رواية اغتصاب صالونات الفصل العاشر 10 بقلم اية جنان
لبارت 10
فتح الباب لقي ...
/اي الي شايفه ده /
كان فيه لابتوب مفتوح علي صور لصبا وغيث كانت صور رومنسيه و صور استنوا ظهرت صوره لصبا بتبوس فيها غيث وهو بيبتسم قرب من الجهاز ودقق اوي شاف تاريخ الصور كانت من سنتين /يعني خانتي يعني حبه حد غيري /
مسك الاب ورماه علي الارض وقعد يكثر في اي حاجه قصاده ..هدفعكوا التمن هتموتوا هقتلكوا
___________
____________
عند رغد وفؤاد
فؤاد دخل الاوضه
رغد بصتله
فؤاد ...اخوكي تح...
جرت حضنته ..لا لا متعملش فيا كده انا موافقه موافقه علي اي حاجه بس ب بس
فوأد طبطب عليها ...اهدي اهدي واسمعيني انا مستحيل اوديكي للخطر بأديه يا روحي
...لا انت عاوز تخلص عليا انت عارف كويس علاقتي بأخويا مش زي علاقتك انت وصبا
...ممكن تهدي انا هفضل هنا جنبك ومعاكي ولو اخوكي دايقك تقليلي فورا حاولي تنسي الي فات اخوكي اتغير
...لامتغيرش
...اتغير بقاله فتره كبيره متغير علشان كده انا وافقت مش علشان بكرهك
...هيجوزني
...ده عند امه ليه هو انا مطلق وانا معرفش ا
....يعني اي
...يعني لو عاوزه ترجعي ففي اي وقت براحتك انا جوزك وده بيتك بس انا مقدرش ابعدك عن اخوكي حتي بعد متغير
...فؤاد انا بثق فيك بس لو متغيرش هتعمل اي
...سعتها هو الجني علي روحه انا مش هسمحله يأذيكي تاني يا حبي
... ط.طب بوو ص اقلك انا انا هروح معاه النهارده وانت تعالي خدني بكره
...حاضر بس مينفعش بالسرعه دي علي الاقل افضلي معاه لحد ميتجوز
....اي ده هو هيتجوز
بأبتسامه ...مفيش راجل بيتغير لوحده وقرب منها جدا مش عارف ليه انتوا جنس متعب وبتغيروا في اعدادتنا علطول
ضحكت لكن ام تكمل ضحكها فكان فؤاد اسرع لاخذ قبله منها
قاموا وهي مطمنه
/ هو اكيد مش هيرميني في النار نزلت وقابله اخوها طيب هو كشكل اتغير طريقت كلامه اتغيرت /
فؤاد ..يلا يا قلبي روحي اقعدي في العربيه
مشت رغد
فواد بالانجليزي لان جون مبيفهمش عربي وعمره منزل مصر ..جون اتعلم ماذا اذا اختك حدث لها شئ ستموت اذا علمت انك غصبتها فقط علي طعاما ما ستقتل
جون ...لا تقلق لن افعل هذه الاشياء الغبيه مجددا وايضا /بأحراج/لم اعد اشرب او اخذ مخدارات واتمني ان نرجع مثل السابق صديقي
...اذا فرحت حبيبتي اعلم اننا اكثر من السابق واذا بكت حبيبتي اعلم ان السابق لن يشفع لك عندي اتفهم جون
________________
صباح جديد
عند قيس مسك تلفونه رد عليه /هو منمش طول الليل هه/
..الوا
بالانجليزي..الوا ايوا يا باشا
.بالانجليزي ....هل هي في اميركا عند اخوها
...لا لا احد سافر غير اخوها وزوجته بس هي سافرت علي مكان تاني
....فين
...نيورك
....حسنا اريد معرفت اين هي بالظبط واحجز لي ايضا
___________
في الشركه
يزيد ...انتي ازاي تيجي هنا
واحده منعرفهاش ...زي الناس متخفش السنيوره مش هنا ارتاح
...مرتاح يا ختي هو انتي يا بت مفكره انك هتقلقيني انا
...طب اهدي كده
حط رجل علي الاخره ..انا هادي انتي الي هتموتي من غيظه
...حقه هتتجوزوا
....اه
....ليه
...علشان ده الطبيعي بحبها وبتحبني اي مالك
...طب وانا يا يزيد
....انتي تحمدي ربنا اني مفضحتكيش ادمها عموما اتجوزها بس واخليها تقطع علاقتها بيكي
....مش هتلحق تتجوزها علشان هقتلهالك قبل متفكر تسبني وترحلها
...انا طول عمري معاها امتي كنت معاكي علشان اسيبك وامتي سبتها علشان ارحلها بقلك اي مش حسه انك ناقصه اوووي وانتي بتعملي الحراكات دي
_______________
في المساء نزل قيس علي ارض نيورك
وراح علي مكان عارفه كويس
دق دق دق
فتحت الباب
صبا ...قيس. ا ا انت اي الي اجا بك
دخل بهدوء ..انتي ليه بتعملي كل ده هه ليه عملتلك اي علشان كل ده
...في اي بعدين عرفت طريقي منين
....ده الي همك بوصي يا صبا انا مش هتخانق انا جي اطلقك وامشي علشان تعيشي براحتك بقي مع ده شويه ومع ده حبه وكده يعني
...انت بتقول اي
...انتي طالق يا صبا والي في بطنك ده انا مش هسبهولك هتولديه وهاخده منك عارفه ليه مش حبا فيه لا علشان اقهرك وبس مشي وسابها خرج رجل من احد الغرف بقرف....هو ده الي بتحبيه ميستهلكيش صدقيني
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس بوصي صراحتنا عارفه ان البارت صغير معلش بارت بكره هيكون فيه احداث كتير
تأليف ايه البدري