recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل التاسع والثلاثون 39

رواية مغتصبي اللعين الفصل التاسع والثلاثون 39

ملك بدلع قربت عليه مره تانيه :بقوولك حاامل انا حاامل اخيرا هيجيني بيبي منك انت من حبيبي وروح قلبي

ايااس كان مصدووم ومش عاارف يعمل ايه مكنش مستعد لبيبي دلووقت
ملك بصتله :اياس انت مش مبسوووط
ايااس بغمموض :احنا متفقنااش على ولاد
ما بينا
ملك بعدت عنه بصدمه :يعني ايه
ايااس ببرود :يعني انا مش جااهز لبيبي دلووقت العمر قداامنا لكن دلووقت لسى بدري
ملك بدمووع :يعني انت مش عاايز ولاد مني
اياااس :مش بالزبط
ملك عقلها مش مصدق هو بيقوول ايه وحااولت تستجمع شجااعتها ومتضعفش قدااامه ومسحت دمووعها :يعني انا مش فااهمه دلووقت حصل حمل نعمل ايه
اياااس :ملك افهميني ومتزعليش من كلامي انا كنت واضح معااكي من البداايه وفهمتك كل حااجه عن جواززنا
ملك مصدوومه من كلامه وكان دمووعها حاابه تنكر شجااعتها قداامه وبتنزل من جرحه ليها
ملك :يعني انت كل دا بتضحك عليا وما حبتنيش زي ما كنت بتقووولي
ايااس مسك وشها ومسح دمووعها :لا يا ملك انا بكنلك مشااعر جميله لكن
ملك نزعت ايديه عنها وبصت في عنيه :لكن ايه لكن ايه يا ايااس انا اقوولك لكن ايه انت قوولت بنت جميله ومتعلمه وواجهه اجتمااعيه كويسه مش غلط امثل عليها الحب وانام معااها واتبسط لكن اجيب ولاد منها لا مش كده مش هو دا تفكيرك
اياااس اتنهد :لا مش كده يا ملك انا بجد بحبك لكن مش مستعد يجيني ولاد دلووقت
ملك :يعني عاايزني انزله مش كده
ايااس مسك دمااغه بين ايديه :مش عارف مش عاررف انا عايز وقت على ما اتقبل المووضوع
ملك وهي حااطه ايديها على بطنها كأنها بتحمي ابنها من اي حااجه
ابني مش هنزله ولا هعمل حاااجه تأذيه حتى لو اطريت اختار بينك وبينه هختاار ابني لاني عمري ما هغضب ربنا على شان حضرتك مش مستعد كان لازم تحسب حسااب اليووم دا مش تناام وتتبسط وفي الاخر تقوول مش عاايز عياال
ايااس بغموض يعني لو خيرتك ما بنا هتختااريه هو
ملك :انا مش هسيبلك فرصه تديني الخياار بينك وبينه انا هرووح لبيت باابا ولمى تقرر ابقى قوولي قرارك
جت ملك تمشي من جنبه مسك درااعها انتي رايحه فين مفيش خرووج
ملك نزعت ايدها :مبقتش فاارقه تأمر ولا تنهي انت كسرتني
ومسكت موبايلها وطلبت باباها تحت نظرات ايااس
الوووو ازيك يا بابا
اهلا يا بنتي في حااجه مش عوايدك ترنيلي متأخر كده
بابا انا عايزاك تجيني دلووقت ضرووري
باباها خااف عليها قووي في ايه يا بنتي خوفتيني
ملك وهي بااصه في عنين ايااس :حااجه كبيره يا بابا تعالا دلووقت
مساافة السكه وجي
ايااس :انتي نااويه على ايه
ملك وهي بتلبس هدوومها هصلح وضع كاان غلط من البدايه
اياس قرب عليها :ملك اعقلي كل دا على شان عيل هتخربي بيتنا على سان تفهاات
ملك ضحكت بمسخره :ههه تفهااات بما انه تفهاات فمن البدايه مكنتش لازم تتجوز واحده تافهه بدور ورا تفهات
ملك بصت في عنيه :طلقني يا ايااس
اياس بغضب :انتي بتقوولي ايه
هنا ضرب جرس الباب نزلت ملك جري على باباها
فتحتله الباب واترمت في حضنه
سيد :في ايه يا بنتي خووفتيني
ملك :انا تعبت يا بابا تعبت قووي
نزل اياس وسلم على عمه ببرود
سيد :في ايه يا بني
ايااس :المووضوع مش مستااهل يا عمي الاوفر الي بنتك عملته دا
ملك بغضب :انت ازاي بتتكلم كدا للدرجادي انا مش فاارقه معااك
سيد بغضب :ما تتكلموا في ايه
ملك قصت على باباها كل حااجه حصلت من بداية كذبه لمى اتجوزها لغااية دلووقت
سيد كان بااص لايااس كانه بيقوول قول ان الكلام الي بتقووله ملك كذب
ايااس خجل من نفسه وبص للارض لان الراجل الي قداامه دايما كان بيعامله باحترام وماخد صفه ضد ملك
سيد بنظرات غير مفهوومه :ملك اطلعي فووق عاايز اتكلم مع جووزك
ملك امتثلت لكلام باباها وطلعت اوضتها
سيد بص لايااس :ليه تعمل كدا يا بني وليه ملك بالذات
ايالس اتنهد :عمي انا عاارف اني غلطاان مش هكدب عليك واقوولك اني كنت بحبها واعجبت فيها والكلام الي قولتهولك زمااان انا كنت واخد الموضوع تحدي لكن لمى عرفتها غيرتلي حيااتي وحبيتها
