recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث واربعون 43

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث واربعون 43

زين كان خاايف جدا

كريم :في ايه
هنا خرج الدكتور :البقاء لله
زين مسكوا من قميصه انت بتقوول ايه
فريده بصراااخ بنننننننتي لاااااا
قااادر بهستيرريه مستحيل لا مستحيل دا يحصل
كريم قعد في الارض بدون رد فعل ودمووعه بتنزل
الدكتور :زين باشا ارجوووك احنا عملنا الي علينا والمدام حرام تفضل كدا عالاجهزه مفيش فااايده عندها مووت دمااغي
زين بصراااخ رجع الاجهزه
الدكتوور :يا فندم مفيش امل كل الحالات الي زي دي مبتعيش حراام نعذبها
زين ضربه بالبوووكس :بقووولك رجع الاجهزه
الدكتور باستسلام :رجعوا الاجهزه واتأكدوا من القلب
زين بصرااخ للكل :محدددش يعيط قدر مش هيحصلها حاااجه فااهمين
راامز :دا واقع يا بني قعدتها على الاجهزه كده مش هيفيد
زين بغضب :قدر هتعيش فاااهمين قدر هتعيش
رحاااب :حضنت زين هتعيش يا بني بس انت ادعيلها
زين :انا السبب انا
وسااب امه ودخل لاووضتها كان الممرضين بيتأكدوا من الاجهزه عليها
زين بانهياار :برااا كله برااااااا
طلع الكل وفضل هو لوحده عندها
زين بدمووع مسك ايدها وبااسها
قدررر حبيبتي قدرري فوووقي قووومي انتي مش هتسيبيني انا زين حبيبك انا اسف واللهي ما عملت حاااجه واللهي ملمست ست من يووم ما دخلتي حياااتي قدر انا بحبك حتى انا تعديت مرحلة الحب انا بعشقك اذا مش عاايزه تقوومي عشااااني قووومي على شان آسر مش عاايزه تربيه مش عاايزه تشووفيه وهو بيكبر
كان بيتكلم وهو منهااار ودمووعه بتنزل على ايدها
ارجوووكي قوومي يا قدر طول عمرك قوويه وبتستحملي قوومي وانا هعمل كل حااجه هترضيكي حتى لو عايزااني ابعد عنك بس انتي قووومي
هنا قدر حرركت صبااعها وزين حس فيه
زين كاان مش مصدق نفسه
قدر قدر انتي فعلا اتحرركتي ولا بيتهيألي هنا ضرب جرس الانذار
جه الدكتوور
زين وهو بيضحك دكتوور حرركت صبااعها واللهي اتحركت
الدكتوور :طيب لو سمحت اخررج
خرج زين والكل بيسأل في ايه
زين وهو فرحاان حركت صبااعها واللهي اتحرركت
كله كاانت دمووعه بتنزل من الفررحه
خرج الدكتور
زين :ايه يا دكتوور فااقت
الدكتور :للاسف جهااز تتبع المخ مدااش اشاره ان في حااجه اتحرجت ولا اي اعصااب
زين :بقووولك اتحرركت واللهي اتحركت
الدكتور :يمكن فعلا زي ما بتقوول ودي اشاارة خير بيبان على المخ بعد يوم او يومين
زين قعد على الارض ودماااغه بين ايديه
كريم :اجمد يا بني اجمد دي اشاره من ربنا ان في امل
فريده :يااا رب يا رب
عدا اسبووع وقدر زي ما هي
كل يووم زين يدخل يكلمها ويخرج
اشرف :زين انت لازم ترووح ترتااح وتبدل هدوومك انت مش شاايف نفسك عاامل ازااي
زين :مش هرووح في حته غير لمى اطمن عليها
فريده :طيب آسر فين جيبوه مش يمكن تفووق وتحس في ابنها
زين بحمااس :يمكن فعلا ازااي فاتتني دي
جري زين لبيت ايااس يجيب آسر
........................
