recent
روايات مكتبة حواء

رواية عذراء ولكن فجر ومالك الفصل الرابع 4 بقلم بطوط

رواية عذراء ولكن فجر ومالك الفصل الرابع 4 بقلم بطوط

وليد لفها لي:اقولك انا انا هتجوزك
فجر بصدمه:قصدك تجوزني
وليد بسخريه:لا انا الي هتجوزك عشان
فجر تزقه بغضب:عشان اي انت مجنون ده انا بنتك
وليد بغضب اكبر:مش بنتي انتي مش بنتي
فجر بسخريه:مش بنتك ازاي فجر وليد محمد انا ولا بيتهيقلي
وليد يمسك كتفها ويقربها لي:لا بيتهيقلك انتي مش بنتي
زقته بقرف:امال انا اي
وليد بصراخ:انتي غلطت الست دي
تبص فجر ل زهره بصدمه:انا غلطه
وليد بغضب وصوت عالي:انتي مش بنتي انتي بنت حرام اساليها بقا جبتك منين
فجر بصت ل امها بضعف:قولي انو كداب قولي انو انو بيقول اي كلام
زهره حطت ايديها علي بؤقها وقاعدت تعيط
فجر بتلط بصراخ:قولي اني بحلم مش حقيقي انتو بعملو فيا كده لييي
وليد لفها لي:هريحك من كل ده و نجوز
فجر بغضب:نجوز اي يامتخلف انت ابويا فاهم ابويا
وليد بعصبيه:والله ما ابوكي انا اجوزت زهرة كنت حامل فيكي
فجر عقدت حاجبه:يعني اي حامل فيا يعني انتو جبتوني في الحرام
وليد بغضب:لا سترت علي امك مشيت مع واحد وغلطة معاه
زهرة بصراخ:مغلطش هو الي اعتدي عليا
فجر وقفت قدامها وهي بترجف:يعني انا بنت حرام
زهرة بعيط:مش بايد انا كنت مخطوبه لي وليد وكنت بروح ل بابا الشغل اوديلو اكل كان شغال عند راجل غني كان عندو تلت ولاد وبنتين مكنوش بيطقوني البنات و كان الكبير معجب بيا وتقدم ل بابا ورفض
فجر حاسه انها بتحلم اكيد بتحلم
زهرة مسحت دموعها وبصوت مبحوح:كان الصغير مش كويس كان بتاع ستات ودايما يتحرش بيا بس انا صديتو وفي يوم كنت عندهم قدمولي عصير شربتو وبعدين قاعد تعيط بحرقه
فجر قلبه بيوجعها:بعدين
زهره بعيط:قومت لقتني من غير هدوم وكنت نايمه في اوضة سعيد
فجر:سعيد مين
زهره بعيط:ده ده الي كان بيضيقني وبيتحرش بيا محستش بنفسي غير وانا بخد هدوم وبطلع كان السرير كلو دم مكنتش قدرا اقول ل حد حاجه ولا اعرف حد كنت خايفه وطبعا دول ناس وصله ومكنوش هيعترفو بغلطهم وانا
فجر بصراخ:انتي اييييي يا شيخه
زهره بعيط وصراخ مماثل:انا خوفت اه خوفت دول ناس وصله مجبتش سيره ل حد و مع الوقت اكتشفت اني حامل
فجر غمضت عينها بالم
زهره بعيط:بطني بقت بتكبر ملقتش غير وليد حكتلو كل حاجه بصدق وكنت مستنيه يفسخ الخطوبه بس محصلش قرار يتمسك بيها فرحت وتجوزنا علي الضيق معملناش فرح وسفرنا فطره كنت في السابع وولدتك هناك في المستشفي والدكتور قال انكم تؤام
فجر قلبه دق:الحضن الحنين ولفت ل امها هو ولد صح
زهره بعيط:لا ده كان كيس مايه ضربنلك شهاده مزورة بتاريخ بعدها بتلت سنين
فجر بصدمه:يعني اي
وليد بسخريه:يعني انتي مولده وشهادة ميلاد لسه مطلعتش ولما تمتي تلت سنين طلعنلك الشهاده ومفراق طبعا لانك حاجمك كان مساعدك
فجر بسخريه:يعني انا مش الطفله الذكيه الي مسابقه سنه
