recent
روايات مكتبة حواء

رواية فتاة التنمر الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر الفصل التاسع 9 بقلم ياسمينا

 فتاه التنمر /بقلم ياسمينا (الفصل التاسع)

*عند مراد *
ملك: احم هو انت ليه مش سامحت مليكه
مراد: اوعي تكوني مفكره انها جت انهارده علشاني لا علشان باباها وليه مش سامحتها لان في حاجات محدش يقدر يسامح فيها
ملك: بس انت بتعشقها
مراد: اه قولي لنفسك الكلام ده
ملك بضيق: بس انت جوزي وقرة
مراد بغضب: هششش متقوليش الكلمه دى
ملك بضحك: ليه بس دي جميله
مراد: ابوها كان عايز يقتلني وسليم انقذني في اخر لحظنه وغير كدا هي شتمت بابا الله يرحمو لا صعب انسه كل ده واعدي
ملك: وبعدين
مراد: لما عرفت ان ابوها تاجر مخدرات اقسم بالله قولت اني عمري ما هسبها هفضل معاها واحميها من شر الراجل ده كنت دايما انا الي بصرف عليها حتي الاكل انا الي بجيبو علشان متكولش ولا تلبس من فلوس حرام
ملك بحزن: انت بتحبها اوي
مراد: اوي وصدقيني مش هتوصلي للمكانه بتعتها انتي بتتعبي نفسك وخلاص انا لي مليكه وبس
ملك بثقه: انا عارفه اني مش هوصل لي مكانتها انا هوصل لي مكانه اكبر بكتير من مكانتها بس انت قول ياىب
مراد بصدمه: ايه الثقه دي يابنتي
ملك: انا مبخدش مكان حد يامراد هي الي سبتو
مراد بغضب: بس انا عايزو فاضي تمام
ملك: تؤتؤ طول عمري بشوف في روايات البطل هو الي بيجري ورا البطله علشان تحبو بس انا هغير الفكرة دي انت جوزي وحلالي يعني اي محاوله بعملها حلال حلاااال
مراد: يسلام ولو مش جوزك
ملك : اقسم بالله ماكنت عبرتك كنت حبيتك من بعيد لان كل حاجه ليها حدود تعرف ليه جت عشت معاك في فيلا لان امي ولا مهتمه بوجودي اتجوزت واحد بعد بابا ومش مهتمه بيا اصلا انا عشت طول حياتي في تنمر من شكلي محدش قالي كلمه حلوه غيرك محدش جبر بخطري غيرك حبيتك لان راجل وعقلك نضيف
مراد بهدوء: ملك انا محترم مشاعرك ليا بس صدقيني مش هقدر احبك
ملك بثقه: هتحبني المهم انا هروح المول اجيب شويه حاجات محتاجها
مراد بضيق: سبحان الله مش كنتي عايزه تهربي من يومين
ملك. بابتسامه:مستحيل اسيبك
ملك مشيت من قدامو وخرجت من المكتب وابتسمت بحزن وافتكرت الي حصل معاها امبارح...
فلاش باك...
ملك معرفتش تنام وقرارت تنزل الجنيه وفتحت باب الاوضه وانصدمت لما لقت مليكه قاعده في الارض
ملك: انتي هنا
مليكه بصتلها بكره وقالت: ارتاحتي كدا مبسوطه يعني بس عايزه افهمك ان مراد مش هيحب غيري
ملك: انا عارفه وممكن كمان اساعدك. تصلحيه
مليكه بسخريه: لا ياحبيبتي انا هوريكي انو كلب وهيجري ورايا
ملك بصدمه: كلب
مليكه بشر: ايوا ولما يجي هكسر قلبو زاي ماكسر قلبي
ملك بغضب: ابدا دا بيعشقك بس انتي متستهلوش وانا هعمل المستحيل علشان ميرجعلكيش تمام
مليكه بغرور: صدقيني مش هيحب غيري ولما يجيلي هندمو
ملك بتحدي: انا موافقه ندخل العبه دي بس انا كنت هساعدك انك تصالحي مراد بس انتي الانتقام عميكي ومش هتحسي بلي بتعمليه غير لما تخسري مراد ويلا امشي من هنا
مليكه بصتلها بسخريه وقالت: انتظريني
مليكه مشيت وملك قرارت تساعد ومراد....
