recent
روايات مكتبة حواء

رواية اغتصاب صالونات الفصل السابع 7 بقلم اية جنان

رواية اغتصاب صالونات الفصل السابع 7 بقلم اية جنان

 البارت السابع

قعدت وسط دموعها وهي بتبص للسكينه
/ده مش قيس الي حبيته مش هو /
في جهه تانيه
اروي ومعتز
معتز ..امممم يعني انتي عاوزاني اخلي قيس يوافق علي الجوازه دي
ارواي..اه علشان لو وافق بابا هيوافق علطول
...طب وانا
..انت اي
..انا مش موافق
...لا منا معدلهاش من حته تبوظ من حته هتجوزوا يعني هتجوزه ويااا يزيد يا بلااااش واححد غيرره مييينفعنااااش
سامي ابوهم دخل الاوضه علي صوتهم ...مالك يا بنت الهبله انتي وهو
اروي قعدت بصدمه ..بابا
معتز ..اقوله
اروي بتركي هزت راسها /لا/
معتز ..بوووص يا حج الموضوع كله اان اختتتي عااوزه تروح اسكندريه مع قيس وصبا الاسبوع الجاي وقيس هياخد يزيد معاه علشان تصلا السفريه للشغل وهي شبطت بقي قلها مينفعش علشان يزيد تقولي ده اخويا
اروي...اخخووويا
سامي ..في اي
اروي ..ولا حاجه يا حج
معتز ..شوف صرفه مع بنتك بقي
...روحي يا حببتي
..تشكر يا بابي
خرج سامي واروي اترمت علي معتز بتضربه وتبوسه. تحضنه وهو بيضحك علي تصرفاتها المجنونه
وبعدها خرج معتز وهي كلمت رغد
_____________
عند رغد
....الله يسهلوا ياخاي
...مالك بس يا رغوود
...مالي يا ختي منا حلوه اهوا وزي باقيت الناس
...انتي لسه بتحبيه
..لا
...كدابه
...تعرفي كان نفسي يكون بيحبني زي قيس شوفي بيعمل اي من صبا رغم فراقهم 8 سنين الا انه ففي الاخر اتجوزها وبيجري وراها وبيحبها وبيبقي حنين معاها وطيب وبيخاف عليها من الهوا
/ده قيس في روايه تانيه عادي عادي تخخخيلل😂😂/
رغد ...اروي سيبك مني خلينا فيكي انتي والاخ يزيد ده
اروي ...اتمني اننا نتجمع في بيت واحد
...بيت واحد ولا اوضه واحده يا سافله
..اتلمي يا بت 😂 انتي دايما كسفاني كده
...لا يختي دايما كشفاكي مش كسفاكي
..😂😂😂 بحبك يا رغود
...وانا يا قلب رغوود
//ملحوظه بس الكلام ده مهم مش تافه فلو بتعدوه وبدورا علي صبا وقيس وهيفتكوا كتير ومش هتفهموا حاجه اوك//
/صحيح يا رغوده انتي الي طلبتي قيس مليش انا دعوه انا هحققلك امنيتك اشربي يا عسل /
//ملحوظه تانيه معلش رغد من امريكا من اصول عربيه ابوها اتوفي وامها اتجوزت وهي نزلت مصر تدور علي عمها ودخلت الجامعه هنا واتعرفت علي اروي وصبا وهي حالا بعد ملقت عمها بتعيش لوحدها في شقه جميله جدا وبترحله كل فين وفين وبتنزل لمامتها امريكا كل فين وفين //
___________ في مكان تاني خااالص
وغريب جدا مكان ضلمه ريحته وحشه اوي مكان ضيق انا هتخنق زقيت الغطا الي فوقي وكان من الخشب انا كنت في صندوق 😰 ااااه جسمي متكسر نفسي بيروح استوعبت الموقف انا في تبوت لا ااااااااه. التبوت اتحرك وكأنه اترمي قعت اخبط كتيير وكنت بحاول افتحه او اكسره مش عارف ...اااالحقوووووونييينيننينييييي
انا نفسي بيتقطع الاكسجين بيخلص معتش سامع حاجه عن العالم الخارجي في رمل حوليا في التبوت التابوت مخروم وبينزل الرمل علي رجلي اللعنه حتي لا استطيع اقاف الرمال التي تنزل علي سأدفن اذا قيس فعل بي هكذا ماذا فعل بأبنت عمي وصديقتي واختي ماذا يحدث معك يا صبا
________________
في العالم الخارجي
كان قيس واقف وفي دموع في عينه وبيفتكر كل اللحظات بينه وبين صديقه فغيث كان صديقه حسنا لم يكن صديقي المقرب لكن يصعب علي قتل احد اكلت معه ومزحت معه ايضا ولكنه تعدي حدوده اجل تعدي حدوده لمس حبيبتي جعلها خائنه حتي واذا كانت ترضي بهذا فهو اخذها مني وسأخذه من الحياه سوف يعذب ببطئ بدون هواء غذا صباحا يا صديقي ستكون مدفون كليا ستستغرق ١٠ ساعات حتي يمتلئ هذا الصندوق بالرمال اعتذر منك الوادع /
ذهب قيس وركب عربيته اين اذهب هل اذهب واعذبها ام اقتلها ام اتركها تعذب هكذا العنه عليكي انتي وهو لماذا تفعلوا بي هكذا
ذهب الي منزله وطلع ودخل غرفتهم ونام حسننا لم يستطيع النوم الي الفجرليشرب كثيرا ويغمي عليه
_____________
في الجهه الاخري
كانت منذ وقت طويل وهي تحاول قطع شرينها بهذه السكين ولكنها اكتشبت ان هذه السكين مش حاميه نهائيا فقط ما استطاعت فعله منذ هذا الوقت ان تجرح نفسها جرح سطحي ويجب عليها ان تمشيالسكين داخل الجرح لتتألم ولا تموت
/يا له قاسي القلب فعلا صدق من اطلق عليه اسم لوسيفر/ الشيطان/
في الصباح الساعه 6 استيقظ هو وهي اغمي عليها وغيث يفقد وعيه فتبدل الاكسجين بالرمان التي قيده نصفه الي تحت وبدا ينزل علي باطنه وصدره فتأكد انه سيموت اما قيس دخل حمامه استحم ولبس ملابسه وذهب لل....... شركه /اي يا جماعه مهو الراجل وراه شغل هو هيفضل مع صبا كتير ولا اي / الي هيشتم هزعله علي صبا 😂😂/
طيب نطمن علي المسكينه ملحوظه ملهاش لازمه صبا عريانه وبالبس الداخلي و بلوزه مقطعه بس مش عارفه ليه قولت اوضح /
عند صبا صحت تاني فهي خلال هذه الساعات اغمي عليها وصحت اكتر من مره واغمي عليها تاني
ماذا افعل اريد قتل نفسي قبل ان يأتي انه يمكن ان لا يأتي ويتركني هنا لاموت ماذا افعل وضع لي هذه السكين حتي اعذب اكثر فأكثر نظرت الي قطع الزجاج المكسور من كأسه البارحه ولكنه لا يصلح للخربشه حتي انتظروا هناك قطعه ولكنها بعيده قامت ومشت خطوتين ووقعت ...ااااااتاهههههه وقعت بقوه علي الزجاجات الصغيره هي لن تقتلني لكن تسبب لي الالم دخل الكتير منها في قدمي وفخاذي زحفت لأصل الي هذه القطعه التي ستنجدني من عذابه ويدي اصبحت تنزف وقدمي وبطني ايضا اللعنه اصبحت مشوه وصلت لها اخيرا
/ملحوظه هي خدت وقت طويل جدا في كل ده نقول ساعتين /
المهم اغمي عليها 😁
____________
دق دق دق
فتحت رغد الباب وكانت لابسه قميص نوم ابيض قصير
كانت شبه نايمه وفاتحه عنيها نص فاتحه
فتحت الباب وفتحت عنيها علي وسعهم لما لقت نفسها مش واقفه علي الارض وهو شايها من وسطها ودافن راسه في عنقها وبيبوسها هي دي رحته انا حسه بيه هي دي طريقته في لمستي ... ?Fire, is that you
/حارقاهذا انت؟ /
فصل قبله عنقها ليتكلم... Yes, my cold love /اجل عشيقتي البارده/ويقبلها مره اخري

google-playkhamsatmostaqltradent