رواية اغتصاب صالونات الفصل الثاني 2 بقلم اية جنان
في صباح لم ينم فيه ابطالنا
خبط الباب قيص في الصالون عرف ان دول اهلهم راحلها اطوفتح الباب وهي اتنفضت من علي السرير
..اهلنا بره مشفش خلقتك بره ولا اسمعلك صوت وقلع السويت شيرت ولبس برنص حرير احمر وربط حزامه وبصلها لاخر مره وخرج وقفل الغرفه
قيس بتمثيل صوت نعاس ..ايووا
فتح الباب لقي ابوه واخواته وصاحبه يزيد وابوها وامها واخواتها وابن عملها
..اتفضلوا
نورا ام صبا ...فين عروستنا
اروي ..ايوا عملت اي في صحبتي
ابوه سامي ..بس بقي خلونا نوقعد اروي روحي حاتي العروسه
قيص بحده...العروسه تعبانه ونايمه سبوها تصحي براحتها
ضحك فادي واروي و معتز
ابوها كريم... شكلنا جينا في وقت غلط يا جماعه
غيث ابن عمها متوتر
معتز ..شكلنا عطلناهم يا عمي
قيس بص ليزيد صاحبه يزيد قرب منه
قيس بهمس ..خدهم وامشي انا مش طايق روحي
يزيد بأبتسامه ...شكلك مشغول اوي
بصله بحده فسكت
يزيد...طب يا جماعه العروسه نايمه والعريص طالع بقميص النوم ااا قصدي طالع بعلاته علينا يعني الواد عاوز ينام وانا عاوز انام.والعروسه نايمه احنا مدهل الاوض نريح شويه
قيس ...ناااعم
ضحكوا الكل ومشوا بعد ما بركوله
يذيد علي الباب ....براحه برااحه هه
قيس ..امشي يالا
وقفل في وشه الباب
دخل زي العاصفه علي غرفتها وقعد ادمها علي السرير
....واخرتها يا انسه
بصتله ...واخرتها في اي
..هنبقي اخوات تحت سقف واحد ولا هنبقي عشاق وعاصفير في السما
سكتت
...انتي بتحبي حد غيري
..انا مش بحبك اصلا
اتعصب ومسكها من شعرها ...انا اتعصبه انطقيبتحبي مين غيري يا بتتت
صبا بعدت عنه ..انا بكرهك
قيس ..قام وقف ...لا بتحبيني وهتحبيني انتي ملكي وليا بس حتي لو بتحبي حد غيري هتكوني ليا انتي ليا من قبل متتخلقي فاهمه
دموعها كانت في سباق
قييس زفر بشده وقعد وخدها في حضنه وقعد يطبطب عليها وهي هدأت ونامت في حضنه لما حس انها نامت بهدوء فزييع عدلها علي السرير ونام جنبها وخدها في حضنه وناموا
__________
شئتي أم أبيتي أنتي ملكي ولي فقط أنا أحبك
_________
مهما كنت قاسي وعنيف انا مش بطمن غير وانا معاك
_________
في المساء صحت وراسها تقيل جدا لقت نفسها في حضنه قامت من جنبه بعد محررت نفسها من سجن حضنه وقامت واتسحبت علي بره ودخلت المطبخ وحضرت اكل من الي كان جاهز اصلا
قيس فتح عينه وبص بره الاوضه هو صحي من اول محس بحركتها في حضنه قام وطلع لقها في المطبخ وكانت زي القمر وهي لابسه فستان طويل بالون الاحمر من الحرير عاريان الكتفين ومفتوح من عند الركبه لحد تحت دخل بهدوء ووقف وراها وحضنها جامد وكانت بتترعش بشده
قيس حط راسه في تجويف راقبتها ...انا اسف علشان خوفتك وشديتك من شعرك الصبح انا اسف يا قلبي مش هعمل كده تاني ومش هبعد عنك علشان بتترعشي كده لا انا هفضل جنبك وماسك فيكي لحد الاخر بحبك
صبا هدأت ..وانا
ابتسم ...انتي اي
....ا الاالاكل سخن
....وانا سخنت وانتي سخنتي مش ناويه تبردي ناري ولا اي
رجعت اترعشت تاني
بعد عنها...لا ده كده في حاجه كل مجبلك سيره الموضوع ده تترعبي كده اي يا صبا مالك
صبا ..مليش
قيس قرب منها وبص في عينها ...طب بقلك اي انا مش جعان انتي جعانه
..اه جعانه
شدها لحضنه ...انا هخليكي تشبعي يا وردتي
شالها و راح لاوضتهم وحطها علي السرير وقرب منها جامد ....بحبك
بخوف .....طيب
قرب من ودنها وباس رقبتها ...بحبك
ونزل لاخر رقبتها وحط ايده علي رقبتها وشد حبل عنقها بتاع الفستان وبص في عينها المغمضه ابتسم حط ايده علي اول رقبتها يتلامس رقبتها بصوابعه لحد بدايت صدرها ونزل صوابعه في بدايت الفستان ...صبا بتحبيني
متكلمتش ولا فتحت عينها ولكن كان هناك ابتسامه بلهاء علي وجهها فقرب اكتر
مخلااااااااص في اي عاوزين اي تاني كفايه قله ادب صحيح
في الصباح تحركت صبا قليلا وهي مغمضه تتذكر كل ما حدث امس وانها بالتأكيد فضحت امام زوجها انها ليست بنت بنوت فتحت عينها وبرقت ولفت راسها لورا تبص عليه لقته قاعد علي كرسي جنب السرير وعينه حمره وفي دموع علي وشه وبيبصلها بصه مخيفه
سلاااموووز