recent
روايات مكتبة حواء

رواية احببت مشاغبة الفصل الرابع 4

رواية احببت مشاغبة الفصل الرابع 4

احببت مشاغبه "الحلقه الرابعه

عزه :آسيل انتي يازفته قومي
آسيل:والله يادكتور ماعملت حاجه متسقطنيش
عزه:دكتور مين يابت المجنونه الي هيسقطك بت يازفته انتي قومي اتأخرتي على الجامعه بتاعتك اخلصي
قامت آسيل من سريرها مفزوعه اول لما سمعت امها بتقول انها اتأخرت
آسيل بسرعه:حرام عليكي ياشيخه مصحتنيش بدري ليه يلاااااهوي استغفر الله العظيم يارب هسقط بسببك يلااااهوي يانا ياما الساعه كام ياختي 😭😭😭😭😭هيسقطني منكم لله كلكم
عزه:فيه ايه يابت المجنونه انتي اهدي لسه بدري
آسيل:ايوه ياختي كلي بعقلي حلاوه مصحتنيش بدري ليه اهو هيفضحني قدام العيال ف الحامعه دلوقتي
عزه:انتي مجنونه لسه بدري الساعه خمسه الصبح لسه بس صحيتك عشان تفطري وتصلي ومتنميش تاني
آسيل:وقفتي قلبي ليه كده مش عيب ياوليه انتي لما تبقي ست كبيره وتكدبي انا هنام وسعي كده
عزه :انا كدابه ياتربيه وسخه انا الي غلطانه اصلا اني صحيتك نامي ربنا ياخدك
آسيل:ادعي قوي سمعاكي ايوه مانا بت الشغاله ف البيت ده وبعدين لسه المحاضره الساعه٩ مترعبنيش بقا
عزه: اتخمدي انا طالعه يارب ياشيخه تروحي متأخر والدكتور يربيكي بت ناقصه تربيه
آسيل راحت على السرير واتغطت بالبطانيه :ماشي اقفلي الباب وراكي
مشيت عزه وسابت نور الاوضه والباب مفتوح
آسيل:ياماما الباب والنور ياوليه طب وربنا مانا قايمه يالا بس ادفعوا فلوس الكهربا والنور بقا
💤💤💤💤💤💤
بعد كام ساعه صحيت آسيل من النوم ودخلت الحمام وطلعت لاقت اخوها وامها بيفطروا
آسيل:صباح الخير
بصتلها امها ومردتش ترد عليها
على:صباح النور مش راحه الجامعه ولا ايه
آسيل:راحه متزعليش بقا ياماما مني
عزه :بت انتي متتكلميش معايا تاني
حضنت امها
آسيل:ياماما بقا متزعليش
عزه:خلاص مش زعلانه وسعي كده وانتي خنقاني
آسيل:هييييه😁😁😁الساعه كام ياعلي
على :تسعه
آسيل بصدمه:كام احيييه
على:تسعه انتي طارشه
آسيل خلاص هتعيط:ليه ياماما ليه مصحتنيش ليه ااااه هسقط خلاص منكوا لله حرام عليكم انا مش بنتك انتي اثبتيلي اني بت الخدامه دلوقتي ااااه😭😭😭😭
عزه بغضب:ناولني الشبشب اما اقوم لبت الجزمه دي خدي يابت
جريت آسيل على اوضتها بسرعه ولبست وطلعت
على:اوصلك
عزه:لاء متوصلهاش خليها تتربي انا مصحياها من بدري بتتمرقع يالا على شغلك
آسيل:دانتوا بيت ظالم
عزه:الشبشب ياعلي مش هتتربي غير لما تاخد علقه
جريت آسيل لبرا اتصلت على رنا
رنا:الو انتي فين
آسيل:فكك دلوقتي الدكتور جه
رنا:لاء لسه
آسيل بفرحه:والله بجد
رنا:خلصي بسرعه عشان زمانه جاي انا نديت عليكي كتير مردتيش
آسيل:ماشي اقعدي ف المدرج الاول وحوشيلي مكان عشان مش ناقصاه هو كمان
...........................
وصلت للجامعه وجايه تدخل لاقت مازن واقف وبيشرح