انتهاء فلاش باك
ملك جت تطلع من القسم بس شافت مليكه ورامي بيتكلمو ف وقفت تسمعهم بهدوء
مليكه: ها قولت ايه
رامي: مش فاهم
مليكه: انا عايزه احرق قلب مراد ف علشان كدا هنتجوز جواز علي ورق
رامي بشر: امممم وبعدين
مليكه: بعدين دي سبها عليا
ملك اضايقت اووووي وقرارت تدخل تاني لي مراد....
ملك: مراد
مراد: ايه
ملك قربت منو ومسكت ايدو وقالت: ماما تعبانه اوي ومش هعرف اروحلها لوحدي
مراد: بجد طب اهدي هي فين دلوقتي
ملك بكدب: في الساحل
مراد بسخريه: ايه بتصيف
ملك: اوووف مش وقت هزارك ده
مراد: طيب يلا نروحلها
ملك: يلا
ملك ومراد خرجو من من القسم وملك كانت عايزه تخفي موضوع جواز مليكه عن مراد.......
________________________________________
عند هاني كان قاعد معا مامور القسم
هاني: ١٠ مليون جنينه وتخرجني من هنا
المامور بغضب: نعم
هاني بهدوء: ٢٠ وايه رايك مش هزود اكتر من كدا
المامور: طيب موافق
هاني: وعايز كل المعلومات الي تخص ملك دي والصغيره قبل الكبيره
المامور: طيب
هاني بخبث: وعايز كمان تخرج نانا واديك الي انت عايزو
المامور بطمع: ١٠ مليون
هاني.: ماشي المهم هاتلي نانا عايزها
المامور : تمام وانت جهز فلوسك
هانب: طيب
المامور خرج من مكتبو ودخل نانا
نانا: في ايه ياباشا هنفضل هنا ولا ايه
هاني: لا متخافيش المهم احكيلي عن ملك دي
نانا: انت قولتيلي انا وسليم نحط الالماس في معدة اي مريضه وكدا هنقدر نهربو وفعلا عملنا كدا والمريضه كانت ملك دي بس مراد بقا كان ذكي وخد ملك تحت جناحو
هاني: دلوقتي عايزين نطلع الالماس. من بطن ملك
نانا: بظبط بس نسبه نجاح العمليه صغيره جدا يعني ممكن تموت
هاني بغضب: تغور في داهيه
نانا: طب مراد
هاني بخبث: الي هيكسرو فراق مليكه وانا مستحيل اديلو بنتي ابدااااااا
نانا بسعاده: يعني هنخرج من هنا
هاني: ايوا
نانا فرحت اوي وقرارت اول ماتخرج تقتل تسنيم........
