recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الواحد واربعون 41

رواية مغتصبي اللعين الفصل الواحد واربعون 41

 الضاابط :حضرتك مطلووبه لبيت الطااعه

قدر ضحكت بمسخره :لكن انا مش متجوزه انا مطلقه ازاي مطلووبه لبيت الطاعه بقى
زين :ومين الي طلقك بقى
الضاابط معاااكي حاااجه تثبت الي بتقووليه
هنا قدر خرجت لهم ورقه الطلاق
الضابط خدها منها وقراءها ايه دا يا مدام دي قسيمة جواز
زين :مفيش بني ادم على وجه الارض قدر يووقف في وشي حتى توقفي في وشي انتي يااا مراتي
الضاابط :لو سمحتي يا مداام انت مطلووبه لبيت الطااعه هتيجي معاانا
زين :هتيجي ولا وبص على مراد على القسم على طوول
قدر كاانت بتبصله بغضب
الضاابط :ايه يا مدام
ايااس :مدام قدر مش مستاهلا كل دا روحي بيتك وبعدين اتفااهموا
مراد راح لقدر :قدر متخليش حد يأثر عليكي متخاافيش انا في ظهرك
زين كان بيبصلها وعاارف ردها
قدر بألم :هلبس واجي
زين :شكرا يا حضرت الضابط تماام كدا
الضابط :احنا بالخدمه يا زين بااشا
خرج الضابط
مرااد :انت كده بتخليها تكرهك يا زين
زين :هي تبعد عنك وكل حااجه هتتحل لوحدها
مراد بمسخره :يمكن
قدر خرجت ومعااها ابنها آسر
قدر وهي غضباانه :انا جاااهزه
زين لبس نظارته :هه يالله
ركبوا العربيه وسااق في صمت
زين :مش هتقووولي حاااجه
قدر فضلت سرحاانه ازاي عرف مخططها
زين :اكييد محتااره انا كشفت لعبتك ازااي انا اقوولك
فلاش بااك
بعد ما خرج زين من عند قدر قررت انها فعلا تطلق منه ولانها عارفاه لا يمكن يطلق بسهووله كانت تعرف سلمى مديرة مكتبه وقعدوا مع بعض اكتر من مره ضربت عليها
الوووو
سلمى :اهلا مين
قدر :انا قدر يا سلمى ايه نسيتيني
سلمى :لا يا حبيبتي عالبال
قدر :لو طلبت منك خدمه تعمليها
سلمى :اذا قدرت عنيا ليكي
قدر :سلمى انا دلووقت بمشااكل مع زين وسايبه البيت ومش قاابل يطلق عايز اطلب منك خدمه عاارف انها صعبه لكن انا مليش غيرك بعد ربنا دلووقت
سلمى :اتكلمي يا قدر عايزه ايه
قدر :عايزااكي تخلي زين يوقع على ورق الطلاق
سلمى :مستحيل دي خياانه انا مستحيل اعمل كده
قدر بعد اصررار منها على سلمى قررت تسااعدها
لكن رووسان خطيبها كان سمع كل حااجه
سلمى
سلمى اتخضت في ايه يا روسان خضتني
روسان بغموض :انتي كنتي بتكلمي مين
سلمى ارتبكت :انا انا مبكلمش حد
روسان :انا سمعت كل حااجه دي مرات زين مش كده
سلمى اتنهدت :ايووه
روسان :طيب عايزه ايه من غير كدب
سلمى :عايزاني اخلي زين يمضي على ورقة طلاق لكن بدون ما يعررف يعني من ضمن الورق الي بيمضي عليهم
روسان :اوعي تقووليلي انك فعلا هتعملي كده
سلمى بارتباك :هي هي صعبت عليا
روساان مسكها من درااعها :بكره من الصبح تقوولي لزين كل حااجه حصلت اوك
سلمى :حاااضر وهي بتعيط
روسان :اهدي مفيش حااجه لكن انا استغربت انك ممكن تعملي كده مع زين انتي بقاالك كتير بتشتغلي عنده
سلمى :انا اسفه
تاني يوم راحت سلمى وقاالت كل حاجه لزين
زين ضحك :عااال قوووي كده هنلعب عالمكشووف
سلمى :يعني ايه
زين :يعني هتعملي الي قالتلك عليه وانا هقوولك تعملي ايه بعدين
سلمى فعلا كلمت قدر وخدت منها وراق الطلاق
ووقع عليهم زين
زبن :انا وقعت على الورق تديه ليها في بيتها لمى انا اقوولك عالمعاد وتتأكدي هي هتحطه فين وتنسي موبايلك عندهم في نفس الاوضه ولمى تجي تخررجي تفتكري انك نسيتي المووبايل ترجعي تجبيه وباي حجه خليها تسيبك لوحدك بدلي الورق الي معااكي بالورق دا
وانا هتصررف بعدين اووك
سلمى بدمووع :لكن كده قدر عمرها ما هتساامحني
زين :واذا عملتي العكس انا برضوا عمري ما هساامحك
سلمى :حااضر يا فندم
وفعلا عملت سلمى كل حااجه ويدووب سلمى خرجت كان زين بانتظارها تحت جه ايااس ورااحوا لقدر
باااك
قدر كاانت بصااله بكره
زين :نظرراتك دي ما تهمنيش ووقف العربيه ومسكها من درااعها وواللهي على الالم الي حسيته في الاياام الي غبتي عني فيها لاخليكي تندمي هنا ابنها فااق من صرراخه
زين شغل العربيه ومشي بسرعه
.............................