آسيل:يابت الكدابه يارنا
عملت نفسها عبيطه وراحت داخله
مازن :استني عندك
آسيل:والله ماناقصه الي جابك خالص انت كمان
مازن:نعم
آسيل:ايوه يادكتور كنت عاوز حاجه
مازن:انا مش منبهك انك متدخليش بعدي المحاضره اتفضلي اطلعي برا
آسيل:لا والنبي كده كتير حرام عليك كده امي هى السبب مصحتنيش بدري والله 😭😭😭😭والنبي دخلني مش هعملها تاني اخر مره
مازن:قلتلك اطلعي برا اخلصي مش فاضي بسرعه
آسيل:يارنا ياكدابه طب وربنا لاربيكي هو ده الي لسه مجاش
بصتلها رنا بتوتر وضحكت
مازن:براااا
آسيل:خلاص ياخويا هتطردنا من الحرم المكي ياعني ياعم اما اروح افطر وانت دكتور تجيب مرض كده
مازن:على مكتبي اطلعي برا على مكتبي لو شوفتك برا المكتب هسقطك المكتب فيه كاميرا يعني لو مروحتيش دلوقتي هعرف وهتزعلي شبه الشطره كده بطلي لف وعلى المكتب عدل يلا برا اخلصي
آسيل:نينينبنينينينيني
مازن:برااا
جريت آسيل وطلعت على مكتبه دخلت وقعدت بعد شويه قامت تتفرج على المكتب شافت الكاميرا فوق على الصقف قعدت تشور بإيديها وتطلع لسانها وتعمل حراكات مجنونه وبعد كده قعدت تاني
قبل ماتخلص المحاضره بربع ساعه فتح مازن تليفونه وشافها وهى قدام الكاميرا
قعد يضحك بصوت عالي على منظرها البنات قعدوا يبصوله بسرحان كانت ضحكته حلوه اوي خطفتهم
مازن:خلاص ياشباب تقدروا تطلعوا كفايه كده
...........................
آسيل:بهوايا انتي قاعده معايا عنيكي ليا مرايا ياجمال مرايه العين وتجي
مازن :والله
آسيل :🙂🙂🙂انت جيت كن كنت بتسلي
مازن:بتتسلي ايوه
آسيل:فيه ايه اقف عندك بتقرب ليه كده
مازن بخبث وهو بيقرب منها
آسيل:ولا اثبت يالا مكانك وربنا اشقك نصين ولا
قرب اكتر
آسيل:😭😭😭والله لاغزك ابعد يالا
بعد مازن مره واحده وراح على مكتبه وبصلها
مازن:مقلتلكيش اقعدي قومي
آسيل:نعم هتزنبني يعني
مازن:قومي
آسيل:اهو اتنيلنا قمنا اما اشوف اخرتها ايه
مازن:اقعدي
آسيل:لا دانت عبيط بقا
مازن بصلها بصه خلتها تقعد مكانها ساكته
آسيل:دكتور
مازن:مش عاوز اسمع صوتك
آسيل:دكتور دكتور دكتور دكتور
مازن:والله
آسيل:خلينا نتكلم جد شويه بجد والله امي صحيتني متأخر
مازن:مش ذنبي انا لازم اجي الاقيكي موجوده قبلي
آسيل:اووووف بقا انت هتتعبني جامد
مازن:بت انتي خليكي مكانك كده انا طالع برا خمسه وجاي
آسيل:هاتلي شيبسي وشوكولاته معاك
مازن:نعم
آسيل:ف رعايه الله يادكتور
.............مازن :ايوه بص ياعلي اختي هتيجي الشركه عندك قعدها معاك وتلات ساعات كده هاتها وتعالى المكتب ف الفرع بتاعي
علي:اشطا ماشي اختك حلوه يالا
مازن:ماتتلم ياوسخ انت دي اختي
علة:😂😂😂😂آسيل عامله ايه
مازن:اختك مجنونه رسمي وكتاب الله انا غيرت رائيي مش عاوز اتجوز
على:😂😂😂😂البس انا حذرتك بس انت الي عملت فيها روميو
مازن:تعرف رغم انها مجنونه بس بحبها جامد يعني
على:لم نفسك يامازن
مازن:ياعم بحبها ياعم ماعبرلكش
