اخر الروايات

رواية التوئمان كاملة بقلم اماني المغربي

رواية التوئمان كاملة بقلم اماني المغربي



لجزء الأول
رغدة بغضب ...... نهار ابوكي أسود إنتي بتقولي إي
بكت سهام.....إلي سمعتية ي رغدة
رغدة بغضب.... يعني إي إلي سمعتة عقلك دا كان فين لما فكرتي في جوز أختك
صرخت بها ... معرفش معرفش أنا فجاءة لقيت نفسي بغراق في تفاصيلة ضحكتة كلامة دمة الخفيف أنا بتعذب قوي ي رغدة
رغدة ببرود... ما اكيد لازم تتعذبي اومال كنتي عاوز تحبي جوز أختك وضميرك يبقا مستريح
سهام..... رغد بالله عليكي كفاية تأنيب فيا أنا فيا إلي مكفيني أنا حكيت ليكي عشان لقي ليا حل
مسكتها رغدة من زراعها بحدة..... وهي دي عاوز تفكير إنتي لازم تطلعية من دماغك وفورا.
شدت زراعها بغضب . .. يعني انا لو كنت عارفة اطلعة من دماغي كنت هاجي واحكي ليك لي
غطت وجهها بكف أيدها .... رغدة افهميني أنا بموت كل يوم لما بشوفهم مع بعض بحس إني عاوزة أموتها عشان يبقا ليا لوحدي
رغدة بصدمة ... انتي اتجننتي بتفكري تموتي توئمتك عشان بتشوفيها سعيدة مع جوزها لا يمكن تكوني طبيعية إنتي لازم تتعالجي
نظرت لها سهام بحزن.... .... تفتكري أنا مبسوطة بالي بيحصل معايا دا تفتكري سهل عليا إني يخطر في بالي إني أموت توئمتي نصي التاني
رغدة صعبت عليها سهام.... خلاص ي سهام أهم حاجة إنك عارفة إن إلي بتعملية دا حرام و غلط عشان كدا انتي لازم تمشي مع دكتور نفساني وتبعدي فترة من هنا لحد ما ترجعي سهام إلي أعرفها سهام إلي أهم حاجة عندها سلوي وأمها
سهام بحزن .. عندك حق أنا لازم اشوف دكتور نفسي
في مكان آخر
سلوي بضحك... بس ي مجنون هتفضحنا
ضحك مروان وهو حجزها بينة وبين الحيطة... انتي لي محساساني إني شقطتك ي بت إنتي مراتى وأم عيالي
سلوي بخجل من قربة.... مروان حد يشفنا
قرب منها اكتر ... ما يشوفنا واحد بيحب مراتة ومش قادر علي بعدها
سلوي ... والله ي ماما
ابتعد مروان عنها بخجل وتوتر ..... والله ي حماتي بنتك
عندما ألتفت لم يجد أحد ورائها
نظر إلي سلوي التي هربت من أمامة بضيق وجري وراها .. طب مش سايبك غير لما أخد البوسة
ضحكت سلوي و جريت... هههههههه ي مجنون أمي أو حد من عيالك هيقولوا إي لما يشوفك بتجري ورايا كدا
مروان ... هقولهم عاوز اربي مراتي من أول وجديد هههه
وهما بيجروا ما خدوش بالهم من الباب إلي اتفتح ودخلت سهام الشقة
مروان وهو بيجري خبط في سهام فا كانت هتقع مسكها ووقعت في حضنة
ضربات قلبها زادت ونطرت له بضعف
مروان بحب اخوي .... انتي كويسة
سلوي بخوف.... مش تحاسب ي مروان
غمز لها مروان ... ما انتي لو سمعتي الكلام من الاول ما كنش كل دا حصل
احمرت سلوي وضربتة في كتفة... بطل
ضحك مروان .... ههههههه طب يرضيكي ي سهومة اختك مش تديني بوسة
اتكسفت سلوي وصرخت فية ... مروان
حضنها مروان بحب ... قلبة ونبضاتة
نظرت لسهام بخجل وهي بتحاول تبعدة عنها
نظرت له حتي يبتعد ولكنة يرفع حاجبة لها ويبتسم
كانت سهام تتابعهم ونار تندلع من داخلها تكويها
سهام... عن إزنكوا
سلوي بضيق .. عجبك كدا
مروان بحب ... هو أي إلي عجبني ما كل إلي في البيت هنا عارف إني بعشقك وبموت فيكي
سلوي بضيق .... بس مش كدا ي مروان سهام تقول علينا إي
مروان .. هتقول علينا عشاق ما تجيبي بوسة بقا
قربت منة فظن إنها استسلمت اخير اقترب اكثر فدفعتة وجريت خارج الشقة ... تعيش وتأخد غيرها ههههههه هطلع اشوف ماما اتاخرت لي
كانت سهام تراقبهم من بعيد دون أن يلاحظوا وتنظر لاختها بكرة فهي احق بهذة السعادة هي من رائتة الاول وأحبتة الاول
سهام ..... رغدة انا قررت انا مش هسافر
رغدة بغضب يعني إي مش هتسافري
سهام بحقد .... يعني مش هسافر وهأخد إلي كان ليا من الاول
رغدة بصدمة ..... يعني إي
سهام بشر .... يعني مش هسيب مروان غير لما يكون جوزي
رغدة .... لا انتي بجد اتجننتي ومحتاجة تروحي السراية واحب اقولك إن إلي بتفكري فية استحالة يحصل
ا سهام .... وإي إلي هيخلية ما يحصلش
رغدة بقرف ... اولا لان مروان بيعشق اختك ثانيا بقا ودي الاهم إنة حرام اصلا مروان يتجوزك طول ما اختك عايشة
ابتسمت سهام شر .... يبقا خلاص نموتها
رائيكوا اتمني لو مش عجباكوا قولوا من غير شتايم وانا امسحها🙂
اسكريبت التوئمان

الثاني من هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close