recent
روايات مكتبة حواء

رواية المصراوية ( زين ورنا ) الفصل الخامس 5 بقلم يمني محمد

رواية المصراوية ( زين ورنا ) الفصل الخامس 5 بقلم يمني محمد 



للكبار فقط

#المصروايه

#البارت.... ٥

#يمني محمد

😔😔😔😔التفاعل وحش جدا انا مبتخرش في النشر  ياريت متزعلنيش بالتفاعل

#المصروايه

تخرج صباح من المطبخ مندفعه

خالتي خالتي. ايه الا حصل هي المصروايه  معيوبه🙆‍♀️

بشاير.... لا مش معيوبه وهي تقرب قطعه القماش الملطخ بدماء لرنا لعيونها بشده

صباح... امال في ايه ليه كل العصبيه دي وكل الصريخ والضرب دا

بشاير... أنا علمي علمك معرفش حاجه وحتى زين خرج بدون كلام

الموضوع دا ميسكتش عليه اكيد المصروايه دي عملت مصيبه

صباح... خالتي انا هرجع درانا واجي بكره علشان ابويه نشوفها الحكايه ايه

بشاير... ماشي روحي يلا 🤔🤔🤔

🙄🙄🙄

#يمني محمد

زين ركب عربيته وهيجنن بيكلم نفسه بصوت عالي

.... أنا بحلم ولا في ايه

ايه الا جرأه مراتي بتكلم واحد غريب يوم دخلتنا وطريقه كلامه معاها بتاكد ان هي مش بنت بنوت ابدا 

ولما انا دخلت عليها لقيت لسه بنت ازي

........

وصل قدام عماره ووقف وطلع شقه فيها

خبط على باب الشقه ووقف

فتحت سيده الشقه فهي في عمر الثلاثينات لكن كتير جميله وشعرها اسود بسواد الليل الطويل وعيونها واسعه ولبسها جذاب

🙄🙄🙄🙄

اول مافتحت الباب ولقت زين نطت في حضنه

ناني...... كده ياخاين بتتجوز ومتعزمنيش ومعرفش انك بتتجوز غير من الغرب مش منك


شالها زين ودخل بيها الشقه وقفل الباب

فهو كان يحتصنها بشده ودافن راسه  يتنفس عبير رقبتها

🙈🙈🙈

زين بهم وحزن....... واديني سبتها وجتلك ياناني

ناني..... لا لازم افهم في ايه

زين... قبل كل حاجه عايزه احط الفون على الشحن

ناني... تليفون مين دا

زين. نظر لها نظره شده وغضب

ناني... خلاص حاضر مش هسال

زين... يكون احسن برده  انا جي هنا عايز انسه نفسي تعرفي ولا امشي

زين كان نايم نصه على السرير وباقي رجله على الأرض

.....

ناني.. وهي تجلس على ركبتها على الأرض... زين باشا يأمر وانا انفذ طلباتك وهي تفتح له زراير قميصه وتخلع له جزء من لبسه

زين.... ينظر لها ويقول كان نفسي اسمع تحت امرك دي من رنا مكنتش هعمل فيها حاجه

ناني... خلاص بقااا انت الا مش عايز تنسى وهي تحاول أن تبعد عنه

🙊🙊🙊

نط زين من على السرير مره واحده شدها من دراعها في حضنها وقالها... انتي راحه فين انا كنت مجهز ادخله قوي من زمان وطالما هي مسدتش تسد انت يابطل 🙄🙄

وشالها ووضعها على السرير

وبدأ بقااا

🙈🙈🙈🙈=(هو انا لازم اقول ايه طبعا انتوا عارفين كله في صياق الدارما ياخراشي)#يمني_محمد

المهم علشان المتابعين  مايزعلوش

بدأ زين يرجع سعرها للخلف الذي كان يغطي وجهها وبدأ في التهاهم شفايفها بشده وعنف لذيذ 🙈🙈ونزل على رقبتها بحنيه ووووووووو🙈🙈🙈🙈🤔🤔

ابقوا قولوا انتوا هما عملوا ايه 😂😂😂😂😂

#يمني محمد

#المصروايه

في الدوار....

