رواية فتاة التنمر الفصل السابع 7 بقلم ياسمينا
فتاه التنمر /بقلم ياسمينا (الفصل السابع )
مراد : الحكايه بدأت ب بابا الله يرحمو لما اكتشف انك بتشتغل في المخدرات وبابا كان ظابط شاطر جدا جمع عنك كل حاجه وانا كنت لسا سعتها في كليه الشرطه وقبل ما يموت ادني الورق الي يدل علي انك الحب مخدرات وقالي السر الخطير ده هو اه مات موته ربنا بس متنكرش انك كنت عايز تقتلو
مليكه بغضب : انت بتقول ايه يامراد
مراد تجاهلها وقال : انا مكنتش عارف اعمل ايه كنت بحب بنتك جدا ولسا بحبها المهم حاولت ابينلك اني سلوكي وحش ولما بقيت ظابط بعتلي نانا اكنها طعم عايز تعرف سلوكي عامل ازاي بظبط وبينتلك اني وحش وممكن اشتغل في مخدرات وبقينا نشتغل سوا سنه ... سنه وانا بجمع ادله وسليم صحبي اشتغل معايا اه وكمان مكنش يعرف أن دي لعبه
نانا بغضب : لازم يتسجن معانا
مراد بهدوء : هاتي دليل
مليكه بصريخ : متسحيل بابا يعمل كدا
تسنيم : لا عمل وانا سمعتو والله بوداني وهو بيتفق معا نانا
مليكه بغضب : بيتفق علي ايه
تسنيم : علي قتل مراد
مليكه بصت لي مراد ومراد قالها : ايه مش واثقه فيا
مليكه مردتش عليه ومراد قرب من هاني
مراد بهمس : وطبعا فكرة الالماس دي فكرتك
هاني بغضب : اوع تفكر اني هسيب البنت دي
مراد : ولا هتقدر تاذيها البنت دي بقت مراتي
هاني بصدمه : ايه
مراد أبتسم بخبث وافتكر الي حصل
فلاش باك
ملك نامت علي السرير بحزن مكنتش عارفه تعمل ايه وبعدين فكرت تهرب من شباك الحمام قامت من علي سرير وقربت من الحمام بس مراد دخل عليها فجاه
مراد : ها كنتي رايحه فين
ملك بخوف : مفيش
مراد مسك أيدها بغضب وقال : كنتي عايزه تهربي من شباك الحمام صح
مالك بصدمه : ها
مراد : تجوزني
مالك بصدمه : نعم
مراد : عايز افهمك حاجه انا بحب مليكه جدا مش بس بحبها بعشقها بس انا هتجوزك علشان سبب معين ومش هديكي فرصه ترفضي علشان انا كدا كدا قدرك ونصيبك
مالك بغضب : ايييييييه ياأخي ايه هو انا لعبه في ايدك حرام عليك موتني وخلاص
مراد ببرود : امضي
مراد كان معه دفتر
مراد : المأذون تحت هتجوزك علي سنة الله ورسولو متخافيش
ملك بغضب : مستحيل
مراد ضغط علي الجهاز وملك بدأت تصرخ
مراد : هااااا
ملك بدموع : متسحيل
مراد : خلاص استحملي
ملك الوجع زاد عليها وفضلت تصرخ ومراد غمض عينو بوجع مش عايز يأذيها اول مره يأذي حد كدا بس كل ده علشان مصلحتها
ملك بصريخ : خلاص مواقفه
مراد وقف الجهاز بسرعه وقرب منها وادلها الدفتر وقال ببرود : يلا امضي
ملك بدموع : انا بكرهك
ملك مسكت القلم بتعب ومضت وهو خد الدفتر وخرج بسرعه مكنش قادر يشوفها بتتوجع بسببوو........والمأذون كتب الكتاب وبقت مراتو .......
انتهاء الفلاش باك
مراد بهمس : وهاخد بنتك لاني بعشقها مقدرتش اسبها أو ابطل احبها
هاني بغضب : مستحيل فاهم
مراد بصوت عالي : خدوهم
مليكه بصريخ : مراد لا متسحيل
مليكه جريت علي باباها
هاني بغضب : اوعي تفضلي معه يامليكه
العساكر خدو هاني ونانا ومليكه بصت لي مراد بغضب
مراد : مليكه انا
مليكه بغضب : انت ايه انت خدت اكتر حد بحبو في حياتي
مراد بضيق : بس باباكي غلط
مليكه : لا مش بابا الي غلط انا الي غلطت
مراد بصدمه : غلطتي في ايه بظبط
مليكه بغضب : فاني وثقت فيك
مراد بغضب : انتي مبتفهميش بقولك باباكي تاجر مخدرات وكان عايز يقتلني
مليكه بغضب : كدب كدب كددددب
ملك قربت من مراد وقالت : يعني انت مش تاجر مخدرات
مراد : لا كنت في مأموريه ودي كانت وصية بابا قبل ما يموت اني اقبض عليه
مليكه بغضب : باباك ده مبيفهمش
مراد بصلها بغضب وضربها بقلم وقال : انتي بجد عمرك ماهتتغيري
مليكه بصريخ : انت بتضربني ماشي يامراد انا مش عايزه اشوف وشك تاني فاهم
مراد بصلها بصدمه ومليكه قلعت الخاتم ورمتو في وش مراد وبعدين جريت وطلعت برا الفيلا ومراد كان واقف مصدوم والكل معزيم مشيو وعبير قربت من ابنها وقالت : مراد
مراد مردش عليها
سليم : مراد انت كنت عارف انها ممكن متختركش
عبير بحزن : مراد رد علينا
مراد مردش ومشي من قدامهم ودخل الفيلا
عبير بحزن : هنعمل ايه
ملك : انا هشوفو
سليم بضيق : طيب
ملك دخلت الفيلا وبعدين طلعت اوضة مراد بس سمعت صوت تكسير
ملك : متخافيش ودخلي خليكي قويه ياملك وكمان طلع انسان كويس بس غريبه ليه اتجوزني
ملك سكتت دقيقه وبعدين قالت : ايوااااا علشان ميخدونيش معا هاني ده علشان قبل كدا لقو معايا مخدرات
ملك فتحت الباب بهدوء واول مافتحتو صرخت ...... مراد بصلها لقها حاطه أيدها علي رأسها قرب منها وقال : في ايه
ملك بدموع : رميت عليا الفازه راسي شكلها اتفتحت
مراد بص في الارض لقه الفازه مكسوره وبعدين مسك راس ملك وقال بحزن : انا اسف
ملك : من ساعت ماشوفتك وانا عماله اتصاب
مراد شال أيدها وشاف الجرح بتعها وقال بحزن : الجرح مش كبير
ملك : اه بس جرحك كبير
مراد بضيق : استني اجبلك قطن وشاش
مراد جاي يمشي بس ملك مسكت ايدو وقالت : استنا اتكلم معايا انا هسمع
مراد : لا
ملك : ليه
مراد بغضب : مليكه حب حياتي ازاي ازاي تسبني كدا
ملك بحزن : معلش
مراد بغضب : لااااا مفيش معلش هي ليه عملت كدا هي معقول بتحب باباه اكتر مني لدرجه انها مش شايفه انو كان عايز يقتلني
ملك : اهده
مراد بزعيق : مش ههده
مراد بص حواليه كان عايز يكسر اي حاجه بس ملك مسكت ايدو الاتنين
مراد بغضب : سبيني
ملك : مستحيل
مراد بضعف : انا بحبها اووووي هي ليه سبتني
ملك بدموع : مانا كمان كنت بحب رامي بس هو فضل يقولي كلام يكسر اي بنت
مراد حط راسو علي كتفها وقال بحزن : انا عملت كل ده علشانها
ملك حطت أيدها علي راسو بحزن وقالت : اهده
مراد حضنها وهي ابتسمت بحزن وبعدين حست انو بيعيط
ملك بصدمه : مراد انت بتعيط
مراد مردش كان حاسس انو خسر كل حاجه في حياتو مش عايز يحس بلوحده علشان كدا حضن ملك اكتر وقال : انا تعبت من ساعت ما بابا قالي السر ده واناكل يوم احلم أنها بتسبني بسبب باباها واهو الحلم اتحقق
ملك مكنتش عارفه تقولو ايه راحت حطت أيدها علي ضهرو وفضلت تقرا قران بصوت واطي ..ومراد بدأ يهده .............. وفجاه سمعو صوت مليكه وهي بتقول بدموع : مراد انا اسفه
مراد بص علي الباب بصدمه لقها داخله الأوضه وبعدين بصتلهم بصدمه
مليكه بصدمه : ايه ده انت حضنها كدا ليه
مراد طلع من حضن ملك وقال ببرود : جيتي ليه
مليكه بغضب : قبل اي كلام ياانا ياالبنت دي في البيت
مراد بص لي ملك وبعدين بص لي مليكه
مليكه بجمود : ها أنا ولا هي