عند ملك
فاااقت واكلت آسر ونيمته وايااس متغااض
ملك راحتله بدلع :ماالك يا حبيبي في حااجه
ايااس :من يووم ما جبتي الوواد دا وانتي مبتهتميش في حد غيره
اياس انت غيران من البيبي دا
اياس مسكها من وسطها وقربها عليه وقرب على شفاايفها
انا بغااار عليكي من هدوومك حتى
وباااسها بلههفه قطع عليهم جررس البااب
ايااس بضحك ترااهني ان الي على الباب زين
ملك :وزين ايه الي هيجيبه لهنا دلووقت وانت عرفت ازاي
ايااس بضحك محدش بيبعدني عنك دايما الا زين 😂
وفعلا راح فتح اياس كاان زين
ايااس حاول ما يبينش حااجه
اهلا يا زين اتفضل
زين :اياس بسرعه عايز اسر
ايااس :ليه خليه عند ملك
زين :هاخده لقدر
اياس بفرحه :ليه هي قدر فااقت
زين بحزن :لا لكن لعل وعسى لمى تشووفوا يحصل حااجه
ايااس :فكره برضوا يالله ثواني هجيبوا واجي معااك
طلع ايااس لملك
ملك :مين عالباب
ايااس بضحك :مش قولتلك زين بسررعه دلوقت هاتي زين واغراض ليه هناخده لقدر يمكن تحس بابنها وتفووق
ملك :سبني اروح معااك يا ايااس ارجووك
ايااس بتفكير :طيب البسي بسررعه
ملك بفرححه :ثوواني واجهز
ايااس :خلصوا
ملك :ايه هما
ايااس :ههههههه الثواني الي هتجهزي فيهم
ملك ضربته على صدره :بطل بقى
راحوا المشفى وخدوا الولد
................................
عند قاادر راح البيت بعد غيااب كانت مامته هي الي بتجبله الهدووم للمشفى هو اصلا كان بيشتغل بنفس المشفى الي نازله فيها قدر
رسل كاانت حزينه قوووي على الجفا الي بينهم بذنب هي ملهاش دخل فيه
دخل قاادر الاوضه
السلام عليكم
رسل جرريت عليه وحضنته بدمووع وحشتني يا قاادر وحشتني قووي
قاادر كان تعبان بعد ايديها عنه وبدون ما يبصلها هااخد شااور وارتاح شويه وارجع المشفى
رسل كاانت مصدوومه منه هي مالها ومال الي حصل لقدر
قعدت عند ولادها وهي مصدوومه ان كل حااجه تحصل قاادر يحطها في النص
خرج قاادر من الحماام
رسل كانت بتبصله بلووم والدموع في عنيها
قاادر طنشها وراح لولاده لعبهم شوويه وهو بيلاعبهم ناموا
رسل كل دا سرحانه فيه ازااي بيقدر يضلمها كده
قاادر حه يناام
رسل بغضب :قااادر في ايه انا ماالي بلي حصل كل حااجه بتحطها فووق رااسي وبتلوومني على حاجات مليش دعوه فيها
قاادر :وطي صووتك واطفي النوور واخرجي برا عايز انام
رسل اتصدمت من برووده وراحتله
مش هووطي صووتي يا قاادر واذا مش عاايزني انا كمان مش عايزااك مش كل حاجه بتحصل بين قدر وزين اتحمل مسؤوليتها انا
قااادر مسكها من درااعها :وانتي في حد داسلك على طرف او جااب سيررتك متهدي كده واعقلي
رسل :انت يا قاادر اسلووبك طريقتك كل حااجه بتثبتلي اني مجررد رغبه عندك كل ما يحصل حااجه انا اتحمل المسؤوليه ليه كل دا
قاادر :رسل انا تعبان وعاايز اناام متوجعيش دمااغي بحاجات ملهاش اسااس من الصحه ان كان على اسلووبي معااكي فدا طبيعي واحد اخته بتمووت عايزه اسلووبه يكوون ازاي
رسل بصت في عنيه :قاادر انا اعرفك اكتر من نفسي واذا كنت هتفضل كدا كل حااجه تحط الووم عليا انا هسيبلك البيت واروح لبابا
وساابته وخرجت برا الاوضه وقاادر فضل باص في اثرها
...............ً............