وليد بصلها بشغف وقربها منو:لا انتي مسابقه سنك في كل حاجه فكره لما سفرنا كان عندك كام سنه
فجر زقتو بقرف:تسع سنين
وليد:لا اتناشر سنه
فجر مسكت راسها ونهارت علي الارض:يعني اي
وليد قعد علي ركبته جنبه:يعني انا ربيتك وليا حق فيكي
فجر زقته بغضب:يااخي كسر حقك انا زاي بنتك
وليد بغضب:بس مش بنتي ذنبي اي اخد حاجه مستعمله
فجر بصتلو بصدمه:اي الي بتقوله دي مراتك
وليد بشغف:انتي الي هتبقي مراتي وكل حاجه
فجر بغضب:مينفعش انت متجوز امي انت عبيط
وليد بغضب:اطلقها وتجوزك مانا مش هسيبك
فجر بصراخ:مينفعش حته لو طلقتها
وليد بشر:مهو الي في دماغي لو مختوش بالحلال يبقا بالحرام
فجر بصلو بخوف:انت بتقلع القميص لي
بداء يتهجم علي فجر وهي بتصراخ وتزقه
مالك كان قاعد في الاجتماع متربع تربيزه الاجتماعات وبيشرح الصفقه الجديده فجاه حس قلبه اتقبض مسكو وضغط علي بوجع
طارق ميل علي بهمس:انت كويس
مالك وهو بيان دليل انو بيتالم:كويس وبصلهم ببرود الاجتماع خلص علي كده اتفضلو
طارق فضل قاعد مكانو:مالك
مالك حس قلبه هدي شويه:مفيش وسابو وخرج
فجر زقتو برجليه وقامت ترفع كتفه الي قطعو
وليد قام بغضب:لو فكره هسكت عن حقي تبقي حماره
فجر بصت علي السفره لقت سكينه علي طبق الفاكه سحبتها وبصتلو بغل:حق اي يا ابو حق انت واحد حقير
وليد بصلها بسخريه:هو حلال ل ناس وحرام ل الي رباكي
فجر عرفت انو بيلمح علي مالك بصتلو بغضب:اخر الكلام انت عايز اي
وليد قاعد وحط رجل علي رجل:عايزك انتي
فجر بعصبيه:ده لما تلحس كوعك بايدك
وليد ابتسم:يبقا هقول انك مش بنتي وانك بنت حرام
فجر ربعت ايديها وبتحدي:هيبقا اشرف ليا من القرف الي بتقوله
وليد غضب:متفتكريش انو كلام علي الفاضيه استني وسابها ودخل جوه
فجر بصت ل زهره الي بصتلها بدموع
فجر خانته دمعه:مش عارفه ازعل منك ولا عليكي بس الي اعرفو مش هسيبك مع الحيوان ده ولا انتي وتبص ل فادي الي بيعيط ولا ابنك
وليد خرج ورمه ورقه عليها:ده يوم متولدي وده يوم مسجلتك ورمه الورق عليها
فجر وطت مسكت الورق وبصت فيه:ده في فرق اربع سنين
وليد بسخريه:عشان تعرفي اني مش بكدب
فجر قعدت جنب الورق:يعني لما سافرنا كان عندي كام
وليد ولع سجاره وهو بيبصلها بستخفاف:13سنه
فجر عقدت حاجبه:لا تسعه وازاي مش هبقا عارفه سني
وليد ببرود:كنا بنحطلك حبوب في الاكل
فجر بصتلهم بصدمه:حبوب اي دي
زهره بصت ل وليد بحقد:كان ببحطلك حبوب متبقيش مركزه بين الايام وكنتي دايما بتنسي مكان الحاجه وبتنسي حاجات
فجر بتفتكر
فلاش باااك
فجر:بابا يا بابا عايزه فلوس
وليد ابتسم:عايزه كام
فجر:خمسين جنيه
وليد حط ايدو في جيبو:خدي يا ستي
فجر بصت ل الفلوس: مسالتنيش هعمل ببهم اي
وليد:مش مهم المهم انتي عايزهم هاتي بوسه ل بابي بقا
فجر جريت عليه وبست خدو ووليد حضنها
فجر:بابا انت نمت ولا اي هتخنق
وليد بعد عنها بضحك:طب خشي ذكري
فجر دخلت وحطت الفلوس تحت المخده
زهره:فجر خدي اشربي العصير ده
فجر بفرحه:فروله هاتي خادتو وشربتو دفعه واحده
زهره بتبصلها بحزن
فجر بصت ل الكوبيه:انتي مشربتيش ولا اي
زهره ابتسمت:شربت
فجر شهقت وقعدت تدور في الرفوف وجيوبها
زهره عقدت حاجبها:انتي بدوري علي اي
فجر بعيط:الخمسين جنيه وعملها تدور وسبتها وخرجت تدور برا
زهره خرجت وراها
فجر:بابا مشفتش الفلوس
وليد بزعيق:مش انا ادتهلك
فجر مسكت راسها وضغطت عليها بعيط:مش فكره مش فكره حاجه
زهره بصت ل وليد بخوف
وليد قرب منها ومسك كتفها:لو ملقتهمش هديكي غيرهم ممكن تهدي هتتعبي
باااك
فجر بدموع:يعني انا مبنسش ولك ده تكمل بزعيق بسببكم
زهره بعيط:انا بحميكي
فجر بصتلهم بقرف:انا هنزل مصر ونهارده
وليد قام بغضب:لو نزلتي هسحبك من الفيزا اسمي كل حاجه انتي فيها
فجر وقفت قدامه وبحده:انا اقرف اني افضل اشيل اسمك انا ليا اب وهو الي هيشيلو
زهره بعيط:مش هيعترفو بيكي
فجر بصراخ:مش بمزاجهم غصب عنهم هيعترفو
وليد شدها لي:لي عايزه الشقه انسي كل ده واخدك ونروح حته بعيد
فجر زقته بقرف وبصت ل زهره:هتيجي معايه ولا هتقعدي معاه
وليد بغضب:لو هتمشي ملهش قاعد هنا
فجر دخلها اوضتها
وليد دخل وراه:بهدوم الي عليكي يا شاطره
فجر بجمود:الكتاب التيشيرت دي مش حاجتك ده بتاع مالك
وليد بغضب:هتجيلي تاني وتبوسي ايدي عشان مقتلهوش
فجر بصتلو بقرف وخرج لقت زهره بتلف الطرحه
زهره جت تشيل فادي
فجر:انا هشيلو وميلت رفعتو
وليد شدو بغضب:ابني مش هيمشي من هنا
زهره مسكت ايد فادي بصراخ:لا انا مش هسيب ابني
وليد بص ل فجر بسخري:يبقا اختاري يا احنا يا بنت الحرام دي
زهره بصت ل فجر وبصت ل فادي الي بيعيط
فجر في سره:مش هتعملي زاي كل مره
زهره راحت نحيت وليد وفادي
وليد ببرود:تقدري تخشي انتي كمان لو وفقتي علي شرطي
زهره بصدمه:انت بتقول اي
فجر بسخريه:مصدمه من الي هو بيقوله ومش مصدومه من نفسك وسبتهم وطلعت
وليد بصراخ:هترجعي لو مش بمزاجك غصب عنك سمعني
فجر مشيه في الشارع وكل شويه ترفع كمها المقطوع
عربيه جي من بعيد فجر وقفت وحطت ايديها علي قلبها
فجاه العربيه جت وعدت من جنبها بسرعه
فجر:اهدي في اي مش هتخافي دلوقتي هعمل اي قاعدت في نص الشارع تعيط حاسه بالخوف
فجر بعيط:فينك يا مالك
:مينفعش عمار
فجر اتنفضت وبصت وراه لقت وشب بعيون زرقاء وشعر اسود تقيل وعندو دقن خفيفه بس قاعد علي كرسي:انت مالك انت
عمار:بصراحه مهنش عليا عيطك
فجر بغضب:عيب عليك الي بتعملو ده ربنا يعمل فيك اي اكتر من كده
بصلها بحزن:انا اسف وزق الكرسي كان ماشي
فجر قامت بسرعه مسكت الكرسي:استني
عمار التفت ليها:اي لسه هتقولي حاجه تانيه
فجر باست راسو وبصت ل الارض:اسفه
عمار اتصدم وحط ايدو علي راسو:ها
فجر ركزت ل الي عملتو وبرقت:ها
عمار بضحك:شكلك عفويه زياده عن اللزوم
فجر ابتسمت:اسفه ل الي قولتله
عمار:بما اننا صحاب ده شعرك
فجر بضحك:صحاب حته واحده ايو شعري بتسال لي
عمار:اصلو شويه وهيلمس الارض
فجر بضيق:قول اعوذب برب الفلق يا جدع
شب نزل من العربيه بضيق:عمار هنتاخر علي الطيار
