أخر الاخبار

رواية احببت مشاغبة الفصل السابع 7

رواية احببت مشاغبة الفصل السابع 7


 احببت مشاغبه :الحلقه السابعه:

آسيل:جاسر
جاسر:امممممم
آسيل:هما ساكنين فين
جاسر:مين
آسيل:ايه الغباء ده
جاسر:سمعتك على فكره
آسيل:🙂🙂اهلك يعني
جاسر:اه هتعرفي
آسيل:اه ماشي
بعد فتره
آسيل:اوووووف بقا اتكلم معايا
جاسر:تعرفي تسكتي متتكلميش مش فايقلك اصلا
آسيل:مهو انا مش بحب اقعد ساكته كده ببقا هموت لو قعدت ساكته
جاسر:استغفر الله العظيم ايه المصيبه الي الواحد فيها دي تعرفي تسكتي حاولي تسكتي ماشي اسكتي
آسيل:مش هعرف خلاص هقولك نتكلم على ايه اهو تشغل الوقت احكيلي عن عيلتك احكي
جاسر:مش وقته هتعرفيهم
آسر:ولا
جاسر:نعم قولتي ايه
آسيل:اا مامقولتش حاجه بطل رخامه بقا احكيلي عنهم
جاسر:انتي طفله قوي
آسيل:ماشي احكي بقا
جاسر:لما اخلص مسمعش حسك تاني ولو سمعته هنزلك ف اي حته مقطوعه وادفنك فيها
آسيل ف سرها :دانا الي هوريك النجوم ف عز الضهر دلوقتي اما وريتك مبقاش انا
جاسر:هتوريني ازاي بقا
آسيل:ايه اوريك ايه
جاسر:لما تيجي تفكري مابينك وبين نفسك متعليش صوتك ها سمعتك
آسيل:😂😂😂بهزر مبتحبش تهزر
جاسر:لاء
آسيل وهى بتقلده:لاء
جاسر :هتزعلي
آسيل:هتزعلي
جاسر :هعمل حاجه تزعلك دلوقتي تندمي عليها
آسيل بعند :هعمل حاجه تزعلك دلوقتي وتندمي عليها ننينينيني خفت انا كده
فجأه وقفت العربيه بسرعه ارتدت آسيل لقدام بصدمه
آسيل:يابن المجانين
بصلها جاسر وابتسم بخبث وقرب عليها
آسيل:هههه بتعمل ايه لو سمحت وسع كده عيب انت بتقرب ليه
جاسر حط صباعه على بوقها
آسيل بصوت واطي خالص:احيييه ده هيغتصبني امممم
جاسر قرب عليها اكتر
آسيل:جاسر جاسر جاسر
جاسر:بس بق قرفتيني اعمل فيكي ايه ارميكي هنا لوحدك واسلط عليكي كلاب مسعوره تريحني منك
آسيل :اهون عليك
جاسر:ايه يختي
آسيل:دانت معندكش قلب عاوز تسيبني هنا لواحدي افرض كلب طلع كلني مش خايف عليا
جاسر:انا خايف على الكلب مش عليكي
آسيل بغضب:ليه ياخويا قالولك آكله لحوم بشر وحيوانات انا
جاسر:بت انتي انا هطلع بالعربيه اسمع صوتك تاني وربنا متخلنيش احلف اسيبك هنا لواحدك طبيعي مش هيهمني
آسيل:ولما يسألوك عليا
جاسر:كلت الكلب ماتت بعدها
آسيل:مجرم
جاسر:كلمه تاني وهزعلك انطقي بقا ولا قولي حاجه تاني
..............آسيل :جاسر جاسر
جاسر :اااه يادماغي حرام عليكي بقا انتي ايه دماغي هتنفجر ارحميني
آسيل:اتكلم معايا
جاسر:عندى تلات اخوات شباب متجوزين وعندى ولاد عمي متجوزين برضوا وماما عايشه طبعا بس بابا مات وكان ليه اخت ماتت هى كمان
بصت آسيل لجاسر لقته بيدمع قربت عليه وحضنته
آسيل:كل حاجه هتكون كويسه