عند زين
خد ابنه ودخل لقدر ودخلت ملك معاااه
زين قررب اسر عليها
اسر البيبي كأنه ماامته فاايقه وبتلاعبه فضل يضحك وكل ما يبعدوه عنها يعيط
ملك من المووقف اتأثرت اوووي ودمووعها نزلت
ملك قربت عليها :قدر وحشتيني يا حبيبتي قووومي وارجعي لينا كلنا بانتظاارك شووفي اسر بيضحك معااكي عاايز يناام في حضنك قوومي على شاان ابنك لازم تكووني قوويه كالعااده انا كنت بااخد قووتي منك
ملك مقدرتش تشووف صاااحبتها كده وعيطت جاامد وخرجت
زين فضل عندها وهو بيكلمها وبيعتذر لها اسر مسك صبااع ماامته وفضل يضحك
هنا زين حس انه سمع صووت بيأن
افتكر انه من ابنه
لكن لمى جه يقووم شااف قدر شااده جاامد على ايد ابنها
زين كان مش مصدق نفسه خرج برا ونده للدكتوور والكل كان على ترقب
خرج الدكتوور وهو مبتسم وبااص لزين
ربنا رجعلك مراتك
زين بدمووع يعني ايه
الدكتوور بتأثر من حاالته :حط ايده على كتفه يعني مراتك فاااقت وهننقلها خلال السااعات الجايه لاوضه عاديه
فريده :سجدت من فرحتها وكريم حضنها
اشررف حضن زين :حمدالله على سلامتها يا زين
زين حضن اخووه جااامد وهو مش مصدق الي حصل
زين مسح دمووعه :اقدر اشووفها دلووقت يا دكتوور
الدكتور :انا اديتها دلووقت ابره مخدر مش هتفووق قبل اربع سااعات تقريبا تقدروا تشوفوها
كريم ضررب على قااادر
كان ناايم رسل اتنهدت وشاافت موبايله كان عمها
الووو اهلا يا عمي
كريم بفررح :قااادر فين
رسل :تعباان نام شويه
كريم :قدر فاااقت فااقت يا بنتي خليه يجي لهنا
رسل بفرحه :بجد الحمدلله هصحيه ونيجي
قااادر قااادر
قاادر بنعس بعدين يا رسل عايز انام
رسل بفررحه :قااادر قووم قدر فااقت
قادر قاام بسررعه :انتي بتتكلمي بجد
رسل بدمووع :ايووه عمي كان بيضرب على موبايلك وهو الي قاالي الكلام دا
قاادر قاام لبس بسررعه
رسل :عايز اروح معااك
قاادر يالله البسي بسرعه
رسل لبست بسرعه وخدت ولادها معااها
قادر وصل وجري على ماامته حضنها
فريده بدمووع :فااقت اختك فاااقت
الحمدلله يا امي ربنا ما بينسااش حد
اياس قررب على زين
ايااس :ماالك يا زين المفرووض تكون مبسووط انها فاااقت
زين :خااايف يا ايااس
ايااس :خاايف من ايه مفيش حااجه هي كويسه
زين قاال لايااس كل حااجه حصلت
ايااس :ومقولتليش ليه كنت عرفتلك من زمااان مين الي عمل كدا
زين :كنت مشغوول بموضووع قدر
اياس :ساااعه بالكتير وهعرفلك مين ووحياتك عندي لاندمه يا صااحبي
بالفعل اياس عمل اتصاالاته وادى لواحد نمررت قدر وعرفوا ان المكالمه الاخيرره كانت مع مرااد
ايااس جه لزين :زين الي عمل كده انا متأكد انه مررراد لانه اخر حد كلم مراتك عالموبايل وانا خليت الشباب تجيبوا المخزن