سيد بتفهم :والي يحب حد يحب يجيب منه قطعه من قلبه انت ليه مش عاايز منها ولاد
ايااس اتنهد :عمي افهمني انا مقوولتش حاااجه ومقوولتش اني مش عاايز منها هي بالذات زي ما فهمت ومقولتش نزليه دا كله استنتاااج منها انا كل الي قوولته عاايز وقت اتقبل وجوود بيبي دلووقت ولمى قالتلي لو هختار هختار ابني
انا اتصدمت منها لانها حللت واستنتجت كل دا من كلمه انا قولتها اننا متفقناش على ولاد بينا دلووقت
سيد :انا عاارف بنتي على شان كده حبيت اتكلم معااك كلمتك متفقناش على ولاد بينا متعنيش غير حاجه وحده بس انك مش عايز تخلف ودا يقهر ويدايق اي ست متكنش ظالم يا بني متخلنيش اندم اني اديتك الامان وجووزتك حته من قلبي الولاد دول احلى حااجه في الدنيا دي
ربنا سبحاانه قال في كتابه (المال والبنون زينة الحيااة الدنيا )
سيد: انت دلووقت رااجل ومسؤول عن بيتك ومراتك عايزك تااخد بالك منها وتحتويها وانسى اني عمك عايزك تعتبرني والدك واي حااجه تدايقك حتى لو بنتي تيجي تقوولي
هنا سيد نده على ملك
ملك نزلت وفي ايدها شنطت هدوومها
ايااس ضحك وكتم ضحكته وحط ايده في جيبه (ايوووه اضحكوا 😂)
ملك كانت متوقعه ان باباها هيقولها امشي معاايا
ملك :انا جااهزه يا بابا
سيد :جااهزه ليه
ملك :ارووح معااك مش انت قولتلي اطلعي
سيد كان عاايز يضحك على شكلها وايالس كان هيفطس من الصحك
سيد مسك بنته من ايدها :اهدي يا بابا وافهمي جووزك هو مقالش لا تنزليه ولا انه مش عايزه هو بس مش جااهز لبيبي وانتي لازم تحتويه وتفهميه مش تطلعي جنااانك عليه
ملك بصت لباباها بصدمه وبعدين بصت لاياااس الي غمزها وهو بيضحك
ملك بغيظ :بابا هو ازاي بيقدر ياااكل عقلك كده انا حاااسه انه سااحرلك
سيد ضحك من قلبه عليها :انا هرووح دلووقت وابقوا طمنووني عليكوا وتعالوا اتغدوا عندنا بكره
اياس طنش ملك وسلم على حمااه وقااله هنشوووف شرفت يا عمي
ايااس قررب على ملك وببرود ايييه هديتي خلصتي جناانك ولا لسى
ملك كانت لسى مصدوومه
انت ازااي بتقدر تضحك على بابا وتاكل عقله كده
اياااس قرب عليها وشدها من وسطها وملك بااصه في عنيه وباااسها بلهفه وهي بتلقائيه لفت ايديها على رقبته
اياااس بعد عنها وضحك وهو مااسكها من وسطها
زي مااا ضحكت عليكي دلووقت
ملك عررفت قصده وخبطت رجلها بالارض زي الاطفال وجريت للاوضه
ايااس بصووت عاالي :اهدي شوويه يا حبيبتي بلاش تفرقعي
وضحك برجووله
جه يطلع لها ضرب موبايله
اهلا يا زين ازيك
تمام انت فين
في البيت ليه
تقدر تجبلي مكان سكن مراد ابن عم قدر الي قاال مره انه اخووها في الرضاعه فااكره
ايااس :ايووه ليه بس
زين بشروود :شاكك في حااجه كده
اياس :اوعى تقوول انها يمكن تكوون عنده
زين :ايااس انا كنت متابع عماادة شؤون الطلبه لاني متأكد ان قدر هتيجي تكمل اجراءات التخرج لكن من اسبووع كده شفت مراد في الجاامعه ومخدتش في الموضوع لكن امباارح الصبح وانا رايح مكتبي كان عند عمادة شؤون الطلبه فاكيد في حاجه
ايااس :يمكن الصبح هيكوون عندك كل حااجه عنه
زين :تعبتك معاايا يا صااحبي
على ايه انت اخوويا يا زين
اياس طلع لملك الي بدلت هدومها وجت تناام ايااس حضنها من ظهرها وبهمس
بحبك يا ملاااكي وبااسها في رقبتها
ملك دمعت وحااولت تبعده
ايااس لفها عليه وعينه في عينها انا ما قصدتش كل الي انتي فهمتيه انا بس ماا عرفتش اعبر واتفاجئت
ملك بدمووع :انت قولتلي مش عاايز ولاد بينا
اياس مسح دموعها بشفايفه كنت اقصد دلووقت لكن التعبير خااني انا اسف بجد ومش عاايز اشووف دمووعك دي مره تانيه حتى لو كان عليا انا شخصيا
ملك بصااله بأمل :يعني مش هتخليني انزل البيبي
ايااس ضحك :ايه شايفاااني سفااح
وبعدين انا بملك واحده مش خلصان تخيلي كده يجيني ملك تااانيه
ملك بفخر ومين قاال اني هجيب بنت مش يمكن ولد شبهك وكاانت بتبصله بحب
ايااس مقدرش على نظراتها دي وخدها لعاالم مفيهووش غيررهم
.........................