عند قااادر
اتأخر في المشفى ورسل كان بانتظاره
الووو
ايوه يا حبيبي اتأخرت ليه
قاادر :كان في حاادثه في المشفى وحالات كتير نصاايه كده وهكوون عندك
رسل :بأمان الله ما تتأخرش
قادر :حااضر يا حبيبتي عايزه حااجه وانا جاي
رسل :عايزه سلامتك هحضرلك الاكل على ما تيجي
قاادر خلص الشفت بتااعه وراح البيت كان باباه ومامته ناايمين دخل اووضته رسل كان بالحمام بتاااخد شااور
رسل خرجت اول ما سمعت صووت الباب فتح
قااادر كاان مدد عالكنبه من التعب
رسل راحت نااحيته وملست على شعره وهو ناايم وبااسته على خده وبثوواني قاادر كانت بوستها بدل الخد على الشفاايف
قاادر :وحشتيني
رسل بغيظ :داايما بتعملها فيا وانا بسدق انك ناايم
قاادر بتعب :يرضيكي اجي من الشغل مفحووت وماخدش تصبيره من دوول واشر على شفاايفها
رسل بدلع قربت عليه وطيرت الي بااقي من عقله :تؤ ميرضنيش
قاادر مسكها من وسطها وقربها عليه لكن فجاءه ضحك جاامد
رسل استغربت في ايه
قاادر وهو مش قاادر يمسك نفسه من الضحك بصي ورااكي
رسل شاافت ولادها لاتنين بااصين عليهم وبيضحكوا
وهي كماان فطست من الضحك
قاادر قدر اخيرا يمسك نفسه راح بااسهم وبص على رسل وغمزها حااولي تخليهم ينااموا على ما اخد شااور واخرج
رسل :ههههه شكلك يفطس من الضحك
قادر وهو رايح الحمام :اضحكي اضحكي مهوو جااي على هوااكي 😂
رسل نيمت الولاد وحضرت العشا وجابته لقاادر ولبست قميص نوووم مغرري وقعدت استنته
قاادر خررج شااف ولادوا ناموا ورسل محضرااله الاكل
رسل :نعيما يا حبيبي
قاادر وهو بينشف شعره :الله ينعم عليكي
قاادر سرح فيها وبالأكل
رسل بأستغراب :مالك في ايه
قاادر مسكها من وسطها وقربها عليه جاامد مش عاارف ابدأ بمين الاتنين اطيب من بعض
رسل :قاادر انا مش فااهمه
قاادر ضحك برجووله :ابدأ بمين فيكي ولا بالاكل
رسل فهمتله ووضربته على صدره :طب واللهي انك باايخ قووي
قاادر مدهااش فرصه وانقض عليها 😂
وغاابوا في عالمهم
..............................
عند ايااس
روح البيت كانت ملك بتحضر وبتقلب المحطات بالريمووت اول ما جه اياس جريت عليه
اتأخرت ليه رنتلك كتير وما بتردش قلقت عليك قووي
ايااس مسك وشها وبااسها :متخاافيش كان عندي شغل وخلصته
ملك :ايااس انا ليه حااسه شغلك الاياام دي يخص قدر
ايااس ضحك :ان كيدهن عظيم
ملك :شكي في محله انتو لقيتوا قدر قولي اماانه عليك
ايااس :ايووه زين عرف هي فين
ملك نطت من فرحتها
اياس بغضب :ملك اهدي انتي ناسيه انك حاامل بتتنططي
ملك قربت عليه وبدلع دوووبه :خااايف عليا
ايااس :ملك انتو اغلى حااجه عندي ان ما خفتش عليكو هخاااف على مين
ملك هنا دمعت واترمت في حضنه
ايااس :ملك انا جعااان قووي ولا هنفصل هنا وغمزها
ملك بحب :عشر دقاايق والاكل يكون جااهز
..........................
