recent
روايات مكتبة حواء

رواية عذاب عاشق الفصل الرابع 4 بقلم اماني المغربي

رواية عذاب عاشق الفصل الرابع 4 بقلم اماني المغربي

 ((((عذاب عاشق))4 بقلمي أماني المغربي

عاصي بغضب ... ممكن افهم كنتي فين لحد دلوقتي ي آنسة محترمة
جنات ببرود .... الآنسة المحترمة كانت مع خ ط ي ب ه ا (خطيبها)
بيقرب منها عاصي بغضب فتبلع ريقها ولكن تتصنع القوة ... مالك ي جدع بتقرب كدا لي
بيبتسم عاصي غصب وبيحط إيدة علي ودانه ويقول .... سمعيني تاني كدا كنتي مع مين
جنات ... اسلام خطيبي
عاصي بغضب .... نعم ي أختي ومن امتي الكلام دا إن شاء الله
جنات ببرود .... من دلوقتي
بيمسك زراعها وبيضغط علية .... بس انا مش موافق
بتبعد جنات إيدة..... ومين انتي اصل
عاصي بحدة ... انا ابن عمك ي هانم
جنات ... طظظظظظ
عاصي بيرفع إيدة عشان يضربها..... جناااات
اول ما حست أنة هيمد إيدة ... جريت واستخبت في حضنة وهي مغمضة عيونها
بيبتسم عاصي وبيمسح علي شعرها هو دلوقتي اتأكد انها مش فاقدة الذاكرة لان الحركة دي كانت دايما بتعملها لما تحس انة هيمد إيدة او لو غضبان منها تهدية
فلاش باك
عاصي .... غوري من وشي دلوقتي
جنات بملل .... اسمعني بس ي عاصي
عاصي .... جنااات انا قولت برا عشان ما زعلكيش
جنات ..... عاصي هو إلي جة كلمني اسيبة وامشي يعني
عاصي بيمسك زراعها بغضب ..... لا اقفي واتكلمي واضحكي كمان
جنات ... عاصي انت بتوجعني
بيسبها عاصي وبيلف الناحية التانية
بتلف له جنات ... ي عاصي ي حبيبي دا زميلي وكان بيسألني عن محاضرات
عاصي ... يعني مفيش غيرك
جنات ... ايو ي عاصي ما فيش غيري حتي لو فية واحد جاي يسألني عن حاجة ماينفعش أديلة ظهري وامشي
عاصي ... لا اقفي و اتكلمي الضحكة من الودن للودن إي كان بيزغزغك
جنات ... عاصي ما سمحلكش
عاصي بيمسكها جامد.... بس تسمحيلة هو يضحك ويهزر عادي معاكي
جنات ... اوووف إي دخل دي في دي دلوقتي
عاصي ... جنات اطلعي برا عشان مش ازعلك مني
جنات ... طب خلاص ي عاصي انا اسفة
عاصي... جنات لو سمحتي برا
جنات بحزن ... عاصي
عاصي بغضب ... قولت اطلعي برا
جنات بتترمي في حضنة
بيقف عاصي جامد مش بيتحرك
جنات ... بالله عليك خلاص بقا الولاا كان بيقول نكتة سخيفة فضحك فى قولت اضحك اجبر بخاطرة
بتبص لعاصي ببراءة.... مش جبر الخواطر علي الله اهو قولت اخد فية حسنة بدل السيأت إلي خدتها طول اليوم من النم علي الناس
بيضحك عاصي ... طب اعمل انا فيكي إي دلوقتي
جنات ... سامحني علي غلطة غير مقصودة
باك
بتبعد عنه جنات بعد ما لحظت الوضع وبتبص علية لقتة بيبتسم بمكر كأنة بيقولها كل حاجة خلاص انكشفت بتجري من قدامة
عاصي بيضحك ويصفر..... بديتي اللعب من غير ما اعرف هههههه تحملي نتيجة دخولي في اللعبة ي قطة
جنات بتوتر .... الو ي إسلام عاصي اكتشف اني مش فاقدة الذاكرة
اسلام ... إزاي
حكت له جنات إلي حصل
اسلام ... ممكن انتي إلي بيتهيأ ليكي مش اكتر
جنات ... انا حافظة عاصي انا الغبية غبية كان لازم احضنة يعني اهو كشف كل حاجة
اسلام ... اهدي كدا لو كان ذي ما قولتي كان وجهك
جنات..لسا متعرفش مين هو عاصي fox دلوقتي دخل اللعبة وهيستني ذي ما بدايتها انهيها
اسلام ... هتكشفي كل الورق
جنات بمكر ... لا طبعا هنفضل علي خطتنا واحنا تقريبا قربنا من كشف العقربة خطيبتة
ها و أدام اختار يدخل اللعبة بمزاجة ويلعب محدش هينهي اللعبة دي غيرة هههه
اسلام ... هههههه انا مش عارف هي أمك كانت بتاكلك إي وانتي صغيرة
جنات ... ههه عاصي
في اليوم التاني علي الفطور
جنات وهي بتاكل ... كح كح بدور علي ماية بسرعة
مش هتبطل ي عاصي حركاتك دي
عاصي ببرود ..... حركات إي
جنات بعصبية... انك تحطي ليا شطة في الاكل
عاصي ...... ومين عرفك اني كنت بحط ليكي علي طول شطة
جنات .. كح كح وتمسك رأسها وتقعد علي الكرسي وتغمض وتفتح عيونها ... انا شكلي افتكرت حاجه حتي انا شايفة صورة سودة لبنت ولد بيضحكوا وبيجروا وراء بعض حوالين السفرا تزعلي ما اعتقد البنت دي انا عشان بتقول ... انا هوريك ي عاصي عشان تحرم تبقا تحط ليا شطة في الاكل
سماح ... الحمد الله ي بنتي انتي بداء ترجع ليكي الذاكرة
جنات بتمثيل التعب... الحمد الله ي ماما بس حاسة اني تعبانة انا هدخل استريح
دا كلة عاصي كاتم ضحكتة. هو كش عارف إذاي انخدع بتمثلها مع أنة واضح بيضحك ويقول في سرة ... انتي لسا شفتي حاجة هطلع الجديد والقديم عليكي هههههه تعالي نشوف إزاي كان بلعب نار الغيرة بيوجع ولا لأ
واحد اتنين تلاتة
رن رن
ام عاصي ... انتي مستنية حد ي سماح
سماح ... لا
عاصي بيفتح ... دا خلود ي ماما انا قولت ليها تيجي تفطر معانا
بتتصنم جنات مكانها وبتبص ليهم بحقد
عاصي ... استني ي جنات
جنات .... عاوز إي مش كفاية جايب العقربة دي هنا بعد ما هنتني في وسط بيتنا
عاصي ... ي بت اتقي ربنا اومال لو مش كنت موجود وشفت إلي حصل وانك بسم الله مشاء الله مش اتوصيتي واهنتيها وهي في بيتك وبرغم كدا خلود جاية تعتذر لحد عندك
جنات بغضب .... اعتذرها مش مقبول
خلود بمكر .... انا عارفة ان أول مقابلة لينا بعد الحادثة مش كانت لطيفة بس انا جاية لحد عندك وبطلب نكون صحاب
جنات بتبص ليها من فوق ومن تحت وبتسيبها
عاصي .... طب مش هاتبركي ليا انا وخلود
بتقف جنات وبتبص ليه وتقول بسخرية .... إي هتتجوزوا يالي كل واحد بيأخد إلي شبه
عاصي بيحضن خلود... هههههه لا لسا بدري علي الجواز انا بصراحة فكرت بما إن حفلة خطبتي انا وخلود باظت لأنك عاملتي حادثة فقررت افجائها وأعمل لها خطوبة من تاني
خلود بفرحة ... بجد ي عاصي
عاصي وهو بينظر إلي جنات ..... بجد ي روح عاصي
بتبص عليهم جنات بضيق وتدخل الأوضة وترزع الباب
كانت امها عندها وراها بس
خلود ... معلش ي طنط ممكن انا أتدخل ليها
سماح ... بصراحة
خلود... معلش ي طنط انا عاوز اكون انا وهي صحاب من تاني ولا انا غلطانة ي عاصي
عاصي ... سبيها ي مرات عمي خلود بقت واحدا من العائلة و هيكون كويس لو الإتنين بقوا صحاب
سماح .. إلي تشوفة ي بنتي
جنات بغضب ... اسلام اتصرف ... اسلام انا ما عرفش بقا لازم تتصرف .... حاضر ي إسلام مش ناسية شرطك بسبس انت لازم تساعدني مليش فية .. اوووف سلام ي إسلام ولو هتعرف تيجي تعالي
خلود..... تعرفي انتي واسلام ليقين علي بعض جدا
جنات ... انتي إذا تدخلي من غير إذني اتفضلي تتطلعي برا
خلود ... هههههه وحش طعم الهزيمة صح هههه خاصة لو كان علي يد نفس الشخص
جنات .... انتي قصدك إي
خلود ... بخبث.... علي فكرا إحنا لوحدنا مش محتاجة تمثلي إنك فاقدة الذاكرة عشان ورقك كلة بقا مكشوف
بتحك جنان أنفها.وبتبص ليها بشر وبتقرب منها .... .... انتي عندك حق ورقي كلة مكشوف هههههه وورقك انتي كمان
بسرعة البرق خدت الشنطة وطلعت الفون إلي بيسجل
شفتي انتي مش بتلعبي مع إي حد دا انا تربية fox
خلود ... انا هنادي عاصي دلوقتي وهقول له علي إلي حصل
خلود .. عا
جنات كتمت بوقها بسرعة ..... تعالي كدا نتخيل المشهد هيدخل عاصي وتجري علية وتقولي له اني كسرت تليفونك وتخترعي سبب هو يزعق ليا وتطلعي انتي البنوتة الرقيقة ههه برافو
تعالي بقا اوريكي مشهد اجمل بس انا في الاخر هطلع المظلومة
جنات بتصرخ وهي كتمة صوت خلود وقفات الباب بسرعة .... اااااه خلود ارجوكي ااااه خلود والله انا مش فاكرة حاجة اه لا ي خلود
خلود من بين إيد جنات ... اممممم
سماح ... بتعملي اي في بنتي ي متوحشة سبيها
جنات ... ألحقيني ي ماما قفلت الباب اااااه
عماله تقول كلام غريب اني بوظت لها فرحتها قبل كدا ومش هتخليني اوبظ فرحتها دلوقتي
جنات بتذق خلود.... ابعدي بقا
وتجري الباب وتفتحة بعد ما بهدلت نفسها وتجري علي حضن امها وتبكي وتنهار ويعني عليها
ودا كلة خلود بتاخد نفسها ومش مستوعبة إي إلي حصل من شوية
ياتري عاصي هيصدق جنات ولا هيكتشف تمثيليتها

google-playkhamsatmostaqltradent