recent
روايات مكتبة حواء

رواية احببت مراقبي الفصل الثالث 3

رواية احببت مراقبي الفصل الثالث 3

كريم مسك التالبت بتاع سلمي بعصبيه ورماه ع ........ الارض

سلمي ~ إنت اتجننت
كريم ~ تطاول طالبه علي مدرسها داخل الفصل ..!
سلمي ~ والله ... انا بقا هوريك الطالبه دي هتعمل ايه
إنحنت سلمي لتأخذ التابلت في غضب وخرجت من الللجنه دون استأذان
سندس تلحق بها قائله ~ سلمي ... استني يا سلمي
تسربت الحورات الداخليه بين الطلاب ما بين الغاضب وما بين المؤيد أسكتها كريم قائلا ~ الصووووت ...!
كله يركز في امتحانه وملوش دعوه بإلي بيحصل
داخل حمام البنات تقف سلمي في غضب بجانبها سندس ...
سندس ~ ممكن اعرف انتي بتكلمي مين دلوقت
سلمي بغضب ~ ................
سندس ~ سلمي انا بكملك
سلمي بتسرع ~ بكلم بابا يا سندس بكلم بابا
سندس ~ بباكي ...! بباكي هيجي يعمل ايه يا سلمي دا ليله زي نهاره ديما مشغول
سلمي ~ لما يعرف ان بنته اتهزقت واتسمح بكرمتها الارض من واحد زي ده ولا يسواء هيسيب اللي وراء
واللي قدامه ويجي جري
سندس ~ سلمي انا مش مطمنه ... انتي واعيه لألي هتعمليه
سلمي ~ هتشووووفي
داخل شركة كارم السعودي ... ( يجلس كارم بين شركائه في اجتماع ..... )
كارم ~ تقدرو تتفضلو دلوقت ... ومحتاج من كل واحد دراسة جدوي مفصله عن الموضوع اللي طلبته منكم
وفي اسرع وقت ....
بدأ كل من في المكان بالنهوض الي مشاغلهم ، حتي يدخل أحد الموظفين الي كارم قائلا ~ تلفون يا كارم
باشا
كارم ~ مين
~ بنت حضرتك
كارم ~ هات التلفون ... " تقدم الموظف ليعطي له التلفون وانصرف مغلقا للباب .
كارم ~ الو
سلمي ~ .....................
كارم ~ براحه بس انا مش فاهم حاجه
سلمي ~ .......................
كارم ~ دا اتجنن ده ولا ايه ميعرفش انتي بنت مين
سلمي ~ .......................
كارم ~ طيب طيب .. خليكي عندك ومتدخليش اللجنه ونا مسافة السكه وهكون عندك
سلمي ~ .......................
كارم ~ حبيبتي متقلقيش مسافة السكه وهكون عندك عشر دقائق انا في الزمالك
سلمي ~ ......................
كارم ~ ماشي ... في امان الله ...
داخل لجنة المراقب كريم .. يدخل مراقب الدور ..
مراقب الدور بإسغراب ~ ايه ده .. هو مش كان في بنتين في الاخر هنا
كريم ~ واحده منهم تعادت عليا بالكلام ... ومإلتزمتش بالقواعد والتانيه حصلتها
مراقب الدور ~ حصلتها ...! هو ايه ... أحنا فين يا استاذ ... في ماتش كوره اللي يخرج يخرج دا امتحان
كريم ~ انا مستعد أتحمل كافة الاجرئات حضرتك ... بس انا مكنش قدامي غير كده + البنت خرجت
بإردتها مش بإردتي ونا مش من حقي أمنع الطلاب من الخروج ... ده امتحانهم مش امتحاني
مراقب الدور ~ فين البنتين دول دلوقت ...
كريم ~ مؤكد مستخبين في المدرسه
مراقب الدور مشي في غضب باحثا عنهم ..............
داخل حمام البنات ....
سندس ~ يادي المصيبه ... يادي المصيبه مراقب الدور بيدور علينا والمدرسه مقلوبه تقدري تقوليلي هنعمل
ايه دلوقت
سلمي ~ هنهرب منهم ..! تعرفي تنطي من علي السور
سندس ~ سور .. سلمي ماما فوقي .. وإخرجي من الفلم من بتاع امبارح ده
سلمي ~ اومال هنعمل ايه
سندس ~ مش عارفه..... سلمي تلفونك بيرن ...
سلمي ردت علي التلفون بإستعجال ~ بابا ... انت فين
كارم ~ انا في الحوش ... انتي اللي فين
سلمي ~ انا خارجه حالا .... " واغلقت السكه "
سلمي شدت سندس قائلا ~ يلا يا سندس
سندس ~ استر يارب .........
في حوش المدرسه يقف كارم باحثا عن سلمي حتي يلمحه مراقب الدور
مراقب الدور ~ حضرتك مين
كارم ~ أنا بدور علي بنت اسمها سلمي كارم السعودي
مراقب الدور ~ هو انا مواريش غير البنت دي انهارده ولا ايه ... خير عملتلك ايه
كارم ~ إحترم نفسك يا استاذ انا والدها ...
مراقب الدر ~ والدها طيب حضرتك عرفت اللي بنت عملته
كارم ~ دا علي اساس اني موجود هنا عشان امحتن ....... أهي سلمي اهي وصحبتها معاها ..
تقدم كارم الي سلمي ليأخذها بين احضنه قائلا ~ بس ... بس يا حبيبتي انا هنا خلاص ..متعطيش بقا
سلمي ببكاء ~ رمالي التابلت علي الارض وبهدل الجراب بتاعه
كارم ~ هجيبلك حقك انا هنا عشان اجيبلك حقك ... بس مش عاوزه تتكلمي انا بس اللي هتكلم ماشي يا
حبيتي
تساحبت سلمي من بين احضانه وأوطائت برأسها بحزن .....
مراقب الدور ~ إحم ... انا مش فاهم حاجه
كارم ~ هتفهم ....! عاوز اطلع لجنه عشره
مراقب ~ حضرتك مشرف من المدرسه
كارم ~ انا كارم السعودي اكبر رجل اعمال في مصر ... مدخلش بنتي مدرسه إنترناشلن عشان ييجبي واحد
يعمل فيها كده ويعكسها قبل الامتحان كمان ...
مراقب ~ إهدي بس يا كارم باشا واللي عمل كده انا هجازيه بنفسي
كارم ~ مش كارم السعودي اللي .. بنته تتهزق وواحد يخادلها حقها غيري ... ! انت اتجننتو ولا ايه ..!
هتطلعني اللجنه ولا ابعت ناس يقفلوكلم المدرسه دي خالص ...
المراقب بتوتر ~ لا وعلي حضرتك ... إتفضل
صعد المراقب بإستعجال لاعلي يتبعه كارم بغضب ممسكا بيد سلمي بإطمئنان .....
مراقب الدور ~ استاذ كارم يستحن يتكون المواجهه دي خارج اللجنه ...زي ما حضرتك خايف علي بنتك
وجيت عشان تاخد حقها فا الطلاب اللي جوا دول جايين عشان يمتحنو فا أرجوك تتفاهمو خارج اللجنه
كارم بتحدي ~ بنتي اتهزقت قدام زمايلها ..! ... يبقي الاستاذ يتهزق قدام طلابه
سلمي ~ يابابا ب ... " قاطعها كارم قائلا بنبره تحزير ~ انا قولت ايه ...
أتجه كارم بغضب نحو اللجنه وكانت المفاجأه بإنتنظاره ......يتبع

الرباع من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent