كل دا Fatma Eldmerdash
رح اسلام غمز لسها دخلت المطبخ حطت طاسة الزيت لحد مااتغلى كويس وقالولى هااا هنكب عليك لو موافقتيش
الضابط كلامك مش منطقى ابدا
هتسرقى ازى ملف المدير وف نفس وهتحط حشيش زى مابتقولى Fatma Eldmerdash
اسلام لو زى مانت بتقولى عايز يتخلص من المدير كان حط الحشيش بس وبكدا كان هيترفد اما حكاية الملف دى ملهاش دعوة
حفص بتوتر ودموع هما القالولى كدا Fatma Eldmerdash
الضابط معاك دليل بالكلام البتقوليه دا
حفص لا لو اعرف نيتهم كنت سجلت ليهم او اى حاجه
الضابط خد الانسه والاستاذ للسجن اليله دى لحد مانعرف اى الحصل بالضبط Fatma Eldmerdash
وفجأة صوت يجى من ورا بس انا معايا دليل يثبت ان حفص كدابه وبتتهم اسلام وسهاا
سهااسلام الصوت دا مش غريب عليا خالص Fatma Eldmerdash
انا حاسه ان سمعت
ولما بص اسلام وسها لقيوا شاب طويل عنده عضلات بشرته خمريه شعره اسود Fatma Eldmerdash
الضابط وانت مين بقى
انا اسمى محمد عبدلله صاحب سلسلة كافيهات سيتى
الضابط اه تشرفنا
الضابط اى دليلك ع ان اسلام وسها انهم مظلومين Fatma Eldmerdash
محمد حضرتك استاذة حفص وزميلتها كانوا عندىمن يومين
وكانوا بيتكلموا وانا ومعدى بالصدفه سمعتهم بيتكلموا
حفص ويسلام دا مش دليل
محمد عارف والله Fatma Eldmerdash
حضرتك كنت راجع من الشغل لماسمعت صوت الصويت والناس الملمومه ولما سالت السبب قالوا ان استاذة حفص دى اسلام كب عليها الزيت Fatma Eldmerdash
اسلام هو واخته عمرهم محد قال عليهم كلمة وحش اسلام مربى اخته تربيه اسلاميه وهو كمان مؤدب وكل الصفات الحميدة فيه Fatma Eldmerdash
حفص فين دليلك بردوا
الضابط اخرسى انتى
كمل ي محمد
بس حضرتك لما شوفتها نزلين بيها من العمارة وافتكرت اسم اسلام وسها Fatma Eldmerdash
طبعا ف كل مكان ف كاميرات
جبت المقطع الكانوا بيتكلموا فيه
حضرتك انا حطيت المقطع ف سى دى
حفص دا كدب حضرتك
اكيد مركبه Fatma Eldmerdash
الضابط هنشوف اذا كان الفيديومتركب ولا كل دا هيبان
اسلام مش قلتلك ان الله معانا
سها ان الله معانا Fatma Eldmerdash
الضابط شغل الفيديو
وظهرت كل حاجه
محصلش محصلش Fatma Eldmerdash
الضابط كل حاجه بقيت واضحه
حفص بستسلام تمام .
بس انا عبد مأمور يعنى رحمه بردوا هى السبب وطلعت نار الحقد الجويا اتجاة اسلام وسها من زمان Fatma Eldmerdash
هى بردوا تتحبس معايا انا مش هشيل اليله وحدى
الضابط عندك حق انتى وصحبتك اقل حاجه ٥ سنين
حفص ممكن تجيب رحمه
الضابط ف اسرع وقت هتكون هنا Fatma Eldmerdash
اسلام شوفت ي حضرت الضابط الناس الحقد والغل وصل معها لفين وصل ان الانسان يعرض حياته للخطر عشان يتهم شخص بريئ ملوش ذنب Fatma Eldmerdash
الضابط عندك حق والله .
دلوقتى تقدروا تمشوا
والشكر للاستاذ محمد
محمد الشكر لله انا عايزك ي اسلام انت وسها
واسلام واحنا عايزينك بردوا
الضابط طيب اطلعوا تتكلموا برا
طلعوا اسلام اى ي جدع مدوخنا عليك Fatma Eldmerdash
محمد انا اسف والله
ع كل حاجه ياريت تتقبل اعتذارى
سها انا مكنتش انام اليل بسببك
محمد بضحك اسف Fatma Eldmerdash
لانك عانيتى بسببى
اسلام وبسببك بردوا كان زمانا محبوسين
محمد الحمد لله ع كل حال
اسلام بس انا عمرى ماشوفتك
قبل كدا Fatma Eldmerdash
محمد كان قاعد عند جدتى كبيرة ساكنه ف الدور الفوقيكم بس ف العمار القصادكم
اسلام اهلا وسهلا
محمد بيك وكمان انا علطول من الكافيه لكافيه بشرف عليهم
يعنى فمش برجع غير باليل
اسلام الله المستعان احنا هنمشى عشان ناخد بابا من المستشفى Fatma Eldmerdash
محمد الف سلامه انا اجى معاكم
اسلام لا بارك الله فيك
محمد ع راحتك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Fatma Eldmerdash
سها و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
نرجع لحفص ورحمه
رحمه قدام المرايا بتسرح شعرها وبتغنى Fatma Eldmerdash
فجأة الطب طق طق طق
رحمه ف اى التخلف دا
فتحت انا جايه اهو
شرطه يالهوى قصدى اتفضل حضرتك ف حاجه
الضابط ايوا Fatma Eldmerdash
رحمه اى
الضابط خليها مفاجاة احسن
رحمه انا مش هطلع غير لما اعرف Fatma Eldmerdash
الضابط بزعيق هتعرفى كل حاجه
لما تروحى معانا
رحمه بخوف وقلق انا جايه معاكم تمام Fatma Eldmerdash
دخلت لقيت حفص قاعده
بس رجليها ملفوف عليها شاش
رحمه بصدمه انتى بتعملى اى هنا
الضابط مفاجاة مش كدا
حفص ازت نفسها عشان تدخل اسلام وسها السجن
وتعرض علينا فيديو انتوا وف كافيه سيتى Fatma Eldmerdash
وانت مشاركه ف الجريمه .
رحمه يانهار اسود
ربنا ينتقم منك ي حفص
حفص ببرود هينتقم مننا احنا الاتنين ونا ندمانه ومن كل قلبى عشان سمعت وحده زيك
رحمه انا هربيكى Fatma Eldmerdash
الضابط ادخلو الزنانه وربوا بعض عادى جدا اتحركوا يالاا
عند محمد واولاده الحمد لله ي اولاد ربنا مش بيظلم حد ابدا
اسلام ونعم بالله يالا نمشى بقى
يتبع ...

google-playkhamsatmostaqltradent