على:لا متعبرليش ولم نفسك عشان متزعلش
مازن:اقفل ياد انت اغور ماتنساش اختي ياعلي
.......................
مازن:انسه اسيل
آسيل:اسيل بس يامز عادي هتكون جوزي مافيش داعي للمجامله
مازن:😂😂😂😂نعم
آسيل:يخربيت ضحكتك ايه ده ااااه انا عندي القلب يأخي ارحمني
مازن بجديه:اسيل
آسيل:ايوه
مازن:خدي الورق ده واطبعيه كل ورقه عشر طبعات على المطبعه الي هناك دي
آسيل:كتير
مازن:اخلصي
آسيل:يوووه ايه الظلم ده حاضر حاضر
.................بعد نص ساعه
آسيل:دكتور دكتور
مازن:اممممم
آسيل:دكتور
مازن:امممممم
آسيل:ماترد ياعم انت هتقعد تقول امممم كده كتير
مازن:عاوزه ايه يازفته انتي متقرفنيش
آسيل حطت ايديها على وسطها:مش عاجبك طلقني محدش غصبك
مازن:انتي بتقولي
آسيل:اقصد يعني عاوز اكل انا بقالي كتير ماكلتش حموت والنبي وحيات عيال
مازن:بس انت هتشحتي تاكلي ايه
آسيل بسعاده:ربنا يعمر بيتك ربنا يبعد عنك ولاد الحرام ربنا
مازن:آسيل متنرفزنيش عاوزه ايه
آسيل:ياااااه اسمي حلو اوي كده
مازن بإبتسامه:مجنونه
آسيل:بص تلاته حواوشي اتنين شاورمه علبه ايس كريم اربعه سندوتشات جبنه رمي و
مازن:نعم ياختي ايه ده كله
آسيل:استنى هكمل
مازن:تكملي ..تكملي ايه انتي اتهبلتي هتكلي ده كله ازاي عاوز اعرف
آسيل:زي الناس عادي يعني انت هتبصلي ف اللقمه كمان وبعدين مفطرتش بقولك
مازن:مفطرتيش ايه انا لو كنت ساندوتش كنتي كلتيني
آسيل:اكلك ايه بس دانا هعملك برواز واعلقه عندي واكتب عليه ممنوع الاقتراب او التصوير
مازن:🙂🙂🙂دانتي مجنونه رسمي
آسيل:متوهش قوم هات الفطار جعانه
مازن:امري لله مخلفك انا وناسيكي
قام مازن من على المكتب وفجأه قامت اسيل مفزوعه
مازن:ف ايه
آسيل:فار فار يادكتور
مازن:ياشيخه يارب ياكلك يريحني منك
آسيل:يادكتور بص اهو هناك اهو والله شنبه كبير ازاي شكله رئيس القبيله
مازن:رئيس ايه ياختي انتي هبله يابت انا ماشي
آسيل:والنبي متسبنيش هنا لواحدي انا لخاف من الفران
مازن:انا مش فاضي للعب العيال مش بت اختي هنا
آسيل:والنبي خدني معاك
فجأه نط الفار على آسيل قعدت تصرخ بصوت عالي وجريت على مازن استخبت ف حضنه
مازن بصدمه:اووووو
آسيل:ماشيه هياكلني
مازن مسكها وبصلها :متخفيش
آسيل سرحت ف عنيه:ايه
مازن:انا معاكي
آسيل:يارب ايه العين دي سامحني يارب اكيد غضبان عليا دلوقتي وعاوز تنزل عليا نيزك يفجرني اعذرني ايه ده
مازن:🙂🙂🙂نعم
آسيل:يخربيتك بس متتكلمش ايه ده انا قلبي هايقف
فجأه حست آسيل انها ف حضنه زقته وبصتله بصدمه
آسيل:وسع ياقليل الادب حاضني كده ليه
مازن:نعم ياختي انتي الي حضنتيني
آسيل:ايوه اايوه اتبلى عليا قوي مش بعيد انك تكون متفق مع الفار اصلا عشان اجري عليا كنت عارفه انك هتتحمرش بيا
مازن:بت بطلي جنان بقا حرام عليكي
آسيل:روح هاتلي الاكل بسرعه فورت دمي

google-playkhamsatmostaqltradent