عمار:جي اهو
فجر:هو انت مسافر
عمار ببتسامه:كنت جي هنا ل شغل ونازل مصر
فجر:مصر
عمار:عن اذنك وراح نحيت العربيه
فجر بتفكير:هي دي فرصتي فتحت شنطت عربيه من العربيات الي وقفه ودخلت فيها وساق بسرعه
فجر كل شويه تتخبط:منك لله يا الي بتسوق لقت العربيه وقفت فتحت الباب براحه ونزلت لقت شبين وقفين ولبسين بدل غمقه جنب عمار وفي تلاته بودي جارد
فجر:شكلهم ناس واصلها عيييي طياره خاصه احسن بردو المشكله هخش ازاي
واحد من البودي جارد خد بالو منها وبزعيق:ها انتي
فجر انتفضت
شب من الي وقف جنب عمار قرب منها بغضب:انتي اي موقفك هنا يا شحاته
فجر بغضب:انا مش شحاته انت ازاي بتتكلم كده ياض
بصلها بغضب:ياض مين يا بنت انتي ياجربوعها
عمار بزعيق:عمرو
عمرو بضيق:انت مش شايف بتبجح ازاي
عمار قرب ببتسامه:اي جابك هنا
فجر بوزت:عايزه اجي معاكم
عمرو بغضب:تجي فين هي رحله
فجر بغضب:انا لازم اروح مصر انت غبي كده لييي ياض
عمرو بعصبيه:والله همد ايدي عليكي
عمار:بااااس
عمرو وفجر سكتو بس بيبصو لبعض بغضب
عمار بص ل فجر:ضروري تسافري
فجر بصتلو برجاء:ايو مسالت حياه او موت
عمار ابتسم:خلاص هنخدك معانه
فجر قاعد تنط بفرحه:ميرسي اوي ليك
عمرو بصها بقرف وسبهم ومشي
فجر بضيق:هو انا عملتلو حاجه
عمار بضحك:لا انتي شبه حد هو مبيحبوش
عمار مسك ايديها:يلا اعرفك علي اخواتي وعيال عمي
فجر:طبعا عمرو ابن عمك
عمار بضحك:لا اخويا
فجر بصدمه:اي جاب القلع جنب البحر
عمار ضحك بصوت عالي:مين القلعه ومين البحر
الشباب لفو وبصو ل عمار بصدمه:ده بيضحك
فجر بصتلهم ببتسامه:لو الرخم ده اخوك يبقا ده ابن عمك
عمرو بغضب:بنت متتلمي
فجر بغضب:شايفني متبعتره اولا
عمرو ابتسم وده وشه النحيه التانيه
فجر بضحك:اهو ضحك يبقا قلبه مال
:انتي جيه تشقتيهم كلهم
بصت فجر ل الي كان ساكت وبصت ل عمار:مين ده
عمار بصلو بضيق:ابن عمي اسمو ادم
فجر بصتلو بقرف ومردتش
عمرو:يلا نطلع ممكن توعي عشان اطلع عمار الطياره
فجر:ومطلعوش انا لي هو صحبي وبصت ل عمار مش انت صحبي
عمار بضحك:صحبك بس مش هتقدري
فجر زقت الكرسي بثقه:انت لسه متعرفنيش لقت سلمتين قدمها
عمرو بسخريه:وقفتي لي
فجر رجعت لي وراه وميلت رفعت الكرسي عدت السلمتين ونزلتو وبست ل عمرو بستخفاف ومشيت
عمار بصدمه:انتي رفعتي ازاي
فجر بضحك:كنت بروح الجيم ولعلمك برفع اوزان انا
عمار بضحك:باين
ادم بضيق:مش شايف البنت دي هتاكل عقل عمار
عمرو ابتسم:بالعكس عمار بقالو كتير مضحكش من ايام الي متتسماش
ادم في سرو:هتبوظلي شغلي كلو لا مش هسمح
فجر قعده في الطياره وفجاه مسكت راسها:الكتاب
عمار:كتاب اي
فجر جريت برا الطياره ورحت نحيت العربيه لقتها اتحركو جريت وراهم
فجر بصراخ:استني بقولك استني
العربيه وقفت فجر جريت عليها وهي بتاخد نفسها بصعوبها وفتحت الشنطه طلعط الكتاب وتيشيرت وقعت في الارض تتنفس
عمرو بغضب:بطلعني زاي البهيم وراكي عشان كتاب
فجر وهي بتتنفس بصعوبه:من غير زي