جاسر:انتي عملتي ايه
بعدت آسيل بسرعه من حضنه
آسيل بصدمه :انا اسفه جدا جدا
جاسر بغضب:متقربيش مني تاني فاهمه
آسيل وعنيها مليانه دموع:حاضر
ساق جاسر العربيه وسكت مرضاش يتكلم بص عليها لقاها بتعيط
جاسر:كنا عيله حلوه اوي اخواتي بيحبوا بعض وكمان بابا كان بيحبنا قوي كنا اسعد عيله بمعنى الكلمه كانت اخى الفاكهه الي ف العيله كانت ضحكتها تملى المكان ماتت وسابت القصر زي المهجور ملهوش روح بابا زعل عليها مات ولاد عمي طيبين هما كمان بحبهم قوي وكذالك عمي ومراته بس كده
آسيل :طب عندهم اطفال
جاسر:ايوه اخواتي كل واحد عنده طفل وولاد عمي كمان عندهم اطفال
آسيل:انت حمستني جامد بسرعه عاوزه اشوفهم
قعدت تسقف بسعاده بصلها ابتسم إبتسامه صغيره وبص على الطريق ومشي
......................
عمو عمو جاسر جه هيييييه
آسيل:الله ايه العيال الاجانب دي
جاسر:ولاد اخواتي جاسر الصغير وده مصطفى وده ياسين
جريت آسيل عليهم
آسيل:هاي
جاسر الصغير:دي طنط مراتك ياعمو
جاسر:ايوه ياروح عمو اسمها آسيل
آسيل:طنط ايه ياشحط انت انا صغيره عمك هو الي عجز مش اكتر قولي آسيل يالا
بصلهاجاسر بإستغراب
جاسر:مجنونه
آسيل:هاتوا كلكوا حضن كبير يلا
حضنوها التلاته
آسيل:ايه العيال الكراميل دي انت امك اجنبيه
جاسر:امك
آسيل:مامي اجنبيه ياجسوره
جاسر: جسوره ؟ ماعلينا فعلا ماما من فرنسا
آسيل:الله واكبر انا قلت بردوا الابطال دول ميجوش من غير نحله كبيره
جاسر:نحله لاء انتي مجنونه فعلا
آسيل:يلا ياولاد دخلوني تعالوا نشوف المزز الي جوه
ياسين:بسرعه ياآسيل تعالي
........................
العيال :عمو جاسر جه عمو جاسر جه
اول لما دخل جاسر لقى العيله كلها قاعده مستنياه دخل على امه وحضنها
آسيل اول لما شافته بيحضنها عرفت انها امه دخلت براحه وباست ايديها وحضنتها
آسيا بسعاده:هى دي ياجاسر
جاسر :ايوه ياماما آسيل مراتي
آسيا:ياروحي انتي شكلك حلو اوي
آسيل:انتي الي مزه
الكل :😂😂😂😂😂😂😂😂
جاسر حط ايده على وشه :يخربيتك ربنا يخدك
آسيا:لاء ودمها خفيف انا حبتها اوي ياجاسر جميله اوي
آسيل:ياوليه بقولك انتي الي مزه انتي مش شايفه نفسك ولا ايه يلاااهوي لو ابويا عايش وشافك كان طلق امي من مازن
الكل 😂😂😂😂
آسر:جاسر
حضنه جاسر وحضن اخوته الباقيين وسلم على مرات عمه وولاد عمه كلهم وقعدوا سوا
آسيا:آسيل تعالي هنا جنبي
آسيل:بسرعه اهو .....انتوا حلوين كده ليه كل العيله الله واكبر مزز
آسر:😂😂😂😂مرات عسل اوي ياجاسر
جاسر:نعم قلت ايه
آسر:احم قصدي دمها خفيف يعني
آسيل:سيبك منه على طول غضبان كده نسميه انكل غضبان احكولي بقا انتوا جايين من اني كوكب
آسيا:😂😂😂ده ياسيتي خالد وده مدحت عيالي طبعا دي مرات خالد اسمها زينب ودي علياء مرات مدحت وده آسر مراته اسمها ملك بس مش هنا عند عيلتها شويه مشاكل كده صغننين
آسيل:هحلها سيبيها عليا انتي بس
آسيا:😂😂😂ياروحي ودول بقا عمك طه ودي مرات عمك اسمها فطيمه
آسيل:مزه برضوا زيك
فاطيمه:😂😂😂ياروحي انتي شوف الي بتميز
طه:بتجاملك مش اكتر اسكتي 😂😂😂
آسيل:لالاء اجامل ايه انتوا مزز فعلا كل واحد ابطل من التاني
فاطيمه:طلقني ياطه
آسيل:طلقها ياطه.....ايه ده استهدي ياعمتي مش كده ده شطان ودخل مابينكوا
طه:ماشي هطلقك
آسيا:سيبكم منهم هما على طول كده وده ياسيتي وليد ابنهم وده زين ابنهم برضوا ودول مراتاتهم هنا وساره
ودول عيالهم لسه صغيرين اوي
آسيل:وانا آسيل ياجماعه بعون الله عندي المقدره اخلي الواحد الي واخد سنه سجن ياخد اعدام خلصانه
الكل:😂😂😂😂😂😂😂
ملك :محاميه مش كده
آسيل:ايوه بس فاشله هحكلكوا علمت ايه مع اخويا
الاطفال :ايه
آسيل:ف مره
جاسر:احكي بعدين انا تعبان يلا نطلع نرتاح
آسيل:روح انت مش عاوزه اجي
آسيا:ياروحي انتي جايه من سفر متعب روحي ارتاحي وبكره نكمل كلام هنتكلم كتير اوي
آسيل:حاضر خلاص هقوم يلا تصبحوا على خير هنفطر سوا كلنا
آسيا:حاضر 😂😂😂😂😂
فاطيمه :عسوله اوي البنت دي
آسيا:حاسه انها هترجع للبيت ده روحه تاني روحه الي راحت بدون راجعه
مدحت:ربنا يرحمهم ياماما ادعيلهم كتير
................................
آسيل:لازم يعني تقومني مش عاوزه انام دلوقتي ايه ده
جاسر:شششش اسكتي بقا متعبتيش من الكلام ايه مكنه
آسيل:ايه مكنه
جاسر:كلمه تاني وهزعلك
آسيل:نينيني خوفت انا كده يامي يامي خاف ياعيد
جاسر بغضب:اسيل
آسيل:خلاص والله
دخل فتح اوضته لسه هيدخل راحه جريه وداخله قبله
آسيل:واواو الاوضه جامده زوحليقه ايه ده تحفه اوي بس مش حاسس ان لونها كئيب اسود
جاسر:ملكيش دعوه انتي تنامي فيها وبس متلمسيش حاجه فيها مفهوم
آسيل:لاء مش مفهوم دي اوضتي انا كمان وبعدين وسع كده خد المخده دي والبطانيه ونام على الارض مش هتضحك عليا وتنام على السرير ها فاكرني عبيطه
جاسر:نعم ياختي انا منمتش على الارض قبل كده
آسيل:معرفش انا بقا اتصرف اتعود
جاسر:نامي انتي وسعي كده
زق جاسر آسيل ونام على السرير
آسيل بضيق:لالاء قوم ايه ده مليش دعوه وربنا مانيمه على الارض قوم فز بقا متبقاش بارد انت رخم
جاسر:انا عاوز انا لو سمعت صوتك هنيمك تحت السرير لو مش عارفه تنامي على الارض الكنبه اهى نامي عليه او تعالي نامي جنبي
آسيل:اه انام جنبك ياخويا فالح
جاسر:خلاص اهبدي راسك ف الحيطه لو سمعت صوتك هتزعلي ماشي

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close