اخر الروايات

رواية الضائعة نغم الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسمة سلام

رواية الضائعة نغم الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسمة سلام

حاتم:: بس انتي عايزه اسر لي

نغم: اكيد هناك هلقي حجة توصلني لاهلي
حاتم:: اسنها القي عم محمود مش اسر بذات
نغم.انتي بتغير يا محي..
حاتم:: بطلي رخامه ابعدي ايدك كدا
نغم:: انتي بتغيري يا قطه
حاتم:طبعا عشان بحبك
(بسمه:😉 ايو بقاااا 😍😍😍😍😍😍)
نغم: طب اسكت وبطل ام الكلمه دي
حاتم: ام الكلمه دي يخربيت دبشك..
نغم: بتكثف يا حاتم يا خويا..
#بقلم_بسمه_سلام
(بسمه: يعني الواد بيقول بحبك ونتي تقولي اخويا والهي حلل فيكي المصايب الا هعملها فييكي دا انا همرمتك 🙄.
عشان حد يبقا يقولي ارحميها وفرحيهااا تاني)
حاتم: هو انا كنت عايز اسالك حجة
نغم: اي
حاتم: هو نتي كنتي بتحبي اسر دا
نعم: قولتلك بتغير متصدقتنيش
حاتم: بتكلم جد
نغم: هتشلني انت كمان يبني طفله،6 سنين هتحب
حاتم: انا بس بسال لحسن المنافسين بيزيدووو اوي قدم عيني
نغم: طبعا انا حلو وقمر والناس بتموت فياا
حاتم: بحبك يا قمر 🌗
نغم: بس ياض اتلم
( بسمه:: وحياه امي لو متلمتي يا نغم لكتب انك اتوفيتي ف حادث موتسيكل واتجوز انا الواد دا 😂😂😂😂😂😂)
حاتم:: اعوذ بالله بومه
نغم:: ايوه انا بومه خلينا ف اهلي
حاتم: ونتي مستعده انك تقبليهم او تشوفيهم..
نغم: لا
حاتم:: امال
نغم: بس لزم القيهم عشان مسمعش كلمه بنت شوارع دي تاني..
حاتم:: طيب بكرا هنروح انا ونتي ونشوف..
نغم: ة بس انا مش عارفه المكان
حاتم: انتي بتقولي ان شهاب كان كعاكي ف نفس المنطقه وانك عارفه اسم المدرسه صح.. خلاص يبقا نروح هناك..
نغم: بس لزم اعرف شهاب الاول
حاتم:: بكرا الصبح حبيبتي نشوف الموضوع دا...
نغم:: متقوليش يا حبيبتي
(اقتلك طيب ولا ادخلك غيبوبه 😂🙄🙄)
حاتم: لي
نغم: بتكثف
حاتم:: ماشي يا محسن
نغم:: محسن ف عينك
حاتم: طب اقولك اي يا مجنونه
نغم: انا رايحه انام..
حاتم:: لا تعالي هنا..
نغم: ادخل فين انت اتجننت مش هينفع..
نغم:: يبنتي هوريكي حجة متقلقيش هسيب الباب يا هابله
نغم:: امم طيب ف اي بقا
وقف. قدم دولب وخرج منوو صندوق كبير
نغم: اي دا
حاتم: دي ذكريتنا
نغم: ذكريتنا ازاي يعني
حاتم: اقعدي اوريكي
نغم: تعال نقعد علي الارض
حاتم: ومالو.. بصي بقا
نغم: امم
حاتم:: فكره دي..
نغم: اي دي.. ورقه شكولاته انت مجنون يا حااتم
حاتم: دي اول شكولاته اجبهالك لما كنت عايز اصحبك ومش عارف لانك كنتي دايما خايفه مني..
(بسمه:يا ظلمه يا مفتريه)
flashback....
حاتم: استني طيب انتي بتخفي مني لي
نغم: متتكلمش معايا..
حاتم: انا جبتاك الشكولاتيه دي خديها وامشي طيب..
نغم: ليا انا
حاتم: طبعا..
قعد كلتها كان بقالي كتير ماكلتش شكولاته وبدات حاتم يحكيلي عن المدرسه وعن نفسه وبقينا اصحاااب..
شهاب:: عايز اي منها
نغم بخوف: شهاب ايدك متعورة
شهاب: الا بياكلك شكولاته والدته كانت لسه بتعذب فيا من شويه..
خوفت وجريت بعيد عنك فجاه وجريت علي شهاب واول
المحوله باظت...
back...
طب وفاكره دي..
حاتم: اشتريتلك عروسه لعبه وقلتلك اني هسميها نغم وكنتي بتلعبي بيها لما ماما تسااافر..
نغم بابتسمامه..
flash back...
نغم: مامتك سافرت
حاتم:ة يا بنتي ايوه ادخلي الاوضه عادي
نغم: لا انت ناسي عملت فيا اي لما شفتني قعده علي السرير بتاعك..
حاتم: عارف بتخافي تقعدي علي السرير عشان ماما حبستم تلات ايام.. انا اسف يا نغم
نغم: وانت مالك هو انت السبب..
back..
حاتم بحزن وهو ينظر علي الارض..انا اسف
نغم: انت لسه فكر اني بخاف اقعد علي سريرك من مامتك..
حاتم؛ انا عارف انها ظلمتك كتير بس صدقيني مكنتش عايز كل دا يحصل..
نغم: بقولك اي خليني اكمل باقي الحجة وسيبك من الهبل دااا
حاتم: طيب فاكره دي...
نغم: يااااااا يا حاتم الكشكول لسسه عندك معقول..
ينهار ابييض الخط زي الزفت
حاتم بابتسامه: فعلا خطك كان وحش شويه..
نغم: نعم خطي كان وحش انال الترعه الا انت كنت بتكتب بيها دي كانت اي
حاتم: اهد يا نغم
نغم: ظانت كنت بتكتب الكلل بين السطور اصللا
حاتم: يا بت خلاص ف اي
نغم: وتقولي خطي وحش
( بسمه:: يا رب خدها لتخدني)
حاتم:: ههه الكشكول دا كنت
نغم: بتعلمني في الكتابه...
حاتم: دانتي فاكره بقا..
نغم: طبعااا
حاتم: طب فكره الاستيكه يا حلوة ..
نغم: تصدق انك رخم
حاتم: تبقي فاكره يا حرميه
نغم: انا حرميه
حاتم::يومخا اشتريت استكتين وانتي ضيعتي بتاعتك عشان كنتي خايفه من ماما.. وبعد كدا سرقتي بتاعتي
نغم: هو انت شوفتني
حاتم:: ايو يا حرميه
نغم: تصدق انك رخم وانا غلطانه اني قعده معاك انا اروح اشوف منافس من المنافسين بعد ازنك وخرجت وعلي الباب مسك ايدي وشدني لصدره..
حاتم::قولتي بقا هتروحي فين
نعم: منافسين
حاتم: 13 سنه محديش قدر ينافس اصلا
نغم: لا نافس بس انت مش واخد بالك
حاتم: عشان كدا الخاتم فضل معاكي صح
نغم: بقولك اي انا همشي ابعد بقا
(بسمه: منك لله يا نغم يا بنت ام نغم فوض امري الي الله..)


الثالث عشر م نهنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close