recent
روايات مكتبة حواء

رواية اغتصاب صالونات الفصل الخامس 5 بقلم اية جنان

رواية اغتصاب صالونات الفصل الخامس 5 بقلم اية جنان

 بارت ال5

الدكتوره ...مراتك طلع عندها ورم
قيس ..ورم اي
...ورم في الرحم وده كان من اسباب ان الطفل خطر عليها
قيس مش مستوعب ..يعني اي
...لازم نشيلها الرحم
بصدمه...يعني مراتي مش هتخلف
...في حل واحد بس عمليه خارجيه بس ان مش هينفع تحمل بشكل مباشر والا هيكون خطر عليها
قيس ..لا مستحيل
...انا اسفه. لازم لو هتعملوا اي عمليه من الاتنين اذا كانت ازالت الرحم او حتي عمليه خارجيه فلازم تاخدوا القرار بسرعه
قيس ..هو الورم ممكن يتعالج او او ليه ليه يعني منين ورم زي ده
...ممكن يكون بسبب علاقه عنيفه حصلت التهبات ومتعلجتش من فتره ف اتحولت لورم وهو دلوقت بيتمحور وبيكون خطير
سبته ودخل قعد جنبها وبيعيط بحرقه ...انا اسف انا اسف يا صبا اسف اااااه اسف يا وردتي اسف
في صباح جديد
صحت لقته جنبها
صبا بأبتسامه ..حبيبي
صحي ..قلبي انتي صحيتي
صبا ...اه انت كنت بتعيط
قيس ..كنت خايف عليكي يا قلبي
..من اي انا كويسه هو اي الي حصل
..هه مفيش محصلش حاجه
...طب انا عاوزه امشي
...هه ايوا طبعا هظبط الامور ونروح
..ماشي يا قلبي
خرج واتفق مع الدكتوره علي كل حاجه بخصوص العمليه الخارجيه وقالتله علي ادويه هي هتاخدها
قيس ..اهم حاجه متعرفش
..ازاي يا فندم
..هجبهالها بالتدريج
..براحتك الادويه لازم تنتظم عليها
في الجامعه اروي ورغد في الكافتريه
رغد ..وحشتني بنت الاء
اروي ..تعالي نروحلها
..رغد ..اوك بقلك عمتلي اي انتي والمدعوق
اروي ..مش عارف يفاتح اخويا في حاجه
رغد بحزن ..ربنا يهدي سركوا
اروي بحزن ...ويهدي سركوا يا رغود
بصتلها بحزن...مش هيحصل انا عارفه
في المساء كانوا بيتعشوا
...مالك يا حبيبي
...مليش يا وردتي كلي
..انا اسفه
..علي اي يا وردتي
..علي انا عرفت انك عملت كده علشان تنقذني
..انا الي اسف يا وردتي علي الي حصل بس انا اكيد معزور انتي مكتوبه علي اسمي من صغرك
بحزن ..كنت اتمني بس اننا منوصلش للمرحله دي
بحزن ..انتي كنتي عاوزه تسبيني ليه تاني
بحزن..علشان انا مش للبيع انت انت اديت لابويا فلوس علشان نتجوز
..علي فكره انا روحت الشركه والفلوس دي كانت سلفه مني لابوكي علشان الشركه بتاعتكوا كانت مديونه وبس
بصتله ...ايوا وفي مقابل ده حضرتك قلتله انه يجوزك مني
...طب وانتي مدايقه اننا اتجوزنا
..جرح الماضي معلم لسه في قلبي لا وكمان ضفت عليه جرحين جداد مش هيتنسوا يا قيس
...مكنتيش عاوزانا نتجوز انا بسأل سؤال
...لا مكنتش عاوزه يا قيس علشان الي بيخون مره بيخون الف وقام ودخلت غرفتها ونامت وهو نام في الصالون
____________
بحبك مهما كانت الظروف
_____________
كنت عاوزه نفضل عشاق
___________
في الصباح الباكر كانت حسه بوجع في اسفل بطنها جدا قامت. استحمت وطلعت ملقتهوش في البيت وصحبها جوم.وقعدوا معاها لحد بليل جه دخل استحمي وغير وخرج من الغرفه غرف اكل لنفسوا وقعد علي السفره اكل وشال الاطباق وغسلهم وقعد جنبها علي الكنبه بيقرأ في كتاب كل ده وهي مستغرباه
صبا ..انت كويس
..اه
..في حاجه في السغل
..لا
..طب بتكلمني كده ليه
..مفيش
....مالك يا قيس
... اي ناويه تنكدي عليا ولا اي يا صبا
...انكد عليك انا غلطانه اني بطمن عليك قامت وقفت ودخلت غرفتها
رن تلفونها في الغرفه وفتحت الخط
قيس استغرب مين هيكلمها الساعه ١٢ بعد نص اليل وصحباتها كانوا عندها من الصبح
قيس ..انت بتفكر في اي مش فاهم
قيس برضوا ..انا هقوم اشرب مايه
..كذاااب انا قايم اتصنت دنتا كداب
قام وقرب من باب غرفتها وسمعها بتتكلم
...لا مخدش باله
.............
...متقلقش الجنين سقطوا خلاص يا قلبي
...............
...احلف يا قلبي يعني هتيجي تشوفني اخيرا
...............
....ايوا والهي يا ريت بسرعه لحسن قيس ده مللل ملل وانت وحشتني اوووي كمان
...........
ماشي يا حبيبي خد دي مووووووووه
فتح قيس الباب وهو مش مصدق ودانه وهي اترعبت والتلفون وقع من ايدها لما شفته وهووو...........


google-playkhamsatmostaqltradent