رنا بدأت تفوق مش قادره تتحرك من إلا زين عملوا فيها من ضرب واغتصاب

وكانت ايدها مربوطه مش قادره تقوم بدأت في الصراخ والعياط بصوت عالي يمكن حد يسمعها يجي يلحقها او يساعدها

مين سمعها سليم اخو زين بس مينفعش يدخل لها

راح خبط على سماره اخته لكن هي مكنتش موجوده في الاوضه مع ان الوقت متأخر

سليم بعصبيه... هي البت دي راحت فين

🤔🤔🤔🤔🤔

التفت وراه لقا عمته عاليه سمعت هي كمان الصريخ

عاليه.... بتعمل ايه عندك ياسليم

سليم..... بدور على سماره علشان تدخل لرنا تشوفها

عاليه... أنا قلبي بينقطع على الغلبانه دي والا شافته من زبن امبارح بس هو ايه الا حصل لكل دا

سليم.. معرفش ياعمتي لو تقدري تدخلي انتي لما اشوف سماره راحت فين

عاليه...هدخل اشوفها

بدأت عاليه تدخل على رنا الاوضه وجدتها مربوطه في السرير وجسمها عباره عن خطوط حمراء ملتهبه من ضرب زين لها 

ودماء حواليها من اغتصاب زين لها

عاليه بصوت خافق... ياحزني عليك يابنتي

كان سليم واقف على الباب لمح بعض المشاهد تراجع للخلف في ثواني وباين على وشه الدهشه من إلا رنا فيه

👇👇👇👇👇

#يمني محمد

عاليه بدأت تساعد رنا ودخلتها الحمام وجابت لها لبس تلبسه وبتساعدها علشان تنام على السرير.

وجدت بشاير أمامها وهي مسانده رنا

بشاير بغضب..... ايه الا دخلك هنا باعاليه

عاليه... مش وقته يامرات اخويه كفايه الا البنيه فيه

نظرت بشاير بحده تجاه رنا وبضحكه صفراء وبدأت تجلس امامها على السرير

بشاير... أنا بس عايزه افهم عملت ايه لزين علشان يعمل فيكي كده طالما الطبق كان سليم

رنا تنظر لها بدموع وساكته

بشاير... أكيد العيبك يا مصروايه وتنطيطك عليه فجاب آخره منك عمل فيكي كده 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

رنا بدموع وبصوت حزين... قولي للبنك يطلقني انا عايزه امشي من هنا وبنحاول تقوم من على السرير

عاليه... اهدي يابنتي َوصلي على النبي صلى الله عليه وسلم واقعدي واستعدي بالله لما جوزك يجي

رنا... دا مش جوزي دا حيوان

بشاير. بغضب اتحشمي يامصروايه واعرفي انتي بتقولي ايه لا الضرب لسه متعلمتيش منه خاليه يجي المره دي يدفنك

🤦‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

رنا..... أنا همشي يعني همشي وقامت من على السرير تتسند على الحيطه

بشاير... مش هتخرجي من هنا غير لما ولدي يعود تاني

رنا لا تستمع لها وتحاول الخروج وهي جاريحه وتنزف

بشاير حاولت تمسك ايدها

رنا... بثربخ ابعدوا عني انا عايزه امشي

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙄🙆‍♀️

بشاير... هتصل بولدي يجي يشوفك

عاليه.. اهدي يابنتي واستني هتروح فين في انصاص الليالي

رنا بدموع وهي تجلس ارضا... امشي تاني في انصاص الليالي زي ما سبحت من شعري في انصاص الليالي

😭😭😭😭😭😭😭

زين بقااا انتهى

وفضل ماسك الفون بتاع رنا يبحث فيه على المجهول

وجد مصايب موجوده فيه استحلف لرنا اكتر

على تليفون امه لتبلغه ان رنا عايزه تمشي

قام لبس بسرعه ونزل وناني نايمه

🙆‍♀️🙆‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

سليم واقف في الجنينه بيفكر في سماره اختوا راحت فين

لمحها من بعيد جايه متخافيه في زي راجل مسكها من دراعها بشده كنتي فين

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

على دخول زين 😱😱😱😱😱

وزين وجد ا ايه على التليفون فور دمه

ورنا


السادس من هنا

google-playkhamsatmostaqltradent