عمرو بغضب:تقصدي اي منك ل الله يا عمار
فجر قامت وحست بوجع في رجلها:ااه
عمرو بضيق:ليها حق توجعك وانتي بتجري علي الاسفلت حافيه كويس انها مكسرتش
فجر بصتلو بضيق:ربنا يهدك بتقر عليا
عمرو بغضب:انا غلطان ان مردتش نسفر من غيرك خليكي هنا وسابها ومشي
فجر جريت مسكت ايدو:لا ونبي خدوني معاكم
عمرو بضلها بضيق:اتزفتي
فجر بضيق وهي سنده عليه:هتموت لو كلمتني عدل
عمرو بصلها بضيق وسكت ركبه الطياره وتحركة
فجر قاعده في زاويه وفتحت الكتاب وبصت ل صورت مالك وبدات تدمع
فجر بعيط:كل الي بيحصلي ده وانت مش جنبي وكل يوم تخلف بوعودك قولت محدش هياذيني وانت عايش قولت مش هتسبني سبتني لي عارف وبدات تمسح دموع كنت فكره اني بحبك بقلب طفله طلعت مش عارفه حاجه خالص حته سني مش عرفه نامت فجر مكانه
طلع الصبح ونزلت الطياره ارض مصر
صحيت فجر وهي بتفرك عينيه
عمار ابتسم:صباح الخير
فجر:صباح النور
عمار:ممكن نوصلك في طريقنا
فجر باحراج:لا مش عايزه اتعبك اكتر من كده
عمرو:يلا بالمره اكيد معكيش فلوس كمان خدي
فجر بصت ل الفلوس وبصت ل عمرو:انا مش شحاته وانا هعرف اتصرف عن اذنك وسبتو وطلعت
عمار بغضب:لي تكسفه كده
عمرو بضيق:الي حصل بقا
فجر طلعت برا وهي بتعيط لقت عربيه:لو سمحت
العربيه وقفت:خير يا انسه
فجر بتفرك ايديها:هي امبابه بعيده عن هنا
الشب:اه تحبي اوصلك
فجر:بس انا معيش فلوس
الشب ابتسم:انا كده كده رايح خليها علي الله
فجر ابتسمت وركبت وراه وبصت ل صورة مالك:دايما جيبلي الحظ يا قمر انت ثواني بس انا زعلانه منك ياوحش انت وسرحت ياتره خلفت
عمار بغضب:اطلع شوفها طيب
عمرو طلع بضيق وقاعد يدور عليها ملقهش رجع ل عمار:مش برا
عمار بصلو بحزن وسكت
عمرو قرب منو وهو موطي راسو:انت زعلت مني
عمار رجع لجموده:لا
عمرو بحزن:انا مكنش قصدي ازعلها انت عارف طبعي
عمار بضيق:هي متعرفهوش
عمرو:طيب اي يرضيك دلوقتي انا ممكن ادور عليها و
عمار:ملوش لزوم يلا هنتاخر علي جدي
فجر باس:هنا تمام اوي
الشب وقف:محتاجه حاجه
فجر ابتسمت:تسلم يا جدع متشكره اوي اوي
الشب ابتسم:لا ولا يهمك
نزلت فجر ودخلت البيت وخبطتت
الباب اتفتح وبصتلها بصدمه:زهره
فجر ابتسمت:لا يا خالتو عفاف انا فجر
عفاف شدتها وخضنتها جامد:انتو جيتو خشي خشي فين امك
فجر دخلت وهي بتعرج:طب متاكلني الاول والله جعانه
عفاف بضحك:الحلو كلو ليكي خشي انتي خدي دش ولبسي حاجه من عندي
فجر ابتسمت:حاضر دخلت خدت دش ولبست بجامه من الدولاب وخرجت وهي بتسرح شعرها
عفاف:الاكل ياقمر
فجر كنت جعانه قاعدت تاكل بشراهه
عفاف بتبص ليها بحب
فجر والاكل في بؤقها:اي يا خالتو انتي مكلتيش
عفاف بضحك:لا يا قلب خالتك كلت ياقلب امك انتو مش كنتو في الكويت
فجر سابت الاكل وبصتلها:كنت عايزه اسالك علي حاجه
عفاف:طيب كلي الاول
فجر:الراجل الي كان شغال عندو جدي اسمو اي
عفاف:جدك مين
فجر بضيف:فوفها وحيات ابوكي ركزي معايه ابوكي كان شغال عند الراجل ده صح
عفاف:اه وجوزي شغال عندو بتسالي لي