عند قااادر
كان ناايم على ظهرره ورسل ناايمه على صدره
قاادر بسرحاان
رسل
رسل :امممممم
قاادر :بتحبيني
رسل :رفعت وشها ليه انا مش بس بحبك انا بعشك يا قاادر
قاادر بحب :يعني لو طلبت منك تعملي حااجه نفسي فيها من زماان هتعمليها
رسل :انا هعمل اي حااجه تخليك مبسووط
قاادر وهو بيلمس شعررها عاايزك تتحجبي
رسل بصت في عنيه :انا كنت بفكر في الموضووع دا وكنت عاايزه اعملهالك مفاجاءه وانت بوضتها
قادر حضنها :بحبك يا رسل بحبك قووي
رسل بصت في عنيه وانا بمووت فيك لكن ايه الي خلاك تطلب مني الطلب دا دلووقت ليه مش من اول مكنتش هقوولك لا
قاادر بحب :كنت حابب ما اغصبكيش على حااجه ولبس الحجاب عايز قنااعه كنت عايز يخرج منك لوحدك
رسل بااسته على رقبته بررغبه :بحبك
قاادر وانا بمووت في جماالك
تعااالي اقوولك كلمتين
نسيبهم 😍
...............................
عند زين
وصل القصر ونزلوا قدر فضلت واقفه وبااصه على القصر
زين :ايه وحشك
قدر بصتله بعتب :دنيتنا غريبه القصر دا دخلته بالغصب وخرجت من بالغصب واديني برجعله بالغصب
زين كاان شااد على ايده من الغضب
جت قدر تدخل
زين مسكها من درااعها
قدر وهي مش بصااله عايز ايه تااني
زين مسك وشها بايده وخلاها تبص ناحيته
زين :وهو بيجز على سنانه وانا بكلمك بصيلي هنا فااهمه
قدر دمعت وزين قلبه وجعه
زين اتنهد :قدر هندخل دلووقت وكأن شيئا لم يكن واننا سمن وعسل فااهمه ماما تعباانه ومش عايز اتعبها اكتر بمشااكلنا
قدر هزتله براسها ومشيت وهو مااسك ايدها
ضرب الجرس واستنوا
فتح لهم اشررف
قدر مش معقووول انتي كنتي فين
زين :بمزاح ابعد من هنا يله مرااتي ورجعت زغررت بقى
راامز :قدر
قدر قربت عليه وبااست ايده ساامحني يا عمي
رامز :مساامحينك يا بنتي لكن ميصحش الي عملتيه دا
قدر :كاان لازم اخد هدنه من كل حااجه
رامز :مين الوواد الي في حضنك دا
اشررف :اوعي تقووولي انه
زين :ايووه ابننا
رامز :لكن هي كانت كاتبه انها هتجهضه
قدر :مقدرش يا عمي مقدرش انا مهما كان بيني وبين زين لكن مستحيل اغضب ربنا
هنا نزلت رحاااب ومصدقتش عنيها لمى شاافت قدر وابنها في حضنها
جريت عليها :وحشتيني يا بنتي كنتي فين كل دا
زين :كانت عند مرراد
اشرف :مراد ابن عمها
زين :ايووه هو اصلا اخوها بالرضااعه
رحااب :طيب يا بنتي رووحي ارتااحي انتي دلووقت وخليلي الجميل دا اشبع منه
قدر ما كنتش حاابه تديهم ابنها لكن مش عايزه تجرحهم
طلعت اووضتها وزين حصلها على طوول
زين حضنها من ضهرها وفكلها حجاابها
وبااسها على رقبتها وحشتيني
قدر حااولت تبعد عنه مقدرتش
زين :اششششش اهدي
قدر :ابعد عني انا مش طايقاااك
زين حااول يهدي نفسه وبعد عنها
زين :يعني عايزه تووصلي لايه
قدر :للطلاق عايزه اوصل للطلاق
زين :غيييره طلاق مفيش هاتيلي اخرك
قدر بصراخ :ايه البرود الي انت فيه دا انت اكييد متخلف
زين هنا فقد السيطره على نفسه ومسك دراعها
قدر بلاش تشووفي التخلف على اصووله
هتعمل ايه يعني اكتر من الي عملته
زين :لاااا هعمل كتييير ان ما ارتجعتيش وعيشتي زي العالم لكن نكد وقررف مش هستحمل انا عشت السنه ونص في غياابك انا معرفتش نفسي فيهم
وساابها وخرج
قدر بعد ما خرج استغفر الله العظيم
نيمت ابنها وتووضت وصلت ومش عاارفه هتعمل ايه
هنا ضررب موبايلها كان مراد
ازييك يا قدر عامله ايه
قدر :الحمدلله
مراد :جوزك فين
قدر :اتخانقنا وخرج معرفش فين
مراد :جووزك في ؟؟؟؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent