recent
روايات مكتبة حواء

رواية فتاة التنمر الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر الفصل السادس 6 بقلم ياسمينا

 فتاه التنمر /بقلم ياسمينا (الفصل السادس)

مراد شال ايدو وقال : بصي قدامك حلين يااما تخرسي خالص يااما اقطعلك لسانك وخلص
ملك بغضب : لا طبعا مش هسكت موتني يلا
مراد بصلها بغضب وهي خافت وسليم دخل الحمام وقال : قفلت الباب
مراد بص لي ملك وقال : تعالي
مراد مسك أيدها وطلعو من الحمام وبعدين زقها علي سرير وراح يفتح الدولاب
ملك بغضب : عايزه امشي
مراد تجاهلها وطلع من دولاب حزام لون اسود عريض وكان مزروع فيه جهاز
مراد بصلها وقال : تعرفي الحزام ده ليه
ملك بخوف : ايه هتجلدني
سليم بضيق : من رأي نقتلها ونخلص
ملك بغضب: انا من رأي انت الي تموت ونخلص
مراد قرب من ملك
ملك بخوف : في ايه
مراد رفع التشرت بتعها وهي صرخت في وشو
ملك بغضب : انت عايز مني ايه ابعد عني أحسلك
مراد تجاهلها ولبسها الحزام علي وسطها
مراد : الحزم ده فيه تسجيل هيسجيل اي حاجه هتقوليها
ملك بغضب : هقلعو
مراد كان معه جهاز شبه التلفون وضغط علي جهاز وملك صرخت من الوجع
مراد بهدوء : كل ما هتقولي كلام مش هيعجبني الحزام هيكهربك ومش بس كدا دا كمان هيفضل يضيق علي وسطك
ملك بدموع : انا عملتلك ايه
مراد ببرود : حظك هو الي جابك في طريقي انا مالي المهم هتروحي تمارسي حياتك عادي جدا
ملك : مانا ممكن اشيلو
مراد بسخرية : جربي كدا
ملك حاولت تقلع الحزام بس معرفتش وقالت بدموع : طيب عايزه امشي
مراد : لا
ملك بصريخ : انت كمان طلعت زفت بجد مفيش حد حلو في الحياه دي وهمشي فاهم
مراد مسك أيدها بعنف وخدها وطلعو البلكونه وشاور بايدو وقال : شايفه كميه الحراسه دي جيبها علشانك علشان لو فكرتي تخرجي
ملك بغضب : يعني انت خطفتني
مراد : اه حاجه زاي كدا يلا علي اوضتك بقا
ملك بصتلو بحزن وجريت برا الاوضه ومراد دخل الاوضه لقه سليم ماسك مذكراتو وقال بصدمه : ايه ده يامراد
مراد قرب منو بغضب وخد المذكرات
مراد بغضب : ازاي تسمح لنفسك تمسك مذكراتي
سليم : انا خلاص قراتها
مراد بغضب : اوووف
سليم : طب ومليكه يعني انت حبك لي مليكه مزيف
مراد بصدق : لا ابدا والله انا بعشقها هي ملهاش دعوه بلعبه دي كلها
سليم : بس لما تعرف ممكن
مراد قطعو وقال : متقولش ممكن انا وهي هنتجوز بكرا
سليم بحزن : كنت شايل كل ده لوحدك
مراد بهدوء : خلاص قربت اخلص وبعد ما اخلص من كل لعبه دي هاخد مليكه وماما واسافر واكيد انت هتجي معايا
سليم بهدوء : تماااام .......
_____________________________________
*عند ملك دخلت اوصتها ..
ملك : اعمل ايه ياربي
ملك بصت علي تلفونها الي علي سرير ومسكتو وفتحت الفيس لقت رامي وافق علي ادد وبدأت تفكر تقولو ولا تكمل في خطتها
ملك : اقول لمين لشيطان علي شيطان الاتنين شياطين
ملك صرخت من وجع الحزام بدأ يضيق علي وسطها
ملك بغضب : خلاص مش هتكلم خلاص
الحزام بدأ يفك شويه وهي رفعت الشترت وشافتو وقالت في سرها : ربنا يخدك يامراد
ملك مسكت التلفون وبعتت لي رامي (هلو ممكن نتعرف )
رامي رد فورا وقال : اكيد
ملك بخبث : اسمي لارا
رامي : اسمك حلو وانا اسمي رامي
ملك : عندي 20 سنه
رامي ابتسم بخبث وقال في سرو : يعني صغيره سهل اضحك عليها .... وبعدين كتب (وانا ٣٠)
ملك بسخرية : ياه دانت كبير اوي
رامي : بس حلو صح
ملك بخبث : جدا جدا يعني
رامي فهم أنها بنت جريئه وده فرحو جدا وملك ابتسمت بسعاده وقالت : مبقاش ملك لو مكسرتش قلبك وفضحكتك يارامي ......
ملك قامت وفتحت الدولاب وطلعت بنطلون جينز وتشرت وبعدين بصت علي الحزام وقالت : مايمكن فيه كاميرا انا هروح لزفت ده افهم منو
ملك خرجت من اوضتها ودخلت اوضه مراد ملقتهوش وبعدين بصت علي بلكونه لقتها مفتوحه قربت منها ودخلت وبصت علي الجنينه لقت مراد معا مليكه وبيعملو فوتو سيشن ومليكه لابسه فستان ابيض قصير ومراد لابس قميص ابيض وبنطلون جينز وبيتصورو ملك ركزت معاهم اوي وشافت الفرحه الي في عين مليكه والحب الي في عين مراد وفتكرت كلام رامي
رامي بغضب : انتي عايزني اتجوز واحده شبه الدباديب دي منظر بنت دي تخينه اوي ياماما دي جمبي اكنها ستي
ملك عينيها دمعت وبعدين افتكرت كلام مراد
مراد :ده سفاح بيقتل البنات وبذات بقا الي بيلبسو قصير يعني هو مريض نفسي اصلا
ملك حطت أيدها علي فستان وقالت بخوف : أحلف
مراد بخبث : وبيغتصبهم
ملك : خدني معاك
مراد بابتسامه : هو ده الكلام يلا ......
ملك كانت عارفه انو بيكدب وانو عايزها تلبس طويل وهي فرحت اوي بده ملك مش عارفه تحدد مشاعرها تجاه مراد بس الي تعرفو أنها غيرانه ...........
مراد بص علي ملك الي كانت واقفه علي بلكونه وكانت سرحانه راح مسك الجهاز وضغط عليه وملك صرخت وبعدين بصت علي مراد لقتو بيبصلها راحت بصتلو بغضب وهو ابتسملها وملك افتكرت كلامو عن المخدرات راحت عينيها دمعت ودخلت الاوضه بسرعه .....
مليكه : مراد
مراد : ها
مليكه : وانا عملالك مفاجاه
مراد : امممم وايه هي بقا
مليكه بابتسامه : تعال اوريهالك
مليكه خدت مراد ودخلو الفيلا ....
_______________________________________
*في كافيه *
تسنيم كانت قاعده متوتره وبعدين سليم جاه وقعد قدامها
تسنيم : احم اتصلت عليا ليه
سليم : انا عرفت مين الي عايز يقتل مراد
تسنيم بحزن : يعني مش هتساعدني
سليم : لا هساعدك وانتي هتساعدني اخلص من نانا
تسنيم بخوف : لا قتل لا
سليم بضحك : لا طبعا هنسجنها
تسنيم بسعاده : اشطا ده الي انا عايزاه
سليم : طيب اسمعي الخطه
تسنيم : اوك ......
سليم بدأ يقولها الخطه .......
_________________________________________
*عند مراد ومليكه دخلو الاوضه الي قضو فيها كل طفولتهم ومراد أنصدم لما لقه الاوضه متجدده وفيها سرير اطفال
مليكه : دي هتبقى اوضه بنتنا أو ابننا
مراد : شكلها حلو اوي
مراد قرب من السرير وشاف الالعاب الي في سرير وفجاه جهاز التحكم بتاع الحزام وقع منو ومليكه شافتو وقربت منو وشالتو من الأرض
مليكه بستغراب : مراد هو
فجاه تلفون مراد رن
مراد : معلش ياحبيبتي لحظه
مراد خرج من الأوضه ومليكه بصت علي الجهاز
أما ملك رجعت اوضتها ومسكت تلفونها
ملك في سرها : لازم ارن علي البوليس وحكلهم كل حاجه واول ما يفتحو هقول الكلام بسرعه علشان مراد ملحقش يوقفني
ملك مسكت تلفونها ورنت عليهم وحد منهم رد
ملك بسرعه : انا عايزه ابلغ عن
ملك فجاه صرخت وتلفون وقع منها وفضلت تصرخ وحطت أيدها علي الحزام وحاولت تفكو بس بيكهربها ويضيق علي وسطها اكتر
أما مليكه كانت ماسكه الجهاز وعماله تضغط عليه وهي مش فاهمه حاجه وسامعه بس صريخ
مليكه : هو ايه الصريخ ده
ملك صرخها زاد ومراد سمعو وجري علي سلم ووصل اوضه ملك بقها واقعه في الارض وبتصرخ قرب منها بلهفه وقال مالك
ملك مقدرتش ترد ومراد حط ايدو في جيبو وملقاش الجهاز
مراد بصدمه : الجهاز فين
ملك بصريخ : همووووت
مراد نزل بسرعه من الأوضه ودخل اوضه الاطفال لقه مليكه ماسكه الجاهز قرب منها وخدو بغضب ووقفو وصريخ ملك هدي
مراد بغضب : انتي غبيه
مليكه بصدمه : انا
مراد بزعيق : حاجه متعرفهاش بتمسكيها ليه
مليكه بدموع : انا مكنتش قصدي
مليكه جت تمشي من قدامو بس هو مسك أيدها وقال : معلش مكنش قصدي
مليكه بحزن : عادي
مراد افتكر ملك وساب ايد مليكه وطلع اوضة ملك لقها نايمه في الارض وفاقده الواعي مراد قرب منها وشالها ونبها في سرير ومليكه كانت واقفه قدام باب الأوضه
مليكه : تعرف يامراد ملك دي لعنه وهدمر حبنا
مراد بصلها بصدمه وقال : هو انتي عارفه انها ملك
مليكه : ايوا سمعتك وأنت بتكلم معا مامتك مش دي ملك الي كانت في شرم بس اتغيرت اوي
مراد : وليه بتقولي أنها هدمر حبنا
مليكه بضيق : مش شايف انها بقت قريبه منك اوي
مراد : انا مش شايف غير حاجه واحده انك مش واثقه فيا
مليكه بغضب : ملهاش علاقه بثقه
مراد قرب منها ومسك وشها بهدوء وقال : انا بحبك انتي انتي مش بس حبيبتي انتي بنتي انا قلبي متعلق بيكي انتي متسحيل احب غيرك
مليكه حضنتو وقالت : طيب بس ملك دي تمشي
مراد بغموض : قرررررريب ...........
________________________________________
(تسريع في الأحداث ) تاني يوم مليكه كانت واقفه قدام مرايتها بفتسان الفرح وكانت فرحانه اوووي وبعدين سمعت حد بيندها من البلكونه
مليكه قربت من البلكونه وفتحتها ولقت مراد واقف
مليكه بضحك : ايه بقت تعمل زاي
مراد بغضب : ايه ده
مليكه : ايه
مراد قرب منها وقال : حلوه اوي ايدك الي باينه دي
مليكه بضحك : متخافش الطرحه هتخبيهم
مراد بضيق : اه كويس
مليكه مسكت ايدو ودخلو الاوضه ووقفو قدام المرايا
مليكه بسعاده : شوفت قمرات ازاي
مراد مسك أيدها وقال : ربنا يخليكي ليا
فجاه هاني ابو مليكه دخل وقرب منهم
هنا بابتسامه : مبرووووووك
مراد : الله يبارك فيك ياعمو
هاني بأس راس بنتو وقال : ربنا يحفظك يابنتي
مراد بصلو بخبث وهاني استغرب من بصاتو .......
______________________________________
*أما تسنيم كانت واقفه قدام الفيلا بثقه وكانت لابسه فستان احمر طويل وشعرها الاسود المفروض علي ضهرها ..
تسنيم دخلت الفيلا ولقت في الجنينه معازيم كتير وسليم واقف بيستقبلهم ......سليم اول ما شافها قرب منها ومسك أيدها وباس كف أيدها
سليم بهمس : عملتي الي قولتلك عليه
تسنيم بثقه : اه وانت
سليم وقف جمبها وحط ايدو علي كتفها وقال : كلوووو تمام
تسنيم بسخرية : شوفت نانا بتبصلنا ازاي هتكلنا بعنيها
سليم : هي طبعا هتفضل تسأل نفسها ازاي عرفتك
تسنيم بضحك : متعرفش الي هيحصلها بعد شويه......
سليم بص علي نانا ونانا كانت واقفه بتبصلهم بستغراب ....
________________________________________
في اوضه ملك ... ملك كانت واقفت قدام مرايتها وكانت لابسه فستان لونو فضي لامع وحطت أيدها علي وسطها كان الحزام ضيق عليها جدا وبعدين افتكرت كلام مراد
*فلاش باك *
ملك فاقت وبصت قدامها لقت مراد قاعد
ملك بصريخ : اقسم بالله لو مش مشتني من هناك لندمك
مراد مسك الجهاز وضغط عليه وهي صرخت
مراد : لما تكلمي معايا اتكلمي معايا عدل
ملك بدموع : انا بكرهك
مراد : محبتك أو كرهك مش مهمه عندي
ملك مردتش عليه ومراد قرب منها وقال : بصي ياملك انا مش عايزك تعيطي ابدا لاني بكره العياط
ملك بدموع : انا انخدعت في كل الناس وانت اخرهم انا بكرهكم كلكم
مراد بضيق : طيب بس عايز افهمك حاجه متحاوليش تهربي انتي كل حاجه مباحه ليكي هنا اكل شرب لبس تلفونات كل حاجه وهتفضلي معايا هناااا
ملك : ليييييه
مراد : علشان انا قدرك ... قدرك الي هيفضل معاكي دايما مش هيفارقك
مراد قام من قدامها وهي فضلت تعيط ....
انهاء فلاش باك ❤️
ملك بضيق : وانا مش عايزه قدري ده وفي اقرب فرصه ههرب
ملك نزلت لي جنينه لقت معزيم كتير متعرفهومش وبعدين وقفت علي جمب لوحدها وفضلت تبص علي صور مراد ومليكه الي متعلقه علي فيلا ابتسمت بحزن حاسه انها غيرانه .....
انتي بتعملي ايه هنا
ملك انصدمت ولفت وبصت علي شخص الي وراها
رامي بابستامه : هو انتي تعرفي مراد
ملك معرفتش ترد
رامي : لارا مالك
ملك بصت في الارض بتوتر وبعدين سمعو صوت اغاني ومراد ومليكه بيخرجو من الفيلا ورامي وقف جمب ملك ...... وملك لما شافتهم كدا كانت حاسه انها عايزه تعيط ومراد بص عليها وهي بصتلو بكره ومراد وصل مليكه الكوشه وبعدين سبها وقرب من رامي وملك
رامي : مبروك يامراد
مراد : الله يبارك فيك
مراد حضن ملك وهي انصدمت وبعدين حط ايدو علي وسطها وقال بهمس : عيني عليكي حاولي حتي تكلميه أو تقوليلو حاجه
رامي بستغراب : هو انتو تعرفو بعض
مراد : اه لارا بنت خالتي
مراد خرج من حضن ملك وملك بصتلو بصدمه وسألت نفسها هو عرف ازاي.........
مراد غمزلها وبعدين رجع تاني لي مليكه وهاني كان قاعد علي ترابيزه ومراد بصلو بخبث وهاني قلق وبعدين المأذون جاه
ومراد مسك ايد مليكه وراحو قعدو علي ترابيزه الي فيها المأذون
المأذون : يلا
هاني من غير اي مقدمات : مفيش جواز
الكل انصدم ومراد ابتسم وقال : ليه ياهاني
هاني بغضب : كدا
مراد : تمام استلم
فجاه البوليس هجم علي الفيلا وقربو من هاني وحطو المسدس علي راسو ومسكو نانا وفشتو شنطتها
واحد من العساكر : لقينا مخدرات في شنطتها يافندم
مراد بخبث : حلو اوي
نانا بصتلو بصدمه وبعدين تسنيم قربت منها وقالت بخبث : ايه ده ياطنط نانا بتشغلي في مخدرات
نانا بصتلها بغضب وقالت : انتي.
تسنيم بهمس : اه انا الي حطتو
هاني بغضب : هو في ايه
مليكه بخوف : هما عايزين من بابا ايه يامراد
مراد حاول يهديها وقال : اهدي ياحبييتي
سليم بسخرية : مكنش عايز يكمل الجوازه لانو كان ناوي يقتل مراد يوم فرحو وطبعا لما الراجل بتاعو اتاخر ومقتلش مراد قرار ميكملش الجوازه
مليكه بصدمه : ايه
مراد بثقه :


google-playkhamsatmostaqltradent