_________________________________________
*في عربيه مراد*
مراد: ايه الي واده مامتك الساحل
ملك بتوتر: تشم هوا اكيد
مراد: اه
ملك: مراد
مراد بصلها وقال: ها
ملك: ممكن تديني تلفونك
مراد: ليه
ملك بتوتر: احم يعني ارن علي ماما
مراد: مش معاكي تلفونك
ملك بنفاذ صبر: احنا فين دلوقتي
مراد : يعني في طريق الصحراوي كدا
ملك بتوتر: طب هقولك حاجه
مراد: ايه هي
ملك بدات تحكيلو عن مليكه والكلام الي كان بنهم
مراد بغضب: هو حقدك وصل لدرجه دي
ملك. بصدمه: نعم
مراد وقف العربيه وقال: ملك كدا كتير انا واثق في مليكه وهي بتحبني ومستحيل تعمل كدا
ملك بغضب: يوووووه حبك اعما بقولك هي قالتلي كدة انا مكنتش ناويه اقولك بس بجد كدا كتير ولازم تفهم انها بس عايزة. تنتقم منك
مراد: وليه متقوليش انك بتعملي كدا علشان
ملك قطعتو وقالت: علشان بحبك صح بس عايزه افهمك حاجه انا بحبك اه واقسم بالله كنت ناويه امبارح اساعدها وترجعو لبعض بس هي مش عايزه غير انها تشوفك مزلول تحت رجليها
مراد بغضب: بس بقا بس حقد وقرف بس
مراد ساق العربيه وقال بغضب: هرجع القاهره وسعتها انتي في حالك وانا في حالي
ملك بحزن: يعني ايه
مراد بغضب: اكتر حاجه بكرها الكدب واخرسي علي مانوصل
ملك سكتت وبصت علي طريق بحزن وحست ان مليكه فازت عليها وملك مش عايزه حاجه غير انها تنقذ مراد من الحب الاعما ده.... وفجاه مراد سمع صوت اشعار جاي من تلفونو فتح التلفون ودخل الواتس وكانت رساله من مليكه مراد فتح الرساله لقه فيها صورة مليكه ورامي وهما بيكتبو كتب الكتاب مراد وقف العربيه وملك اتخضت
مالك بخوف: في ايه يامراد
مراد بصلها وقال بصوت ضعيف: مليكه
ملك مسكت تلفون وشافت صوره وقالت بحزن: مش قولتلك
مراد بغضب: ليه تعمل كدا لييييييييييه
ملم: اهده
مراد: انا حبتها ياملك انا اصلا قولت نزعل اسبوع واتنين ونرحع محنا كل حياتنا كانت كدا بس انا عمري اصلا ماحاولت ابص لي بنت غيرها
ملك بحزن.: معلش هي الانتقام عامي عنيها
مراد بغضب: مهو ابوها اذا ابويا كتير وكان هيقتلو وابوها كان هيقتلني بس محاولتش اضحك عليها علشان حبيتها بصدق عمري ما حاولت اكسرها هي ليه تكسرني بشكل ده
ملك بصتلو بحزن مكنتش عارفه ترد تقول ايه
مراد: انا هروحلها لازم اوقف كل ده
مراد جاي يسوق العربيه بس ملك. مسكت ايدو وقالت: مهي عايزه كدا اوع تحققلها رغبتها هتجرحك يامراد صدقني
مراد بغضب: يعني اسبها تجوز غيري مستحيل مليكه دي ملكي اصلا
مراد ساق العربيه بسرعه
ملك بدموع: انا عايزه احميك مش اكتر والله انت كدا هتجرح نفسك اكتر
مراد: انتي بتعملي كل ده علشان بتحبيني
ملك حطت اديها علي ايدو الي بتسوق العربيه وقالت:انا ممكن اخليك تجوز اي بنت تحبها المهم تبقا مبسوط بس مستحيل اسيبك تكسر نفسك بنفسك
مراد مردش عليها ملك كانت عارفه انها. داخله في منافسه خسرانه بس هي كانت قويه وقرارت تحاول
ملك بتردد: ياانا ياهي
مراد بصلها بسخريه وقال: انتي داخله في منافسه
ملك حطت ايدها علي بوق مراد ومراد وقف العربيه
ملك: انا عارفه انها خسرانه بس انا بحبك اوي الحب الي من طرف واحد ده عذاب بس حبك لي مليكه اكبر عذاب تخيل الشخص الي بتحبو بياذيك بشكل ده مليكه الانتقام بقا جواها انت اه مش بتحبني بس ده احسن بكتير من ان حبيبك يأذيك بطريقه دي
مراد حاول يشيل اديها...
ملك بهدوء: عندك اختيارين اول اختيار انك تختارني وتديني شهر اخليك تحبني والاختيار التاني انك تختار مليكه وقلبك ينكسر بس انسه اني ابقا جمبك علشان انا حذرتك ولسا بحذرك
مراد بصلها بضيق
ملك: ها تختار مين
مراد شال ايدها وبصلها وقال....... هنعرف بعدين

google-playkhamsatmostaqltradent