فجر ابتسمت:سهلتيها عليا اسمو اي الراجل بقا
عفاف:اسمو فهد
فجر بضيق:اه احنا هنهزر بقا
عفاف:والله مبهزر اسمو فهد وعندو تلت عيال سالم الكبير وسليم الوسطاني والصغير باين سعيد
فجر:ايو سعيد ده عندو اولاد
عفاف:لا مش فكرها ولدهم والله انتي بتسالي لي
فجر حطت راسها علي فخدها:اااه يا عفاف تعبانه اوي
عفاف ضربت راسها:اي عفاف دي انا خالتك يا بنت احترمين
فجر بصتلها ببتسامه:تعرفي يا فوفه انتي امي مش خالت والله انتي حناينه اوي
عفاف بحزن:وانتي والله بنتي الي مجبتهش
فجر نامت علي رجليها بتعب عفاف نزلت راسها براحه وسبتها تنام
تاني يوم الصبح
صحيت فجر وهي بتفرك عينيه وبصت ف الساعه:عيييي اعفاف انتي فين
عفاف بصوت عالي:مع عمك بنفطر تعالي
جريت فجر علي برا:انت هنا اسكر
معتز بضحك:يلا يا بكاشه مفيش صباح الخير
فجر بضحك:صباح الفل يا جوز خالتي احم انت رايح الشغل
معتز بص في الساعه:ايو
فجر قلبها بيدق:ونبي خدني معاك
عفاف بصدمه:يخدك فين هو رايح يتفسح
فجر بصتلها بضيق:متهدي النفوس يا فوفه وبصت ل معتز قولت اي
معتز:تعملي اي هناك بس
فجر بكذب:اشتغل هناك في الشركه
معتز:بس انا شغال في البيت مش الشركه انا الطباخ
فجر في سرها:وهو ده المطلوب ولكن بصتلو برجاء:ونبي يا اونكل وافق محتاجه الشغل وحيات عفاف عندك
معتز بص ل عفاف بحب:عشان عيون عفاف بس
عفاف بكسوف:ربنا يخليك ليا ياحبيبي
فجر بضحك:ايتا ايتا ما احنا بنكسف اهو يا فوفه
عفاف قامت دخلت جوه من الاحراج ومعتز قعد يضحك
معتز:طيب البسي
فجر جريت علي جوه تدور علي لبس
عفاف:خدي دول هيجو قدك
فجر حضنتها:ربنا يخليكي ليا افوفه
عفاف ابتسمت وطلعت
فجر لبست ورفعت شعرها وحطت كحله وبصت ف المرايا:انا مش ضعيفها انا ليا حق وبحده وهخدو اتنهدت وخرجت
معتز صفر:اي الحلوه دي
فجر بضحك:يلا يا بكاش
معتز بضحك:يلا شكلنا هنرجع بعريس
فجر ابتسمت وركبت معاه العربيه
ومعتز ساق وطول الطريق سكتين بس فجر مشاعرها متلغبطها وقف العربيه قدام فيلا
فجر بصت ل الفيلا بخوف:هو وصلنا
معتز ابتسم:اه تعالي
نزل فجر ومشيت جنبه وهي مسكه ايد
جوه الفيلا
فهد قاعد بشموخ وبيمضي وراق:ها همضي حاجه تاني
ابتسم بعيونه الزرقاء:لا كده تمام يابابا عن اذنك طلع وهو ماشي بيبص في الملفات
فجر وقف بضيق:وده سبني وراح فين بتبعني يا معتز ماشيه وهي بتبص حولهيا حط خبط فيها فجاه
فجر وطت تلم الورق:انا انا اسف يا اونكل
شدها من الارض:مش ممكن
فجر بتبصلو بخوف:انا اسف والله كنت سرحانه و
حضنها بشوق وهو بيشم رحتها:وكان الزمن معداش عليكي يا زهره
فجر اتصدمت وقلبها دق:زهره اوعي تكون
شدد من احتضانها وعينيه دمعة:انا سعيد يا زهره وحشتني
فجر بصدمه وقلبه بيرجف:انت سعيد ورفعت اديها حضنتو وقاعد تعيط وصوت شهقتها يعلي
الكل اتلم علي صوتها العالي
سعيد طلعها من حضنه ومسح دموعه:انا مش هسيبك تاني
فجر بعيط:بس انا مش زهره انا.....

google-playkhamsatmostaqltradent