عند قاادر
فااق الصبح كانت رسل نايمه على صدره
طبعا قادر بالسنة الي فاتت اتخرج من الجاامعه واشتغل في مستشفى كبيره لانه اتخرج بامتياااز
رسل رسل فوووقي يا حبيبتي هتتأخري عالجامعه
رسل بنعس :سبني شوويا
قااادر شاالها كالعاده وحطها تحت الشاااور على شااان تفووق
رسل بغيظ :واللهي انك رخم اووي
قادر بضحك :اعمل ايه مبتفووقيش غير كده
رسل :منتا مش فاايق طوول الليل مع الولاد
قادر بضحك :وااجبك يا حبيبتي خلصي وحصليني
قاادر خرج كاان واحد من ولاده فااق
قاادر سااله ولعبه شوويه وبنفسه :شبه عمتك بالضبط
والولد كانه سمع باباه قاال ايه وضحكله
خرجت رسل وقربت على قاادر وباسته على خده صبااح الخير
قاادر :صبااح الورد يالله البسي بسررعه على شان اوصلك قبل ما اروح المشفى
رسل :امتى هتخرج بقى اووف
قاادر :بلاها اسطوانة كل يووم انجززي هتأخر كده
رسل لبست ونيمت ولادها وخرجت سلمت على فريده وقالتلها انها رضعت الولاد و نيمتهم
فريده بلطف :ربنا معااكم يا رب
لكن قبل ما يخرج قاادر فريده مسكت ايده
رسل مبعتتش ليك رسائل تانيه
قاادر اتنهد لا يا امي لو بعتت انتي اول وحده هطمنك
خرج قاادر وصل رسل وراح المشفى
..........................
عند زين
راح الجاامعه ادى محاظراته وراح الشركه
شااف ايااس
اياس :ازيك
زين :زي منتا شايف عرفتلي بيته فين
ايااس :ايووه اهو عندك في الورقه دي لكن ما اعتقدش كان حد حس عليها انها عنده معقوول محدش زاار مراد ده من سنه ونص تقريبا
زين :ما حدش هيعرف لاني لمى استفسرت عنه كده من رسل قالتلي انه عايش مع باباه وانت بتقوول انه ليه شقه فأكيد محدش يعرف عنها لان العنوان دا مش هو نفسه العنوان بتااع بيت اهله
اياس :هتروحله امتى
زين لملم مفاتيحه :دلووقت هرووح دلوقت ويا تصيب يا تخيب
اياس :ربنا معااك
زين سااق العربيه بسررعه على المكان الي بالوورقه وطلع العماره قلبه كاان ساابقه وخاايف ومتعصب بنفس الووقت
زين ضرب الجرس :فتح مراد البااب واول ما شاافه ضحك بمسخره بقاالي فتره مستني زياارتك دي اتفضل
دخل زين وقلبه بينبض بعنف
مراد قفل الباب ودخل وراه
زين :قدر فين يا مراد
هنا خرج بيبي بيحبي وبيضحك
مراد شاااله :حبيبي
زين :مراد انت متجووز انا اعرف انك اعزب
مرااد :لا اعزب
زين اتعصب :ايه البروود الي انت فيه دا قدر فين ودا ابن مين الي في حضنك انا متاأكد انك تعرف هي فين
دا الواد نفسه الي كنت بتسألني ابن مين فااكر يا زين
كان الكلام دا من قدر ؟؟؟؟؟
جتني كمية رسائل كتير قووي من المتابعين انه يومين كتير قووي ما انزلش فحاااولت على قد ما اقدر وكتبتلكم لكن بكره لازم تعذرووني 😘
ارائكم تهمني قووي
مغتصبي اللعين
بقلم الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent