recent
روايات مكتبة حواء

رواية صفقة زواج الفصل الخامس 5 بقلم ميساء

رواية صفقة زواج الفصل الخامس 5 بقلم ميساء

ف بيت سليم وحور

سليم قرب منها
وهمس:هتتعاقبي
حور بخجل من قربه: ط ط طب ابعد ونبي
سليم:مش لما اقولك العقاب
حور بخجل:قول
سليم بوقاحه:ترقصيلي
حور بصدمه:ايييييي
سليم:زي ماسمعتي ي أما
حور بتوجس: ي أما اي
سليم : هقصلك شعرك الجميل دا
حور برعب فهي تعشق شعرها:لا لا خلاص
سليم شالها ودخل الأوضه : طب يلا اختارلك ال هترقصي بيه
حور لسي هتتكلم
سليم:أنا قولت اي
سكتت تاني
راح ع الدولاب بتاعها وسط خجلها وقعد يقلب فيه
بعد شويه"
طلع (هيهيهي) مفتوح من كل حته
سليم بخبث:البسي دا
حور وهي ع وشك العياط:لا لا بالله عليك ي سليم
سليم راح جاب مقص : طب خلاص
حور برعب:خلاص خلاص هروح البس
سليم:اتفضلي
دخلت الحمام خدت شاور ولبست(هيهيهي)وطلعت***
ف فيلا السيوفي
عمر دخل اوضته سمع صوت عياط نور من الحمام
عمر وهو بيخبط:نور نور افتحي
نور:عمر سبني لوحدي شويه
عمر:حاضر ي نور
وراح حمام تاني اخد شاور ورجع غير هدومه
ونور لسي مطلعتش
عمر : نور افتحي بقي
لا رد
عمر:نور لو مفتحتيش والله هكسر الباب
لا رد
عمر زق الباب برجله دخل لقي نور واقعه ع الأرض
عمر بصرااخ:نوووور
شالها حطها ع السرير.
حاول يفوقها كتير لحد ماستجابت
عمر بخوف:نور نور انتي كويسه
نور بعياط:قلبي بيوجعني ي عمر
عمر:نور مش انتي ال قولتيلي اتجوز
نور بعياط:مش قادره اشوفك لحد غيري ي عمر أنا انانيه ي عمر
عمر حضنها وفضل يهدي فيها لحد مانامت
نرجع بقي ل(هيهيهيهي)
حور واقفه قدام الباب مكسوفه تدخل
سليم قام شدها وانبهر بجمالها
(ال هيهيهي كان لونه اسمر معاكس مع بشرتها فا كان رايق)
سليم بخبث ووقاحه:يلا ي حوري هزي يروحي
حور بكسوف:س س سليم ونبي
سليم راح شغل اغنيه وقعد ع السرير : اتفضلي
حور بدأت ترقص كانت مكسوفه ف الاول من وجود سليم وبعدين خدت ع الجو ورقصت ببراعه
(كانت بتسخن ف الاول)
سليم قام رقص معاها هو كمان وفجأه قرب من شفتيها وقبلها بعمق وبادلته حور بعمق
وشالها وراح السرير حضنها ونامو
(محترمين الناس دي)
نرجع لفيلا السيوفي تاني
تحديدا ف غرفه روز
روز قاعده الفيس وقابلها اكونت قصي
فتحت الاكونت وفضلت تدور فيه وتشوف صوره والكومنتات والايكات
وهوووف عملت للاايك ع صوره لي
روز. احيه احيه ي فضحتك ي روز
معداش كتير لقت قصي بعتلها ادد
روز:ياترا اقبل ولا مقبلش
وف الاخر قبلت الادد
ف الشات"
قصي:ازيك ي روز
روز:الحمدلله ي قصي تمام وانت
قصي:تمام حاولي متتاخريش ع الشغل بكره لأننا هنروح الموقع ال لسي بيتبني جديد
روز:هنروح لي
قصي: ع نشوف اخبار الشغل فيه
روز:تمام تصبح ع خير
قصي:ونتي بخير
قفلت روز وقعدت تفكر فيه شويه لحد مانامت
ف بيت قصي
قصي قاعد سرحان ف ملامح رووز وهوووب
قصييييييي
قصي بخضه:اي ف اي
...... بضحك:لا مفيش شوفتك سرحان بس
قصي بصراخ: رسلااان الكلللب
رسلان بضحك:خلاص يعم بس شكل القمر ال سرحان فيها مزه
قصي بغضب:اطلع برااا ي رسلااااان
رسلان بضحك:تصبح ع خير ي بيبي
وسابه وطلع جري
(قصي شااب طموح جداا بيشتغل فى شركه السيوفي وبيحلم يكون عنده شركه خاصه)
رسلان ) اخو قصي بيحبه اوي بيعتبره كل حياته من ساعت وفاه أهله
نرجع تاني🚶‍♀️
فات اسبوع ع ابطالنا
ف فيلا السيوفي
عمر:الخطوبه كمان اسبوعين هتبقي خطوبه وكتب كتاب
نور بصتله بصدمه
عمر بادلها بعتاب
الاب بحزن:ربنا يتمم بخير
روز:مبروك ي عمر أنا ماشيه راحه الشركه
الاب:هروح اوضت المكتب شويه
ودخل وسابهم
نور لعمر:بجد هتتجوز
عمر:ايوا مش دا ال عايزاه
نور:مبروك وطلعت فوق
قعدت تعيط لحد ماتليفونها رن
نور:الو ايوا ي دكتور تمام أنا جايه اهو مع السلامه
وقامت لبست ونزلت
نور للأب:بابا أنا راحه مشوار وجايه
الاب:خلي بالك من نفسك ي بنتي
نور بابتسامه:حاضر
وركبت مع السواق وراحت ع المستشفي
نور للدكتوره:خير ي دكتوره
الدكتوره:انتي****
ف بيت سليم وحور
حور:سليم سليم اصحي
سليم شدها لحضنه:نامي ي حور ربنا يهديكي
حور:سليم قوم هتتاخر ع الشركه
سليم فتح عينه وشافها ف حضنه وافتكر هو اتجوزها لي زقها وقام
حور:ف اي ي سليم
سليم بقرف:مفيش عن اذنك
ودخل اخد شاور ولبس ونزل ع الشركه
حور لنفسها:مالو دا واتنهدت ودخلت تعمل اكل.....
ف فيلا الصياد
نجوي:رشدي احنا مش هنروح لحور بقي شوف بقالها أد اي متجوزه عاوزه اطمن ع بنتي
رشدي:قسم بالله لو طلعتي روحتي هناك لتكوني طالق
وسابها وقام
نجوي بعيااط:يااارب بقي ياارب
لقت حد بيحضنها
متزعليش ي ماما إنشاءالله هنروح نشوف حور
نجوي:يارب ي مليكه اشوفها وحشتيني اوي
مليكه:إنشاءالله هنشوفها ومسحت دموع امها
أنا همشي بقي ي ماما
نجوي:خلي بالك من نفسك ي حبيبتي
مليكه:اوك ي ماما
ومشيت
عوده للمستشفي
الدكتوره : مدام نور انتي****

google-playkhamsatmostaqltradent