زين ركب عربيته بسررعه مع ايااس وراح المخزززن
اول نا دخل
مراد :كنت ناطرك اتأخرت اووي
زين :ليه
مراد :ليه ايه
زين :ليه عملت كدا في اختك المفرووض انك بتحبها وهي بتثق فيك ثقا عميا ليه تعمل فيها كدا اختك بقاالها تقريبا اسبووعين في المشفى بين الحياة والموت وههي فااكراني خاااين
مراد ضحك :انت محبتهاش ربع حب محمد ليها شووف محمد فين دلووقت في السجن لان كل ذنبه انه حبها بس انت عاارف لمى تخسر كل حااجه فجاءه اهو نفس الي حصل مع محمد
زين مقدرش يتحكم في نفسه وفضل يضرربه لحد ما قررب يخلص عليه
ايااس :حاااول يبعده عنه
زين خلاص متوسخش ايدك فيه هو دلووقتي هيعفن في الحبس
اياااس بعده عنه بالعاافيه وركبوا العربيه ورااحوا المشفى
كان الكل متجمع عند قدر
زين كااان خاايف من رد فعل قدر لمى تشووفه
عند قدر فاااقت وكانت تعبااانه قوووي
فريده :حمد وشكر ليك يا رب رجعتلي بنتي
كريم جه وبااس دمااغها حمدلله على سلامتك يا حبيبتي
قدر ابتسمت ليه بووهن
قااادر قرب عليها وبمزح :ايه يا بت انتي هو انتي تعملي حوادث وانا جسمي يوجعني انا مالي بيكي انا يعني يا لازم تجيبي توووم كل ما تحصلها حااااجه اتعك انا
رسل :حمدلله على سلامتك يا حبيبتي
قدر بصت على ولادها وبتعب اتكلمت :ولادكو حلووين اووي ربنا يخليهم
وجه رحاب واشرف ورامز وسلموا عليها
رامز :الا قوليلي يا بنتي الحادثه حصلتلك ازاي وايه الي خدك هناك
قدر بصت على اشرف وفهمت انه ما قااالش حاااجه
قدر بغضب بااين على ملامحها التعباانه :جااني اتصاال بيقوولي جووزك مع وحده رحت شفته واتأكدت بعيني كان قاعد بيشرب وفي واحده على حجره مقدرتش خرجت وانا خااارجه خبطتني العربيه
كريم :انتي بتقووولي ايه معقووول زين بيحبك مستحيل يعمل كدا
قدر بوهن :_لا يعمل بدليل انه لدلووقت ما جااش شااف مراته
فريده :يا بنتي لو شفتي حااالته بقاااله اسبووعين ما بيااكلش ومش بيسيبك
وكملت رحاب :حتى لمى الدكتور خرج وسال عنك الاجهزه وقال انك ميته دماااغيا ما صدقش وقاللهم بما انه فيه امل لو واحد في الميه خلو الاجهزه
كريم :يعني انتي رجعتي بعد اراده ربنا بسبب زين
اشرف قرب عليها :قدر انتي زي اختي واعز الي حصل اكيييد مترتب له ومخطط له من مين انا ما اعرفش الي اعرفه ان انتي جالك اتصااال وبعدين رحنا بنفس التوقيت زين قااالي كان قااعد لوحده وفجاءه في بنت ميكت فيه جامد وقعدت على حجره انتي خرجتي بسررعه ومشفتيش الي حصل زبن بعدها عنه وضربها بالالم وبعدين البت اختفت فكل دا يبين ان في مؤامره
هنا خبط البااب ودخل زين ؟؟؟؟؟
هههههههه محدش يغلط
ارائكم تهمني
مغتصبي اللعين

google-playkhamsatmostaqltradent